Iza Sebastiana Vettela vikend je za zaborav.
Nakon što je zbog pozitivnih covid testova propustio prve dvije utrke, u trećoj, onoj u Australiji, nije ostavio nikakav trag. Rezultatski, jer tragove na ogradi ostavio je dvaput, zabivši se u zid na trećem treningu i u utrci. Ako tome pridodamo mehanički kvar zbog kojeg mu se zapalio motor na prvom treningu te novčanu kaznu koju je zaradio nakon što se protivno pravilima dovezao do boksa nakon istog incidenta, možemo pričati o jednom od najlošijih individualnih vikenda jednog F1 vozača u posljednjih nekoliko godina. A to nije nešto što očekujete od četverostrukog svjetskog prvaka.
Seb je svojim simpatičnim činom vožnje do boksa na skuteru oduševio mnoge fanove. No, njegova izvedba tijekom cijelog vikenda dovela je neke do toga da se zapitaju je li mu još uvijek mjesto među F1 elitom.
Među njima je i Giancarlo Minardi, čovjek koji je punih 20 godina vodio momčad koja je nosila njegovo prezime:
“[Vettel] Nije imao sreće i propustio je prve dvije utrke zbog covida. Ali, trebao bi otići u mirovinu. Zaradio je puno novaca i osvojio nekoliko titula, ali više nikad neće pobijediti na utrci.”
GIANCARLO MINARDI
Minardi se iz F1 povukao 2005. godine prodavši svoju momčadi Red Bullovoj korporaciji, koja je od nje načinila ‘sestrinsku’ momčad Toro Rossa, današnji AlphaTauri. Upravo u Toro Rossu Vettel je ubilježio svoj debi, kao i svoju prvu pobjedu.
Danas je, s 34 godine na leđima i 280 utrka iza sebe, daleko od najboljih dana. No, prošle je sezone na utrci u Azerbajdžanu ubilježio povijesni prvi podij za Aston Martin, i ako je vjerovati šefu momčadi Mikeu Kracku, od njega se neće tako lako dići ruke.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mišljenje je kao šupak, svatko ga ima.
22
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vettel za Aston radi slično što i Schumacher za Mercedes.
Nije riječ samo o pobjedama i pretjecanjima (iako je, dragi gospodine Minardi, Seb lani imao najviše pretjecanja od svih vozača), nego cjelokupno brendiranje momčadi i postavljanje sistema s proslavljenim šampionom.
Nije isto za promociju Astonovnog F1 ugleda imati vozača poput Vettela ili vozača poput Mazepina. Puno tu ima drugih stvari koje se kasnije mogu pokazati jako bitnima, od privlačenja investitora do feedbacka na temelju šampionskog iskustva
Vettel nije glup, zapravo je jedan od najbistrijih ljudi u Formuli 1 i mislim da će prije nekih drugih shvatiti svoje limite i kada je vrijeme za pozdrav
49
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije teško imati dosta pretjecanja ako si odličan vozač i voziš u sredini poretka. Pretjecanja koliko hoćeš
1
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pričaš kao je jedini odličan vozač u sredini poretka. Ima ih tu dosta što su odlični, pa je svejedno Seb imao najviše pretjecanja.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slazem se sa Minardiom.
Sto ce ti vozac,igrac ili bilo koji drugi zaposlenik koji ti radi vise stete nego drugo.Kad je osoba bez volje i zelje mjesto joj je doma.
Dobro su procjenili u Ferariju kad su mu dali otkaz,dosta njih je sumnjalo u Binotta pa i da ce SV falit momcadi u razvijanju.
Volio bi da me razuvjeri i uzme koju pobjedu.
5
17
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U ferrariju trenutno imaju identicnu situaciju samo se gospodin koji je dao najviše infoamcija i razvio bolid zove Sainz i da se na ovom portalu išta piše, a ne samo c/p znali bi to ali poštene analize bolida i dijelova ovdje nije bilo niti ce je ikada biti jel za to ipak treba znanja iluzorno je ocekivati da ce se takve inforacije ikada podjeliti.
9
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
jel moze nesto vise info o sainzu i njgovom razvijanju ferrarijevog bolida.. to se tu spominje vec nekoliko puta pa bi volio to prouciti, neki link ili nesto…
ili je ekipa u direktnom kontaktu sa sainzom..
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Izjave te vrste nikad neće doći od timova u obliku u kojem ga prosječni forumaš može “proučiti”, a ne vjerujem i da je netko od nas u kontaktu sa Sainzom.
Osobno ne znam kakav je odnos u Ferrarijevim prostorima, i tko ima veći utjecaj na razvoj bolida.
Ipak, iz objavljenih članaka prošle godine se vidi da je dolazilo do Leclercovog nezadovoljstva i negodovanja time što se bolid razvija po Sainzovim inputima, a ne po njegovim, što je rezultiralo Binottovim osobnim razgovorima i objašnjenjima. Također je nekoliko puta Binotto izrazio veliko zadovoljstvo suradnjom razvojnog tima sa Sainzom. Leclerca se nije spominjalo u tom kontekstu. Nadalje, od početka je bilo više članaka koji su pisali o tome da Sainz dosta vremena provodi u timskim prostorima u razgovorima sa Ferrarijevim tehničkim osobljem, puno više od prosječnog F1 vozača. Netko to sve može shvatiti na jedan, a netko na drugi način.
Istina je i da nikad nije bilo članka (i nikad neće biti) sa nedvosmislenim naslovom tipa “Sainz totalno sudjeluje u razvoju bolida, a Leclerc uopće ne”, tako da sve ostaje na nama i našem subjektivnom mišljenju i diskusijama po forumu. Barem dok svi sudionici u budućnosti ne odu na neke druge uloge pa otvoreno progovore o nekadašnjim odnosima u timu. A i tada je pitanje koliko će njihova moguća subjektivnost utjecati na izjave (*cough* Barrichello *cough*).
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ispricavam se kriva recenica “uzme koju pobijedu”,bas u ovom bolidu ne,ali dobre voznje,podsjetnik na bolje dane.
Ako je mogao Albon do bodova….
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Danas je dan glupih izjava. Od Glocka, Villeneuva do ovog panja.
19
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da se vozika zadnji ako je njemu i onima koji ga plaćaju to ok treba biti u F1. Lijepo je imati 4x prvaka.
Što se mene tiče da Vet, Ham i Alo dobiju bolide za začelje i tamo se kolju – ja zadovoljan :)
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zar nije najprije Paul Stoddart kupio Minardi pa tek poslije Red Bull ?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Istina, od 2001. vlasnik Minardia bio je Stoddart. Giancarlo Minardi je i nakon prodaje ostao dio ekipe (mislim da je bio u funkciji nekog direktora). Čini mi se čak da su se te godine natjecali pod imenom European Minardi, s obzirom da je Stoddartova firma bila European Aviation.
Uglavnom, kad je Minardi prodan Red Bullu i Giancarlo je napustio F1, mada su u sljedećim godinama i on i Stoddart sudjelovali s imenom Minardi u ekipama različitih trkačkih natjecanja. Tko je imao pravo na ime i kako su se za to dogovorili – na to nemam odgovor, odnosno trebalo bi malo pronjuškati po internetu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ispravak: Vettelov debi nije bio u Toro Rossu.
2
0