Nakon što su održane već tri utrke, mnogi analitičari i bivši vozači odvažili su se donijeti zaključke o pojedinim ekipama. Ferrari je dosad ostavio najbolji dojam – uz iznimku Sainzovog odustajanja u Melbourneu, Ferrarijev dvojac ima gotovo savršeni učinak – Leclerc je u Bahreinu i Melbourneu stao na najvišu stepenicu podija, dok mu je za taj podvig u Arabiji nedostajala sekunda pa se morao zadovoljiti s drugim mjestom. Sainz zasad ima dva podija (drugo mjesto u Bahreinu i treće u Arabiji), međutim Španjolac je na stazi u Albert Parku lošu sreću s crvenom zastavom u kvalifikacijama svojom nestrpljivošću i prevelikom željom znajući da ima najbrži bolid na gridu pretvorio u katastrofu nakon što je s nezagrijanim gumama početnički pokušao obići Haas na krivom mjestu. Sve to dalo je dovoljno parametara Jacquesu Villeneuveu da kaže sljedeće:
“Charles Leclerc nastavlja pobjeđivati i prvenstvo je pod njegovom kontrolom. Naravno da nas čeka još 20 utrka i da treba obaviti još puno posla, ali ispred je svog timskog kolege, momčad ga podržava i ima dobar razmak u odnosu na glavnog rivala Verstappena.”
“Često me u Italiji pitaju “Je li ovo naša godina, hoće li se to stvarno dogoditi?” Tifosi su jako skeptični i samo čekaju da nešto pođe po zlu. Navikli su na to tijekom Alonsove i Vettelove ere.”
“Ali Ferrari je jako brz, mislim da su oni novi Mercedes!”
Prokomentirao je i Red Bullove muke:
“U Red Bullu su jako frustrirani. Imaju brz bolid, ali koji je težak za vožnju. Kako bi uhvatili zadnjih par desetinki koje im nedostaju do Ferrarija, Verstappen i Perez će se morati ozbiljno potruditi.”
“Ferrari je marginalno brži, ali puno lakši za podesiti i voziti. Red Bull je i u psihološkom zaostatku zbog odustajanja, ali borit će se na vrhu i na sljedećoj utrci.”
“U Red Bullu su navikli na hvatanje Mercedesa, ali sad su oni prvaci i moraju se nositi s drugačijom vrstom pritiska. Trebali su biti u top 4 na svakoj utrci dosad i biti najmanje drugi u konstruktorskom poretku. Ovo su bila jako skupa odustajanja.”
Jacques Villeneuve
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Naslov mi je uljepšao dan ;)
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
‘Mercedes’ kao ‘Kaladont’ ili ‘Digitron’
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ako je tako ne bi volio da to traje dulje od jedne sezone
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Teži je za voziti jer je i doslovno teži. Kad se vrati sa dijete i smršavi tad će i nestati problemi.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
kad sam sebi daš plus. E jesam maher.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Najbolje da se sezona i ne odrzava…Naslovi su vec u dzepu… Gotovo… Idemo u 2023…
Crveni marginalno brzi a stanje ka da je 2014a i Mercedes..
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U Australiji je to bilo daleko od marginalnog.
Ali to je samo jedna utrka. I tek pocetak sezone. Svasta nas jos ceka.
Za sad je daleko od 2014te
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I sta sad ? Od kad je Australija neki vrijedan pokazatelj brzine kroz sezonu… Bilo je u Bahreinu i Jeddi jako gusto a svi se uhvatili Albert Parka…
Naravno da nije ni blizu 2014e nit ce bit…
Svi sokirani dobrim Ferrarijem da se naslovi vec dijele…. Pih…
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa zato kazem. Svasta ce se jos dogadati , i daleko je od nekog ponavljanja povijesti s Mercom
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Propremaju teren za slucaj da RB ili Merc pobijede do kraja pa da se opet pose o slampavosti iz Italije…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Neko? Britanci?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Netko…
Vijest u nastajanju…Win Win situacija…
Pumpas prednost Ferrarija, ako ispadne tocno da ce razvalit sezonu onda si prorok, ako RB ili Merc do kraja otpusu Ferrari imas materijal za slamperaj i luzere iz Maranella…
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jacquesa opet malo prenijelo :)
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kao vječiti ljubitelj Ferrarija, želim da isti uzme dvostruku krunu ove sezone, a iduće kod koji mili moji!
Ne želim dominaciju, želim kvalitetnu F1. Da se svake godine mijenja po jedna momčad, sa vrhunskim borbama.
15
2