Izdvojeno

Russell: Mercedesov sigurnosni automobil je puno brži od Aston Martinovog; Leclerc: Treba nam Ferrarijev, bio bi još 5 sekundi brži

Piše: Marko Litvić

Prije 8 mjeseci, 33 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Bilo što povezano sa Aston Martinom očigledno nije bilo dobro prošloga vikenda. Najprije je momčad imala užasne treninge i nesreće obojice vozača, zatim je kvalifikacije obilježio Stroll svojim sudarom s Williamsovim Nicholasom Latifijem, kako bi na kraju imali za ovu sezonu standardno lošu utrku u kojoj je Stroll opet pokupio “zasluge” zaradivši kaznu od 5 sekundi i jedan kazneni bod na superlicenci.

Na press konferenciji nakon utrke opet se pričalo negativno o Aston Martinu, ali ovaj put o sigurnosnom automobilu, za kojega je trojac koji je završio na postolju rekao kako je bio prespor.

Naime, za vrijeme utrke vozači su dvaput vozili iza sigurnosnog automobila, prvi put na početku kad je Carlos Sainz zaglavio u šljunku, a drugi put kad se Sebastian Vettel izvrtio i udario u zid. Vodeći dvojac, Charles Leclerc i Max Verstappen, je rekao kako su imali problema sa održavanjem temperature guma. Verstappen je za to prilično jasno okrivio zeleni sigurnosni automobil.

“Vukao se kao kornjača! Nevjerojatno da jedan takav automobil vozi samo 140 kilometara na sat po ravnini gdje više ni nema razbijenoga bolida, ne razumijem zašto smo morali voziti tako sporo. Moramo to istražiti. Sigurno je Mercedesov brži jer ima bolju aerodinamiku.”

“Aston Martin je stvarno spor, a nama treba bolje prijanjanje jer su nam gume bile hladne kao led. Ulazimo u zadnji zavoj i vidim kako Charles proklizuje, ja pomislim u trenutku: ‘U redu, usporit ću i naći bolju putanju.’ Ukratko, grozno je koliko sporo vozimo iza sigurnosnog automobila.”

Max Verstappen

Trećeplasirani George Russell se našalio kako bi trebali više koristiti Mercedesov sigurnosni automobil.

“Nemamo problema s Mercedes AMG sigurnosnim automobilom. (smijeh)”

“Šalu na stranu, Mercedes AMG stvarno je valjda pet sekundi brži od Aston Martinovog sigurnosnog automobila, što je prilično znatna razlika.”

George Russell

Na Russellov komentar brzo je uletio pobjednik utrke – Leclerc, koji je kroz smijeh izjavio kako bi Ferrarijev sigurnosni automobil bio još brži.

“Moramo uvesti Ferrarijev, jer on bi bio pet sekundi brži od Mercedesa.”

“Iskreno, uvijek se osjećamo sporo jer mi u bolidima Formule 1 imamo toliko prijanjanja i jako je teško držati temperaturu, pogotovo na setu guma na kojemu smo bili, a to su bile tvrđe gume. Tada, da budem iskren, i ja sam se htio žaliti, ali onda sam vidio koliko sigurnosni automobil proklizuje u zavoju i učinilo mi se kako je davao apsolutno sve od sebe, pa nisam htio stvarati dodatni pritisak. Ali da, što je tu je, s bolidima koje sad imamo puno je teže održavati radnu temperaturu guma dok smo iza sigurnosnog automobila.”

Charles Leclerc

Komentiraj

33 komentara

  1. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Ovaj bar nikoga nije udario i nije se izvrtio.



    19

    0
    • Ma meni se AM bolid nije svidio od pocetka, kad su ga prikazali sam prokomentirao da mi izgleda siroko i preobicno. Izgleda kao bumbar, toliko su sidepodovi siroki i obicni, totalno nemastoviti, nekako bezveze stavljeni.
      Sto se tice postave, kandidati za najgoru postavu ove sezone. Mislim da je i najvecim fanovima Vettela vec jasno da je covjek za mirovinu, a Stroll… Nista pametno za reci.



      9

      3
  2. Čudno da nije išao preko 140, to nije neki poseban zadatak niti za dvostruko slabije automobile.



    9

    0
  3. Možda Maylanderu ne leži Aston. 🤔
    A čuj Čarlija što ga lagano zadaje. 😂



    32

    0
  4. Peticija da safety car bude Rimčeva Nevera, koga treba potplatit



    20

    5
    • …bez neke pretjerane želje za kritikama, da li se itko zapitao zašto nikad niste čuli o rekordu ikojeg potpuno električnog auta na nurburgringu?…



      14

      2
      • Jer ne moze izdrzati cijeli krug? 😉



        15

        2
      • Michael Schumacher
        ZJ11 Prikaži

        Nijedan od njih ne moze punom brzinom proci cijeli krug sto zbog dosega pri tim brzinama, sto zbog enormnog pregrijavanja baterija pri takvoj voznji.

        Bio je test u emisiji Grip prije 5 godina kad su uzeli Teslu S P90D i Dodge Challenger SRT hellcat na stazi od 2.5 km. Tesla uzme start i prvi krug vodi, na ulazu u drugi krug dolazi poruka smanjujem snagu zbog pregrijavanja i sa 750 konja ostane 200, a Dodge lijepo prodje naprijed. Na kraju od pocetnog dosega od 450 km ostalo 200 nakon samo 5 km na stazi.

        Daleko su oni od nekog ozbiljnog utkivanja, cak i formula e ima razna ogranicenja da bi izdrzali tih 20 minuta koliko toliko pristojnog tempa.

        A o Rimcu nebi nista pisao.



        13

        3
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Misliš ti nisi čuo?



        2

        1
      • Bernie Ecclestone
        Dani Donator Prikaži

        A Tesla Model S Plaid has set a new lap record for electric production cars at the Nurburgring, with an official lap time of 7min 35.579secs. The news was tweeted by Tesla boss Elon Musk earlier today (September 10), and a video was published to YouTube by both Tesla and the Nurburgring.Sep 10, 2021


        0

        0
      • Bernie Ecclestone
        Dani Donator Prikaži

        The wild all-electric racecar Volkswagen built to compete in the Pikes Peak International Hill Climb last year has smashed another record, this time at Germany’s world-famous Nürburgring. Early Monday morning, the company announced that the I.D. R completed the Nürburgring Nordschleife loop in just 6:05.336 minutes, which is more than 40 seconds faster than the previous record set by Chinese EV startup NIO’s EP9 supercar in 2017.


        0

        0
  5. LEC lagano prc…🤣
    E kad bi se dopustilo da SC bude i netko tko nije u F1…Pagani, Koenigsegg, pa možda i Ford npr…i slično. Možda sam napisao glupost, ali eto osobno bi mi bilo zanimljivo vidjet.. Ali znam da ništa od toga…



    13

    0
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      FIA bi dopustila bilo koji od tih brendova kad bi platili za eksluzivni ugovor.
      Oni nisu zainteresirani, ili nemaju dovoljno novaca, za razliku od Mercedesa i AM.



      2

      0
  6. Mattia Binotto
    Limpskinz Prikaži

    Mislio sam da od ove sezone zabranjuju potpuno grijace guma, na kraju im je samo spuštena radna temperatura.

    Uglavnom, vozaci ce do vijeka vjekova cviliti da je SC prespor, sta im se onda ne hlade gume kad treba napraviti restart pa se vodeći auto vuče po stazi kao da je fićo



    10

    0
  7. Ne znam jesu li gluplje njihove izjave ili prenošenje istih. Zna se zašto su sigurnosni automobili tih marki isto kao što se zna da ti automobili na pravcu mogu ići lagano preko 140km/h, ali očito postoji neki “viši” razlog zašto nisu vozili više od navedene brzine.



    4

    4
    • Točno zna se zašto su to sigurnosni automobili, zato što Torger ima vlasnički udio u tim momčadima…. A zašto voze tako kako voze zato da prođe što manje krugova dok se direkcija utrke dosjeti što trebaju raditi s bolidom koji je stao na stazi.

      A zašto F1 ne može sama kupiti 10 automobila koji bi služili ovoj svrsi nije mi jasno. Trebao bi biti neki nepovezan s korporacijama koje se natječu. Ovako je uvijek sjena sumnje imaju li AM i MB nekakvu prednost kod FIA zato što im sponzoriraju potrebe prijevoza.



      16

      3
      • Nigel Mansell
        drv Prikaži

        Već sam negdje gore napisao – SC vozi ona firma koja je platila za eksluzivni ugovor sa F1.
        SC daje prava firma sa cestovnim automobilima, a ne F1 momčad. Koliko Toto ima utjecaja u njoj, ne znam. Pretpostavljam da ima, ali sigurno nije veliki gazda kao u F1. Uglavnom, Mercedes je u tome vidio dobar marketinški potez i uplatio, još prije nego je Toto postao vlasnik. AM je ušao u F1 kao u marketinški projekt (i osobni Stroll projekt) i osiguravanje SC-a je sigurno dio toga.

        Ne vidim zašto bi F1 sama kupovala 10 SC automobila, kad ovako dobije i novce i automobile. I ne vidim zašto bi to bacalo nekakvu sjenu sumnje ili davalo neku prednost. To je samo sponzor, kao i Heineken i Rolex. Siguran sam da bi F1 uzela i bilo koji drugi brand, samo kad bi to uključivalo bolje uvjete (tj. veću lovu). Da to donosi neku prednost u F1, već bi Ferrari i RB vrištali u protest ili se sami gurali na to mjesto. Mislim da to recimo Ferrariju nije potrebno jer i ovako imaju sasvim dobru medijsku vidljivost, a to je jedino što SC nosi. A FIA ne bi bila sretna da im je SC jedan Mini sa velikom RB konzervom na krovu. Možda bi jedino sad VW u sklopu svog povratka mogao ugurati recimo Lamborghini ili Porsche kao SC…



        7

        0
        • Znam da je tako, ali je indikativno da se Mercedes složio sa svojim smanjenim marketinškim prostorom u korist druge momčadi u kojoj udio ima Torger.

          Da li bi mislio da je pošteno suđenje da nogometni suci sude u Dinamovim dresovima jer tako ne moraju trošiti novce na svoje…. uz opravdanje da su oni otvoreni i da im netko drugi pokloni svoj dres….

          Zašto bi Ferrari ili bilo tko drugi poklanjao svoje aute FIA, plaćaju svake godine kotizaciju za nastupe, a FIAin problem je da osigura sve što treba da se natjecanja održavaju. I da meni je misterija zašto se neke stvari koje su daleko od normalnih u F1 toleriraju i svima su ok.

          Da. F1 bi si morala moći priuštiti da kupe po normalnoj cijeni nekoliko sposobnih trkaćih automobila za Safeta, Medical može biti kramp. Ovako se sramote s autima koji nisu zadovoljavajući za svrhu za koju se koriste, a ima drugih automobila koji bi mogli poslužiti svrsi.



          2

          2
        • Nigel Mansell
          drv Prikaži

          @wapi – Iako se slažem sa dosta toga, ipak se ne može baš direktno uspoređivati F1 i nogomet, jer u F1 sudjeluju i tvornički timovi, a ne samo neovisni. Da se npr. u nogometu natječu timovi Adidasa i Pume, onda bi to bilo tu negdje. Ovako kad gledam, i suci u nogometu mogu imati sponzorske poruke na dresu, npr. znam da je u engleskoj ligi sponzor za suce Expedia, putnička agencija.

          Mislim da bi bila sretnija situacija u F1 kad bi SC davale firme koje ne učestvuju u F1, kao npr. BMW, Toyota i sl. A opet, teško je u današnjem korporacijskom svijetu točno definirati tko je s kim u kojoj mjeri povezan – Ferrari je dio Stelantisa, znači da ne bi smjeli sudjelovati ni Fiat, Chrysler, Dodge, Peugeot, Citroen, Maserati, Alfa, a zbog Renaulta ni Nissan i Mitsubishi… A to je samo onako na prvu, ima tu još i dosta suradnji i vlasništva zajedničkih tvornica, pa je Mercedes povezan sa Renaultom, Peugeot sa Fordom itd…

          Odnos između Mercedesa i AM-a je njihova privatna stvar i njihov novac, pa ako su njihovi vlasnici sretni sa Totovim idejama (iako ja mislim da i Stroll u ovom slučaju ima svoje prste), tko smo mi da tu sudimo. Ako je i dalje sve u skladu sa F1 ugovorima i pravilima onda sve ok.

          Mislim da ljudi imaju krivo shvaćanje situacije. Vjerujem da tu stvarno nema neke urote i da F1 nije po ničemu ovisna ni dužna Mercedesu (ni bilo kome drugome sponzoru) zbog učestvovanja. Rolex je sponzor, pa ne vidim da bi F1 zbog toga ovisila o njemu. Nije da u F1 nedostaje novaca i sponzora. Ako Mercedes pokuša koristiti svoje sponzorstvo za usluge, lako ga se zamijeni sa nekim drugim. Ponovo, da stvarno tu ima nečega, već davno bi se pobunili Ferrari, RB i ostali. Kako nitko od njih ne spominje SC kao problem (barem u takvom kontekstu), onda vjerujem da su to samo prazne priče.

          Osim toga ne mislim da ovi auti nisu adekvatni. Možda je netko presporo vozio SC na pravcu ili slično, a možda se samo vozači malo bune i traže izgovore kao i inače…



          4

          0
        • Da ali nije sponzor sudaca Real Madrid, nego Puma Neka Pirelli bude sponzor F1. To nije etički problem, ali Merc je.


          0

          0
  8. Vijesti iz Twitter!!! Daj nam Nsx!!!! Moze i ona iz 92-druge!!!!



    3

    0
  9. Nigel Mansell
    drv Prikaži

    Koliko sam vidio na internetu (a svi znamo da to onda mora biti istina), Mercedes ima eksluzivni ugovor od 1996.
    Prije toga je bilo svašta, a SCa je osiguravao organizator trke. Tako sam vidio slike (inače ne bi vjerovao) sa Opel Vectrom, Fiat Temprom, Renault Cliom … A našao se tu i poneki Lamborghini Countach.

    Ideja za F1 puls – jedan članak o povijesti SC-a.



    3

    0
  10. Norris je sigurno bolji vozač od Russella, oba su englezi, ali Russella više forsiraju mediji, zašto?
    S tim što je Norris mlađi skoro 2 godine



    2

    1
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      Osim što ovaj komentar nema veze sa tekstom, nije baš da je Norris toliko bolji od Russella. Rekao bi da su tu negdje. Ipak, i dalje stoji činjenica da Russella forsiraju brutanski mediji u usporedbi sa Norrisom. Zašto? Ne znam. Možda zato jer je povezan sa Mercedesom pa ga lakše vide kao prvaka, jer McLaren više nažalost ne percipiraju kao prvu ligu. Možda zato jer je komunikativniji i zna sa medijima, dok Norris djeluje pomalo sramežljivo i nesigurno. Teško je reći…



      3

      0
  11. Formula1
    Zeko Prikaži

    Ferrari SC bi bio logičan izbor nakon dugodišnjeg amg-a.

    a mogli bi uvesti kao SC neki od gte ili gt3 auta


    0

    1
  12. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Neka Nevera bude sc pa će bolidi biti prespori.😂



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni