Izdvojeno

Norris i Ricciardo zadovoljni McLarenovim preokretom

Piše: Ante Vetma

Prije 8 mjeseci, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lando Norris i Daniel Ricciardo opravdano su i razumljivo zadovoljni brzinom koju je McLaren pokazao dosad na Velikoj nagradi Australije. U današnjim kvalifikacijama Norris se uspio popeti do četvrte pozicije, dok je Ricciardo zapeo na sedmom mjestu.

Svejedno, sve je to puno bolje od onog što su pružali u prva dva GP vikenda:

“Osjećaj je kao da smo osvojili pole position, na neki način. Ako pogledate gdje smo bili protekla dva vikenda – jedva smo ušli u Q2 u Bahreinu i propustili smo ući u Q3 u Saudijskoj Arabiji. Sad smo skoro skroz na vrhu.”

“Još uvijek nam nedostaje dosta brzine, ali što se tiče pozicije – puno smo bolji. Lijepo je to za vidjeti, lijepa nagrada za mene osobno i lijepa nagrada za cijelu ekipu. Mogu reći da sam sretan.”

Daniel Ricciardo je za timskim kolegom na kraju zaostao nešto više od tri desetinke sekunde. Upravo je posljednji odlučujući krug za njega osobno bio najslabiji:

“Najprije smo pomislili da će biti dobro ako uspijemo prvi put ove godine ući u Q3. Uspjeli smo u tome pa sam bio sretan. Zapravo, cijelog vikenda sam bio zadovoljan, osim kad je riječ o tom posljednjem krugu u Q3.”

[gpvikend utrka=”vn-australije-2022″]

Komentiraj

9 komentara

  1. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Nije mi jasno sta su zabrljali u prosle dvije utrke, ovo je bas ogroman skok! Gledajuci kako se je McLaren drasticno popravio, tako da i Mercedes se čeka…



    6

    2
  2. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Mclaren je bio ocajan prve 2 trke, i obe trke su i vozaci i tim mucali i radili i problem rjesavali uspjesno, a Mercedes dosta kuka o problemima i motivacija timu odmah pada…



    3

    1
  3. Bravo momci
    Lando drži Mercedese, Daniele drži Španjolce
    Idemo po duple bodove



    2

    1
  4. Na oovj slici zadnjeg krila bolida sam procitao “McLaren rastura”.
    Mozda mi je to podsvjesna poruka za sutra :D



    11

    0
  5. Max Verstappen 1
    vlado Donator Prikaži

    Daniel nikako da se priblizi. Izgleda da je kolega jednostavno brzi bez obzira na bolid.

    Prilicno mi je zalosno pratiti australca od prosle godine.



    4

    1
  6. …mislim da su riješili problem br.1 a to je hlađenje kočnica, sad kao i ostalima slijedi ‘fine tuning’…



    1

    0
  7. Došli su ispred tvorničke ekipe. To puno govori o njihovom radu.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni