Izdvojeno

Norris najbrži na trećem treningu, oba Aston Martina završila u zidu

Piše: Lovro Andraka

Prije 12 mjeseci, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Lando Norris u McLarenu priredio je poprilično iznenađenje i postigao najbrže vrijeme trećeg slobodnog treninga za Veliku nagradu Australije. Po desetinku zaostatka imali su Charles Leclerc, Sergio Perez i Fernando Alonso, a katastrofu od treninga doživio je Aston Martin, čija su obojica vozača, Sebastian Vettel i Lance Stroll, završila u zidu.

Peto mjesto pripalo je Carlosu Sainzu, a dobro izdanje McLarena potvrdio je Daniel Ricciardo na šestom mjestu. Max Verstappen bio je sedmi kao jedini vozač s vremenom na tvrđim gumama od ostalih, na mediumu, a osmi je bio Lewis Hamilton. Protagonisti prošlogodišnjeg prvenstva imali su manje nezgode, ali su prošli bez posljedica – Hamilton je izletio u šljunak u zavoju 11 i samo lagano dodirnuo zid, dok se Verstappen izvrtio u pretposljednjem zavoju.

Najbržu desetorku zaključili su Valtteri Bottas i Yuki Tsunoda, a George Russell bio je posljednji vozač unutar sekunde zaostatka i smjestio se na 11. poziciju. I on je, kao i njegov timski kolega Hamilton, imao kratki izlet u šljunak, ali u zavoju 3. Par stotinki više kasnili su Francuzi Pierre Gasly i Esteban Ocon, s time da je Ocon ostao daleko iza momčadskog kolege Alonsa s devet desetinki zaostatka.

Što se tiče incidenata, najviše su se istaknuli Aston Martinovi vozači koji su izazvali dvije crvene zastave. Prvo je Sebastian Vettel nakon 20 minuta treninga razbio bolid u zavoju 10, a zatim je četiri minute prije kraja Lance Stroll isto napravio u zavoju 11.

Uoči treninga uklonjena je jedna DRS zona iz sigurnosnih razloga pa vremena nisu bila brža od jučerašnjeg najbržeg. Ako je ovaj trening bio reprezentativan prikaz borbe za vrh, čekaju nas vrlo uzbudljive kvalifikacije – najbrže vrijeme promijenilo se čak 11 puta između Pereza, Leclerca, Sainza, Alonsa i Norrisa, a hoće li jednako zanimljivo biti i u kvalifikacijama saznat ćemo od 8 sati.

Rezultati trećeg treninga

Vozač Momčad Zaostatak Krugovi
1 Lando Norris MCLAREN MERCEDES 1:19.117 12
2 Charles Leclerc FERRARI +0.132s 15
3 Sergio Perez RED BULL RACING RBPT +0.148s 17
4 Fernando Alonso ALPINE RENAULT +0.158s 15
5 Carlos Sainz FERRARI +0.302s 17
6 Daniel Ricciardo MCLAREN MERCEDES +0.576s 14
7 Max Verstappen RED BULL RACING RBPT +0.692s 16
8 Lewis Hamilton MERCEDES +0.779s 13
9 Valtteri Bottas ALFA ROMEO FERRARI +0.891s 17
10 Yuki Tsunoda ALPHATAURI RBPT +0.954s 12
11 George Russell MERCEDES +0.979s 16
12 Pierre Gasly ALPHATAURI RBPT +1.016s 14
13 Esteban Ocon ALPINE RENAULT +1.088s 14
14 Mick Schumacher HAAS FERRARI +1.575s 17
15 Zhou Guanyu ALFA ROMEO FERRARI +1.719s 16
16 Alexander Albon WILLIAMS MERCEDES +1.841s 16
17 Kevin Magnussen HAAS FERRARI +1.908s 14
18 Nicholas Latifi WILLIAMS MERCEDES +1.933s 14
19 Lance Stroll ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES +2.519s 11
20 Sebastian Vettel ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES 5

Komentiraj

10 komentara

  1. Formula1
    f1zd Prikaži

    Jedva čekam qualy


    0

    0
  2. Znaci vremena u kvalama idu jos bar sek brze.


    0

    0
  3. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    AM i njihova vozacka postava,bas katastrofa.



    5

    1
    • Hulk umjesto Strolla i dobra je 👍



      3

      1
      • Michael Schumacher
        ZJ11 Prikaži

        Aston je u totalnoj banani, bolid je los, spor, nepredvidiv i nepouzdan.
        Pripremaju verziju sa uzim sidepodovima ali bi to moglo doc tek na ljeto.

        Seb bi kako stvari stoje mogao u mirovinu na kraju godine. Steta da su mu zadnjih 3 sezone bolidi uzasni.



        3

        0
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Zašto ga opet šaljete u prijevremenu penziju? Neka, da sačekamo šta će napraviti do kraja godine. I kako će funkcionisati nova ekipa, u koju je došlo dosta zvučnih imena iz top ekipa…
          Evo, onaj iz Red Bulla je čini mi se tek od ovog mjeseca počeo raditi. Ako se nova ekipa pokaže dobra u razvoju, a ova pravila bi trebala ostati nekoliko narednih godina, zašto nebi Seb ostao još nekoliko sezona…

          Nisu dobro krenuli, ali može se dosta toga promijeniti do kraja ove godine. A narednih godina kada završe novu fabriku, ima se tu šta očekivati.



          1

          0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni