Izdvojeno

Szafnauer ne želi čuti za teorije zavjere: Ponekad se samo jedan bolid kvari, to je jednostavno loša sreća

Piše: Ante Vetma

Prije 12 mjeseci, 21 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Njemački Auto Motor und Sport donosi reakcije iz kampa Alpinea u kojem, naravno, Fernando Alonso nije zadovoljan novim tehničkim problemima koji su ga zadesili tijekom brzog kruga u posljednjoj kvalifikacijskoj rundi.

Alonso je i u Džedi imao problema dok je bio na putu prema šestoj poziciji i solidnim bodovima.

“To je ekstremna nesreća… Da se problem dogodio 20 sekundi kasnije u prvom zavoju umjesto u jedanaestom – možda bismo bili na pole positionu.”

Na upit novinara je li zabrinut zbog tehničkih problema, Alonso je brzo replicirao:

“Brige su samo oko mog bolida. Drugi bolid izgleda u redu.”

“Slučajnost je da je problem uvijek s mojim bolidom. I točno onda kad mi dobro ide. U Bahreinu smo bili P9 ili P10, što nije tako važno jer nas je koštalo samo jednog boda. No, u Arabiji smo bili dobri i danas smo imali garantirano drugo ili treće mjesto. Zato još više boli. Ovo je bio za mene najbolji vikend u zadnjih par godina. Frustrirajuće je što nismo uspjeli doći do cilja.”

Alonso u svojim primjedbama ima pravo jer s druge strane garaže Esteban Ocon nije imao nikakvih problema sa svojim bolidom. Međutim, kad je isti novinar pitao šefa ekipe Otmara Szafnauera da prokomentira tu Fernandovu izjavu, nije imao previše sluha za bilo kakve teorije:

“Podsjeća me to na moj period u Hondi. 2004. godine su motori otkazivali samo na bolidu Takume Sata. Njegovom timskom kolegi ne. Tako to ide ponekad. To je samo loša sreća.”

Komentiraj

21 komentara

  1. Charles Leclerc
    Emin1 Prikaži

    Raspad sistema u Astonu



    3

    15
  2. “Brige su samo oko mog bolida. Drugi bolid izgleda u redu.”

    Dobri stari Alonso pokazuje svoje pravo lice. Ako ovo i misli, mogao je to riješiti s ekipom – a ne iznositi prljavi veš u javnost, dijeliti momčadi, raspirivati tenzije i nabijati negativni publicitet

    Tako je blatio i Hondu i Ferrari, gdje god je došao posijao je razdor. Karakter ne prati talent, žalosno



    14

    25
    • Nando
      FA14 Prikaži

      Napisao bih ti da procitas i pogledas izjavu ponovo al to nema smisla jer ces protumacit to na svoj nacin.



      24

      4
      • Ako sam ja krivo protumačio, onda je krivo potumačio i njegov šef momčadi koji je Alonsove izjave odbacio kao sulude teorije zavjere?

        Ovaj Alonsov istup može biti pozitivan samo za najveće sektaše među njegovim navijačima



        7

        19
        • Daniel Ricciardo 3
          Kicker Prikaži

          Problem je opet čitanje dalje samo tih izjava. Teoriju zavjere su izmisli novinari i o time pitali njegovog “šefa” što je on odmah demantirao.

          Alonso je to komentirao kao činjenicu na način da moraju naći neko rješenje jer očito drugi auto radi bez problema.

          Suludo mi je da vidim sve intervjue kad su dani i nakon par sati u medijima totalne nebuloze na koje se svi hvataju.



          6

          1
    • Fernando Alonso
      Mr.Spaceguy Donator Prikaži

      Jao što volim psihologe i eksperte iz fotelja.



      13

      3
    • Blue Flag
      dFixxx3r Prikaži

      bro, na ljestvici otrovnosti od 1 do 10 gdje je 5 neki prosjek svih momčadi i normalna količina otrovnosti s kojom se normalno funkcionira u unutar i van momčadskim komunikacijama i odnosima, alosno je s ovim komentarom možda na broju 3.
      dakle svi su tu izjavu prehodali osim 1)novinara koji ju pokušava iskoristiti za provokaciju, i 2) povremenih hejtera alonsa kojima je to nekakav dokaz da je alonso neka opće negativna persona u ovom sportu.

      ostalih 99% gledatelja/pratitelja je sčilano prešlo preko toga



      10

      2
    • Fittipaldi
      Ne vrijeđaj vozače. Savjet koji sam dobio od jednog forumskog eksperta. 🤣



      4

      6
      • Dok ti vozače nazivaš propalitetima, jadnicima i jazavcima jer se ne slažeš s njihovim mišljenjem (Kovalainen), ja komentiram Alonsov diskutabilni karakter koji je jasno prezentiran zadnjih 20 godina, a čak sam i naglasio distancu između njegovog karaktera i talenta



        6

        7
  3. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Dobri, stari Alonso… podsjetio me zašto ga ne volim



    9

    14
  4. Krivo ste protumačili njegovu izjavu



    9

    3
  5. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Prvo procitam članak pa tek onda komentare i odmah šok. Ima li ijedan razlog zašto bi Alonso sumnjao u svoju momčad. Momčad koja je u sredini poretka i treba svaki mogući bod i bili bi izuzetno čudna i glupa momčad kada bi im jedini cilj bio da sabotiraju Alonsa. A još je tek početak sezone.
    Ako se netko ikad pita koliku štetu mediji mogu napraviti…..najbolji primjer bio bi Alonso. A britanski novinari su tek posebna vrsta



    10

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni