Izdvojeno

Alonso: Alpine nikad nije imao bolji bolid

Piše: Ante Vetma

Prije 8 mjeseci, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Fernando Alonso je današnju utrku u Australiji završio na posljednjoj poziciji, iako je jučer u kvalifikacijama izgledalo da u tom bolidu ima brzine možda i za drugi startni red. Međutim, najprije tehnički problemi, a onda i nesreća sa strategijom doprinijele su razočaravajućem rezultatu. Svejedno, tvrdi da Alpine ove i prošle godine nikad nije imao bolji bolid:

“Da, strategija je bila dobra, sve je funkcioniralo kako treba. Počeli smo na tvrđim gumama i izgledalo je kao da se borimo za P6 ili P7 u cilju. Nažalost, sigurnosni automobil je izišao u lošem trenutku i grupirao opet sve bolide.”

“Nakon toga je bio još jedan sigurnosni automobil pa smo morali iskoristiti priliku i uzeti medium gume. Međutim, bilo je prerano pa smo do kraja potrošili te gume i morali ići još jednom u boks.”

“Džeda i Melbourne nisu bile najsretnije utrke za mene, ali još je 20 utrka ispred nas. Bolid je brz, ekipa je jako motivirana i radujem se Imoli za dva tjedna.”

“Bolid je bio vrlo brz, dobar u kvalifikacijama… S normalnim kvalifikacijama pobjedničko postolje je bilo moguće ovog vikenda. Gledajući Verstappena koji je odustao… Da, bilo je moguće. Bolid je bio najbolji u ove moje dvije godine s Alpineom. Radujemo se zato idućim utrkama.”

Esteban Ocon bio je nešto pritajeniji nego timski kolega, ali je uspio doći do vrijednih šest bodova.

“Lijepo je završiti triput u nizu u bodovima. Međutim, mislim da je danas bolji rezultat bio moguć. Kvalifikacije su bile jako važne, a vjerojatno je bilo moguće ući u top 5 jučer. Svejedno, zadovoljan sam što smo opet završili u bodovima.”

“Puno toga možemo izvući iz ovog vikenda. Možemo shvatiti bolid bolje i nadamo se uhvatiti konkurente. Borimo se i nastavit ćemo pritiskati.”

Komentiraj

9 komentara

  1. Formula1
    f1zd Prikaži

    Race pace je bio očajan. Čak i da je jučer sve pošlo po planu i da je startao 3.-4., danas bi završio sedmi u najboljem slučaju, eventualno ispred jednog McLarena šesti. S tim da su odustali po jedan Ferrari i Red Bull…



    14

    1
  2. Prekrasno je bilo vidjeti onakva dva sektora u q3 u usporedbi sa top 3. Izgleda da je novi motor dobar, ali očito fali pouzdanosti. Ali kako je Horner rekao bolje je rješavati pouzdanost na jakom motoru nego radit na brzini na pouzdanom.
    Na šasiji sigurno ima puno posla, ali duga je sezona. Negdje će Alonsa i sreća pogurat, ovaj vikend se sve naopako okrenulo.
    Uglavnom bolid ima potencijala, to je najbitnije.



    10

    1
  3. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Šta ti vrijedi kad si prvoklasni baksuz.



    8

    0
  4. Sebastian Vettel
    zizof1 Prikaži

    Jeddah i Melbourne *



    1

    0
  5. Pa i nije imao nikad bolji bolid.
    Ali prvo kvalifikacije, zatim “reverse” strategija sa prvo hard onda medium gumama koja je dobro zamišljena, ali se onda dogodi prvi sigurnosni auto u krivo vrijeme gdje su njegove hard gume još dobre, zgusne se poredak, i onda opet drugi sigurnosni auto gdje mjenja gume na medium, ulazi u vlakić 4 bolida sa hardom, podere gume, opet u boks, i eto problema.
    Valjda će proći ova loša sreća, prve tri su prošle, slijedi još 20, mora biti bolje, na dobrom su putu.



    10

    1
  6. Realno su trebali u boks po meke gume….kad ideš ovako pokušati, i izađe SC, propada ti svaka šansa 1 pitstopa i profitiranja od strategije. Onda bolje preći na medium pa do kraja opet čekati priliku sa SC ili uzimati zadnjih 10 krugova Soft ili medium.



    1

    0
  7. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Bolid je stvarno brz u jednom krugu. Ali u utkrama mi izgleda totalno prosječno, a i bolid previše jede gume i to ce tek uspijeti riješiti kada dodu europske trke.
    Ali s obzirom kolko su promjena u vodstvu imali u najvaznijim trenutcima i par problema na zimu i ne izgledaju tako loše…moglo se lako desiti da završe ko Aston Martin.
    Sezona je duga i ovi prosuti bodovi nisu toliko i bitni koliko je sam razvoj bolida, a i rjesavanje pouzdanosti.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni