Leclerc dominantan u Australiji, Verstappenu novi mehanički problem, a Sainz završio u šljunku na samom početku

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 3 godina 4 min 134 komentara

Velika nagrada Australije donijela nam je dosad najuvjerljiviju pobjedu Charlesa Leclerca i Ferrarija. Tijekom skoro cijele utrke Leclerc je izgledao nedodirljivo, a njegova vremena sugerirala su da je Ferrari ovdje u nekoj sasvim drugoj ligi. Na njihovu žalost, Carlos Sainz to nije uspio iskoristiti zbog pogreške odmah na početku utrke. Max Verstappen je ponovo izgubio 18 bodova jer je s druge pozicije morao odustati zbog novog tehničkog problema na Red Bullu.

Na startu smo vidjeli vrlo disciplinirane vozače, a na vrhu je fino profitirao Lewis Hamilton s dvije pozicije. Charles Leclerc i Max Verstappen su imali podjednake startove i zadržali svoje pozicije, a Sergio Perez nije imao gdje proći pokraj timskog kolege pa je zbog toga otvorio vrata Hamiltonu s unutrašnje strane za prvi zavoj.

Najveća drama dogodila se Carlosu Sainzu koji je krenuo na tvrđim gumama koje je bilo malo teže zagrijati pa je Sainz počeo padati u poretku. Frustriran, dok je pokušao proći pokraj Micka Schumachera – napad je bio preambiciozan i Sainz je izletio sa staze, parkirao bolid u šljunak odakle se više nije mogao izvući.

Sigurnosni automobil potrajao je par krugova, a kad je utrkivanje nastavljeno vidjeli smo lijepi duel Pereza i Hamiltona tijekom kojeg je Red Bullov vozač obavio pretjecanje na stazi i vratio svoju treću poziciju.

Reprizu Sainzova udesa skoro smo vidjeli 15 krugova kasnije dok je Kevin Magnussen napadao Yukija Tsunodu. Ipak, Magnussen je uspio usporiti svoj Haas da ne zapne u šljunku.

Prvo i jedino zaustavljanje najbolje su procijenili u Mercedesu jer je Hamilton opet prošao ispred Pereza s kojim se borio prije ulaska. Međutim, Perez je sjajno napao na stazi i ponovo prošao Hamiltona koji se mučio sa zagrijavanjem upravo postavljenih tvrđih guma. Netom nakon prolaska – na stazu je ponovo izišao sigurnosni automobil, i to zbog udesa Sebastiana Vettela koji je izgubio bolid na izlasku iz 4. zavoja i zabio se u barijere.

To je odlično poslužilo Georgeu Russellu koji je u tom trenutku obavio promjenu guma i prošao puno jeftinije nego bolidi okolo. Russell je tako preskočio Hamiltona i Pereza i zasjeo na treće mjesto.

Ovaj restart Leclerc nije odradio tako dobro pa se na startno-ciljnom pravcu našao pod napadima Maxa Verstappena. Ipak, Ferrari je imao dovoljno brzine na pravcu da se obrani u prvom zavoju i pobjegne kroz idućih par. Već je kroz idućih par krugova bilo jasno da je Ferrari u rukama Leclerca danas klasa za sebe.

36. krug donio nam je borbu Pereza s drugim Mercedesom. George Russell je dobio poruku s pit-walla da se ne brani previše ako misli da će to negativno utjecati na stanje njegovih guma. Russell nije bio oduševljen tom porukom i u duelu se ipak branio, otišao par puta na prljavu stranu staze i oštetio gume više nego što je bilo potrebno.

39. krug donio je novu katastrofu za Red Bull kad su javili Maxu Verstappenu da se zaustavi pokraj staze. Bolid se zapalio, što znači da je ovo drugi DNF od tri utrke za Verstappena.

Posljednjih 20 krugova gledali smo tijesnu bitku od 7. do 12. pozicije gdje je glavni protagonist bio Lance Stroll. Aston Martin mu je dao novi set tvrđih guma tijekom prvog sigurnosnog automobila pa se Stroll jedva održavao na svojoj poziciji u finišu utrke, a vlakić iza njega nije pronalazio načina za prolazak. Napokon, 8 krugova prije kraja Gasly je prošao na 9. poziciju, a onda i Bottas, čime je Stroll i na stazi ispao izvan bodova. Uz to, imao je kaznu od 5 sekundi zbog šaranja po pravcu u svojim obrambenim manevrima.

Pred sam kraj vidjeli smo izlet Sergija Pereza i Pierrea Gaslyja izvan staze u pretposljednjem zavoju. Dok Pereza to nije koštalo pozicije, Bottas je iskoristio kiks Gaslyja i prošao na 9. poziciju koja se pretvorila u 8. kad je Alexander Albon ušao u boks na svoju prvu promjenu guma tek u posljednjem krugu. Williamsov vozač nakon promjene guma se vratio na 10. poziciju čime je osvojio jedan bod. Nakon diskvalifikacije jučer – fantastičan rezultat za ekipu iz Grovea.

Rezultati

P#VozačEkipa+
116C.LECLERCFerrari
211S.PEREZRed Bull20.524
363G.RUSSELLMercedes25.593
444L.HAMILTONMercedes28.543
54L.NORRISMcLaren53.303
63D.RICCIARDOMcLaren53.737
731E.OCONAlpine61.683
877V.BOTTASAlfa Romeo68.439
910P.GASLYAlphaTauri76.221
1023A.ALBONWilliams79.382
1124G.ZHOUAlfa Romeo81.695
1218L.STROLLAston Martin88.598
1347M.SCHUMACHERHaas1 krug
1420K.MAGNUSSENHaas1 krug
1522Y.TSUNODAAlphaTauri1 krug
166N.LATIFIWilliams1 krug
1714F.ALONSOAlpine1 krug
 1M.VERSTAPPENRed Bull
 5S.VETTELAston Martin
 55C.SAINZFerrari

Odgovor

134 komentara

  1. Mclaren
    Fittipaldi Prikaži

    Vikend iz snova za Leclerca, glavni rival opet izvan utrke, a nedjelja suvereno odvožena do dominantne pobjede – čestitke!

    McLaren solidan, Mercedes malo bolji, bravo Georgie za prvo od mnogih postolja u Mercedesu 👏



    34
    27

    7
    • Renault
      zd1400rt Prikaži
      x2

      Jel znaš da se preko aplikacije vidi da sam sebi daješ pluseve? :D



      61
      49

      12
    • Ferrari
      07drogo Donator Prikaži

      I ti mozes fino komentirat jeeee… No hard feelings sala mala



      8
      7

      1
      • Renault
        zd1400rt Prikaži

        No problemo, dosta mojih komentara je u zanosu i bez dlake na jeziku što nije uvijek dobro, ali nekidan me razapeo jer sam napisao da je Kovalainen jazavac ili tako nešto… Koda sam mu brata uvrijedio. Onda sam išao vidjeti da li sebi daje pluseve jer sam već imao s jednim članom takvu situaciju (i koji sam sebi daje pluseve), kad ono lik sam sebi da plus. Mene napadne da sam uvrijedio nekog vozača i onda si klikne plus. Meni je to presmiješno.



        3
        3

        0
        • ZX10R Prikaži

          Ali uistinu ne treba ti to,čemu vrijeđanje vozača ,mislim razmisli gdje su oni a gdje si ti ,ja i mi svi
          Oni voze ili vozili su formulu ,a neki nikada je u živo neće vidjeti
          Svi mi koji volimo ovaj sport sve bi dali da se možemo muvati po boxu formule 1,a omalovažavamo ljude koji voze f1
          Pa ne mogu svi biti prvaci i sjediti u najboljem bolidu
          Bolid je uvijek radio razliku
          Nema potrebe za vrijeđanjem vozača koji svaki puta kada sjednu reskiraju život ,isto vrijedi i za moto gp ako ne i više



          1
          1

          0
  2. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Stalozen i bezkompromisno brz Bravo Leclerc…steta za Verstapena jer ne zelim da prvenstvo odlucuju odustajanja . Nova pravila su se pokazala kao pun pogodak jer cak i u Australiji imamo veliki broj preticanja, ali i promjene na stazi su se pokazale kao odlican potez :thumbs:



    26
    24

    2
    • Mclaren
      AlkY Donator Prikaži

      Danas mu nije bilo posebno tesko biti brz i stalozen :D



      10
      0

      10
      • Ferrari
        GRID.N01 Prikaži

        Pa bilo je nekoliko situacija i k tome krucijalnih. Start i dva restarta na primjer. Mnogi su na tome gubili utrke. 🙂



        8
        7

        1
        • Mclaren
          AlkY Donator Prikaži

          Sa danasnjim bolidom , i da je izgubio poziciju na nekom od startova , bi je relativno lagano vratio.
          Da je Red Bull bio blizi moglo bi se pricati o nekom master classu. Ali danas RB , pa iako ga vozi Max , nije imao nikakve sanse.



          11
          8

          3
        • Sebastian Vettel 5
          dzalac Prikaži

          @AlkY ne slazem se s tobom, rb je 10kmh brzi na pravcu bez DRS-a i lec bi morao voziti u prljavom zraku…. poziciju bi lagano vratio u slucaju da se Maxu dogodio kvar na bolidu



          3
          1

          2
        • Mclaren
          AlkY Donator Prikaži

          Vidjeti cemo usporedbu krugova. Dojma sam da je Leclerc bio brzi u velikoj velikoj vecini utrke. Max mu je bio blizu samo kod starta i restarta , nakon toga se Charles dosta lagano odvajao. Uz 3 DRS zone bi ga morao moci pratiti i prestici , jer prljavi zrak ne smeta bas toliko kao prije.



          4
          4

          0
        • Sebastian Vettel 5
          dzalac Prikaži

          Steta sto je Carlos otpao, da je ostao u utrci mogli bi vidit kako se snalazi ferrari kod preticanja



          2
          2

          0
  3. Ayrton Senna
    Scuderia Prikaži
    x1

    Ima neko albonov broj? Da mu javim da vozi williams, a ne red bull.



    44
    43

    1
  4. Ferrari
    GRID.N01 Prikaži

    Kakav “ubojica” je ovak Leclerc. Deset krugova prije kraja traži najbrži krug, a već ima maltene sigurnu pobjedu i onda još jednom u 54… :)
    Sreća da na pitwallu postoje i hladne glave.
    Bilo bi mi puno draže da je RedBull Lose Trains na prošloj utrci, ali svaki poklon je dobrodošao.
    Ova utrka mi možda nije bila toliko zanimljiva kao prethodne, ali fill good osjećaj na kraju je neopisiv. Da je barem više ovakvih, sa Leclerc na P1. 🙂🏆



    14
    1

    13
  5. Ayrton Senna
    Ayrton_Honda Prikaži

    Leclerc šampijonski, lijepo je vidjeti oba mclarena u prvih 10, a mercedes se nikad ne smije otpisati



    12
    10

    2
  6. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Svaka cast Albonu



    34
    34

    0
  7. Stefan Bellof
    Znalac krivina Prikaži

    Za ovu Hondu savršeno paše ona Ričardova “znači ku*čina”



    21
    20

    1
  8. Ferrari
    tsunami07 Prikaži

    Guys you let me in difficult position POPRAVIO MI JE DAN 😂 Leclerc 🔝🔝🔝🏎, Russel odlican, Mclareni napokon idu prema gore 😀 FORZA FERRARI



    19
    7

    12
    • Mika Hakkinen
      Djuvedj Pretplatnik Prikaži

      Ja ne razumijem zasto lik kad god nesto pode po zlu krivi tim, jbg Georga je pos*ao safety car i tim nikako ne moze za to biti kriv



      19
      15

      4
    • Lewis Hamilton 44
      NRteamLH44 Prikaži

      Nema šta pravi stručnjaci sve. Ovaj jedan čak kaže da je gledao onboard 😂👍

      Kompletan dialog Bono Hamilton

      Bono :

      lift and coast for PU temps

      Hamilton

      Ok. (Uradio)

      Bono :

      just need a little more lift & coast for PU temps

      Hamilton:

      “you guys put me in a really difficult position,”

      Ako prevod ne znate kucajte na Google translate. Ali očigledno se iz komunikacije vidi da su od Hamiltona tražili da radi oko temperature motora , ali je u uživo prenos otišlo samo ovo zadnje bas zato sto ovi iz F1 znaju kakvih paljevina ima kao sto ste vi i da će jedino tako nešto proći kao zanimljivo.



      1
      0

      1
      • Lewis Hamilton 44
        NRteamLH44 Prikaži

        PS ako hoćete da bas idemo u dubinu onda bi bilo dobro i da znate da je Hamilton ovu trku odvozio sa senzorima na bolidu ( od prilike 1,5kg dodatne težine bolidu) da bi prikupljao informacije za tim.



        1
        0

        1
  9. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Bravo Leclerc, još jednom sjajna utrka, šteta za Maxa i njegovo odustajanje. Mercedes ponovno ni vamo ni tamo pa eto podija George Russella. Lijepo je vidjeti McLaren u dvostrukim bodovima te Williams da osvaja bodove. Da nije pravila, Albon bi s ovim setom guma i do Imole vozio.
    Alonso ponovno😢



    20
    19

    1
  10. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Izgleda da je ovo stvarno Ferrarijeva godina. Leclerc vozi odlično i sad mu treba puna podrška ekipe i timskog kolege. McLareni danas jako dobri a što se tiče Alonsa i Alpinea, teška smijurija od bolida. Albon je na hardu bio brži od oba Alpinea.



    15
    13

    2
  11. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    Apsolutna dominacija Ferrarija danas. Pa čekam godinama da to kažem.



    26
    24

    2
  12. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Leclerc rutinski, osim drugog safety car restarta nije bilo nikakve napetosti nazalost



    5
    4

    1
  13. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Bravo Charles, kako dobro kontrolirana utrka, Ferrari class of the field u Australiji. Glavu dolje i idemo jos jace na domaci teren.

    Carlos pocetnicki, moglo je bez problema do podija s obzirom na bolid.

    Max tesko do obrane titule ako ga bolid bude izdavao ovako.

    Perez dobar, Russel takodjer, Merc puno blize RBu nego sto se ocekivalo.

    Lewisu opet Merc kriv sto se Seb razbio.

    Bravo Albon na osvajanju boda.

    Ugodna nedjelja ekipa.



    19
    16

    3
  14. ZX10R Prikaži

    Vene Vidi Vici Leclerc !!!
    Forza Ferrari !!!



    8
    6

    2
  15. Mclaren
    Tachy Prikaži

    RedBull GP2 Powertrains



    6
    4

    2
  16. Charles Leclerc 16
    Catta Prikaži

    Dominantno od Leclerca. Ali veliko razocaranje radi Sainza, samo da je ostao smiren u pocetku, uzeo bi u najgorem slucaju 5. mjesto. Lako je biti general nakon bitke ali trebao je i on startati na medium gumama.



    12
    10

    2
    • Ferrari
      GRID.N01 Prikaži

      Da, baš početnika greška. Mislim da se više fokusira na Leclerca, nego da odvozi najbolje sto može i da mu to donese retultat. Šteta, mogao je ovdje uzeti puno bodova, pogotovo uz dva SC.



      8
      7

      1
      • Ferrari
        07drogo Donator Prikaži

        Jbg po meni prebrzo se zaletio znajuci da ima top auto i brzinu u sebi i vjerojatno je htio cim prije “ocistit” put jer i par krugova nose poprilican zaostatak za vodecima a realno racunat na sc i na tudji bad luck nije nikad zagarantirano. Kod mene ima kredita jer pokazao je brzinu, pokazao je da zna i moze a los vikend se desava i puno vecim imenima i facama nego sta ne trenutno Carlos. Ja mislim kad mu legne first win da ce mu sve sjest na mijesto ali vidit cemo



        5
        5

        0
    • Carlos Sainz 55
      Tudum Donator Prikaži

      Trebao je pricekati da gume prorade jer je bilo vidljivo da uopce nema gripa. Ovo je malo nekarakteristicno za njega, praviti ovakve pocetnicke greske. Izgleda da mu Charlesova brzina stvara velik pritisak.



      7
      6

      1
  17. Niki Lauda
    Vordas Pretplatnik Prikaži

    Nisam htio ništa komentirati za Ferrari ali napokon smo na vrhu. Medeni mjesec u Mercedesu je završio mladi lav grize. RBR,
    šteta za Maxa bravo za ministra. Albon, kapa dolje. Bo77as odličan. McLareni napokon. Ocon bodovi,Alonso loša taktika.
    Utrka vrlo dobra.



    6
    4

    2
  18. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Tifosi napokon došli na svoje. Ferrari izgleda jako jako dobro. Fino su razvili bolid dok RB unatoč konkurentnosti ove sezone ipak pokazuju da je prošlogodišnja borba za naslov uzela danak kao i Mercedesu.

    Full mi je drago radi Leclerca, Ferrarija i Tifosa pogotovo. Go Charles.

    Drago mi je da Bottas 6.0, pardon Russell nije morao pustiti kozu na postolje.
    Šteta za Alonsa. Nadam se da će ostati skuliran, da će sve te godine iskustva imati efekta i da će doći na svoje.

    Sama staza. Iskreno, nije mi nedostajala. Ako treba koju izbaciti iz kalendara onda je to ova.



    17
    4

    13
  19. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    dobra trka, Leclrecu sve idealno prolazi, Sainz ce morat pomirit da je ove godine br.2 tesko da ce moc ovo okrenut ali tek je 3 trka
    RBR motore bolje usporit ovako ce Mercedes bit ispred njih, i izgleda da dobro i gume troše
    Mercedes maximalno iskoristio ali Hamilton je bio brzi od Russela i zasluzio je postolje
    Mclaren nepusta Ricia naprid i velika greška sto su oba bili na istoj strategiju, da je Rici osta duze i iša u box pod SC mogli su pokusat bit isprid LH
    Alpine troši gume i grije se koni RBR
    sve u svemu zanimljiva trka i sezona vjerovatno



    14
    8

    6
  20. Chequered Flag
    AnteF1 Prikaži

    Samo deri Lec dugo ste čekali. Sainz se mora skulirati.



    8
    6

    2
  21. Mclaren
    raca Prikaži

    Utrka na granici dosade. Bar meni.Max baš nema sreće. Čestitke Williamsu i Albonu na strategiji za ovaj bod



    10
    7

    3
  22. Haas
    MadM Prikaži

    Svaka čast Ferariu i LC na pobjedi.
    Ferkan jak ko Merc do ove godine,bolid jako dobar,u utrci brži i sekundu po krugu a gume kao da se i ne troše što dokazuje veliko samopouzdanje LC i najbrži krug u zadnjem krugu😀



    4
    -1

    5
  23. Pierre Gasly
    jenson Donator Prikaži

    Bravo Leclerc. Ne mogu vjerovat, Russell drugi u poretku! Pokazuje kakav je vozač. Jedva čekam nadogradnje Mercedesa



    5
    3

    2
  24. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Bravo Ferrari! Bravo Leclerc!

    Šteta za Carlosa! Čekamo popravni u Imoli!

    Forzaaa!



    3
    2

    1
  25. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    lec ubica
    mick ispred magnussena nakraju iako ne znam kako, vidio da ga je mag prestigao cca 10 krugova prije kraja
    sainz druga violina.
    norris ispred ričija
    russel ispred hamste



    3
    -1

    4
  26. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    TOOOOOOOO CHARLIE JEEEEEEEES!!!
    Konačno.. 😄😄😄 Šteta za Carlosa ali botno je da je auto brz i pouzdan.. Samo tako ekipa Forza Ferrari..



    9
    7

    2
  27. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Ma to Čarliiiiii. Idemo korak po korak, ali izgleda da su outsorsali izgradnju bolida jer je složen brutalno.
    Ali Mercovi su mi godinama nabijali rogove da se još uvijek bojim kako će složit brutalan bolid i pomest konkurenciju.



    5
    2

    3
  28. Williams
    DoDo13 Prikaži

    Cestitke Charlsu na pobjedi, ali jedan vozac je danas ukrao show ALEX ALBON. 52 kruga na jednim gumama, branit se od puno brzih bolida i imati tempo bolida ispred i jos osvijiti prve bodove za Williams je za VELIKU pohvalu. BRAVO ALEX!



    21
    20

    1
  29. Vw
    F1fan001 Prikaži

    Dobra utrka…
    Ferrari prejak…Max bi mogao izgubiti priliku za naslov zbog kvarova…ali ajmo rec da je sezona tek pocela i stvari se mogu preokrenuti ali kako sada izgleda tesko…
    Merc iskoristio priliku…Mcl se vraca….
    Mick mozda da nije bio na 30krugova starim gumama mozda je i on mogao do boda u onoj borbi s 4 bolida ali ovako neznam kako bi ga opisao do sad…nije lose ali mislim da je mogao bolje..ali nadamo se da ce proraditi…
    Aston i Vettel katastrofa…



    8
    8

    0
  30. Pirelli Hypersoft
    MarkoCro33 Prikaži

    Cestitke Lec na pobjedi, apsolutno nedodirljiv danas. Ali posao koji je Albon napravio je wow🤯. Drago mi je da se McLaren vratio, bilo bi odlicno da pronadu jos brzine skupa sa Mercom da bude jos zanimljivije na vrhu😁



    6
    5

    1
  31. Charles Leclerc
    Leclerc1978 Prikaži

    Moj tim i moj pulen lako do pobjede! Bravo Leclerc, tako se vozi. Šteta za Sainza, trebao je biti strpljivi na početku, šteta za Maxa i šteta za Alonsa, šta je tu je idemo dalje. Sviđa mi se kombinacija monegaške i talijanske himne na podiju. Mercedes bolji, McLaren se isto polako vraća di mu je mjesto. Albon odličan, Stroll se odlično branio do kraja, šteta za četverostrukog prvaka.



    7
    5

    2
  32. Ferrari
    evilferkan93 Prikaži

    Čini mi se da Ferrari ima još dosta rezerve. Doziranje po potrebi. Gušt za gledat. Albon napravio stvarno dobar posao.



    6
    5

    1
  33. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Postojalo je pravilo da tko pobjedi u Australiji postaje prvak. Ne znam da li to još uvijek vrijedi.



    6
    5

    1
    • Fernando Alonso 14
      GP2Engine novinar Prikaži

      2018. i 2017. meni najdraži Sebastian je pobijedio u Australiji, pa gledaj kakvu su mu emotivnu štetu kasnije kroz sezone nanijeli Srebrni.



      10
      9

      1
    • Mika Hakkinen
      Djuvedj Pretplatnik Prikaži

      pitaj Vettela 2017. i 2018. i Bottasa 2019. Rosberga 2014. Raikkonena 2013. Buttona 2012. i 2010. 😄



      11
      11

      0
    • dejan_s Donator Prikaži

      @Dani
      Nikada se nije niti radilo o “pravilnosti”, nego više o primjeru iluzorne korelacije. Novinari su napravili senzaciju na početku ere Schumachera u Ferrariju te su govorili o prokletstvu ili kobi Melbournea što im se dobro uklapalo u narativ Ferrarijeve kobi/nesposobnosti kako je u to vrijeme tim iz Maranella čekao vozački naslov još od 1979. Poenta je da je pravilo da najspremniji tim najbolje ulazi u sezonu te često i slavi na kraju godine bez obzira da li se ona vozi u Australiji ili ne. Od 1996. odvežene su 24 utrke u Australiji (2006. i 2010. prva utrka je odvežena u Bahrainu), a pobjednik iz Australije bio je i šampion na kraju godine 11 puta. Dakle, riječ je o tendenciji ili poztivnoj korelaciji, a ne o pravilu.



      7
      7

      0
  34. idijot Prikaži

    Vidi se iz avijona da se safety car ubacuje bez veze, samo da ima više restartanja. To i zone umjetnog preticanja ukinuti što prije. (ali mislim da će nažalost ameri napucati još više tih gluposti)



    1
    -16

    17
  35. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Ferari u svojoj klasi kao Mecka nekad.Trenutno su u svojoj ligi,dosta ispred Red Bulla.Napisao sam bio da RedBull ne vidim kao prijetnju,dosta kvarova.Mecka ako rijesi probleme jos ce biti 2 u prvenstvu.SV izgleda stvarno za mirovinu,koliko gresaka radi covijek. I onda ga netko stavlja u istu recenicu sa LH,FA.Mali MS danas ok.



    6
    1

    5
    • Vw
      F1fan001 Prikaži

      Mozda Vettel nije toliko los kolko je bolid kramp…a kad previse pritisces onda su tu i greske…



      6
      6

      0
      • Mika Hakkinen
        Djuvedj Pretplatnik Prikaži

        jbg karakteristika mu je da uvijek gura bolid van mogucnosti i to je dvosjekli mac kao sto mozemo vidjeti. Ali ovdje mi se cini da je gurao van svojih sposobnosti s obzirom da je propustio zadnje dvije utrke i, mozemo slobodno reci, vise-manje sve sesije u australiji do utrke.



        10
        10

        0
    • Ayrton Senna
      Scuderia Prikaži

      Da, u svojoj klasi danas, ali prve 2 utrke i kvale jučer je red bull bio konkurentan. Tko zna i danas kako bi se utrka odvijala da nije jučer u zadnjem pokušaju lec osigurao pole i čistu stazu za utrku. Nije valjda ljudima dosadio ferrari nakon jedne uvjerljive pobjede? Red Bullu je čini se glavni problem potrošnja guma, a to je povezano sa balansom bolida vjerojatno. Ako to riješe, mogli bi otključat puni potencijal bolida.



      8
      6

      2
    • dejan_s Donator Prikaži

      @Mercedes team
      Ferrari je ispred, no ne radi o tako velikoj prednosti kakva je bila Mercedesa u periodu 2014 – 2020 bar koliko se može prosuditi na osnovu ove tri utrke. Pored toga prednost Ferrarija je bila izražna samo u Melbournu, a ta je staza do sada bila relativno specifična pa nije najbolji osnov za procjenu forme u sezoni, kako je to npr. slučaj sa stazom u Barceloni.

      U vezi Vettela se slažem, a čini se da i on sam to shvata kako ga u zadnje vrijeme više pamtimo po ulozi showmana po akcijama izvan i oko staze nego po samoj vožnji koja mu je primarni “zadatak”. Slično je i s Daniel Ricciardom iako u nešto manjoj mjeri.



      6
      5

      1
  36. Ferrari
    Spoilt Prikaži

    Odskakutao Ferrari do pobjede 😁
    💪



    6
    6

    0
  37. Ferrari
    sisavac Donator Prikaži

    Odlična trka za nas crvene! Samo jako dalje!
    Leclerc odličan cijelu trku mirno i staloženo, još žica pitwall za najbrži krug a ovi ne daju. :) I onda na odveze zadnji opet najbrži.
    Sainz razočaranje danas, trebao je biti strpljiviji, malo ga “oprao” pritisak – loš start i onda još veća greška kasnije. A ima boli u kojem je skoro pa garantiran podij.
    Šteta za Maxa, draže bi mi bilo da je “čista” pobjeda.
    Mercedes i McLaren su se fino oporavili, ako tako nastave, 3. i 4. momčad. Uz uvjet da RBPT ne nastavi rikavati ovako.
    Ostatak grida – zabavan. Puno borbi u pozadini, što nije bilo karakteristično za ovu stazu.

    Pitanje za one koji su gledali F1TV – jeste primijetili da nije bilo podjele pehara? Nakon Webberovih intervjua je odmah išla odjavna špica.



    6
    5

    1
  38. Chequered Flag
    AnteF1 Prikaži

    Helmut još uvijek respektira Ferrari ili počinju zazivanja raznoraznih senzora? Pitam za frenda.



    5
    0

    5
    • dejan_s Donator Prikaži

      Ferrari je bio sumnjiv, a na koncu je “potvrđeno” da je bio neregularan. U tom svjetlu ne vidim problem za dodatne senzore čije je uvođenje bilo u cilju utvrđivanja nergularnosti.
      Dalje, kako u borbu za naslov (bar trenutno) nisu umiješani britanci, nema većeg rizika da će se zazivati križarski pohod protiv Ferrarija i/ili RB.



      3
      2

      1
      • Chequered Flag
        AnteF1 Prikaži

        Upravo je RB tužakao Ferrari 2019. Zato će biti interesantno pratiti Helmuta dok Ferrari odmiče u poretku.

        Isti se pred koji dan hvalisao respektom prema Ferrariju. Nećemo dugo čekati da saznamo…



        1
        0

        1
    • Ferrari
      07drogo Donator Prikaži

      Koji frend da nije Toto?



      1
      0

      1
  39. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Ako ovako nastave do pola sezone malo dalje bi moglo biti prvenstvo gotovo.Sainc dosta steka,ima on pritisak mislim i izgkeda da puca,poceo je riskirat vise.
    Nije bilo dobro dok je Mecka palila i zarila a niti ovo mi nije bas ok da se jedna ekipa ovako odvaja.
    Izgleda da MV tjera taj RedBull do iznemoglosti.
    GR ni kriv,ni duzan 2 u poretku.



    2
    -11

    13
    • Ferrari
      07drogo Donator Prikaži

      Nakon dvije utrke napete borbe izmedju dvije momcadi i nakon trece gdje je jedna momcad imala mrvicu vise zraka za disanje ti to vec stavljas u istu recenicu sa godinama Mercove dominacije?



      18
      18

      0
    • avalon Prikaži

      Mercedes team …. “Nije bilo dobro dok je Mecka palila i zarila …” ali je bilo bolje nego ovo sada zar ne ? jer “..ovo mi nije bas ok da se jedna ekipa ovako odvaja.” da se ne vraćamo daleko u prošlost sigurno je bilo bolji , uzbudljiviji početak ( 3 trke ) 2019. kad je LH ima 29 bodova više od maxa ( “zanemarujem” VB sa MB koji je bija 2. u poretku ) , a MB je ima u konstruktorskom 57 bodova više od 2. ferraria . ili 2020. kad je posli 3 trke LH ima 30 bodova više od maxa , a MB 66 bodova više od RB u konstruktorskom prvenstvu . to su bili dani napetosti , a prvenstvo je počelo neizvjesno , napeto jer je prednost MB bila minimalna . nije se uspija odvojit od konkurencija ka CL/ferrari sada još da si u svoj ingeniozni zaključak “uvstija” i činjenicu da su vozači ferraria u 3 trke 5 X osvajali bodove , a vozači RB tek 3 X zbog 3 odustajanja . zamili da max nije u bahreinu odusta sa P 2 ili danas također sa P 2 . ima bi 61 , a RB u konstruktorskom 91 bod . znam , opet ne bi bilo dobeo jer bi se umisto samo ferraria i RB počeja odvajat od MB , a to nikako ne bi bilo dobro zar ne ? mislim da je krajnji čas da se zaustavi ova dominacija ferraria i virujem da se slažeš samnom .



      9
      7

      2
  40. Honda
    plavi Prikaži

    Kod RB izgleda bio neki problem sa gorivom. Perez mi postao definitivno najdrazi vozac, cini se najbolji u pretjecanju.



    8
    7

    1
    • Red Bull
      Kico Donator Prikaži

      I dalje smatram da Red Bull nema jos dobro osoblje za vodit taj motor, izgleda da zeznu na glupostima poput ove danas di je gorivo curilo iz dovoda od rezervoara do motora, nadam se da nije izgorila baterija i elektronika, slicno kao i prijasnjji problemi kod AT, motor je ok, samo nema Honde( osoblja) da to bolje upakira i ukaze na moguce probleme.



      5
      4

      1
  41. Ferrari
    renato2107 Donator Prikaži

    Ferrari ovo rutinski odrađuje, čak izgleda da ni ne voze kolko mogu, iako je i ovo previše (iako su danas najviše poskakivali, oni su odskakutali). Lecrec mi je jedino grozan (al doslovce) u restartovima, svaki put se za dlaku izvuče. Bezveze si stvara problem, a zna da je Max tu tata mata (i ima utakmica s Hamiltonom), i da je dosta brži na pravcu. Na ovoj stazi treba povesti utrku već od zavoja 13, jer je brži u tim sporim zavojima i stvoriti si prednost….a onda upravo i da prokliže i zezne se, ne smije ga nitko prestići i stigne odraditi još jedan start do sc linije…

    Sainz se mora trgnuti…od onog vozača koji kupi svaku priliku, skuplja mrvice, postao vozač koji pokušava riješiti trku u prvom krugu. Očito još nije na ti s bolidom, ali s 2 sc i pokazanom brzinom Lecreca, on je na p3 mogao komotno…uz malo sreće i p2

    Rb je brz u jednom krugu, brzo griju gume, ali ova nepouzdanost me brine. (i enormno trošenje guma) Baš ne bi htio da Ferrari to radi kao Merc 2014 (ovo je čak i gore kad se sadašnji bodovi gledaju). Meni smrdi da na račun hvatanja Ferrarija odvrnu jače motor i upadaju u probleme, umjesto da skupljaju 2. mjesta i bodove, pa tokom sezone pojačavaju tempo. Ovako Lecrec već ima trenutno 3 trke prednosti da završi drugi, što s trenutnom formom RB ne može izvesti.

    Merc kupi mrvice, ali meni taj bolid izgleda promašeno. Niti brzine na pravcu, niti u zavoju, niti čuvanju guma….a po tome što rade i donose, izgledaju da ne znaju ni gdje je problem.

    Šteta za Alonsa, imao je brzine da se umiješa i za postolje (bez jednog RB i Ferrarija) ali ga ne ide od petka.



    10
    6

    4
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      3 utrke? Pa da Leclerc sada svaku redom završava drugi bi Maxu trebalo puno više utrka da ga dostigne. Leclerc je na 71 bod a Max na 25. Osvrćem se na Maxa jer im je on i RB trenutno glavni konkurent. Ako bi Max pobjeđivao i uzima FL a Leclerc završavao drugi , Max bi po utrci skidao 8 bodova zaostatka. Tako bi trebalo biti do kraja devetog gp vikenda kada bi Max u tom slučaju nadoknadio 48 bodova i bio u prednosti za 2 boda. Razlika je već sada ogromna. Naravnl ispred su Perez (3 boda) , Russel ( 12 bodova) za koje sumnjam da ozbiljnije mogu u borbu za naslov i Sainz na 33 boda koji bi možda to mogao okrenuti ako pokaže neka lanjska izdanja. Trenutno su svi iza Leclerca u teškoj poziciji sa velikim zaostatkom. Moguće je do kraja da izdominira Merc ili RB pa neću reći da je nemoguće no mislim da će u još nekoliko utrka sigurno Ferrati biti u borbi za pobjede i tu i tamo pobjediti svakako a pritom bi prednost mogla stagnirati ili još više narasti.



      2
      2

      0
      • Kimi Raikkonen 7
        Pitstop Prikaži

        U ovako dugoj sezoni će i Leclerc imati svojih problema pa vjerojatno i odustajanja tako da je do kraja prvenstva još uvijek sve otvoreno. Da su sad prošle tri utrke nakon ljetne stanke, onda bi to bila druga stvar



        3
        3

        0
      • Ferrari
        renato2107 Donator Prikaži

        U pravu si, krivo sam računao…Morali bi oni puno okrenuti. Primjer je Brawn GP, pola sezone rasturili, pola skupljali što mogu…i taman dovoljno



        1
        1

        0
  42. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Ovo s Maxom do sada mi izgleda kao deja vu Kimija u Mclarenu – brz bolid koji se kvari svaku treću utrku i tako ga onemogućava osvajanja prvenstva



    7
    7

    0
    • Stefan Bellof
      Znalac krivina Prikaži

      Taj je jos dobar, ovaj se kvari svaku drugu. Umjesto borbe za prvenstvo on se vec sad nalazi 40+ bodova iza vodeceg i to na 6. mjestu.



      1
      1

      0
    • Mclaren
      AlkY Donator Prikaži

      I da se ne kvari , opet nisu imali najbrzi bolid niti jednu utrku ove sezone.
      A najboljem slucaju su bili jednaki sa Ferrarijem , ali vjerojatno niti to.
      Zadnji vikend necemo niti komentirat. Da su imali krug prednosti , Ferrari bi ih stigao :D


      0
      0

      0
  43. Daniel Ricciardo 3
    Kicker Prikaži

    Odlično za vidjeti da ubiti nije bilo nikakvih vlakova dulje od par krugova zato jer svi mogu slijediti vrlo blizu pa onda ili dođe to preticanja ili ovaj ispred napravi grešku, baš odlično.
    Nadam se da će se RB skockat čim prije jer definitivno fali kad nema borbe naprijed.
    Leclerc odličan, mislim, stvarno sve radi bez greške dok Sainza nejde.

    Jedino se bojim za Ferrari da i dalje nisu složeni kao tim koji će moć radit strategije pod pritiskom. Leclerc se sam morao pobrinuti da idu na najbrži krug dok mu inženjer govori da nema potrebe, a Alonso bi ga skinuo u zadnjem krugu.

    Uglavnom, sezona napreduje super i nadam se da će Mercedes uskočiti uskoro da još zapapri stvari. Volio bih da to bude bilo koji tim ali čini se da ostali previše variraju u performansama i da su predaleko.



    1
    -1

    2
    • Ferrari
      07drogo Donator Prikaži

      Realno u tom trenutku nitko nije vozio krugove blizu najbrzeg a svi su bili na starijim gumama od njega. Albon je bio jedini koji je trebao u boks a Alonsu se posrecilo jer je isao na promijenu pred kraj zbog pada tempa i bio je debelo iza u praznom prostoru i skinu je krug mislim za 0.06 znaci jedva. Po meni dobra procijena jer riskirat za jedan bod kojeg ionako imas a na statim si gumama nedaj boze nekog veceg sranja. Barem ja gledam tako.



      6
      6

      0
    • Fernando Alonso 14
      tapa-tapa Prikaži

      Da vezano za najbrži krug-slažem se sa dragom i ja sam si razmišljao da nema potrebe riskirati ulazak u boks jer nije imao niti 3 sek prednosti čini mi se (cca 20 sek ispred Pereza) kad bi izašao iz boksa… Sve u svemu mogao je bilo tko uzet FL sa dna poretka.



      2
      2

      0
  44. avalon Prikaži

    trkači vikend je bija poprilično čudan . problemi i razbijanja AM , seb se razbija i u trci . bolidi haasa neprepoznatljivi kroz sva 3 FP , a ni u Q se nisu proslavili . KM posli 2 dobra rezultata u Q i trkama je danas tropa . alpina FP odradila odlično , oba vozača u Q 3 . ni u trci ocon nije završija loše ali šteta za fernanda kojeg su gume “pokopale” . McL je “živnija” u odnosu na prethodne 2 trke i u Q i trci za razliku od MB koji je loše izgleda u FP u Q su bili tu negdje ali je MB više od McL “živnija” u trci . čudi me samo šta GR nije dobija “obavjest” sa pita o LH jer da je osta VB “obavjest” bi stigla . da nisu u pitanju neki novi vjetrovi u timu ? william u FP i Q među najlošijima ali je u trci albon izveja pothvat . 57 krugova na istom setu , a da pravila dozvoljavaju da ne mora koristit 2 komponente trku bi završija vjerovatno 7. a starta je posljedni !!! svaka čast CL , vozač dana u bolidu dana ali za mene je s obzirom na start sa P 20 i konkurentnost williamsa albon treba bit vozač dana . RB jak u FP i Q ali max već 2 meh, kvara u 3 trke . ferrari je svima pokaza da ima mišiće u borbi možda i za titulu ( ipak je prerano donosit zaključke) i da nije bilo “sriće” carlosa mogli su startat sa P 1 i 2 pa “ugrabit” bodova ka u priči . ako je točno ovo šta je napisa Passion “Sainz je opet ima problem sa volanom, pa ga je prije starta mora minjat. A novi volan nije bija podesen za start, tako da se vjerovatno nakupilo frustracije a prednje gume su trazile koji krug vise na hardu” onda carlosa “srića” prati i dalje . VB radi dobar posao u alfi ( malo je pridonio i početnik zhou ) , a AT je poprilično razočarenje jer u konstruktorskom su bolji tek od williamsa i katastrofalnog AM . trkači vikend je bija poprilično “šaren” ali i interesantan .



    7
    6

    1
  45. lukarak Donator Prikaži

    Sad sam tek skuzio da je Max 6. u poretku.



    2
    1

    1
  46. Shell
    FernandoMclaren Donator Prikaži

    Čestitke Leclercu, maestralna utrka, osim one greškice na restartu, ali izvukao se. Gledajući prva 3 vikenda odlično otvaranje sezone.
    Russell marljivo skuplja bodove i uzima što se ponudi. Zasad jako dobro izgleda. Bit će glavobolje za Hamstu. Bio je danas možda i malo brži, ali nije mu ni u DRS ušao. I nije mu ekipa kriva što se SC dogodio. Bolje nek se sjeti koliko je puta on tako profitirao, npr Imola 2020….
    Zanimljivo je krenulo, duga je sezona, bit će tu još svega.



    3
    3

    0
  47. Ferrari
    Raki2204 Prikaži

    LEC doktorski… Malo šlampavo za drugi restart nakon SC, ali danas ga nitko nije mogao dotaknuti…SAI može plakat za propuštenim sigurno podijem sa ovakvim bolidom… VER na žalost DNF.. pobijedio ne bi svakako..ali falit će 2x 18 bodova… LEC je danas izgledao kao MSC senior u najboljim danima u Ferrariu.. Eto to je moj dojam… I znam da ne navijamo svi za Ferrari, ali im se mora skinut kapa na ovome što su složili… I sad nakon 3 utrke: bravo Binotto na vrhunskoj pili prije sezone…Toto bi bio ponosan…
    I dalje, utrkivanje je na nivou..pravila pun pogodak..iako je ova utrka možda bila i najmanje neizvjesna…čekamo sljedeću…FORZA!



    5
    3

    2
  48. Alpine
    Alpine Prikaži

    Čestitke Leclercu, nekako mi se čini da je ovo njegova godina.



    2
    2

    0
  49. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Mene muči onaj s posebnim mjestom u Vetminom srcu.

    Alonso je definitivno 5 krugova prije kraja ušao na promjenu guma kako bi lovio najbrži krug. Radi čega je lovio najbrži krug?
    U prvih 10 nije mogao biti da bi sam osvojio bod, jedino ako je imao posao u fušu za odraditi za RB ili Merc, druge motive ne razumijem.


    0
    0

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.