Ferrarijev Charles Leclerc startat će s prve pozicije u sutrašnjoj utrci za VN Australije. Društvo u prvom redu pravit će mu Max Verstappen, dok će iz drugog reda startati Sergio Perez i Lando Norris. U dugim i napetim kvalifikacijama mogli smo vidjeti i dvije crvene zastave, jednu u prvom, a jednu u trećem dijelu, te žutu u drugom, zbog koje će sudačku odluku glede njenog nepoštivanja, s nestrpljenjem iščekivati Sergio Perez.
Q1
U prvom dijelu Q1 na vrh su se probila dva Red Bulla, Max Verstappen i Sergio Perez, dok je nekoliko vozača imalo problema s kratkim izlijetanjima sa staze. A onda, malo prije kraja sesije – crvena zastava.
Nju je prouzrokovao dodir između dvojice Kanađana, Lancea Strolla i Nicholasa Latifija u petom zavoju, u kojem je Williamsov vozač izvukao deblji kraj i doživio tešku nesreću zabivši se u zid. Postalo je jasno kako će obojica ostati prikovana za dno poretka, jer Latifi je dotad imao posljednje vrijeme, dok se Stroll tek spremao za svoj prvi brzi krug.
No, s dvije minute i jednom sekundom do kraja prve sesije, aktivnom crvenom zastavom te velikom vjerojatnošću da nekoliko vodećih neke izlaziti iz boksa, u garaži Aston Martina ponadali su se kupiti još malo vremena ne bi li napokon na stazu pustili Sebastiana Vettela, što su uspjeli nekoliko trenutaka prije restarta. No, uspio je postaviti vrijeme bolje tek od Latifijevog, dok Alexander Albon i Kevin Magnussen također nisu uspjeli poboljšati svoja vremena koja bi ih ubacila među 15.
Hvatanje za glavu u stožeru Williamsa mogli smo vidjeti i zbog zaustavljanja Albona malo prije povratka u boks, što je za još nekoliko minuta odgodilo drugi krug.
Q2
A drugi nam je krug donio nešto manje zanimljivosti, jednu kratku žutu zastavu prouzrokovanu izlijetanjem Georgea Russella te najbrže vrijeme Sergija Pereza. Bez prolaska u Q3 ostali su vozači AlphaTaurija i Alfa Romea te Mick Schumacher.
No, probleme za Pereza, koji je na kraju kvalifikacije završio kao treći, mogla bi prouzrokovati činjenica da nije usporio na gore navedenu žutu zastavu. Tijekom dana trebala bi stići odluka sudaca povodom tog incidenta.
Q3
U treći krug krenuli smo nekoliko minuta nakon 9:00, po vrlo jakom suncu zbog kojeg su skoro svi vozači u pauzi zatražili tamnije vizire. Nakon što su Sergio Perez i Max Verstappen u prve tri minute postavili najbrža vremena, za 159 tisućinki prestigao ih je Charles Leclerc. I to u posljednji trenutak prije no što je i ova sesija zaustavljena zbog crvene zastave. U nečem što se činilo kao fantastičan krug, s ljubičastim drugim sektorom, u 11. je zavoju, u zidu završio Fernando Alonso.
Tri minute do kraja Sergio Perez postavlja sjajno vrijeme, ali ipak sporije od Leclercovog, i to za jednu tisućinku sekunde. Verstappen ubrzo nakon spušta najbolje vrijeme na 1:18.154 i na trenutak preuzima pole position, ali Leclerc odmah vraća i odlazi na 1:17.868. Treći je ostao Perez, dok se prekid sesije i poništavanje tekućeg kruga zbog crvene zastave pokazalo kobnim za Carlosa Sainza, koji je u posljednjim sekundama uspio postaviti tek deveto najbrže vrijeme.
Lando Norris osigurao je McLarenu start iz drugog reda, dok će treći red činiti Mercedesov dvojac, Lewis Hamilton i George Russell.
Napomenimo i kako će Albon, umjesto na 16. poziciji koju je zaradio vremenom, startati kao 19. zbog kazne za incident iz Saudijske Arabije.
Rezultati kvalifikacija za VN Australije:
Pozicija | # | Vozač | Momčad | Q1 | Q2 | Q3 |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 16 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:18.881 | 1:18.606 | 1:17.868 |
2 | 1 | Max Verstappen | Red Bull | 1:18.580 | 1:18.611 | 1:18.154 |
3 | 11 | Sergio Perez | Red Bull | 1:18.834 | 1:18.340 | 1:18.240 |
4 | 4 | Lando Norris | McLaren | 1:19.280 | 1:19.066 | 1:18.703 |
5 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:19.401 | 1:19.106 | 1:18.825 |
6 | 63 | George Russell | Mercedes | 1:19.405 | 1:19.076 | 1:18.933 |
7 | 3 | Daniel Ricciardo | McLaren | 1:19.665 | 1:19.130 | 1:19.032 |
8 | 31 | Esteban Ocon | Alpine | 1:19.605 | 1:19.136 | 1:19.061 |
9 | 55 | Carlos Sainz | Ferrari | 1:18.983 | 1:18.469 | 1:19.408 |
10 | 14 | Fernando Alonso | Alpine | 1:19.192 | 1:18.815 | |
11 | 10 | Pierre Gasly | AlphaTauri | 1:19.580 | 1:19.226 | |
12 | 77 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo | 1:19.251 | 1:19.410 | |
13 | 22 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri | 1:19.742 | 1:19.424 | |
14 | 24 | Zhou Guanyu | Alfa Romeo | 1:19.910 | 1:20.155 | |
15 | 47 | Mick Schumacher | Haas | 1:20.104 | 1:20.465 | |
16 | 23 | Alexander Albon | Williams | 1:20.135 | ||
17 | 20 | Kevin Magnussen | Haas | 1:20.254 | ||
18 | 5 | Sebastian Vettel | Aston Martin | 1:21.149 | ||
19 | 6 | Nicholas Latifi | Williams | 1:21.372 | ||
RT | 18 | Lance Stroll | Aston Martin |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Charles, odličan krug!
Veseli me ovaj rast McLarena i Alpine, šteta za Alonsov sudar. Poredak je sve gušći, utrka će bit kaotična
A Mazepin izgleda kao Senna naspram Strolla i Latifija, kakve elementarne nepogode za svoje momčadi!
41
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Srce mi se slomilo zbog Alonsa. Što bi bilo kad bi bilo…. trebat će mi mjesec dana da prebolim ovo
28
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako je to na žalost ….ja još nisam prebolio Kinu 2012 i šlampavost Mercedesove garaže…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Latifi i Stroll dva panja.
22
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
jedan panj su njih dvojica :)
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakva ce ovo sezona biti! Cestitke Leclercu, no srce me boli.
Steta za Alonsa, krug je bio u onih 120%….Alpine ne moze sastaviti bolid da izdrzi jednu utrku.
21
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nažalost, istina.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je bilo tanko ko žilet… Napete kvalifilacije ako utrka bude upola ovakva bit ce najbolja Astralija u dugo dugo vremena. Tutta forza Ferrari
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šteta, šteta, šteta, mogao je Fernando imati čak i treće mjesto ako kazne Pereza, a i cijeli vikend je odličan. Ocon mi je drag, ali rado bih volio vidjeti Gaslyja u Renaultu. Esteban je morao uzeti ovo četvrto mjesto. Bravo za Leclerca i McLarene.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso je imao pace za top 3, ne znam kako ću prežalit ove kvalifikacije, stvarno je izvlačio maksimum iz onog bolida..
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je ta razlika izmedu Lec i Sai, kad Lec ima sve poslozeno decko jednostavno ubija…. ferrariju ovo ne ide u korist osim ako perez ne dobije neku kaznu…. poredak vrlo gust sto mi se svida, steta za alonsa ali dobra vijest je da nadogradnje Alpinea idu prema dobrom putu :thumbs:
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Steta za Sainza i Alonsa, nevrijeme Leclerca.👍👍
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U ovakvom ferrariu bit 9… Sainz ocitno ne voli kad je pod pritiskom.
Lec je sutra glineni golub sa 2 rba iza sebe ako pace nebude puno bolji
3
16
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako sainz starta na medium gumama , a prva trojica na softu, mogao bi on igrati važnu ulogu u utrci. I sa ovakvom stazom i nabrijanim vozačima očekujem barem jedan sc.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alpine brza kroz sve tri sektora, velika steta zbog Alonsa. Takodjer ta greska je uticala na rezultat Saintza (usput mnogo debilno pravilo, okej red flag ali to se desilo fizicki iza Saintza).
Bit ce tesko sutra Leclercu sa dvojicom RedBullovaca iza (uz uslov ako Perez stvarno i starta 3 zbog nepostivanja zutih zastava).
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije greska nego je ostao bez hidraulike.
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max je imao brutalan krug dok nije promasio kocenje u predzadnjem zavoju. 44.5 je bilo vrijeme drugog sektora. Kako god, vjerujem da ce sutra biti gusto.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cijeli dan Max ima problema sa tim predzadnjim zavojem.
To bi Leclercu sutra moglo značiti, da umanji šanse Maxu u iduće dvije DRS zone , ako ne izgubi poziciju prije uključenja DRS-a naravno.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odlican rezultat za Charlesa, ali los za Ferrari misleci da Sainz iza nece moci pomoci u borbi za pobjedu sa dva RedBulla, osim ako Perez ne dobije kaznu za zute zastave. Ferrari mora rijesiti problem poskakivanja jer ce tek tada imati zvijer od bolida. Mercedes i McLaren se probudili.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A šta je sa Maxovom kaznom blokiranja Hama Q2
Čak je i Max psovao na radiju..
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nece bit kazni, najvise sto ce dobit je upozorenje po mom misljenju.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zemljak, nema potrebe za tim. Ham je prosao bez usporavanja a to mu nije ni bio najbrzi krug. Ne bih volio da Ferrari dobije utrku na osnovu necije kazne.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šteta za Alonsa, mogao je napraviti pravi kaos na vrhu grida. Bit će zanimljivo pratit koliko će brzo Sainz a vjerojatno i Perez (jer ono je ocigledna kazna) napredovati. Imaju zeznutu ekipu ispred sebe…
Pohvala za Pirellijev izbor guma jer otvara puno više strateških mogućnosti nego kada su hard i soft samo 2 stupnja razlike.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mozes li objasnit ovo za izbor guma?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj vikend se koristi C2 (Hard), C3 (Medium) i C5 (Soft) komponente guma. Tako da je razlika između harda i softa tri stupnja u tvrdoći, a nisam siguraj je li to dosad ikad bila praksa.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prvi put ovaj vikend
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije ovo je prvi put da su preskočili stupanj jedan
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Charli! Kakav vozač! Biće gusto i teško sutra bez Carlosa!
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakav peh, sad red bull može strateški zagorčat život lecu sa 2 vozača.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Leclerc masina, svaki put kad treba izvuce maksimum iz bolida
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovoliko razbijanja ni na gradskim ulicama Azerbajdzana i Saudijekse Arabije u kvalama nije bilo kao danas. Bas se ne stede momci.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Navijati za Alonsa je isto kao i navijati za Hajduk. Teški baksuzi, ako ništa barem se McLaren oporavlja.
Leclerc je prokleto brz :thumbs:
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hahahahahah, živa istina 😂
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo da se osvrnem na ovo nelogično pravilo za crvene zastave. Po meni trebalo bi priznati krugove onim vozačima koji su u brzom krugu ispred mjesta gdje se dogodio udes. Oni ne predstavljaju nikakav sigurnosni rizik jer su prošli mjesto nesreće i na taj bi način ovakve nesreće imale manje utjecaja na ishode kvalifikacija. Direkcija utrke bi npr. na tom mjestu mogla izvjesiti dvostruke žute zastave, a dio staze iza bi bio čist. I onda crvena čim ovi završe krug, to bi se moglo bolje iskombinirati od ovog sad.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po tome nema razlike između crvene i žute zastave. Crvena jasno daje svima do znanja da imaju usporit i i vratit se u box (session stopped), a žuta je samo usporiti te se može ograničiti na određene sektore
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moja je ideja da izvjese dvostruke žute, a mogu uvesti i trostruke što se mene tiče, na tom mjestu gdje se dogodila nesreća, a onda čim ovi u brzom krugu kompletiraju krug proglasit crvene. Ako se na sastanku vozača objasni da će se bilo kakvo nepoštivanje dvostrukih žutih drakonski kažnjavati, vidjet ćeš kako će svi paziti da ne prođu brzo kraj mjesta nesreće. Na taj bi način bar donekle bio smanjen utjecaj ovakvih nesreća na ishode kvalifikacija.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vjerojatno se kod ovakvih sudara crvene zastave alarmantno zovu, jer se na prvu nije znalo šta je s vozačem. A moguće da postoji automatizirani mehanizam koji stopira daljnja mjerenja krugova vozača i sortiranja poretka.
Izgleda suludo izgubiti skoro odvoženi krug kao Sainzovom slučaju, ali jbg, to je puno manje tad važno u odnosu na to što se ne zna šta je s Alonsom u tom trenutku. Sumnjam da će ići ka tome da se u ovakvim situacijama retroaktivno mijenja poredak i neko će nekad morati izvisiti, kao danas Sainz. Ali imao je sreću što nije bilo u zadnjem pokušaju i imao je šansu da to popravi…
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Priznajem taj aspekt stradalog vozača nisam uzeo u obzir. Njemu u nekom scenariju, za koji se nadam da se više nikad neće dogoditi, svaki trenutak što liječnici prije dođu do njega može biti ključan. U tom bi slučaju momentalne crvene zastave sigurno malo ubrzale dolazak liječnika na mjesto nesreće. Ali i dalje stojim pri tome da se sigurno nekako može doraditi egzekucija ovih crvenih zastava.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lec je povezao sve sektore i to mu je donijelo PP.
Imam osjećaj da je RB trebao biti prvi.
Max prvi krug ubio prva dva sektora, treći sektor zajebao. Sergio obrnuto. Onda drugi krug Max ne uspijeva ponovit prva dva sektora, a treći rastura. Perez prva dva odlična, onda treći zajebe.
Ali dobro što je tu je. Sutra 2 na 1, osim ako Ferkan ne bude imao brutalan pace.
McL također odličan, nakon onakvog otvaranja.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pored Charlija, to je nemoguca misija! Cak i da je Max zavrsio onaj krug, opet bi razlika bila oko 2 desetinke! Pa zar vam do sad nije jasno da je Charli čovjek zvani “pole position”! 😀
9
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lec je odvozio fenomenalno. Ali zelim reći da razmak nije bas realan.
Ako Perez ne pokupi kaznu bit ce taktičkog nadmudrivanja, plus safet koji je mislim zagarantiran. Mislim da je Perez u tom sektoru izgubio 0.3 sec, to će vjer bit temelj obrane. A je li to dovoljno…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Razumijem te, ali to je Charli u jednom krugu! Red Bullovci nisu mogli u trecem sektoru… Max se mucio da odveze taj treci sektor, ali jednostavno, ta 13a, a pogotovo 15a krivina je bila bauk ovaj put. Ali u trci, ako ne razdvoje Red Bullove kaznom za Pereza, Max ima veliku sansu za pobjedu!
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso opet lud. Malo me bilo strah nakon prve trke da je ona doza ludosti nestala i da su ga godine stigle, ali ovo je bilo top. Ocon je onom malom bezobraznošću uzrokovao da Alonso ne dijeli upotpunosti setup sa njime no to su samo moja nagađanja.
Zasada Renault/Alpine nepouzdan…no opet mozda bolje da je nepouzdan, ali brz nego da je spor i pouzdan kao recimo prosle godine. I nadogradnje zasada sve rade pozitivnu promjenu te zasada dosta toga porbavaju i mijenjaju što me veseli.
A Sainz pokazuje ipak nervozu…meni izrazito drag vozac i u sredini poretka mislim da moze parirati Leclercu, ali kada se bore za vrh i kada Leclerc ima sve posloženo tada mislim da nema šanse
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sumnjam da Alonso ili bilo koji drugi vozač “bira” što će se dijeliti sa kolegom.
Ono što može je ostaviti 0.3s u džepu do obala, ali ne može on reći inženjerima nemojte reći to i to Oconu.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno da biraju što će reći u brifinzima gdje su im timski kolege. O tome su mnogi vozači pričali u više navrata. To znači da ne daju nikakve detalje o vožnji koje nisu potrebne inženjerima, a oni su ih skužili i na taj način voze brže.
Ocon sigurno može imati isti setup ko Alonso ali to mu ne znači ništa ako mu taj setup ne leži i sa njim ne može biti brži, a Alonso se sigurno ne trga onda da mu pomogne u detalje objasniti kako on vozi brže, niti mislim da bi Ocon to htio. Svi oni misle da su najbolji na gridu pa im je i ispod časti.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pa mislim da je alonso-ocon bio dosta dosta friendly odnos u startu. alonso jer ima godine i mudrost, ocon jer ipak ima dozu respekta. u tom smislu vjerujem da je alonso pomagao oconu sa dijeljenjem trikova..
moguće da se to mijenja jer ocon je vidio da su “tu negdje” pa postao malo prgav.
a lisac alonso, što mi je potpuno u redu, onda više neće imat protekcijski stav, nego je vrijeme da i oconu nabije rogove i pokaže gdje mu je mjesto! :D
bumo vidli
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Charles, steta Fernando, Mclareni dali znak zivota
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jos da nadodam da sam bio skeptican s ovim novim pravilima da momcadi nece biti blizu kao što se predviđalo.
Ali tek 3 trka u sezoni i ostale momcadi polako love prikljucak. Tako da me veseli ostatak sezone.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferari bogami ima bolid najbolji.Sainc dali puca ko kokice ili vec zna da je br 2 u ekipi pa mu je sve ravno.Alonso stari macak,steta ali je pokazao da godine nisu problem.Vozacina nema sta a ne neki bivsi prvaci,itd,zato i je među 5 najboljih vozaca.
5
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mogao bi Sainz sutra brzo napredovati. Jedan Safet i eto ga gore…
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedna greskica i jedan zajeb od crvenih zastava za koji nije kriv u trecoj utrci i po tebi “puca ko kokica”…! Inace sektori i su mu bili u razini Leclera i ima brzinu. Šta danas više vozači nemaju pravo ni na pogresku ili losu srecu? Ljudi su nisu roboti
21
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
07drogo … je li moguće da si jedini među za sada 59 komentara primjetija isto šta i ja … da je CS vozija krug na nivou CL samo šta je leclerc proša za dlaku “ispred” crvene zastave , a carlosa i dalje prati njegova “srića” . da se uspija “provuć” ka i leclerc vrlo bi bilo vjerovatno da bi ferrari sutra starta sa P 1 i P 2 . šteta za carlosa i fernanda . spominje se hidraulika no čini mi se da je alonso javija pitu da nije moga prebacivat u niže brzine . gledajući reprizu udesa primjetija sam da je prije izljetanja displej pokaziva da vozi 8. , a kad se zabija u ogradu displej je pokaza da je u 4. šta znači da je ipak moga “šaltat” niže brzine . ma šta bija uzrok krša … šteta . pametnom startegijom , izborom guma i konzistentnošću CS možda sutra ipak u ferrariu makar donekle “ometu” dvojac RB i otežaju im “progonjenje” CL mada neće bit lako jer SP se u Q pokaza jako brz , tek je 0,08 s bija sporiji od maxa . zadatak carlosa će bit težak jer ispred ima “drčnog” ocona , solidnog DR , 2 MB koji će dat sve od sebe da se makar donekle iskupe za loš start u sezonu te zaje*anog norrisa koji možda može dat “papra” i sergiu ….
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sky je dao analizu gdje se vidi da 3 puta pokusava spustit iz 4te u 3cu ali jednostavno ne ide i to mu uzrokuje produzeno kocenje i izlijetanje.
Dotad je imao vrijeme za P3 na kraju.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ja ću to onda ovako preformulirat da ne ispada da potcjenjujem kapacitete CS-a;
taj dečko neće nikad na rezultatsku razinu CL-a samo i isključivo zbog svoje sreće.
to je čisto moja “baba vanga” prognoza.
nitko sretniji od mene da sam u krivu !
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bojim se samo da ce prva trojica odmaglit dok se CS probija kroz guzvu. Bulde li srljao moze samo zeznut a i pitanje je dal se i moze probijat kako bi htio. Prvo su ga hvalili u Mclarenu pa kad je dolazio u Ferrari rekli su da ce ga Leclerc zgazit pa je opet zavrsio ispred, onda su svi rekli kako ce to Ferrari rijesit kad ima dva podjednako brza vozaca i sad opet posle jedne greske nece nikad bit ni blizu najboljih tj. Leclera… Ufff sad i ja ne mogu da se odlucim
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Carlos je vrhunski vozac, to ne može niko da spori! Ali morate biti svjesni da je on prosle godine pobjedio Leclerca na 8 od 22 trke i to racunajuci one dvije, Monaco i Madjarsku kada Charli jednu nije startovao, a drugu DNF… šta to govori!? Da li vam to ista govori u stvari!? Ja bih volio da Carlos u Ferrariju osvoji sve, ali ipak, ima pored sebe velikog vozača, tako da će to biti vrlo teško…
Vidim neki prizeljkuju neko lupanje Maxsa i Charlija, da bi Carlos napredovao. Pa koji to pravi ljubitelj F1 zeli sudar na stazi! I stvarno mi mnogi, takvog misljenja nisu jasni! Volio bih sutra Carlosa vidjeti medju 3, a ako bude miran, kao uvijek nije iskljuceno, uz malo sreće…
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nelinjo brate, oko nekih stvari se nema smisla raspravljati. Opusti se samo i dopusti Charlesu da pokaže što zna u idućim vikendima i bit će jasno svima tko je Charles Leclerc.
Kritika je bilo masu krajem prošle sezone, no objektivnoj osobi nije teško donijeti racionalne zaključke o predstavama i limitima pojedinih vozača. ;)
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ F12000… opusten sam totalno! 😉 ali smorise, mogao je Max, mogao je Carlos, mogao je Alonso, ovaj i onaj… 😀
Forza Ferrari!!!
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Latifi and the barrier. Name a more iconic duo
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Skuplja ih kao pokemone
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vi uopće ne shvaćate.
On vozi preko limita, neustrašiv je :D
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo čarli. Sutra će biti žmehke. Kvale za prste polizat.
Pogoditi zavoj od sunca i skakutanja, svaka čast. Mene bi ronioci tražili negjde po obali
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mene ne bi…..jer ne bih isao brze od 100 km/h
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Udara Latifi bolid kao da momčad ima vojni proračun SADa, a ne oko 140 milijuna. A i Stroll isto dobar komad “genija”, gleda u retrovizor i svejedno skreće udesno gdje nalijeće Latifi i eto ti kanadskog krša.
Haas loše kvalifikacije, nisam pohvatao zašto je Magnussen ispao iz Q1, znam da mu je zafalilo goriva prije crvene zastave.
Leclerc maestralan, Red Bull ponovno odmah uz Ferrarija, šteta za Sainza, morat će se podosta potrudit za neki dobar plasman.
McLaren konačno pokazuje znakove života.
Alonso😢😢😢
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Magnussen je bio sporiji od Micka i Albona, nema drugog objašnjenja. Uspio se probiti ispres Ricciarda u preipremnom krugu u onoj zadnjoj minuti Q1 dijela kvalifikacija, tako da je jedini od svih vozača imao čist zrak ispred sebe.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Greška, nmg izb komentar 😆
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uradio sam edit komentara.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
haha ok, ugl vidio si što sam prvotno komentirao 👍
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jesam, nego pisao na mobilnoj aplikaciji, kako vidjeh nema edit opcije (ili je nisam mogao naći), pa je prošlo neko vrijeme dok sam ušao na Chrome i ispravio. Taman što sam poslao ispravljen komentar, dobih tvoju repliku.
Jbg, zna mi se nekad desiti da popapam koju riječ ili da ostane neka viška
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I mene to živcira što se ne može editirati preko mobilne aplikacije, nego se mora ulaziti na chrome. Tako sam isto i ja kad sam ti napisao prvotni komentar, pisao preko aplikacije, pa morao ulaziti u crome da editiram.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Renault_F1_team i @Vettel-Ferrari
U idućem updateu aplikacije (v1.1.0) je napravljeno uređivanje komentara. Poslano je Googleu na odobrenje pa vjerujem da će do večeras biti na Play Storeu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Udara Latifi bolid”
Jadan Latifi malo ga se slavi kad se zakuca malo kudi. Nikad dobro ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jako zanimljiva grafika koja pokazuje graficki na pravcu kako koji bolid gradi brzinu. Alpine izgleda monstruozno.
https://preview.redd.it/lqrqkmfl7bs81.png?width=808&auto=webp&s=ff575c62f7c2112dd74aab5dccce43cc6660e3b2
Postignute max brzine:
Alpine – 321
RedBull – 320
AlphaTauri – 315
Mercedes – 315
Haas – 314
Alfa Romeo – 314
Aston Martin – 314
Williams – 313
McLaren – 312
Ferrari – 310
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad je ferrari kao red bull u doba Vettela… Najsporiji na ravnici a u zavojima kao na tračnicama. Vettel pole position i odvoji se i tako do kraja, barem pola utrka je dobio tako. Donro je jer sad nije tako vec je ipak zanimljivije za gledat borbu
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Brdo DRS zona. Max je prošlu sa DRSom prošao pored Leca kao da ovaj stoji. Kad mu je Lec vraćao namučio se.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Staza izgleda spektakularno nakon obavljenih promjena, bit će zanimljivo vidjeti dvoboje sutra na širokoj aveniji u drugom sektoru pa brze ulaske u šikanu pa onda DRS zona, u teoriji zvuči za prste polizat.
Šteta za Alonsa, minimalno P4 bi bio a čini mi se da je bilo brzine za još više.
Čini se da Mercedesi imaju najviše problema s pliskavicom, Hamiltonu je glava jako poskakivala prije spomenute šikane, ako to riješe eto ih blizu vodećih.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Super kvale, bravo za Leclerca, vrhunski krug. Sainz pehista, ali imao je šansu sa popraviti.
McL i MB pomak prema naprijed čini mi se. Haasu nestala brzina u dva tjedna. Latifi i Stroll su stvarno letve teške.
Alpine složio jako brz bolid, ali džabe im kada se kvari svakih 100km.
Biti će super utrka
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onda će meni netko vamo pametovati o Sainzu, Lec 2 polea u 3 vikenda… Sainz ako ne ostvari pobjedu ove sezone to će biti najveća sramota ikad i F1
2
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne vrijedi, nemoj pokusavati… kazem opet, sainz – dobar ali ne moze protiv ovih na vrhu
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za drugog vozača odličan, boljeg se ne može naći
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ja se slažem.
stalno fali neka nijansa, stalno neki udes, neka nesreća, neki da ne kažem *urac! :D
to je tak… bolje bez piše nego bez sreće.. a sainz ju izgleda nema. i pre friendly je. nema drskosti na stazi. sve to čini gulaš njegovog karaktera koji nije winning.
Al dobro, tek treća utrka. ima dovoljno vremena da me demantira svojim postupcima, a nadam se da i hoće. trebamo drugog jakog ferkana.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako nema sreće?
Max odustaje nasljeđuje P2 u Bahreinu
Perez i SC u Arabiji, nasljeđuje P3.
Koliko je još sreće trebao imati?
Crvena zastava mu nije išla u prilog, ali u drugom krugu postavljao je dobra vremena prva dva sektora onda je zajebao treći i tjt.
Više njegova greška nego nesreća, Ferrari ili tko već treći….
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
hehe ja se i slažem ali s obzirom da ima puno analitičara sa drukčijim argumentima izabrao sam takvu verbalizaciju..
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sainz je bio jedan od vozača sa najviše sreće prošlu sezonu.
Također je konzistentan i profesorski siguran u vožnji, pa to pametno koristi, da ne ispadne da ga napadam.
0
1