Iza Sebastiana Vettela vikend je za zaborav.
Nakon što je zbog pozitivnih covid testova propustio prve dvije utrke, u trećoj, onoj u Australiji, nije ostavio nikakav trag. Rezultatski, jer tragove na ogradi ostavio je dvaput, zabivši se u zid na trećem treningu i u utrci. Ako tome pridodamo mehanički kvar zbog kojeg mu se zapalio motor na prvom treningu te novčanu kaznu koju je zaradio nakon što se protivno pravilima dovezao do boksa nakon istog incidenta, možemo pričati o jednom od najlošijih individualnih vikenda jednog F1 vozača u posljednjih nekoliko godina. A to nije nešto što očekujete od četverostrukog svjetskog prvaka.
Seb je svojim simpatičnim činom vožnje do boksa na skuteru oduševio mnoge fanove. No, njegova izvedba tijekom cijelog vikenda dovela je neke do toga da se zapitaju je li mu još uvijek mjesto među F1 elitom.
Među njima je i Giancarlo Minardi, čovjek koji je punih 20 godina vodio momčad koja je nosila njegovo prezime:
“[Vettel] Nije imao sreće i propustio je prve dvije utrke zbog covida. Ali, trebao bi otići u mirovinu. Zaradio je puno novaca i osvojio nekoliko titula, ali više nikad neće pobijediti na utrci.”
GIANCARLO MINARDI
Minardi se iz F1 povukao 2005. godine prodavši svoju momčadi Red Bullovoj korporaciji, koja je od nje načinila ‘sestrinsku’ momčad Toro Rossa, današnji AlphaTauri. Upravo u Toro Rossu Vettel je ubilježio svoj debi, kao i svoju prvu pobjedu.
Danas je, s 34 godine na leđima i 280 utrka iza sebe, daleko od najboljih dana. No, prošle je sezone na utrci u Azerbajdžanu ubilježio povijesni prvi podij za Aston Martin, i ako je vjerovati šefu momčadi Mikeu Kracku, od njega se neće tako lako dići ruke.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mišljenje je kao šupak, svatko ga ima.
22
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vettel za Aston radi slično što i Schumacher za Mercedes.
Nije riječ samo o pobjedama i pretjecanjima (iako je, dragi gospodine Minardi, Seb lani imao najviše pretjecanja od svih vozača), nego cjelokupno brendiranje momčadi i postavljanje sistema s proslavljenim šampionom.
Nije isto za promociju Astonovnog F1 ugleda imati vozača poput Vettela ili vozača poput Mazepina. Puno tu ima drugih stvari koje se kasnije mogu pokazati jako bitnima, od privlačenja investitora do feedbacka na temelju šampionskog iskustva
Vettel nije glup, zapravo je jedan od najbistrijih ljudi u Formuli 1 i mislim da će prije nekih drugih shvatiti svoje limite i kada je vrijeme za pozdrav
49
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije teško imati dosta pretjecanja ako si odličan vozač i voziš u sredini poretka. Pretjecanja koliko hoćeš
1
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pričaš kao je jedini odličan vozač u sredini poretka. Ima ih tu dosta što su odlični, pa je svejedno Seb imao najviše pretjecanja.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slazem se sa Minardiom.
Sto ce ti vozac,igrac ili bilo koji drugi zaposlenik koji ti radi vise stete nego drugo.Kad je osoba bez volje i zelje mjesto joj je doma.
Dobro su procjenili u Ferariju kad su mu dali otkaz,dosta njih je sumnjalo u Binotta pa i da ce SV falit momcadi u razvijanju.
Volio bi da me razuvjeri i uzme koju pobjedu.
5
17
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U ferrariju trenutno imaju identicnu situaciju samo se gospodin koji je dao najviše infoamcija i razvio bolid zove Sainz i da se na ovom portalu išta piše, a ne samo c/p znali bi to ali poštene analize bolida i dijelova ovdje nije bilo niti ce je ikada biti jel za to ipak treba znanja iluzorno je ocekivati da ce se takve inforacije ikada podjeliti.
9
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
jel moze nesto vise info o sainzu i njgovom razvijanju ferrarijevog bolida.. to se tu spominje vec nekoliko puta pa bi volio to prouciti, neki link ili nesto…
ili je ekipa u direktnom kontaktu sa sainzom..
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izjave te vrste nikad neće doći od timova u obliku u kojem ga prosječni forumaš može “proučiti”, a ne vjerujem i da je netko od nas u kontaktu sa Sainzom.
Osobno ne znam kakav je odnos u Ferrarijevim prostorima, i tko ima veći utjecaj na razvoj bolida.
Ipak, iz objavljenih članaka prošle godine se vidi da je dolazilo do Leclercovog nezadovoljstva i negodovanja time što se bolid razvija po Sainzovim inputima, a ne po njegovim, što je rezultiralo Binottovim osobnim razgovorima i objašnjenjima. Također je nekoliko puta Binotto izrazio veliko zadovoljstvo suradnjom razvojnog tima sa Sainzom. Leclerca se nije spominjalo u tom kontekstu. Nadalje, od početka je bilo više članaka koji su pisali o tome da Sainz dosta vremena provodi u timskim prostorima u razgovorima sa Ferrarijevim tehničkim osobljem, puno više od prosječnog F1 vozača. Netko to sve može shvatiti na jedan, a netko na drugi način.
Istina je i da nikad nije bilo članka (i nikad neće biti) sa nedvosmislenim naslovom tipa “Sainz totalno sudjeluje u razvoju bolida, a Leclerc uopće ne”, tako da sve ostaje na nama i našem subjektivnom mišljenju i diskusijama po forumu. Barem dok svi sudionici u budućnosti ne odu na neke druge uloge pa otvoreno progovore o nekadašnjim odnosima u timu. A i tada je pitanje koliko će njihova moguća subjektivnost utjecati na izjave (*cough* Barrichello *cough*).
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ispricavam se kriva recenica “uzme koju pobijedu”,bas u ovom bolidu ne,ali dobre voznje,podsjetnik na bolje dane.
Ako je mogao Albon do bodova….
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Danas je dan glupih izjava. Od Glocka, Villeneuva do ovog panja.
19
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da se vozika zadnji ako je njemu i onima koji ga plaćaju to ok treba biti u F1. Lijepo je imati 4x prvaka.
Što se mene tiče da Vet, Ham i Alo dobiju bolide za začelje i tamo se kolju – ja zadovoljan :)
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zar nije najprije Paul Stoddart kupio Minardi pa tek poslije Red Bull ?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina, od 2001. vlasnik Minardia bio je Stoddart. Giancarlo Minardi je i nakon prodaje ostao dio ekipe (mislim da je bio u funkciji nekog direktora). Čini mi se čak da su se te godine natjecali pod imenom European Minardi, s obzirom da je Stoddartova firma bila European Aviation.
Uglavnom, kad je Minardi prodan Red Bullu i Giancarlo je napustio F1, mada su u sljedećim godinama i on i Stoddart sudjelovali s imenom Minardi u ekipama različitih trkačkih natjecanja. Tko je imao pravo na ime i kako su se za to dogovorili – na to nemam odgovor, odnosno trebalo bi malo pronjuškati po internetu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ispravak: Vettelov debi nije bio u Toro Rossu.
2
0