Izdvojeno

Haas: Schumacher neće izgubiti samopouzdanje nakon nesreće u Saudijskoj Arabiji

Piše: Katarina Predovan

Prije 10 mjeseci, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Kvalifikacije za VN Saudijske Arabije nisu dobro prošle za Micka Schumachera koji je doživio veliku nesreću. Nakon sudara je pregledan, no unatoč tomu što je prošao bez ozljeda nije nastupio na utrci. Nakon jedanaestog mjesta u Bahreinu, ovakav ishod GP vikenda bio je pomalo razočaravajuć za mladog Nijemca. No, šef momčadi Guenther Steiner smatra da to neće utjecati na Mickovo samopouzdanje:

“Ne vjerujem da će izgubiti samopouzdanje.”

“Očigledno je cilj sada postavljen malo više nego lani. Prošle godine uopće nije bilo pitanja, borili smo se za 19. i 20. mjesto. Jer tu smo bili – u pravilu.”

“Ove godine mislimo da je dobro za njega imati veći pritisak. Zato što ovo morate naučiti. Uvijek govorim: što se više uzdignete, zrak postaje sve rjeđi. Dakle, morate se nositi s tim.”

“To je dio karijere vozača F1 – suočavanje s pritiskom koji je na bilo kojoj visoko pozicioniranoj sportskoj ili menadžerskoj poziciji. Ako vam se ne sviđa pritisak, idite i radite nešto drugo.”

Guenther Steiner

Steiner smatra kako bi razgovor sa Schumacherom i analiza situacije uvelike pridonijeli zadržavanju njegovog samopouzdanja:

“Moramo razgovarati o tome, mislim da on to mora učiniti, jer mi nismo vozili bolid. I mislim da moramo usporediti podatke s Kevinom. Ja nisam usporedio podatke. Je li se previše trudio? Ne znam što je bilo. Gume nisu bile dovoljno ugrijane? Moramo saznati.”

“Jednom kad se vratiš u bolid – onda opet dobiješ to samopouzdanje.”

Guenther Steiner

Komentiraj

11 komentara

  1. Nema straha…naprijed Mick !!



    5

    1
  2. Mick mi je drag dečko i pozitivna je ličnost u paddocku, ali sad je već poprilično jasno da će ga Kevin gadno namazati

    Polako nestaje Schumacherova nada za Alfu, a kamoli san o Ferrariju



    4

    4
  3. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Mick mi je dosadnjikav vozač. Da se drugačije preziva bio bi popularan poput Giovinazzija.



    8

    3
  4. trebao je nastaviti pod maminim prezimenom. Ovako ga se uspoređuje s ocem, a to nije fer niti za Verstappena, a kamoli za nekoga s dvadesetak utrka u F1 i to u Haasu kraj Steinera kao šefa….



    3

    2
  5. ovakvo razbijanje je užasno vidit . ma zapravo svako “teško” razbijanje je takvo , a nije da ih nije bilo . npr ericssona u italiji 2018. , u kanadi hartley -a kad se skoro popeo na ogradu , hulkenberga u abu dabiu kad se prevrnuo i samo mu je halo ( protiv kojeg je bio ) spasija život . pa u belgiji 2018. kad je NH “naguzija” alonsa , a ovaj je preletija leclerca i “promašija” ga za nekoliko cm . 2016. u australiji alonso je “pokupija” gutierreza , bolid estebana je posli krša izgleda relativno Ok , ali fernandov je bija razbijen do neprepoznatljivosti . 2012. u belgiji nije bilo ugodno gledat “triple” grosjeana , lewisa i alonsa dok mu je renault romaina “preletija” tik uz glavu ( a još se nije koristija halo ) ili kako je bilo vidit “vatrenu kuglu” iz koje se grosjean uspija izvuč u bahreinu 2020. ? ni lanjski udar maxa u ogradu u silverstonu nije bija baš šaljiv zar ne ? bilo je puno ružnih , a za mene je najružniji bija onaj laudin 1976 . kad je skoro izgorija u bolidu . je li to djelovalo na gubitak samopouzdanja navedenih ? nije je sve ovisi o mentalnoj čvrstoći . npr lauda je godinu posli gotovo kobnog udesa osvojia titulu !!!! sudeći po kratkoj izjavi micka posli udesa on je bija preman odvozit trku . to mi nije ponašanje nekoga ko je makar donekle izgubija samopouzdanje . dapače , spremnost micka je po meni pokazatelj njegove mentalne čvrstoće . omalovažavat momčića samo zato šta mu je otac veliki MS , očekivat da posli sezone u impotentnom haasu i posli tek 23 trke nešto dokaže mi je komično . čak ni “sugestija” wapia da bi micku bilo bolje da nastupa pod majčinim prezimenom mislim da ne bi ništa izmjenila jer svi znaju čiji je mick sin . btw ako ima , a ima i “nešto” gena svoga oca onda ne treba strahovat za mickovo samopouzdanje jer i MS je ima gadan udes u silverstonu 1999. pa je posli toga osvojia 5 uzastopnih titula . uostalom mick svoju mentalnu čvrstoću pokazuje svih ovih godina od udesa oca jer trebalo je biti čvrst za sve to prebroditi i ostat odlučan u namjeri da krene stopama svoga oca , a koliko će bit dobar , uspješan teško je ( bar meni za razliku od nekih koji su ga već “pokopali” ) zakjučit , znat posli tek 23 trke u karijeri ….



    5

    1
    • Carlos Sainz 55
      Tudum Donator Prikaži

      Kod vanserijskih vozača poput Maxa i Leclerca si nakon 2-3 utrke vidio da se radi o ogromnom potencijalu dok kod Micka ni nakon 23 još nismo sigurni. Nitko ga ovdje ne pokopava ,ali je činjenica da mu se zbog prezimena daje više kredita nego bi netko drugi imao. Ne djeluje mi kao netko tko će ikad biti svjetski prvak, ali može izrasti u dobrog midfield vozača što je također ok.



      5

      2
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Kako si to zaključio? Leclerc je dobio Ericssona, a imao je i bolid bolji nego je prošlogodišnji Haas. Max je dobio Sainza u još konkurentnijem bolidu, a prije F1 jedan je od rijetkih koji je ušao u F1 bez osvojene titule u nižim serijama. Dobro, preskočio je nekoliko koraka, pa nema veze. A Mick? Pa naprosto je deklasirao Mazepina, uprkos svim incidentima, kojih su imali hrpu i ova dvojica sa ogromnim potencijalom… Može neko govoriti da Mazepin nije neko mjerilo, ali ne bih rekao da je išta slabiji bio u nižim serijama od Latifija i sličnih, protiv kojeg se Russell dokazivao, na primjer…



        3

        0
      • Tudum … “Kod vanserijskih vozača poput Maxa i Leclerca si nakon 2-3 utrke vidio da se radi o ogromnom potencijalu dok kod Micka ni nakon 23 još nismo sigurni.” wowww , kakva objektivna konstatacija . idemo napravit jednu komparaciju …. 2001. u australiji alonso je ima svoj debi u F 1 sa minardiem . i kako je završija tu sezonu ? na 23. mistu bez boda , a iza kolege marquesa kojeg se niko ni ne sjeća . najbolji rezultat/plasman FA je bilo 10. misto u hockenheimu i to samo zbog toga jer je u toj trci odustalo čak 12 vozača . alonso je bija 10. tj zadni od njih 10 koji su došli do cilja ;) mickov najbolji plasman lani je 12. misto u mađarskoj . razlog su i odustajanja 6 vozača no mick nije završija zadni , bija je ispred giovinazzia . je li alonso u minardiu moga pokazat ogroni potencijal ? je li mick lani u haasu koji je zapravo bija haas iz 2020. moga pokazat potencijal . jer … da tebe ( i druge “kritičare” ) podsjetim da je haas 2020. u konstruktorskom završija 9. i tek je “rasuti” williams bija lošiji od haasa . magnussen ( 102 trke prije početka 2020.) i grosjean ( 164 trke ) su u 17 trka ZAJEDNO osvojili 3 boda . i onda u takav bolid – razvalinu bez ikakvih preinaka dođe rookie pa ti i dio “ekipe” očekujete da pokaže potencijal !?!??! pokaza ga je ka i alonso 2001. u minardiu . zapravo plasmanom je pokaza i više od alonsa jer mick je pobjedija kolegu mazepina , a alonso nije pobjedija kolegu maequeza ;9 uspoređivanje maxa i leclerca koji su posli 2- 3 trke pokazali ogroman potencijal sa mickom je malo neumjesno jer trebalo bi uzeti u obzir i konkurentnost saubera , TR sa katastrofom od haasa koji je početnik mick vozija ali… to nije važno zar ne ? ako su osvojeni bodovi kroz 2- 3 trke mjerilo potencijala kako pišeš onda je max i pokaza neki potecijal jer je prve bodove osvojia u svojoj 2. trci no CL je u svoje prve 3 trke završava na 13. , 12. i 19. mistu . svaka tebi čast ako si već tada vidija ogromni potencijal CL . isto ka šta treba “zanemarit” prvu sezonu alonsa u minardiu jer prva “prava” sezona za njega je bila 2003. kad je doša u konkurentni renault i kad je već u prvoj trci za novi tim osvojia bodove tako treba i “zaboravit” prvu sezonu micka u “impotentnom” haasu . za micka je prva “prava” sezona baš ova jer je haas pokaza potencijal . i u prvoj trci ove sezone mick bi bija osvojia bodove da su ga pozvali u box da izvrši izmjenu guma . i kakve j eto kredite dobija mick zahvaljujući prezimenu ? to šta je dobija misto u “razvaljenom” haasu ? pogledajmo “kredite” ovako … alonso je počeja u minardiu , seb u TR , CL u sauberu , svi su bili “no name” vozači , a LH koji je takođe bija “no name” u vrlo konkurentnom McL . znači on je usprkos “anonimnosti” dobija najviše kredita ? kako to da sa “prezimenom od formata” mick nije dobija neki bolji kredit od uz williams najlošiji bolid te 2021. ? možda momčić nikad neče bit prvak (jer tebi tako ne djeluje , a izgleda da imaš “nos” za (pr)ocjene ) ali tek treba vidit šta može jer na osnovu 23 trke možda je malo rano donosit suvisle zaključke… ili možda za stručnjake portala je to dovoljno da vide ….



        5

        0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni