Izdvojeno

Wolff otkrio da ograničenje budžeta ima predviđene slučajeve za sudare poput Haasovog na VN Saudijske Arabije

Piše: Ante Vetma

Prije 8 mjeseci, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mercedesov šef Toto Wolff je otkrio da će Formula 1 prilagoditi ograničenje budžeta za ekipu Haas nakon što je Mick Schumacher razbio bolid na kvalifikacijama za Veliku nagradu Saudijske Arabije.

Schumacher je udario u zid pri brzini od oko 240 kilometara na sat, a zabilježen je udar od 33G.

Nakon tog vikenda šef Haasa Gunther Steiner je otkrio da će troškovi zbog tog događaja biti oko 1 milijuna američkih dolara, što nije zanemarivo kad se uzme u obzir da je ove godine budžet ograničen na 140 milijuna dolara.

Iako je Steiner potvrdio da ekipa ima predviđen fond za sudare, Wolff je pojasnio da ovo spada u posebnu kategoriju:

“Možete reći da takvi sudari spadaju u kategoriju ‘većih udesa’, te da ograničenje budžeta dozvoljava izradu nove šasije. Ograničenje se u tom slučaju može prilagoditi.”

Wolff je dodao:

“Formula 1 je opasna, a ulične utrke su spektakularne, među najspektakularnijim. Vozači moraju više riskirati i uvijek je vrlo blizu limita.”

Steiner je nakon vikenda u Arabiji zaključio:

“Moramo još obaviti precizne analize šasije, ali ne izgleda tako loše, da budem iskren.”

Mick Schumacher će se vratiti utrkivanju ovog vikenda u Australiji.

[gpvikend utrka=”vn-australije-2022″]

Komentiraj

7 komentara

  1. Ako će se budžet širiti temeljem sudara, Williams s Latfijem ima barem 2-3 milijarde na raspolaganju

    Extra bonus ako svojim sudarom odluči svjetskog prvaka kao lani u Abu Dhabiju



    18

    8
  2. Zna netko jesu li ukinuli ili korigirali nekako kaznu “grid penalty” za novi motor ili mijenjač, ako je do razbijanja doslo sudarom u kojem vozac razbijenog bolida nije kriv za incident?



    1

    0
    • Da, to je pod hitno potrebno.

      Po meni, ako vozač izazove sudar sam ili u nekog drugog, onda popravak ide u buđet, a nova pogonska jedinica ide uz “smanjenu” kaznu.

      Ali ako nastrada netko nedužan, popravak izvan buđeta, pola na račun onog tko ga je udario, a besplatna promjena PJ…iako onda tu može biti do malverzacija, ali je nije fer odrađivati kaznu a nisi ni kriv.



      5

      0
  3. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Trebalo bi i urediti kada se iz konkurentske momčadi namjerno nekog lansira u zid poput Silverstona prošle sezone za naknadu štete ili sl.



    10

    9
  4. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    odlična ova grafika sa vremenom utrke za vikend!!! HVALA!



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni