Izdvojeno

Hamiltonov bolid prošao detaljnu inspekciju nakon VN Saudijske Arabije

Piše: Marko Litvić

Prije 8 mjeseci, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Na kraju utrke u Saudijskoj Arabiji, bolid Mercedes W13 koji vozi Lewis Hamilton je izabran za nasumičnu “detaljnu inspekciju” od strane FIA-e. Svi dijelovi su se pokazali u skladu s pravilima i nije bilo nikakvih problema.

To je također jedna od novina koja je prošla malo “ispod radara“. Naime, ove sezone će FIA osim standardnih pregleda na svakom bolidu odabrati jedan bolid koji će ići na detaljniji fizički pregled. Odabir bolida je potpuno nasumičan, jedini uvjet za njega je da vozač mora utrku završiti među prvih 10. Nakon VN Saudijske Arabije odabrani bolid je bio onaj desetoplasiranog Hamiltona.

“Nakon utrke, bolid s brojem 44 (Hamilton) je nasumično odabran među bolidima iz prvih 10 za opsežnije fizičke inspekcije.

Tim testiranjima su bile podvrgnute sve komponente prednjeg unutarnjeg ovjesa.

Sve pregledane komponente su bile u skladu s tehničkim pravilima Formule 1 za 2022. sezonu.”

službeni dokument FIA-e

W13 još uvijek ima problema s poskakivanjem i branitelji konstruktorskog naslova nikako ne uspjevaju pronaći rješenje za to. Njihov glavni inženjer uz stazu, Andy Shovlin, je priznao kako zapravo još ne znaju je li njihov bolid za ovu sezonu uopće toliko brz i kako je njihov problem trenutno skoro neriješiv. Privremeno rješenje je bilo podizanje bolida, ali su zbog toga jako izgubili na brzini.

“To nam je najvjerojatnije prvi prioritet jer je to ono što nam onemogućava korištenje bolida punom snagom.”

“Ono što ne znamo je, kad bismo mogli magično učiniti da problem nestane, gdje smo na ljestvici što se brzine bolida tiče; Je li bolid uopće brz ili ne? To je teško pitanje s još težim odgovorom.”

Andrew Shovlin

Mercedes je trenutno drugi u poretku konstruktora, iako 40 bodova iza Ferrarija i iz momčadi kažu kako ne očekuju neki ogroman napredak u Australiji ovoga vikenda.

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni