Izdvojeno

Brown: Radije bih da imamo Monako, ali sport je veći od bilo koje utrke

Piše: Lovro Andraka

Prije 10 mjeseci, 20 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Izvršni direktor McLaren Racinga Zak Brown smatra kako glamur više nije dovoljan argument za održavanje Velike nagrade Monaka, a iako bi volio da se utrka zadrži u kalendaru, smatra da treba doći do promjena u smislu komercijalnih ugovora i same staze.

Kalendar Formule 1 rapidno se širi na nova tržišta – nedavno objavljena VN Las Vegasa, treća utrka na području SAD-a, već se sada naveliko promovira kao veliki događaj, a tu je i VN Miamija koja će se po prvi put održati 8. svibnja. Katar je također potpisao desetogodišnji ugovor s F1 koji počinje od 2023., a Kina, iako je ove godine nema, ima ugovor do 2025., stoga bi kalendar vrlo lako mogao dosegnuti maksimalne 24 utrke. Ove sezone već je na 23, a jedino je upitno koja će utrka zamijeniti VN Rusije.

Predsjednik F1 Stefano Domenicali izjavio je kako je interes organizatora dovoljan da se godišnje održi 30 utrka, a pod prijetnjom bi se mogle naći neke od klasičnih utrka koje nemaju toliki budžet iza sebe.

“Monako je uvijek slovio za najglamurozniji dio Formule 1. Mislim da Miami, Singapur i Las Vegas počinju dodavati poprilično glamurozna tržišta”, rekao je Brown za Reuters.

Poznato je kako Monako plaća daleko najnižu cijenu organizacije utrke, a Brown smatra da bi se to trebalo promijeniti s obzirom na to da više nisu jedino glamurozno odredište.

“Mislim da Monako mora imati iste komercijalne uvjete kao i druge utrke i također možda treba poraditi na načinima na koje mogu prilagoditi stazu jer su naši bolidi postali veći, utrkivanje je postalo još teže.”

“Morate uzeti u obzir povijest, ali isto tako mislim da morate uzeti u obzir koliko zabave ona donosi. Također postoji element ekonomskog doprinosa sportu koji ne bi trebao voditi naše odluke, ali bi trebao biti njihov dio.”

“Radije bih imao Monako nego ne… ali kao što je sport veći od bilo kojeg vozača ili momčadi, mislim da je veći od bilo koje utrke.”

Dodao je kako bi volio da se F1 održava na spomenutih 30 lokacija, ali da se neke utrke ne održavaju svake godine.

“Volio bih nas vidjeti na 30 tržišta, ali da se utrkujemo 21 ili 22 puta godišnje.”

“Mislim da postoje A i B tržišta na kojima se utrkujemo. Možda bi B tržišta trebala biti svake druge godine.”

Komentiraj

20 komentara

  1. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    💲💲💲💲💲💲💲💰💰💰💰💰💰💶💶💶💶💶💷💷💷💸💸💸💸💵💵💵💴💴💴💴



    41

    2
  2. “Volio bih nas vidjeti na 30 tržišta, ali da se utrkujemo 21 ili 22 puta godišnje.”

    Potpis na ovo.
    S tim da ima 10-ak stalnih staza (Monza, Spa, Suzuka, Silverstone, Monaco – kakav god da bio, Malezija – akBgda, da se vrati, Hockenheim, ….)
    .



    33

    0
  3. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Iako ne volim pretjerano Monako kao stazu i svjestan sam da i neke druge staze su također jako glamurozne, ali Monako je ipak po tom pitanju i dalje iznad svih, jednostavno ima taj faktor X koji ga drži iznad svih. Tu kombinaciju tradicije, tog jahtaškog štiha i prestiža nijedna staza nema kao što Monako ima i volio bih da ostane.



    33

    1
  4. moraju je renovirati i prosiriti.



    3

    2
  5. …arapskom ‘konju’ nije uspjela ‘superljiga’ u nogoloptačkom sportu pa se bacio na F1…kao što vidimo uspijeva mu…to je proces pokrenut odavno i krenuo je iz auto industrije…to je tema o kojoj se da napisati i knjiga…



    10

    2
  6. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    monaco je kao i Ferrari auto, mogu drugi bit brzi ili ljepši, ali nisu Ferrari pa moš plakat na 7 jezika
    kao i vodit ljubav s amo reci angelina jolie, ima zgodnijih ali…



    15

    4
  7. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Monaco, SPA, Monza, Interlagos, Suzuka, Malaysia, Hockenheim, Imola, Silverstone, Bahrain, Australia, Canada… mozda sam jos neku zaboravio, ali to su staze koje bi sama F1 trebala zapecatiti u kalendaru! Pa kako je krenulo za 5 godina će polovina staza biti ulicne.



    15

    1
  8. … ali kao što je sport veći od bilo kojeg vozača ili momčadi, mislim da je veći od bilo koje utrke.”

    Upravo tako, nebitno je koliko smo “nezadovoljni” lokacijama i konfiguracijama staza i dalje pratimo i gledamo, a samo se možemo nadati da će se određene staze vratiti…



    7

    0
  9. BRooowwne niko nije iznad fanova F1 mogu da vas obogate a i da vas ukopaju.



    12

    2
  10. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Dobro, ali hajde se ti prvo posveti svojem bolidu.



    6

    0
  11. Mattia Binotto
    Limpskinz Prikaži

    Steta sto formula 1 nema nikakvu konkurenciju



    4

    1
  12. ‘ali sport je veći od bilo koje utrke’ – reci to rahmetli cartu. :)



    2

    1
  13. Stefan Bellof
    denisg Prikaži

    Amerikanizacija sporta uzima maha malo po malo, legendarne staze nemogu pratiti financijski tempo sa bliskoistočnim-američkim stazama, što znaći da se tamo neće voziti u budućnosti, to se neće desiti odmah ali malo pomalo u rotaciji staza legendarne nemaju šanse, nažalost



    1

    1
  14. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Ništa nije crno-bijelo.
    Monte Carlo je procesija bolida bez pretjecanja i to je završna ceremonija tjednog tulumarenja milijardera, dogovaranja kako izbjeći oporezivanje i tulumarenja i kurvanja.
    Opet, F1 trči samo za novcem. Sport je odavno u drugom planu. Jer kako objašnjavaju utrke u državi najmračnijeg režima ( Saudijska Arabija) i 2 ostale utrke u krugu 150 km Bahrain, Abu Tabu. Kako objašnjavaju utrku u čast diktatora Azerbeđana, itd itd…. Kako objašnjavaju besmislenu utrku u Singapuru?



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni