Izdvojeno

Verstappen nakon novog odustajanja: Frustrirajuće i neprihvatljivo

Piše: Lovro Andraka

Prije 12 mjeseci, 23 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Branitelj naslova Max Verstappen izrazio je nezadovoljstvo nepouzdanošću Red Bullovog bolida, rekavši kako je to frustrirajuće i neprihvatljivo te kako u ovom trenutku ne želi razmišljati o prvenstvu.

Verstappen je na trećoj utrci sezone u Australiji upisao drugo odustajanje i ukupno se nalazi na šestom mjestu s velikih 46 bodova zaostatka za vodećim Charlesom Leclercom. Uoči obaju odustajanja Nizozemac je bio na putu do drugog mjesta, stoga je zaostatak mogao iznositi samo 10 bodova.

“Već smo miljama u zaostatku, stoga trenutno uopće ne želim razmišljati o borbi za prvenstvo. Mislim da je važnije završavati utrke”, rekao je Verstappen za Sky Sports nakon VN Australije.

“Danas je ponovo bio jednostavno generalno loš dan. Nismo baš imali tempo i samo sam pazio na gume kako bih pokušao stići do cilja jer je izgledalo kao lagano drugo mjesto.”

“Znao sam da se ne mogu boriti sa Charlesom, stoga nije bilo smisla da pokušavam staviti pritisak na njega. Ali nismo ni završili utrku. To je poprilično frustrirajuće i neprihvatljivo.”

Na njegovom bolidu radili su se popravci uoči same utrke pa je rekao kako je već zbog toga znao da je stizanje do cilja upitno.

“Znao sam da postoji problem, stoga je svakako bilo upitno hoću li završiti utrku. Ovakve stvari se ne smiju događati ako se želite boriti za naslov.”

Šef momčadi Christian Horner rekao je kako razumije Verstappenove frustracije i da moraju saznati što je točno pošlo po krivu, ali i da bi radije popravljao brz i nepouzdan bolid nego pretvarao spor i pouzdan bolid u brži.

“Još ne znamo u čemu je bio problem, ali mislim da nije povezano s motorom. Mislim da bi mogao biti problem s gorivom, ali moramo vratiti bolid da možemo vidjeti što se točno dogodilo”, izjavio je Horner.

“Radije bih popravljao brz bolid nego pokušavao pretvoriti sporog i pouzdanog u brzog. Moramo riješiti to. Ne možemo prihvatiti odustajanja, ali moramo shvatiti u čemu je problem i riješiti ga.”

Red Bull je trenutno treći u konstruktorskom poretku, 10 bodova iza Mercedesa i 49 iza Ferrarija.

Komentiraj

23 komentara

  1. Ljudi,di mogu pogledat reprizu,dajte pomagajte,hvala unaprijed



    1

    0
  2. Frustrirajuce i najgore moguce za F1 vozaca je kvar na bolidu. Nista on tu nije mogao napraviti…



    17

    0
  3. Najveci pobjednik prošlogodišnje sezone je definitivno Ferrari. Jedan konkurent promašio koncept drugi zaboravio da treba motor razviti za novu sezonu.



    8

    2
  4. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Kako si dobio onaj “naslov “mogao bi ti biti jedini kako je krenulo.
    Dobar si vozac ali mozda ti sada dođu sva sranja koja si radio na naplatu.



    12

    28
    • Ayrton Senna
      MCLfan Prikaži

      Još da se malo mercedes ubrza i mclaren i eto ti prave sezone



      7

      1
    • Robert Kubica
      Yura Prikaži

      Ah ljuti Mercedesici, misle da je sve protiv njih nepravda pa se sad pozivaju na “karmu”. Prijatelju karma je to da je Max osvojio naslov na onaj nacin Lewisu pred nosom obzirom koliko je srece i poguranaca vitez imao.



      21

      9
      • Da se karmu pita, Hamilton bi imao 0 naslova s obzirom na broj vozača koji je nabio nabio u stražnji kraj uz poznatu rečenicu – he turned in on me.
        https://youtu.be/D_Nk69IcyJ8

        Da se karmu pita, 2007. bi ga prije grom pogodio u zadnjem krugu, nego što bi ga pustila da osvoji naslov.



        8

        9
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Odličan video. Neki likovi kad se prisjećaju te sezone opisuju je kao da su se njih dvojica zabijali jedan u drugog. A to je ustavri bilo prilično jednostrano. Evo u ovom videu, nekoliko puta je Massu iskoristio umjesto kočnice u krivini… Kao na igrici. A kao što reče Massa, nije se samo u njega zabijao… Dobro je Alonso rekao za britanske medije. Sve su to oprali, pa ga sad proglašavaju najčišćim vozačem…



          6

          0
        • LOL, Masa zvani “Destroy his race” je poprilično relevantan kad se priča o čistoći utrkivanja.
          2011. je Masa je želio riješiti neke račune sa Hamilotnom. Završilo je tako da se jedan pretvorio u pravog backmarkera, a drugi u “GOAT” ;)


          0

          1
        • Meni je Lewis Hamilton ljigica. I to će uvijek ostati bez obzira na statistiku.

          Kad sam ja navijao za Schumachera neki su govorili da nije u brojevima sve, da je Senna najveći….
          Meni taj pompozni patetični frajer također nikad nije legao pa mi nije čudno da je on uzor Hamiltonu.
          Ali eto povijest se ponavlja, imamo novog s najvećim brojevima i opet neki tvrde (ovaj put uključujući mene), nije sve u brojevima….



          1

          0
        • https://youtu.be/AuLYuEmHZv0
          Lewis These drivers are absolute freaking ridiculous Hamilton
          Lauda realan kao i obicno…

          Ima svojih grijeha i Massa 2011 ali Lewis je te godine bio maestralan…



          1

          0
        • Lewis je često išao grlom u jagode. Ti ne mijenja moj komentar koji opisuje Masine motive.
          Recimo, pogledaš Lewisovo preticanje Mase u Mionte Carlo i preticanje MS Lewisa na istom mjestu, vidjet ćeš da je početak preticanja bio isti. Završetak preticanja se dosta razlikovao. Za sex, a da bi se stvarno zvao sex, je potrebno dvoje.

          Ni blizu jednostrano, nego poprlično izjednačeno!
          Uglavnom završena priča …


          0

          1
  5. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Verstappen ili na pobjedu ili nista 😂. Salu na stranu, steta je za sezonu jer je on najblizi Leclercu i jedini koji bi mu mogao zaprijetiti u ovakvoj formi



    7

    1
  6. Charles Leclerc 16
    EH01 Prikaži

    Nije im valjao motor od Renaulta, a i na Hondu su se žalili, pa sad da vidimo kako proizvođač limenki proizvodi motore 😂, i na koga će se sad žaliti


    0

    1
  7. Uh ,i ako sam navijač ferrarija ,iskreno mi je žao Maxa i Red Bulla ,ovo je stvarno crnjak ,i ne želim da ferrari ovako pobjeđuje ,i ako smo svi vidjeli ,danas max nikako nije imao šanse za pobjedu ,ali drugo mjesto je sigurno bilo
    Sada ovako ,nakon 3 utrke jedne pobjede i dva odustajanja sigurno je uzbuna u red bullu,prosulo se puno bodova
    Istina,sezona je dugačka ali baš zato još veći strah u red bullu ,dok ferrari za sada izgleda nedodirljivo ,usudio bih se reći strašno dobro
    Šteta za Seinza ,sad kada znamo da je bilo problema ,no opet da je bio malo strpljiviji mogao je do 4 ili 5 mjesta
    Alonso,,uh šta reći nakon svega ,nadam se da će posložiti sve ,jer taj bolid u rukama Alonsa ima potencijala
    Forza ferrari !!!



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni