Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Alonso: Alpine nikad nije imao bolji bolid

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Alonso: Alpine nikad nije imao bolji bolid

Ante Vetma

Fernando Alonso je današnju utrku u Australiji završio na posljednjoj poziciji, iako je jučer u kvalifikacijama izgledalo da u tom bolidu ima brzine možda i za drugi startni red. Međutim, najprije tehnički problemi, a onda i nesreća sa strategijom doprinijele su razočaravajućem rezultatu. Svejedno, tvrdi da Alpine ove i prošle godine nikad nije imao bolji bolid:

“Da, strategija je bila dobra, sve je funkcioniralo kako treba. Počeli smo na tvrđim gumama i izgledalo je kao da se borimo za P6 ili P7 u cilju. Nažalost, sigurnosni automobil je izišao u lošem trenutku i grupirao opet sve bolide.”

“Nakon toga je bio još jedan sigurnosni automobil pa smo morali iskoristiti priliku i uzeti medium gume. Međutim, bilo je prerano pa smo do kraja potrošili te gume i morali ići još jednom u boks.”

“Džeda i Melbourne nisu bile najsretnije utrke za mene, ali još je 20 utrka ispred nas. Bolid je brz, ekipa je jako motivirana i radujem se Imoli za dva tjedna.”

“Bolid je bio vrlo brz, dobar u kvalifikacijama… S normalnim kvalifikacijama pobjedničko postolje je bilo moguće ovog vikenda. Gledajući Verstappena koji je odustao… Da, bilo je moguće. Bolid je bio najbolji u ove moje dvije godine s Alpineom. Radujemo se zato idućim utrkama.”

Esteban Ocon bio je nešto pritajeniji nego timski kolega, ali je uspio doći do vrijednih šest bodova.

“Lijepo je završiti triput u nizu u bodovima. Međutim, mislim da je danas bolji rezultat bio moguć. Kvalifikacije su bile jako važne, a vjerojatno je bilo moguće ući u top 5 jučer. Svejedno, zadovoljan sam što smo opet završili u bodovima.”

“Puno toga možemo izvući iz ovog vikenda. Možemo shvatiti bolid bolje i nadamo se uhvatiti konkurente. Borimo se i nastavit ćemo pritiskati.”

Zadnji donatori:
Vordas
zekohonda

Patreoni:
lukarak
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10051 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
4045 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

9 komentara

  1. Formula1 f1zd Prikaži

    Race pace je bio očajan. Čak i da je jučer sve pošlo po planu i da je startao 3.-4., danas bi završio sedmi u najboljem slučaju, eventualno ispred jednog McLarena šesti. S tim da su odustali po jedan Ferrari i Red Bull…



    14

    1
  2. Prekrasno je bilo vidjeti onakva dva sektora u q3 u usporedbi sa top 3. Izgleda da je novi motor dobar, ali očito fali pouzdanosti. Ali kako je Horner rekao bolje je rješavati pouzdanost na jakom motoru nego radit na brzini na pouzdanom.
    Na šasiji sigurno ima puno posla, ali duga je sezona. Negdje će Alonsa i sreća pogurat, ovaj vikend se sve naopako okrenulo.
    Uglavnom bolid ima potencijala, to je najbitnije.



    10

    1
  3. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Šta ti vrijedi kad si prvoklasni baksuz.



    8

    0
  4. Sebastian Vettel zizof1 Prikaži

    Jeddah i Melbourne *



    1

    0
  5. Alpine Alpine Prikaži

    Pa i nije imao nikad bolji bolid.
    Ali prvo kvalifikacije, zatim “reverse” strategija sa prvo hard onda medium gumama koja je dobro zamišljena, ali se onda dogodi prvi sigurnosni auto u krivo vrijeme gdje su njegove hard gume još dobre, zgusne se poredak, i onda opet drugi sigurnosni auto gdje mjenja gume na medium, ulazi u vlakić 4 bolida sa hardom, podere gume, opet u boks, i eto problema.
    Valjda će proći ova loša sreća, prve tri su prošle, slijedi još 20, mora biti bolje, na dobrom su putu.



    10

    1
  6. Realno su trebali u boks po meke gume….kad ideš ovako pokušati, i izađe SC, propada ti svaka šansa 1 pitstopa i profitiranja od strategije. Onda bolje preći na medium pa do kraja opet čekati priliku sa SC ili uzimati zadnjih 10 krugova Soft ili medium.



    1

    0
  7. Fernando Alonso junior Prikaži

    Bolid je stvarno brz u jednom krugu. Ali u utkrama mi izgleda totalno prosječno, a i bolid previše jede gume i to ce tek uspijeti riješiti kada dodu europske trke.
    Ali s obzirom kolko su promjena u vodstvu imali u najvaznijim trenutcima i par problema na zimu i ne izgledaju tako loše…moglo se lako desiti da završe ko Aston Martin.
    Sezona je duga i ovi prosuti bodovi nisu toliko i bitni koliko je sam razvoj bolida, a i rjesavanje pouzdanosti.



    1

    0