Prekrasnim sunčanim kadrovima Albert Parka započeo je GP vikend u Australiji.
Na stazi je odmah krenulo žestoko: Lewis Hamilton je blokirao Lancea Strolla pa se Kanađanin odmah požalio na team-radio. Suci su istražili slučaj i zaključili da nema osnove za kaznu. Par minuta kasnije Charles Leclerc je zasmetao Guanyuu Zhou pa se Kinez također požalio, a trkaći direktor je odlučio da će suci to istražiti nakon sesije. Možda i najgori slučaj blokiranja dogodio se Georgeu Russellu kojem je tijekom brzog kruga zasmetao Sergio Perez.
Prvi incident dogodio se 20 minuta nakon početka kad je Sergio Perez izgubio komad bolida na izlasku iz posljednjeg zavoja. Perez nije dotaknuo barijeru, ali je možda za Red Bullov žentilni bolid agresivna pasica bila previše za izdržati. Crvena zastava bila je dovoljna da elegantni sudac brzo pokupi otpad sa staze, nakloni se na pljesak publike i pobjegne iza ograde.
Kevin Magnussen je jutros osjetio probleme s mučninom i nije se osjećao najbolje. Za prvi krug trebalo mu je više od pola sata, a onda je promašio točku za kočenje u 3. zavoju, blokirao kotače i izišao u šljunak u izletnoj zoni. Nasreću, nije oštetio bolid i mogao je nastaviti s treningom.
20 minuta prije kraja Fernando Alonso je izazvao žutu zastavu kad se izvrtio u 3. sektoru, a tik ispred njega stazom su prošla dva Ferrarija i zasjela na čelne pozicije odakle se nisu micali do kraja.
Pomalo bizaran incident imao je Charles Leclerc koji se parkirao na izlasku iz pit-lanea da bi odradio probni start. Čim je krenuo i izišao na stazu – prekočio se i završio u šljunku u prvom zavoju. Ipak, zadržao je nešto brzine pa se mogao izvući iz šljunka bez većeg problema.
15 minuta prije kraja treninga Sebastian Vettel se zaustavio na stazi, a dok je ekipa javljala da će provjeriti što se događa – on im je odgovorio da je priča gotova i da je motor spržen. Iskočio je iz bolida dok se Aston Martin pošteno dimio.
Kad se trening nastavio nismo vidjeli previše dobrih krugova. Sergio Perez je dobio novi set guma s kojim je skočio ispred svog timskog kolege na treće mjesto, a osim njega je još samo Kevin Magnussen poboljšao vrijeme, iako, još uvijek daleko iza vodećih s više od 3 sekunde zaostatka. Haasovi vozači nisu uspjeli odraditi svoj plan zbog učestalih prekida, a poručuju da u tom bolidu ima više brzine od P18 i P20.
Trening smo završili novim izletom Charlesa Leclerca u šljunak koji je još jednom prošao bez vidljivog oštećenja bolida.
P | # | Vozač | Ekipa | Vrijeme | + | Krugovi |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 55 | C.SAINZ | Ferrari | 1:19.806 | 24 | |
2 | 16 | C.LECLERC | Ferrari | 1:20.377 | 0.571 | 21 |
3 | 11 | S.PEREZ | Red Bull | 1:20.399 | 0.593 | 20 |
4 | 1 | M.VERSTAPPEN | Red Bull | 1:20.626 | 0.820 | 22 |
5 | 4 | L.NORRIS | McLaren | 1:20.878 | 1.072 | 22 |
6 | 31 | E.OCON | Alpine | 1:21.004 | 1.198 | 27 |
7 | 44 | L.HAMILTON | Mercedes | 1:21.027 | 1.221 | 26 |
8 | 3 | D.RICCIARDO | McLaren | 1:21.155 | 1.349 | 23 |
9 | 14 | F.ALONSO | Alpine | 1:21.229 | 1.423 | 21 |
10 | 77 | V.BOTTAS | Alfa Romeo | 1:21.247 | 1.441 | 23 |
11 | 22 | Y.TSUNODA | AlphaTauri | 1:21.289 | 1.483 | 26 |
12 | 63 | G.RUSSELL | Mercedes | 1:21.457 | 1.651 | 26 |
13 | 5 | S.VETTEL | Aston Martin | 1:21.661 | 1.855 | 18 |
14 | 10 | P.GASLY | AlphaTauri | 1:21.701 | 1.895 | 26 |
15 | 24 | G.ZHOU | Alfa Romeo | 1:21.821 | 2.015 | 21 |
16 | 18 | L.STROLL | Aston Martin | 1:21.869 | 2.063 | 24 |
17 | 23 | A.ALBON | Williams | 1:22.754 | 2.948 | 25 |
18 | 20 | K.MAGNUSSEN | Haas | 1:23.186 | 3.380 | 18 |
19 | 6 | N.LATIFI | Williams | 1:23.924 | 4.118 | 25 |
20 | 47 | M.SCHUMACHER | Haas | 1:24.349 | 4.543 | 15 |
[gpvikend utrka=”vn-australije-2022″]
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari aktivan i brz na stazi… Red Bull brži u prvom i drugom sektoru. Jedva čekam da vididim dalji tok treninga… 😀
Forza!
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
VET nam se vratio kao showman… očito smo mu nedostajali… prvo vatrogasac pa na kraju mazno skuter sucima… lol… car
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ova dominacija Ferrarija ce dosaditi gledateljima :D
9
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne će Ferraristima. Jbt., kad ćemo mi dočekat “naše”?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Možda.
Ako bi potrajala 7-8 godina….
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pogledao sam nekih 15 minuta pred kraj (prije VET red flaga), staza mi sada izgleda jako dobro (za sad), novi asfalt + promijena pojedinih zavoja je ok. Primjetno je da staza jako evoluira jer u tih 15ak min što sam gledao, najbolje vrijeme je lagano skinuto za sekundu i sad se već kalkulira da bi najbrži krug mogao ići ispod 1.16… a možda i niže. Vidjet ćemo već na 2. treningu. Ferrari odmah izgleda moćno, LEC još malo traži svaku točku kočenja, ali bolje i sad nego u utrci.. Prekratko sam gledao da bi o drugima donosio sud.. a i rana je faza vikenda 😁
6
0