Lewis Hamilton ima ugovor s Mercedesom do kraja 2023. godine. Jednom kad ga ispuni – Hamilton tada imati 39 godina i pitanje je hoće li se možda povući iz sporta, pa je razumno zaključiti da u tom periodu pod svaku cijenu želi uhvatiti svoj osmi naslov. Kad bi ga osvojio, dodao bi još jedan važan rekord na svoj popis uz najviše najboljih startnih pozicija (103) i najviše pobjeda (također 103).
Prije početka sezone je izjavio kako će u 2022. pokušati biti nešto agresivniji u vožnji, nakon intenzivne borbe za naslov koju je imao s Red Bullovim Maxom Verstappenom u 2021. godini. Bivši vozač Formule 1, Gerhard Berger, tvrdi kako agresija možda nije dobro rješenje za Hamiltona, pritom napomenuvši kako je većim dijelom svoje karijere Hamilton bio poprilično miran na stazi.
“Kad bi Lewis bio agresivan poput Maxa, ne znam bi li to bio korak u pravome smjeru. Što se mene tiče, jako je pametno to što je ponekad popustio u borbi, pa onda prestizao na drugi način. Jednostavno se vidi to iskustvo koje Lewis ima, vidi se iskustvo u tom spokoju. Iskoristio je svaku priliku koja mu se pružila. Osim Silverstonea, bio je savršen.”
U svojoj karijeri, Berger je proveo tri godine u McLarenu kao momčadski kolega trostrukome svjetskome prvaku – Ayrtonu Senni i s njime je imao jako dobar odnos. To znači da je proveo puno vremena boreći se i s njegovim najvećim rivalom Alainom Prostom, za kojega je poznato kako je imao drugačiji stil vožnje od Senne. Kad je upitan kome više sliči Hamilton, Berger je rekao kako je on “negdje u sredini”, ali kako ga Max jako podsjeća na Sennin agresivni stil.
“No kad se sve zbroji i oduzme, nakon 45 godina koliko sam prisutan u sportu, Lewis i Senna su dva najbolja koje sam ikada vidio. I dalje stavljam Sennu na prvo mjesto, jer njegova osobnost i šarm su na potpuno drugoj razini, ali što se sportske strane tiče, Lewis je jednako dobar koliko je Senna bio.”
Berger je nadodao kako je Verstappen morao biti agresivan prošle sezone jer je Lewis imao bolji bolid, ali kako se pita hoće li Verstappen ove sezone malo promijeniti stil s obzirom na promjene pravila.
“Ako bolid ove godine bude najbolji, vjerojatno će se prilagoditi, odnosno voziti na drugačiji način, jer mu ne treba tolika agresija. Kad ste agresivni i nedovoljno oprezni, dotaknete se sa svojim protivnikom, te ne završi dobro i jako vas košta.”
“Ponekad je bolje raditi ono što je Lewis radio prošle sezone, reći ‘U redu, za mene je gore ispasti zbog par bodova koje mogu zaraditi na drugi način’ i popustiti. Sve ovisi o tome koliko ste dobri.”
Gerhard Berger
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E moj Bergeru podplačeni Skyevcu…
22
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sviđa mi se što Berger kaže da je Lewis prošle sezone imao bolji bolid. Ne znam koliko puta su Senna ili Schumacher izgubili prvenstvo od lošijeg bolida?
11
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2006. ovako isprve
9
19
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
LI-LA
Renault je sigurno bio bolji bolid dok FIA nije intervenirala. U svakom slučaju vrlo gusta sezona.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Renault je bio “bolji” dok ferrari nije predstavio novi motor koji je bio klasa za sebe. Nakon toga je samo dim iz
Šumijevog motora mogao spriječiti naslov.
4
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ducati
Nisu nijednom.
Senna jeste izgubio titulu sa najboljim bolidom, ali 1989. od timskog kolege, Prosta.
Ali eto, to ne moramo računati, pošto je u pitanju isti bolid.
Michael nikad.
Čak je osvajao titule sa slabijim bolidom (bolidima).
17
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izdominirao je samo i jedino zbog Michelina ….Bridgestone te godine nije mogao u istu rečenicu sa Michelinom…tko je gledao, zna…
Največa dominacija sa lošim bolidom u kišnim uvjetima bila je 1996 u Španjolskoj….😉
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
1999. i 2006.
6
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
1999 bi možda ipak mogli izuzeti iz jednadžbe,ha?
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda bi i mogli, ako bi gledali dublje u detalje. Koliko sam shvatio tebe ne interesuju detalji, samo broj sezona u kojima su se titule gubile.
2
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znaci MS je 99 izgubio titulu u brzem bolidu, nema veze sto nije vozio 5 utrka.
2006te do USA Renault ima bolji bolid, poslije Ferrari ima bolji bolid tako da bi se kroz cijelu sezonu moglo reci da su bolidi izjednaceni.
MS ima 2 kvara vise (3 ukupno) i jedan udes zbog kojih gubi 19 boda, FA ima 1 kvar gdje gubi 6 bodova, razlika na kraju 13 bodova.
Opet izjednaceno manje vise.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onako na prvu mislim da se radilo o 7 utrka.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ZJ11 Zar nije alonso odustao u hungaroringu 2006. zbog loše montirane stražnje gume u trenucima dok je išao ka pobjedi? To mu je bila jedna od najboljih utrka u životu, startao je tamo negdje 13-14 mislim i po kiši izdominirao. Onaj kvar što ti spominješ vjerojatno misliš na monzu?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da jest, to sam skroz zaboravio, za kvar sam mislio na Monzu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svima osim fanbojevima jasno, al eto…
9
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U pravu je Berger, za ovu zadnju izjavu o Maxu…
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo cu rec hahahhahhahhahahhahahhhahahga
6
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A da zašto bi bilo relevantno mišljenje čovjeka tko je vozio F1 godinama i vozio sa Sennom u ekipi.
Šta on zna, nek si se ti njemu fino nasmijao.👏
5
4