Izdvojeno

Gotov prvi dan u Australiji: Ferrari opet vodeći, ovog puta najbrže vrijeme postavio Leclerc

Piše: Ivan Barin-Turica

Prije 8 mjeseci, 23 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Nakon što je na prvom treningu najbrže vrijeme postavio njegov momčadski kolega Carlos Sainz Jr., vozač Ferrarija, Charles Leclerc odvozio je najbrži krug druge ovotjedne sesije – 1:18.978. Sainz je ovaj put bio treći, a između njih ubacio se prošlogodišnji svjetski prvak, Max Verstappen.

U 8 sati po srednjoeuropskom, odnosno 16 sati po lokalnom vremenu, krenuo je drugi slobodni trening na stazi u Melbourneu. Za razliku od onog prvog, dočekalo nas je pretežito oblačno vrijeme, uz poneku kapljicu kiše na pojedinim dijelovima staze, srećom za vozače, tek u prvih nekoliko minuta.

Već u prvih deset minuta na stazi smo mogli vidjeti sve vozače osim Sebastiana Vettela. Problemi s njegovim bolidom nakon prvog treninga ipak su bili preveliki te je njemački vozač propustio cijelu sesiju, a dodatni stres sigurno će imati i sve dok suci ne odrede hoće li ga se kazniti za navodno nedopušteni odlazak skuterom u boks nakon zaustavljanja bolida u FP1.

Tijekom dana sudit će se i njegovom momčadskom kolegi Lanceu Strollu, čiji je Aston Martin već u petoj minuti treninga zasmetao Carlosu Sainzu prilikom brzog kruga. A upravo Stroll prouzrokovao je i jedinu crvenu zastavu, nakon što je 12 minuta prije kraja, u 12. zavoju, neoprezno naišao na pasicu, zbog čega mu je otpao komadić zaštite za prednju lijevu gumu, i tako zaustavio drugi trening na pet minuta.

Sainz i Leclerc suvereno su predvodili vozače po najboljim vremenima tijekom prve polovice treninga, nekoliko puta se izmijenivši na vrhu, sve dok se u jednom trenutku na vodeću poziciju nije probio Fernando Alonso. No, Ferrarijevi vozači ubrzo su skinuli vrijeme Alpineovog vozača, a posebno brz bio je Leclerc koji je prvi, a kasnije će se ispostaviti i jedini, otišao ispod 1:19, postavivši vrijeme na 1:18.978.

Dvadesetak minuta prije kraja sesije agresivan pristup vidjeli smo kod Maxa Verstappena, koji je prvo, nakon ‘ljubičastog’ drugog sektora, blagim izlijetanjem u pretposljednjem zavoju uništio svoj brzi krug, da bi ubrzo postavio drugo najbolje vrijeme dana i razdvojio Ferrarije.

Ubrzo nakon uslijedio je gore spomenuti incident s crvenom zastavom, a zeleno svijetlo za brzu vožnju vozači su dobili sedam minuta prije kraja. No, gotovo svi koji su se odlučili na izlazak, to su učinili na srednje tvrdim gumama, što do kraja nije donijelo neke pretjerane napetosti, te je poredak do kraja, barem u vrhu, ostao isti.

Povratak na stazu i treći slobodni trening na rasporedu su sutra u 5 ujutro.

Poredak na drugom slobodnom treningu:

Pozicija#VozačMomčadVrijemeZaostatakKrugovi
116Charles LeclercFERRARI1:18.97827
21Max VerstappenRED BULL RACING RBPT1:19.223+0.245s22
355Carlos SainzFERRARI1:19.376+0.398s27
414Fernando AlonsoALPINE RENAULT1:19.537+0.559s22
511Sergio PerezRED BULL RACING RBPT1:19.658+0.680s20
631Esteban OconALPINE RENAULT1:19.842+0.864s25
777Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI1:20.055+1.077s25
84Lando NorrisMCLAREN MERCEDES1:20.100+1.122s24
910Pierre GaslyALPHATAURI RBPT1:20.142+1.164s27
103Daniel RicciardoMCLAREN MERCEDES1:20.203+1.225s24
1163George RussellMERCEDES1:20.212+1.234s25
1222Yuki TsunodaALPHATAURI RBPT1:20.424+1.446s30
1344Lewis HamiltonMERCEDES1:20.521+1.543s23
1418Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES1:20.611+1.633s28
1524Zhou GuanyuALFA ROMEO FERRARI1:21.063+2.085s23
1620Kevin MagnussenHAAS FERRARI1:21.191+2.213s23
1723Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES1:21.912+2.934s28
1847Mick SchumacherHAAS FERRARI1:21.974+2.996s22
196Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES1:22.307+3.329s24

Komentiraj

23 komentara

  1. Ferrari se stvarno vratio nazad,bravo decki i cijeloj ekipi u tvornici,napravili ste odlican posao,svaka cast.
    E sad, pa jel to meni Alonso na 4 mjestu nakon drugog treninga,daj samo da tako ostane i u kvalama ako ne i u utrci,po tempu Alpine nije los samo neznam s koiko se goriva vozilo,nadam se i postelju ako bude i malo srece



    17

    0
    • Zbilja, nakon godina lutanja, najava i razočaranja, čini se da je Ferrari konačno odradio pravi posao. Osobno, nakon toliko razočaranja koje sam ovih godina doživio..još uvijek se ne mogu potpuno uživiti u to da su toliko dobri (za sada na svakoj stazi) i ko da čekam kad će nešto upropastiti, ali evo.. to se ne događa. Čini se da su ovdje još malo ispred (barem po ovom zadnjem treningu, iako to ne mora ništa značit). Ali stvarno, svaka čast svima koji su radili na bolidu… A opet, dobro je da nisu odmaglili na neku veliku razliku i možemo gledati prave borbe. Pratim F1 preko 20 god i dugo nisam s ovolikim žarom čekao utrke (bez obzira što navijam za Ferrari i što trenutno jesu najbolji, ali dojam je da je ukupno utrkivanje puno bolje.)



      15

      0
      • Definitivno se slazem da je dobro da nisu velike razlike kao sto je bilo u doba mercedesa,ovo su sad utrke kao i 2010i 2012.
        Ovo sto su u Ferarriju napravili kapa do poda,napokon da su na vrhu tablice gdje i pripadaju,lijepo ih je gledat



        7

        2
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Kakva 2010 i 2012? Imaš dvije ekipe koje su u svom svijetu…

          Bilo bi dobro da je tako i da ima još ekipa bliže vodećim, ali nije. Nadam se da će biti uskoro. A i utrkivanje je bolje sa ovim bolidima. Samo da se još ekipa približi Ferrariju i Red Bullu.



          2

          0
      • Pa da su najbolji , ne znam . Tu su negdje jer obje utrke su bile na li la do kraja.



        1

        0
    • Upravo tako ,ferrari se vratio u vrh što je super ,ali drago mi je da nije velika razlika među bollidima ,tako da konačno gledamo pravo utrkivanje
      Stari mačak Alonso nije za baciti ,i dalje tvrdim Alonso je jedan od najboljih vozača ,treba pohvaliti i Mclaren ,bravo jako brzo se vračaju u vrh ,nije nemoguće da se skroz približe ferrariju i red bullu ,e to bi bilo još bolje
      Uživajmo



      1

      1
  2. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    RB18 ne proizvodi dovoljno DFa. Pogotovo u trecem sektoru Ferrari pravi razliku. Treba sacekati sutra, ali čini se da je Ferrari bolji na ovoj stazi, i ako su neke prognoze RB stavljale na prvo mjesto. Raduje forma Alpine i McLa. Merc sve gori i gori, trebace im da dobro zasuku rukave, inače pade bruka ove sezone.



    11

    1
  3. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    a dodatni stres sigurno će imati i sve dok suci ne odrede hoće li ga se kazniti za navodno nedopušteni odlazak skuterom u boks nakon zaustavljanja bolida u FP1.

    Tijekom dana sudit će se i njegovom momčadskom kolegi Lanceu Strollu

    Sad je prilika da Škoro napravi turneju po Australiji. Možda i kakav privatan party za daddy Strolla.



    5

    1
  4. Sebastian Vettel 5
    Marko1 Prikaži

    Alpina iz vikenda u vikend sve bolja, poslože li još team ordere kako spada mogu se boriti s Mercedesom za tu petu poziciju.



    11

    0
  5. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Jel bilo simulacije trke? Jel tko pratio kakva su bila vremena?



    5

    0
  6. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Dobro je dečki dobro je. Imamo dobar bolid.
    Staza mi se sviđa, maknuta šikana mi je ok ali imala je i ona svojih prednosti.
    Ništa još nije gotovo..
    Dobar početak sezone.



    3

    0
  7. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    Prva dva sektora za RBR a zadnji nadmoćno za Ferrari. RBR brzi na pravcu za 10km/h sa jako malo downforcea. Race pace su tu negdje.



    4

    0
  8. Ne znam jel do mene ali cini mi se da su sa pravilima pogodili. Bolidi po meni jedni od ljepsih i vec na startu su brzi… Za koju sezonu dve kad optimiziraju sve detalje i greškice koje otkrivaju mogči bi bit i najbrzi. Naravno jos mi je i Ferrari pogodio sa formom jbg ipak su mlada momcad haha



    5

    1
  9. Dobar mi je bio Max u intervjuu
    poslje treninga.
    Ferrari’s are quick again.
    A Hamilton isto tako
    Šta god promjenimo na bolidu on i dalje ne valja.

    Jel moguće da je Ferrari složio bolid koji kako Marko kaže radi na svakoj stazi pri svim temperaturama i na svim gumama? Želim vjerovati ali me je strah.

    Isto tako jeli moguće da je Mercedes jednako tako sklopio toliko loš bolid naspram konkurencije?



    6

    0
  10. Ferrarijev ilegalni motor najbolje sto se Ferrariju dogodilo zadnjih 16 godina.
    Da su bili konkurentni iti malo u 20 i 21 sad bi bili bezveze. Ovako su vrijeme potrošili na razvoj bolida za 22. Je da je rano ali plodovi tog rada se već debelo vide.



    7

    2
  11. Mclaren
    raca Prikaži

    Ako ne bude nekih kvarova, mogla bi ova utrka opet biti Ferrari P1 P2. I to vrlo lako



    2

    1
  12. Ljudi molba jedna,moze netko poslati link za live stream za nedjeljnu utrku


    0

    0
  13. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Bravo za Ferari!!!
    Nesto se suska u medijima da je SV napravio bolji krug sa skuterom nego sa AM🤣🤣🤣🤣🤣



    8

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni