Izdvojeno

Villeneuve: Ferrari je novi Mercedes

Piše: Luka Softić

Prije 12 mjeseci, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon što su održane već tri utrke, mnogi analitičari i bivši vozači odvažili su se donijeti zaključke o pojedinim ekipama. Ferrari je dosad ostavio najbolji dojam – uz iznimku Sainzovog odustajanja u Melbourneu, Ferrarijev dvojac ima gotovo savršeni učinak – Leclerc je u Bahreinu i Melbourneu stao na najvišu stepenicu podija, dok mu je za taj podvig u Arabiji nedostajala sekunda pa se morao zadovoljiti s drugim mjestom. Sainz zasad ima dva podija (drugo mjesto u Bahreinu i treće u Arabiji), međutim Španjolac je na stazi u Albert Parku lošu sreću s crvenom zastavom u kvalifikacijama svojom nestrpljivošću i prevelikom željom znajući da ima najbrži bolid na gridu pretvorio u katastrofu nakon što je s nezagrijanim gumama početnički pokušao obići Haas na krivom mjestu. Sve to dalo je dovoljno parametara Jacquesu Villeneuveu da kaže sljedeće:

“Charles Leclerc nastavlja pobjeđivati i prvenstvo je pod njegovom kontrolom. Naravno da nas čeka još 20 utrka i da treba obaviti još puno posla, ali ispred je svog timskog kolege, momčad ga podržava i ima dobar razmak u odnosu na glavnog rivala Verstappena.”

“Često me u Italiji pitaju “Je li ovo naša godina, hoće li se to stvarno dogoditi?” Tifosi su jako skeptični i samo čekaju da nešto pođe po zlu. Navikli su na to tijekom Alonsove i Vettelove ere.”

“Ali Ferrari je jako brz, mislim da su oni novi Mercedes!”

Prokomentirao je i Red Bullove muke:

“U Red Bullu su jako frustrirani. Imaju brz bolid, ali koji je težak za vožnju. Kako bi uhvatili zadnjih par desetinki koje im nedostaju do Ferrarija, Verstappen i Perez će se morati ozbiljno potruditi.”

“Ferrari je marginalno brži, ali puno lakši za podesiti i voziti. Red Bull je i u psihološkom zaostatku zbog odustajanja, ali borit će se na vrhu i na sljedećoj utrci.”

“U Red Bullu su navikli na hvatanje Mercedesa, ali sad su oni prvaci i moraju se nositi s drugačijom vrstom pritiska. Trebali su biti u top 4 na svakoj utrci dosad i biti najmanje drugi u konstruktorskom poretku. Ovo su bila jako skupa odustajanja.”

Jacques Villeneuve

Komentiraj

14 komentara

  1. Naslov mi je uljepšao dan ;)



    6

    2
  2. Kimi Raikkonen
    drstrain Prikaži

    ako je tako ne bi volio da to traje dulje od jedne sezone



    3

    3
  3. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Teži je za voziti jer je i doslovno teži. Kad se vrati sa dijete i smršavi tad će i nestati problemi.



    3

    1
  4. Najbolje da se sezona i ne odrzava…Naslovi su vec u dzepu… Gotovo… Idemo u 2023…
    Crveni marginalno brzi a stanje ka da je 2014a i Mercedes..



    3

    4
  5. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Kao vječiti ljubitelj Ferrarija, želim da isti uzme dvostruku krunu ove sezone, a iduće kod koji mili moji!

    Ne želim dominaciju, želim kvalitetnu F1. Da se svake godine mijenja po jedna momčad, sa vrhunskim borbama.



    15

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni