Izdvojeno

Zhou: Moramo riješiti problem sa startovima; Alfa Romeo: Nije do bolida

Piše: Lovro Andraka

Prije 10 mjeseci, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Jedini ovosezonski debitant Guanyu Zhou izjavio je kako bi njegova momčad trebala riješiti problem koji je doživio na startovima obiju dosadašnjih utrka, no onda su iz Alfa Romea poručili kako problem nije u bolidu.

Zhou je na debiju u Bahreinu startao 15., a završio 10., na mjestu koje nosi posljednji bod. U Saudijskoj Arabiji je s 12. mjesta stigao do 11., no oba puta je na samom početku utrke pao na posljednje mjesto.

Na drugoj je utrci imao kontakt u prvom zavoju s Danielom Ricciardom, ali problem koji ga je bacio na začelje bio je isti kao i u Bahreinu – uključio mu se anti-stall, sustav koji sprječava gašenje bolida.

“Daniel je imao nešto bolji start i bili smo stisnuti u prvom zavoju pa sam se ja morao maknuti da staze da izbjegnem kontakt.”

“I uz to smo se dodirnuli, ali svejedno, anti-stall se ponovo uključio. Za to iskreno nemam odgovor ni objašnjenje”, rekao je Zhou za Motorsport nakon utrke.

Kinez je naglasio kako je to prioritet kojim se moraju pozabaviti do iduće utrke, VN Australije.

“To je definitivno glavni problem kojeg moramo riješiti do iduće utrke jer smo ponovo bili brzi što se tiče tempa. Imali smo priliku boriti se za bodove, no uz ponavljanje tog problema i kasniju drive-through kaznu, naše prilike su bile izgubljene.”

“Povezano je s kvačilom i to definitivno utječe na sve što ima veze s tempom otpuštanja kvačila. Vidjet ćemo u Australiji, ali to je problem koji moramo popraviti.”

Glavni trkaći inženjer u Alfa Romeu Xevi Pujolar kazao je kako problem nije u bolidu.

“Ovo s anti-stallom je nešto moramo proći s Zhouom, problem nije u bolidu”, izjavio je Pujolar za RaceFans.

“Mislim da on ima osjećaj da su okretaji i dalje dobri, ali zapravo nisu jer su preniski. Moramo vidjeti što možemo učiniti kako bismo ubuduće izbjegli taj problem jer se sada već dogodio dvaput.”

Zhou je s jednim bodom trenutno 14. u prvenstvu vozača, dok Alfa Romeo drži šesto mjesto među konstruktorima s devet bodova.

Komentiraj

1 komentar

  1. Kako mrzim ova javna prepucavanja unutar tima. Kao da cekaju medije da kazu jedno drugom u cemu lezi problem.

    Timski rad na nivou.



    7

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni