Izdvojeno

Tribina: F1puls podcast #9

Piše: Pulsmedia portal

Prije 8 mjeseci, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

F1puls urednici će danas uz goste na Tribini prokomentirati aktualnosti iz posljednje dvije utrke. Priključite se i pratite nas uživo danas od 18 sati.

Komentiraj

14 komentara

  1. Jedno pitanje za ekipu.

    Može neko objašnjenje ili konkretni odgovor, kako to da Ferrari ima PRAZNO ZADNJE KRILO, ono kao “blanc”, a ostalima svakome nešto piše, odnosno ima nekog sponzora.


    0

    0
  2. Ayrton Senna
    OffLiberyMedia Prikaži

    MCL ima problem sa hlađenjem kočenja, na ovoj stazi nema previše jakih kočenja pa samim tim nisu ni gubili previše vremena



    3

    1
    • Ayrton Senna
      OffLiberyMedia Prikaži

      Sa hlađenjem kočnica*



      2

      1
    • Dietrich Mateschitz
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Moguće da je jedan od razloga. Ali, ni u Arabiji staza nije zahtjevna za kočnice, pa nisu briljirali, pogotovo u kvalifikacijama. Pričali smo u ranijem podcastu da mislim kako ce ove godine biti tih nekoliko “izleta” ovisno o tipu staze. Možda je Bahrein bio crna mačka za McLaren, a imali su nesreću da s njim započinje sezona pa se činilo da su gori nego što jesu.

      Njihov adut trebali bi biti Norris i Ricciardo koji bi morali izvući pokoji jači rezultat kad se McL nađe u igri s Haasom ili Alfom gdje vozačke postave ipak nisu na toj razini.



      1

      0
      • Ayrton Senna
        OffLiberyMedia Prikaži

        Nisu briljirali u SA, tačno ali su bili mnogo bolji obzirom na BA, u AUS jako solidni tako da mi sve smrdi na problem sa pregrijavanjem sistema za kočenje. Ali naravno bolid je previše komplikovan da bi imali jedan faktor za loše rezultate



        1

        0
  3. Kakva je to odjava? A di je: “nemojte šta zamjerit?”



    1

    0
  4. Držite taj podcast, falilo je prošlu sezonu…



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni