Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Hamilton: Ništa što promijenimo na bolidu ne čini razliku

Katarina Predovan

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Hamilton: Ništa što promijenimo na bolidu ne čini razliku

Katarina Predovan

Momčad Mercedesa na prve dvije utrke nije pokazala sjajnu formu kao što je to bio slučaj posljednjih nekoliko sezona. Lošiji rezultati nastavili su se i na slobodnim treninzima za VN Australije.

Lewis Hamilton završio je na sedmom mjestu na prvom slobodnom treningu, dok je George Russell bio na dvanaestom mjestu. Na drugom treningu Russell se plasirao na jedanaesto mjesto dok je Hamilton zauzeo trinaesto. Momčad se još uvijek muči s poskakivanjem bolida, a Hamilton kaže kako dosadašnja istraživanja ne daju poboljšanje rezultata:

“Jednostavno ništa što promijenimo na bolidu trenutno ne čini razliku. To je ono što je teško. Postajete vrlo optimistični, i onda napravite promjene, te se onda to ne čini kao da djeluje.”

“Uveli smo neke promjene u drugom slobodnom treningu. Prvi slobodni trening je bio bolji. Drugi trening završio je malo lošije za mene. Tako da ne znam, to je samo varljiv bolid.”

“Ne možemo puno učiniti. Jednostavno je tako. I zato se jednostavno moramo nositi s tim. To je frustrirajuća stvar: pokušavaš pritiskati, pokušavaš sustići, a čak i kada napraviš pristojan krug, to je 1,2 sekundi zaostatka. Dakle, teško je.”

Lewis Hamilton

Russell smatra da je poskakivanje na stazi u Melbourneu najgore do sada, ali smatra da je to nešto na što se trebaju priviknuti.

“Definitivno poskakujemo prilično loše. To je vjerojatno najteže što sam doživio, ali mislim da je to nešto s čime se za sada moramo nositi jer vjerujemo da je to najbrži put oko staze. Ali, možda i nije.”

“Moramo nastaviti kopati po podacima i razumjeti ih. S postavom smo nekako krenuli s lijeva, desna i iz središta i sve je rezultiralo sličnim ishodom. Stoga moramo pokušati shvatiti zašto se to događa.”

George Russell

Zadnji donatori:
Vordas
zekohonda

Patreoni:
lukarak
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10061 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Katarina Predovan
Pulsmedia autor
250 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

21 komentara

  1. Narain Karthikeyan Narain Karthikeyan Prikaži

    Ti si GOAT.Ti bi trebao ciniti razliku.



    27

    12
    • Ma najbolje da se naprave ludi i vrate prošlogodišnji bolid ,ako prođe prođe
      Poznavajući ove glavonje možda bi i prošlo
      Malo šale,ali uporno govorim da je teško izabrati ili okititi hamilltona kao jednog od najboljih vozača ikada,on je sigurno vrhunski vozač i bolji od botasa to znamo sigurno
      No da bi se vrhunski vozači usporedili morali bi voziti barem 2-3 godine u istom timu ,ovako kada imaš toliko godina vrhunski mercedes to nije to ,pa kladio bi se da je umjesto hamiltona vozio Seb da bi sigurno sada imao 10 titula ,svi znamo kako seb vozi kada je bolid vrhunski
      Ako ga Russell dobije ove godine ,šta reći ,kako to obraniti
      Nikako ne želim hama podcijeniti,ham je vrhunski vozač no po meni ne i najbolji ikada,pa max mi je bolji vozač nego ham



      1

      2
  2. Ferrari TJ7 Prikaži

    Jeste probali promijeniti vozača? 😂😂
    Mala šala, ekipa nemojte odma vadit noževe 😜



    25

    4
  3. James Hunt Mata98 Prikaži

    Probajte ugasit i upalit 😜



    44

    3
  4. Puno naslađivanja i podrugivanja u komentarima od ovih što su bez naslova zadnjih 15 godina

    Ali neki ljudi malo uživaju, nije im bilo lako zadnjih 200-300 utrka 😀



    13

    30
    • poslije toliko piljenja naopako i bezrazložnog kukanja… zaslužili su da im se malo utrlja soli



      29

      3
    • Jer inače su zadnjih 200-300 utrka bile super zanimljive iz sportske (neutralne) perspektive… Toliko zanimljive da je kompletno izmijenjen tehnički pravlinik s ciljem poboljšanja utrkivanja. Pazi, čak se nije ni skrivalo da je većina utrka bila monotona i predvidljiva.

      Recimo ako zagrebeš malo u arhivu samo ovog portala (na stranu svi ostali društveni forumi), komentari nakon utrka su jasno davali do znanja da Formula 1 manjka zabave i neizvjesnosti. Neovisno tko je koga zastupao, više manje su svi bili slično formirani.



      24

      3
      • 2010.
        2012.
        2016.
        2017.
        2018.
        2021.

        Sve redom odlične sezone, sport je u masovnom usponu i ne vidim nikakav problem osim što nekima smeta kad netko obavi dobar posao (ere Red Bulla i Mercedesa).

        Težina pretjecanja i utrkivanja je pitanje tehničke prirode, isto kao i promjena motora. Kakve to ima veze s neuspjehom nekih momčadi? Hoćeš reći da Ferrari osvaja samo nemonotone utrke?

        Ne znam jesi li znao, ali cijela poanta Formule 1 je mijenjanje pravila i sastavljanje nove napismene FORMULE pravila za SVAKU sezonu s ciljem stvaranja novih bolida. Znam, šokantno

        Navijač Schumachera, a žali se na monotoniju. Slatka ironijo



        8

        24
        • Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

          nije problem monotonija nego svih tih godina, vrlo sumljive (očigledne) guranje jedne momcadi što se tice poznavanja pravila prije drugih, tajnih testiranja, mjenjanja tlaka guma u kojim samo jedan tim. profitira, odobravanje inivacije jednom timu, i neodobravanje vrlo slicnih drugima, sumljive sudacke odluke u korist jednog tima, od 2014 do prosinca 2021 kad je situacija bila obratna pa se su odjednom postali pokradeni……. ukratko
          Samo sto dominacija Fer i RBR vozaci i tim su bili puno veca gospoda 🤗



          12

          5
        • Referiram se isključivo na period ’14-’20, u kojem nije postojala kompetitivna osnova radi koje bi se cijela sezona gledala uz ushićenje i neizvjesnost (barring ’16), dok si interesantne trenutke tražio u anomaličnim slučajevima kvarova, grešaka ili nesreća vodećih u utrci što bi nam ponekad donijelo drugačiji ishod od očekivanog. Ako usporedimo kako se do pobjeda dolazilo unazad godinu dana (i danas) s onim što je ponudila hibridna era u svojim počecima i njenom nastavku, onda gledamo u dva potpuna kontrasta ovog sporta. Moj komentar je samo rekacija na ovo što spominješ da se sada može uživati. Može, ne nužno jer je se poredak konstruktora izmijenio, nego što je u ovom trenutku F1 kudikamo zanimljivija od one prije par godina.

          Kad smo kod uspona Formule, F1 je već neko vrijeme u ekonomskoj krizi i muku muči oporavljajući svoj godišnji proračun s više ubilježenih minusa nego pluseva. Sve do sezone ’21, porast gledanosti je bio rezultat kojekakvih vanjskih utjecaja generiranih kroz izdramatizirane TV emisije i dostupnošću mnoštvu informacija kroz internet, a manje zbog izravne akcije na stazi.

          Oko tehničkih izmjena, riječ je o najvećoj revoluciji unazad nekoliko desetljeća koja je potaknuta ničim drugim nego jednoličnom i repetitivnom hibridnom erom. Reforme ovakvih razmjera se ne događaju iz godine u godinu. Znam, šokantno.

          Ne siguran od kud ti to da sam navijač, ali kad se već pozivaš na vrijeme Schumachera, eto baš su mi teško pale sadržajne sezone iz 2000., 2003., 2005., 2006. u V10/V8 eri.



          13

          1
        • @gosuasus, spominjali smo 200-300 utrka u skoro 15 godina, a onda si sad to odjednom naglo skresao samo na dominaciju Mercedesa – što ti je naravno trn u oku, i jalov pokušaj diskreditacije tuđih uspjeha jer ti miljenici nisu napravili ama baš ništa. Daj barem malo iskrenosti, ne znam čemu izmotavanje

          Drugo, ako ti je nedostajalo kompetitivnosti, vrlo lako si mogao okriviti jako loše rivale koji nisu napravili dobar posao, a ne sve zajedno otpisati i svesti pod eru nezanimljivosti jer jedan tim bio sjajan.

          Lani smo imali jednu od najboljih sezona u povijesti pod tim istim tehničkim pravilnikom. Kako to? Da nije možda stvar u tome da su drugi digli razinu, kombinacijom top automobila i top vozača? Čudo!

          Treće, F1 je pretrpila blagi udar zbog COVID-a kao i svi drugi sportovi na kugli zemaljskoj, a lani je opet bila u profitu i širi se. Vidiš problem koji nitko drugi ne vidi.

          Četvrto, ovaj tehnički pravilnik nije najveći unazad nekoliko desetljeća, čak je puno izraženiji i dramatičniji bio onaj iz 2009. godine kada je Brawn napravio raketu. Kažeš da su takve revolucije potaknute repetitivnošću, a je li to onda znači da te tvoje famozne 2000-ih nisu bile toliko superturbozanimljive kad su morali mijenjat sve iz temelja? 😀 Ili jednostavno sport i tehnologija napreduju.

          Eh da, Schumacherovih i Ferrarijevih 5 zaredom (s kojim su sve rekorde skinuli) je bilo sadržajno, gledala se svaka utrka na rubu stolca, a Hamiltonovi i Mercedesovi su (gle sad čuda) – monotoni.

          Lani smo imali 2 top momčadi i 2 top vozača u borbi za naslov i drugi su daleko iza – nije dobro…

          Ove godine imamo 2 top momčadi i 2 top vozača u borbi za naslov i drugi su daleko iza – odlično je! Nikad bolje! Revolucija! Vai!



          2

          8
  5. Mukice sto mi ih zao hahahahahahahahahha



    10

    10
  6. Promasen koncept hehe



    6

    4
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Prije će krepat ma molat ovi koncept.

      Tamo je netko bitan iz aerodinamike otišao i to se vidi ove godine. Nisu dobro postavili tunel i CFD, sve im se razilazi. Prije nekoliko godina su se svi sprdali s nesposobnim Ferrarijem i njihovim problemima nekonzistentnosti stvarnosti, tunela i CFDa. Sad se to dogodilo supersposobnom Torgeru i njegovim mađioničarima.

      To se jako sporo i teško rješava.



      6

      2
    • Michael Schumacher Vordas Donator Prikaži

      Rekao bi moj frend zamijenio netko točku i zarez. Problem zračnog tunela sa ograničenjem na 180 km, krivi proračun ili je netko izostavio decimalu. Previše su se uspavali na lovorikama.


      0

      2
  7. Fernando Alonso 14 alonso05espana Prikaži

    Koliko znam on je svemogući GOAT koji nadljudskim naporima doveze bolid do cilja i napravi nešto nadomak čudu sa drugim ili trećim bolidom po jačini jer prema Totu Mercedes nikad nije bio najbrži i najbolji zato mi je ovo sad malo čudno kako sad ne može 😛



    18

    9
  8. Ayrton Senna maurich Donator Prikaži

    Evo vidis, tako je Alonsu jos od 2008. 😄 Napravi sve sto moze, i opet je sekundu iza.

    Vjerujem da ce oni naci rjesenje i za ovo, ali sto ga kasnije u sezoni nadju, tim zanimljivije. Sve mirisi na dobru sezonu, a to je najbitnije.



    13

    3
  9. Fernando Alonso 14 tapa-tapa Prikaži

    Ovaj put nemaju podatke prije ostalih i odmah problemi a?



    14

    9
  10. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Ništa što promijenimo na bolidu ne čini razliku!
    A šta ste promijenili na bolidu?
    Ništa :bonk:



    3

    3
  11. Alfa Romeo Tito Prikaži

    A moj ham to ti je tako kad ne razvijas bolid 2 god prije …



    5

    4