Izdvojeno

Uzrok kvara koji je izazvao Alonsov sudar u kvalifikacijama košta samo 13 kuna

Piše: Ante Maras

Prije 8 mjeseci, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nesreću Fernanda Alonsa u kvalifikacijama prouzročio je dio koji je momčad koštao samo funtu i pol, rekao je šef momčadi Otmar Szafnauer. Šef Alpinea potvrdio je da je kvar posljedica neispravnog prstena za uljnu brtvu.

Rekao je da je to dovelo do curenja i uzrokovalo aktiviranje sigurnog načina rada motora u trenucima prije nesreće. Nesreća se dogodila pred početak Q3 dok se Alonso probijao kroz zavoj jedanaest.

“Prsten s navojem je popustio i ulje je iscurilo. Imamo sigurnosni način rada koji je pokušao spasiti motor, pa kada vidite pad tlaka ulja, uključuje se sigurnosni način rada i to se dogodilo.”

Vozač Alpinea je okrenuo volan, ali njegov automobil nije reagirao i završio je u šljunčanim zamkama te nekoliko trenutaka kasnije bivši dvostruki svjetski prvak udario je u gumene barijere što je izazvalo crvene zastave.

O tome koliko je kvar i zabijanje u barijere naštetilo šansama za dobar plasman govori činjenica da je Španjolac postavio najbrže vrijeme u sektoru dva i izgledao je na putu da ozbiljno zaprijeti vodećima. Tehnički šef Alpine Pat Fry sugerirao je da bi Alonsovo vrijeme bilo dovoljno brzo za drugi startni red.

Komentiraj

7 komentara

  1. Ide prekoracenje budeta za 13 kn



    12

    0
  2. To bi kod nas u Tokicu bilo jedno 30 kuna, za Fiat Punto 1.3 multijet! F1 jeftinije dijelove ima nego mi 😁😁😁😁😁



    26

    0
  3. Vettela je u Japanu 2017. takođe koštao jeftin kvar, ako se ne varam.



    5

    0
  4. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Ode jedan dobar ručak u menzi preko iksice.



    11

    0
  5. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Znači “šelna” kaput.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni