Izdvojeno

Albon: Krugovi poput onih u kvalifikacijama u posljednjem stintu osigurali su iznenađujući bod

Piše: Katarina Predovan

Prije 8 mjeseci, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Osvajanje boda na VN Australije nije bio nimalo lak zadatak za Alexa Albona, s obzirom da je imao kaznu od tri mjesta zbog kontakta s Lanceom Strollom na VN Saudijske Arabije. Zbog nedostatka goriva na kvalifikacijama Albon je morao startati sa začelja grida, što je dodatno ugrozilo njegove šanse za uspješan vikend.

No, odličnom vožnjom i čuvanjem guma (57 krugova na hardu) mladi Tajlanđanin stigao je do desetog mjesta te tako osvojio jedan bod za Williams.

“Postajalo je sve bolje i bolje, a na kraju je bio dojam kao da vozim kvalifikacijski krug posljednjih 25 krugova utrke.”

“Očito je to potpuno neočekivano, ali zaista naglašava sav posao koji je napravljen u tvornici i ovdje na stazi.”

“Odlučnost i motivacija – to je ono što nas vodi. Bio je to nevjerojatan dan i drago mi je što sam mogao postići ovaj rezultat za momčad.”

Alexander Albon

Albon smatra da Williamsovom bolidu najviše odgovara tvrda komponenta guma te je otkrio koliko mu znači osvojeni bod:

“Ono što je zanimljivo je da gume C2 stvarno odgovaraju našem bolidu. Gotovo da moramo razumjeti zašto jer je to malo neočekivano.”

“Možda se trebamo kvalificirati, utrkivati ​​se, učiniti sve na tim gumama. Donijeti 10 setova za cijeli vikend!”

“To je prijeko potreban rezultat. Osjećam se kao kada imate težak početak sezone, želite promijeniti taj trenutak i imati pozitivan stav prema onome što radite.”

“Teško je kada nemaš dobre rezultate, težak je taj period, ali mene to motivira, motivira momčad da dobije taj bod na tablici, i sada smo gladni još toga.”

Alexander Albon

Komentiraj

2 komentara

  1. Williams
    DoDo13 Prikaži

    Odlicno odraden pisao Alex. Bod vrijedan zlata.



    1

    0
  2. Cijelu utrku odvozio na istom setu guma,unglaublich!!!.
    Pirelli je napravio cudo od gume🤦🤦🤦🤦🤦🤦🚜



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni