Izdvojeno

Strollu nisu jasne “smiješne” sudačke odluke

Piše: Ante Vetma

Prije 8 mjeseci, 17 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Lance Stroll nije bio oduševljen sudačkim odlukama nakon što je tijekom utrke u Australiji dobio 5 sekundi kazne zbog mijenjanja smjera na startno-ciljnom pravcu.

Vozač Aston Martina je u duelu s Valtterijem Bottasom imao nekoliko upitnih pokreta, a osim sudara s Latifijem zbog kojeg je već dobio kaznu dan ranije – bio je pod istragom i zbog pretjecanja Bottasa nakon što je završio period virtualnog sigurnosnog automobila.

Suci su u odluci napisali:

“Na glavnom pravcu bolid 18 (Stroll) je bio ispred bolida 77 (Bottas). Stroll se pomaknuo udesno kako bi se obranio od potencijalnog napada.”

“Stroll se vratio na trkaću liniju, a onda se opet pomaknuo udesno da se obrani od novog napada. Drugi pokret krši pravilnik jer nije dozvoljeno više od jednom mijenjati smjer za obranu pozicije.”

Stroll je jasno poručio da mu nije jasno zašto je kažnjen:

“Ne shvaćam to. To su bila dva vozača koja su stalno šarala pravcem. Radi se samo o zadnjem pokretu, zapravo. Možete mijenjati smjer koliko god hoćete – dok god ovaj iza vas nije jako blizu. Šaram zato da razbijem zavjetrinu, a ne da se obranim. I onda dobijem kaznu. Ne shvaćam to. Trenutno se donosi puno smiješnih odluka.”

Što se tiče napada na Bottasa nakon kojeg je Alfin vozač završio izguran izvan staze, Stroll kaže:

“Na rubu je bilo, da. On je zaspao na restartu i uhvatio sam ga dok spava. Mislim da je to dobro utrkivanje.”

“Što se tiče kazne – iritantno je biti kažnjen jer ne razumijem razloge, ali to nije promijenilo našu konačnu poziciju jer smo imali više od 5 sekundi do idućeg bolida, ili što god.”

“Uvijek je lijepo boriti se u bolidu koji je brži i koji napada, ali dali smo sve od sebe. Nismo imali tempa da osvojimo bodove.”

Stroll sad ima 8 kaznenih bodova i trebaju mu još samo 4 da dobije zabranu utrkivanja tijekom jednog GP vikenda. Šef Aston Martina Mike Krack je rekao da je svjestan kako novi direktori utrke Niels Wittich i Eduardo Freitas imaju strog pristup:

“Mislim da moramo naučiti kako funkcioniraju novi direktori utrke i kako vode stvari. To smo u ovoj utrci naučili težim putem.”

“Iskontrolirat ćemo to. Jučer smo dobili 2 kaznena boda, danas još jedan. Očigledno, kad bolid nije brz koliko želite da bude – vozači daju sve od sebe da se obrane.”

“Mislim da se radi o kombinacija toga i novog načina vođenja utrke. Ali, ne treba tražiti izlike. Mislim da ne bismo imali te probleme da imamo bolji bolid.”

Komentiraj

17 komentara

  1. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Ma ti si smiješan vozač.



    18

    0
  2. Jim Clark
    mclaren f1 Prikaži

    Pa da, trebao si dobiti i drugu kaznu za izgurivanje Bottasa.



    12

    1
  3. Formula1
    Zeko Prikaži

    ah ti bogati dečeci
    poanta i je u tome da ovaj iza ima zavjetrinu



    4

    0
  4. Stefan Bellof
    Znalac krivina Prikaži

    Ovo je u stilu one skolske izreke “uciteljica me ne voli pa zato uvijek mene uzme na zub”. Stroll je ovdje vec dobrih 100 utrka i trebao se naucit reda. Ako nista drugo barem bi trebao sutit jer kod njega ocito ove djecje bolesti nikad nisu prosle.



    10

    0
  5. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Smijesni ste kao ekipa a bogami vozaci su vam isto pravi cirkus,neznas koji je gori



    3

    4
  6. ima li clip strollovog ‘šaranja’?



    1

    0
  7. E moj $trulovitchu….



    1

    0
  8. Ma frajer je tu jer tata plaća. Da tata nije šef momčadi ne bi stigao do 100 utrka u F1 – sigurno; ovako će obortiti Kimijev i Alonsov rekord bez imalo dileme. Dok je tate, bit će i Lancea u F1.

    A budući je navikao da ima batlera koji mu drži kitu dok piša, i otvara vrata kroz koja prolazi, onda ga iskonski šokira kad dobije nekakvu kaznu nije mu jasno kako je to uopće moguće.



    1

    0
  9. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Pitam se kada neko dobije tih 12 kaznenih bodova i mora pauzirati utrku, može li tada uskočiti rezerva? Ili za kaznu i tim mora voziti sa jednim vozačem?
    Mislim ako je već vozač skrivio te kaznene bodove, nebi tim trebao biti kažnjen da vozi sa jednim vozačem.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni