Izdvojeno

Prve reakcije na novu konfiguraciju u Australiji: Drugi sektor je sad jedan ogroman pravac

Piše: Ante Vetma

Prije 12 mjeseci, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

S obzirom na drastične promjene u konfiguraciji staze u Albert Parku ove godine bi mogli gledati nešto sasvim drukčije od onog na što smo naviknuli u proteklih par godina. Prvak Formule 2 i domaćin iz Melbournea Oscar Piastri kaže da će vremena krugova biti puno niža ove godine:

“Ne znam koliko će vremena biti niža, ali sam vozio na simulatoru i vidio sam da je krug puno brži.”

Nekoliko zavoja se proširilo, a najdramatičnija promjena definitivno je u 9. i 10. zavoju:

“Maknuli su šikanu, sad je taj dio praktički jedan ogroman pravac koji vodi u desni zavoj.”

“Moglo bi biti zanimljivih pokušaja pretjecanja u tim brzim sekcijama. Bit će uzbudljivo. Mislim da ovi novi bolidi mogu lakše pratiti pri većim brzinama, pa mislim da će im promjene dobro odgovarati.”

Esteban Ocon je na ovoj stazi posljednji put bio 2018. godine, a kaže da su promjene vrlo značajne:

“Zavoj 9-10 je uklonjen, a iako promjene u šestom zavoju izgledaju malene – one su ključne za brzinu kojom se tamo prolazi. Krug će biti par sekundi brži nego prošlih godina.”

“S ovim promjenama i novom generacijom bolida – trebali bi imati uzbudljivu utrku i neke dobre bitke na stazi. Uzbuđeni smo i ne možemo dočekati petak.”

[gpvikend utrka=”vn-australije-2022″]

Komentiraj

8 komentara

  1. Za sada sam mišljenja da je dobro ovo ubrzavanje i skraćivanje staza što donosi više krugova po utrci, a time i više pokušaja za pretjecanje i različite strategije.
    Izgleda je i njima u interesu smanjiti vrijeme kruga i time dobiti više krugova. Zato im je Spa možda postala trn u oku.



    8

    3
    • Zanimljiva teorija. S obzirom na sva nedavna dogadjanja i nije tako nevjerojatna.
      Imat cemo na kraju samo ovalne staze s 400 krugova. NASCAR here we come…



      7

      3
    • Nelson Piquet
      Frantic Donator Prikaži

      Slažem se.

      Ali zašto su onda ubacili u kalendar gradsku stazu od 6175m, sa prosječnom brzinom od 250 km/h, nekoliko slijepih krivina, gadnih pasica, okruženu zidovima i sa tek 2-3 izletne zone, koja “traje” 50 krugova (samo 6 više od Spa)?
      Pitam za prijatelja. :mrgreen:

      Šalu na stranu, svima je jasno zašto im je Spa (a i neke druge, old school staze) “trn u oku”.



      21

      0
      • Ma ima tu još faktora poput novca naravno, ali što se Jeddaha tiče, tu su njima napeti sudari poput Mickovog. Boli njih kuki za sigurnost vozača, samo da je show kao u Nascaru.

        Ma čisto malo blebećem do prvih treninga 😁



        3

        2
        • Nigel Mansell
          drv Prikaži

          Hm, da. Kad se malo razmisli, Jeddah im je bio totalna win situacija.
          Spektakularni sudari, velike brzine, atraktivna pretjecanja i kao šećer na kraju – ogromna parica.

          Ok, mali problem su tu kao neka ljudska prava, rat i slično, ali za to se treba marketing nekako pobrinuti…
          Možda malo nabaciti za woke ekipu priču kako više nema grid djevojaka, mahnuti malo LGBT zastavom i staviti natpis “we race as one”, i onda su opet dovoljno progresivni i cirkus može dalje…



          20

          2
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Nadam se da znaju je Spa toliko kultna da ih je strah da bi navijači digli preveliku halabuku da ju probaju maknuti.
      Po meni prije bi navijači pregrizli gubitak Monaca nego Spa.



      1

      1
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Utrka se određuje po broju kilometara, koliko se sjećam, a ne po brzini… Tako da kraćom stazom ćeš dobiti više krugova, ali ne i bržom, ako je staza duga. Kao što je neko spomenuo SA, ili Spa, Baku…



      1

      0
  2. Ovako na layout izgleda zanimljivo, vidjet ćemo kako šljaka u praksi kad krene juranjava za vikend, ali moglo bi biti lijepo osvježenje staze…



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni