Izvršni direktor McLaren Racinga Zak Brown smatra kako glamur više nije dovoljan argument za održavanje Velike nagrade Monaka, a iako bi volio da se utrka zadrži u kalendaru, smatra da treba doći do promjena u smislu komercijalnih ugovora i same staze.
Kalendar Formule 1 rapidno se širi na nova tržišta – nedavno objavljena VN Las Vegasa, treća utrka na području SAD-a, već se sada naveliko promovira kao veliki događaj, a tu je i VN Miamija koja će se po prvi put održati 8. svibnja. Katar je također potpisao desetogodišnji ugovor s F1 koji počinje od 2023., a Kina, iako je ove godine nema, ima ugovor do 2025., stoga bi kalendar vrlo lako mogao dosegnuti maksimalne 24 utrke. Ove sezone već je na 23, a jedino je upitno koja će utrka zamijeniti VN Rusije.
Predsjednik F1 Stefano Domenicali izjavio je kako je interes organizatora dovoljan da se godišnje održi 30 utrka, a pod prijetnjom bi se mogle naći neke od klasičnih utrka koje nemaju toliki budžet iza sebe.
“Monako je uvijek slovio za najglamurozniji dio Formule 1. Mislim da Miami, Singapur i Las Vegas počinju dodavati poprilično glamurozna tržišta”, rekao je Brown za Reuters.
Poznato je kako Monako plaća daleko najnižu cijenu organizacije utrke, a Brown smatra da bi se to trebalo promijeniti s obzirom na to da više nisu jedino glamurozno odredište.
“Mislim da Monako mora imati iste komercijalne uvjete kao i druge utrke i također možda treba poraditi na načinima na koje mogu prilagoditi stazu jer su naši bolidi postali veći, utrkivanje je postalo još teže.”
“Morate uzeti u obzir povijest, ali isto tako mislim da morate uzeti u obzir koliko zabave ona donosi. Također postoji element ekonomskog doprinosa sportu koji ne bi trebao voditi naše odluke, ali bi trebao biti njihov dio.”
“Radije bih imao Monako nego ne… ali kao što je sport veći od bilo kojeg vozača ili momčadi, mislim da je veći od bilo koje utrke.”
Dodao je kako bi volio da se F1 održava na spomenutih 30 lokacija, ali da se neke utrke ne održavaju svake godine.
“Volio bih nas vidjeti na 30 tržišta, ali da se utrkujemo 21 ili 22 puta godišnje.”
“Mislim da postoje A i B tržišta na kojima se utrkujemo. Možda bi B tržišta trebala biti svake druge godine.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
💲💲💲💲💲💲💲💰💰💰💰💰💰💶💶💶💶💶💷💷💷💸💸💸💸💵💵💵💴💴💴💴
41
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Potpis na ovo.
S tim da ima 10-ak stalnih staza (Monza, Spa, Suzuka, Silverstone, Monaco – kakav god da bio, Malezija – akBgda, da se vrati, Hockenheim, ….)
.
33
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Interlagos, obavezno 🤘
25
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bi i COTA isto stavio na popis stalnih, uvijek bude dobra utrka, rijetka Tilkeova staza da je dobro utrkivanje (uz Istanbul naravno)
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iako ne volim pretjerano Monako kao stazu i svjestan sam da i neke druge staze su također jako glamurozne, ali Monako je ipak po tom pitanju i dalje iznad svih, jednostavno ima taj faktor X koji ga drži iznad svih. Tu kombinaciju tradicije, tog jahtaškog štiha i prestiža nijedna staza nema kao što Monako ima i volio bih da ostane.
33
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
moraju je renovirati i prosiriti.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tesko ce prosiriti puteve koji su izgrađeni u 18 stoljecu
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad radiš bolid znaš za koje staze ga radiš.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Treba mijenjati GUP…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…arapskom ‘konju’ nije uspjela ‘superljiga’ u nogoloptačkom sportu pa se bacio na F1…kao što vidimo uspijeva mu…to je proces pokrenut odavno i krenuo je iz auto industrije…to je tema o kojoj se da napisati i knjiga…
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I tu si znači Gorilla Monsoon, Acid Milk najpoznatiji po imenu King Kenny, bježi ba sa stranice vezanu za formulu 1 nije to za tebe
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
monaco je kao i Ferrari auto, mogu drugi bit brzi ili ljepši, ali nisu Ferrari pa moš plakat na 7 jezika
kao i vodit ljubav s amo reci angelina jolie, ima zgodnijih ali…
15
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Monaco, SPA, Monza, Interlagos, Suzuka, Malaysia, Hockenheim, Imola, Silverstone, Bahrain, Australia, Canada… mozda sam jos neku zaboravio, ali to su staze koje bi sama F1 trebala zapecatiti u kalendaru! Pa kako je krenulo za 5 godina će polovina staza biti ulicne.
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Upravo tako, nebitno je koliko smo “nezadovoljni” lokacijama i konfiguracijama staza i dalje pratimo i gledamo, a samo se možemo nadati da će se određene staze vratiti…
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
BRooowwne niko nije iznad fanova F1 mogu da vas obogate a i da vas ukopaju.
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro, ali hajde se ti prvo posveti svojem bolidu.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Steta sto formula 1 nema nikakvu konkurenciju
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
‘ali sport je veći od bilo koje utrke’ – reci to rahmetli cartu. :)
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Amerikanizacija sporta uzima maha malo po malo, legendarne staze nemogu pratiti financijski tempo sa bliskoistočnim-američkim stazama, što znaći da se tamo neće voziti u budućnosti, to se neće desiti odmah ali malo pomalo u rotaciji staza legendarne nemaju šanse, nažalost
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ništa nije crno-bijelo.
Monte Carlo je procesija bolida bez pretjecanja i to je završna ceremonija tjednog tulumarenja milijardera, dogovaranja kako izbjeći oporezivanje i tulumarenja i kurvanja.
Opet, F1 trči samo za novcem. Sport je odavno u drugom planu. Jer kako objašnjavaju utrke u državi najmračnijeg režima ( Saudijska Arabija) i 2 ostale utrke u krugu 150 km Bahrain, Abu Tabu. Kako objašnjavaju utrku u čast diktatora Azerbeđana, itd itd…. Kako objašnjavaju besmislenu utrku u Singapuru?
2
1