Izdvojeno

Ocon: S novim motorima se ne bojimo nikoga

Piše: Marko Litvić

Prije 10 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Renaultove pogonske jedinice su imale lošu reputaciju u svijetu Formule 1, pogotovo nakon problema s pouzdanošću i prekida suradnje s Red Bullom nakon sezone 2018. Tada je Red Bull prešao na Hondine motore, a Renaultovo partnerstvo s McLarenom je također ubrzo puklo kad su oni njihove motore zamijenili Mercedesovima.

To znači da je Renault, sada preimenovan u Alpine, ostao jedina momčad koja koristi te motore, barem do dolaska Andrettija u Formulu 1, vjerojatno 2024. godine.

Fernando Alonso je izjavio kako je puno sretniji u Alpineu ove sezone i kako se vidi napredak u momčadi. Njegov momčadski kolega, Esteban Ocon, nakon većeg broja krugova i par utrka tvrdi kako Alpine može parirati ostalima po pitanju čiste brzine.

“Dobar je, mislim, stvarno se nikoga nismo morali sramiti. Kad god sam imao DRS, s lakoćom sam mogao prestizati Hulkenberga u Aston Martinu i Landa u McLarenu. Tko još? Naravno, i Fernando je bio tamo. Mislim, cijelo vrijeme smo se mogli natjecati s mnoštvom drugih bolida i bili smo dobri.”

Ocon i Alonso su se tijekom utrke borili za bodove, bilo protiv drugih momčadi, bilo međusobno, no na kraju je Alonso morao odustati zbog problema s bolidom. Iako, kad se sve zbroji i oduzme, Alpine je izgledao kao četvrta najbolja momčad na stazi.

Nadodao je Francuz kako je Mercedes još uvijek ispred njih što se kvalitete tiče, ali kako itekako mogu napredovati.

“Russell je bio brži od nas, ali nije se odvajao onoliko koliko smo mislili da hoće. No, ipak se odvajao. Oni još uvijek imaju prednost u usporedbi s nama što se brzine tiče i to je nešto na čemu želimo poraditi.”

“Iza nas su dva jako dobra vikenda, šteta što Fernando nije završio zadnju utrku jer bi to onda bile dvije utrke na kojima smo obojica završili u bodovima, ali napredovali smo.”

“Bili smo brži nego u Bahreinu, što je jako dobro, jako pozitivno. To je bila tek druga utrka i puno nas još očekuje u ostatku sezone, ali da, jako sam sretan i zadovoljan što smo osvojili ovoliko bodova na startu sezone.”

Esteban Ocon

Komentiraj

6 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Motor je bolji nego Mercedesov, koliko čujem al pari s Hondom, ali mi je šasija malo upitna kod Renaulta. Kao da si spojio Red Bull i Ferrari u jedno, pa šta bude bude, totalno nedorečeno mi djeluje, konzervativno po pitanju nekih stvari – konkretno prednje krilo i podnica. Ima tu ogromnog prostora za napredak po pitanju toga.
    Po paceu – Alpine da sredi neke stvari bili bi 3. sila, čak i dosta brži nego Mercedes u trenutnom stanju.



    15

    2
  2. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    simpatična ekipa. samo mi ta roza ne paše. ajde za force indiu ili racing point, koji nisu brendovi po sebi. pa se na taj način istaknu!
    al jedan renault u rozom? kriminal



    8

    0
  3. Moj Nando prestigni ti GP2 Engine pa se hvali sa motorom i😁😁😁😁😁 Karma Bijatch 😁😁😁😁😁



    1

    10
  4. Jedva čekam da promijene rozu… inače, smatram da mogu biti 4. (ako pretpostavimo da će FERR, RB biti na vrhu i MER se priključiti). Mogu li više, teško..ali radi utrkivanja, volio bi da se priključe još bliže…



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni