Izdvojeno

Wolff: Mislim da većina onih koji prate F1 na TV-u ne mare u kojim državama se voze utrke

Piše: Ante Vetma

Prije 8 mjeseci, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Šef Mercedesa Toto Wolff smatra da je fantastično da Formula 1 povećava broj utrka u Sjedinjenim Američkim Državama, te misli da to neće previše smetati navijačima koji GP vikende prate na TV-u.

“Mislim da Stefano Domenicali radi sjajan posao balansirajući između novih zanimljivih lokacija koje su zanimljive ne samo financijski nego i zbog nove publike.”

Wolff kaže da je “fantastično” što Formula 1 ima nove dvije utrke osim Teksasa – Miami i Las Vegas.

“Mislim da većina onih koji Formulu 1 prate na TV-u ili na društvenim mrežama ne mare zaista u kojim državama se utrkujemo. To je moje mišljenje.”

“Baku nije tradicionalna utrka, ali je fantastično mjesto. Važno je zbog navijača i lokalnih navijača utrkivati se na tim legendarnim lokacijama.”

“Možete to vidjeti i ovdje u Melbourneu – publika je sjajna.”

Wolff naglašava da je potreban balans, te da ima potpuno povjerenje u direktora Formule 1 – Stefana Domenicalija.

Komentiraj

8 komentara

  1. Guess again Toto…

    Ne smeta me povecanje broja utrka vec povecanje broja besmislenih utrka. Zadnje tri nove staze koje su najavili su sve redom ulicne staze. Da su najavili povratak Turske, Malezije, Hockenheima ili neke kompletno nove trkace staze sve bi bilo uredu. Nema mi opravdanja za ovu Star Wars stazu u SA, dok ove zjape prazne.
    Znam da idu tamo di su pare, ali pare ne povecavaju zanimljivost. Posebno dok bombe padaju pored staze.

    A ova izjava mu nije trebala:

    Baku nije tradicionalna utrka, ali je fantastično mjesto. Važno je zbog navijača i lokalnih navijača utrkivati se na tim legendarnim lokacijama.

    Po cemu je to Baku legendarna lokacija? Bile jesu atraktivne utrke ali tamo se vozi tek 5 godina.



    19

    1
  2. E, nek’ je i on koju mudru izjavio, nije odavno…



    2

    0
  3. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    U pravu je. Valja također napomenuti da ne marimo ni za klečanje ni za blm. Hoćemo samo gledati dobro utrkivanje.



    10

    3
  4. Mattia Binotto
    Limpskinz Prikaži

    Citava ova izjava jedno veliko ulizivanje u mjesto gdje sunce ne sija Domenicaliju i ekipi.



    3

    3
  5. mišljenje je ko šupak… svako ga ima… znam da nije baš da je Totto svatko ali nekad je mudrije ignorirati pitanje nego ovako nešto izvaliti



    5

    4
  6. Williams
    Montoya Prikaži

    Ne marim ni ja di voze dok god je staza dobra. Ove to nisu



    12

    1
  7. Eto, Toto ja marim o tome kad već pitaš.



    4

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni