Izdvojeno

Horner: Ricciardo je odbio ogromnu ponudu Red Bulla

Piše: Ante Vetma

Prije 8 mjeseci, 35 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Christian Horner je za australske medije otkrio da je Daniel Ricciardo prilikom odlaska iz Red Bulla odbio njihovu ogromnu novčanu ponudu, te da je unatoč tome odlučio prijeći u Renault.

Podsjetimo, Ricciardo se Red Bullu pridružio 2014. godine nakon dvije sezone u Toro Rossu, čime je zamijenio Marka Webbera. U toj godini je pobijedio tad aktualnog prvaka Sebastiana Vettela i uz svoje ime upisao tri GP pobjede. No, dolazak Maxa Verstappena 2016. godine je promijenio stanje stvari i očigledno i dinamiku unutar ekipe. Ricciardo je potom odlučio da će prijeći u Renault 2019. godine, unatoč očito velikim naporima Red Bulla da ga zadrže:

“Naša ponuda je bila ogromna. Ali, Daniel je vidio Maxov uspon i nije htio postati drugi vozač.”

“Njegov odabir vremena je bio spektakularno loš jer je imao sumnje oko Honde. Međutim, Honda se pokazala kao kompetitivna i pobjednička pogonska jedinica.”

Ricciardo se nakon dvije godine u Renaultu preselio u McLaren, gdje ne proživljava najbolje trenutke u karijeri. Mnogi su očekivali da povede ekipu, ali na kraju se Lando Norris postavio kao vođa, dok Ricciardo ne pokazuje opravdanje za novac koji je na njega potrošen.

“Daniel je sjajan vozač i bili smo tužni kad je odlučio napustiti ekipu.”

“Znate, nažalost po njega – situacija nije išla kako je htio. Ima velik prirodan talent i veliku osobnost. Naravno, ima i kompetitivnog timskog kolegu koji ga je namučio, a to je teško za njega.”

Komentiraj

35 komentara

  1. Na kraju dana, Riccardo je malo vise od prosjecnog vozača, ali ne i materijal za prvaka. Tako da sve ovo je prirodni tijek. Tužno ali istinito je da ga ljudi vise voli zbog njegovog osmijeha i humora nego vozačkih vještina.



    18

    25
    • Realno to je to. Kod nekih vozača se stekne malo prevelik dojam više zbog popularnosti kod publike, nego radi vozačkih sposobnosti. Tu je najjači Kimi. Definitivno precijenjen kao vozač i svi njegovi navijači će reći da bogohulim. Zašto to tvrdim? Krenuti ću od naslova koji je osvojio jer je to glavni argument za njegovu nedodirljivost. Znači 2007. je osvojio naslov. Ne podcjenjujem, svaka čast jer se prilika pokazala i on ju je iskoristio. Bez obzira na McLarenovu šlampavost u vođenju te sezone ajmo se osvrnuti na unutar momčadske dvoboje koji su nekako najrelevantniji. Znači 2007. je pobijedio Massu, ali 2008. je izgubio od Masse. Znači, od Masse koji je kasnije gubio od Bottasa.
      Kasnije je jedino bio bolji od Grosjeana koji je 2012. zabrijao da su na startu svi glupi jer u prvom zavoju koriste kočnice.
      Unutar momčadski dvoboji kasnije su bili još gori. Alonso ga je doslovno deklasirao dok je i s Vettelom redovno gubio bitke.
      Ovo dalje neću niti spominjati jer za Antonia nisam ni znao da je na stazi cijelu njegovu F1 karijeru.

      S Ricciardom mi je ista ili slična priča. Kalibar je za osvajanje naslova u “Button situaciji”, ali po meni nije Top Gun klasa. Je, pobijedio je Seba koji je bio demoraliziran nakon hladnog tuša i to je to.

      Riječ koja ih najbolje opisuje u vozačkom smislu – bwoah



      10

      22
      • Sebastian Vettel 5
        dzalac Prikaži

        Moram se ubacit na ovo za kimija, kimi je u mcl godinama bio zvijer i definitivno nije bio prosjecan vozac!!



        25

        2
        • Nisam ni rekao da je prosječan vozač, ali tvrdim da je između prosječnog i Top Gun klase kao i Ricciardo što je Deathbone5 rekao s prvim postom :)



          6

          9
      • Pierre Gasly
        jenson Donator Prikaži

        A možda je i Ricciardo prošle sezone bio “demoraliziran” kao Seb 2014. Odjednom je Ricciardo postao malo više od prosječnog vozača nakon jedne slabe sezone. Koja mu je jedina slaba u cijeloj karijeri. A s pravim autom, zašto ne bi ugrabio naslov? Sve njegove pobjede su strašne vožnje. Najbolji auto u karijeri mu je RB 2014./2016. koji nije bio ni blizu Mercedesa



        6

        4
        • Seb 2014 i Ricciardo 2021 se ne mogu usporedivat. Seb je nakon najuspješnije sezone u svojoj karijeri morao vozit slab bolid (prvenstvo zbog motora) dok je Ricciardo 2021 dosao u jacu momčad od Renaulta. Tako da nije imao razloga biti demoraliziran. Ona pobjeda u Monzi je nesto sto bi svaki vozac s tim Mclarenom i takvim spletom okolnosti morao moci izvesti. Imao je nekih boljih utrka ali na kraju su to sve bili sporadicni bljesci.O njegovom mentalitetu govori činjenica koliko brzo mijenja timove. A zamisli da je Schumacher tako s Ferrarijem, pa ne bi bio 7 svjetski prvak.



          9

          4
        • Zaboravih nadodat, ironicno da je Ric zbog motora otisao iz RB u Renault koji je te smijurije od motora proizvodio. Tako da si je sam kriv za sve, ali njegovo nepovjerenje i manjka strpljenja s timom su ga doveli gdje je sad.



          9

          0
        • Vettel je bio demoraliziran u smislu da je nakon 4 uzastopne titule dobio motor koji se raspada. Gori udarac, nego što je Hamiltona sada snašlo.
          Ricciarda je prošle godine mogla demoralizirati jedino spoznaja da je Norris bolji, a to je velika razlika u odnosu na ono što je Vettela snašlo.



          8

          2
        • Pierre Gasly
          jenson Donator Prikaži

          Nisam ni mislio na to da je Ricciardo bio demoraliziran. Nego glupo mi je da se njega sudi na temelju jedne loše sezone, a za Seba postoji opravdanje. Imao je i Hamilton lošu 2011., kao i mnogi drugi veliki vozači s tu i tamo lošom sezonom. Ne vjerujem da je mogao “propasti” u roku od jedne godine.



          2

          2
        • Ne sudim ja njega na temelju jedne sezone već opcenito. Imao je svojih bljeskova ali nista vise od toga. U razini Pereza izmedu prosjecnih i Top gun vozaca. Seb i Hamilton (koliko god mi ne bio drag) su ipak svjetski prvaci koji su jako obilježili ovaj sport. Seb je izmedu ostalog pobjedio u Torra Rossu u svojoj prvoj cijeloj sezoni. Ne možes Ricciardo stvaljat u isti rang s njima kao ni s Maksom. Osim toga Seb 2015 dolazi u Ferrari svjestan njihove tadasnje forme i daje sve od sebe da im pomogne da se pomognu i napreduju. Ostaje 5 godina s njima, da ga nisu potjerali bio bi tamo i danas i pomagao im u borbi za naslov unatoc svemu, cak iako bi se Lec borio za naslov. Ric cim nejde u tom timu odustaje i krece trazit novu opciju. Da nije prosao pola grida vjv bi se vec nagodinu selio iz McLarena, samo da ima kud.



          8

          2
        • Pierre Gasly
          jenson Donator Prikaži

          Ne kažem da je u rangu Maxa i Vettela, ali kažem da nije ni u rangu Pereza. Osim prošle godine, u mojim očima su sve ove prethodne jako dobre. Nije mi baš povremeni bljesak biti tu negdje, malo sporiji od Verstappena, a kasnije uvjerljivo dobiti Hulkenberga i Ocona. A slažem se da nije trebao odlaziti iz Red Bulla, a moram priznati da mi nije previše jasan ni prelazak iz Renaulta u McLaren. Nije baš da se McLaren borio za naslov zadnjih godina, cijelo vrijeme su otprilike jednaki bili kao i Renault.



          3

          2
        • Kažem ti Ricciardo je rang Pereza. Povremena pobjeda, neko postolje ili pole position. A Ocona i Hulka necu previse komentirat jer oni idu u kategoriju prosjecnih vozaca.(Budimo objektivni Mađarska je kombinacija sreće i Alonosovog skilla)



          7

          4
        • Pa malo ste kontradiktorni sami sebi. Kažete ne može se stavljati Ricija sa Sebom i Maxom u istu rečenicu a pobjedio ih je obojicu. Kako onda ne moze sa njima u istu recenicu? Ok ima lošu sezonu u McLarenu no nitko ne moze poreci da je prije toga cesto izvlacio max iz bolida koje je vozio. Rici je od 14 do Mclarena bio itekako medu top 5 vozaca na gridu. Na kraju krajeva ako loše sezone mogu imati Max, Lewis,Seb zašto ne bi mogao i on? Lani je bio očajan no nemojte umanjivati njegove prijašnje rezultate.



          2

          2
      • Kimi Raikkonen 7
        Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

        Koje si ti gluposti tu napisao.
        Ne znam od kada pratiš F1, ali ako je kroz cijelu Kimijevu karijeru, samo zamoli Antu da obriše komentar.
        Kimi fan



        4

        4
        • Zašto brisati komentar koji je za razliku od tvog potkrepljen činjenicama?
          Tebi je Kimi car više zbog ponašanja i radi par dobrih sezona u početku misliš da je Top Gun. U svakom sportu je odavno konstatirano da samo talent nije dovoljan za biti u vrhu, već to zahtjeva puno rada. Čovjek je godinama gubio od Alonsa i Vettela u istom bolidu.



          5

          0
        • Kimi Raikkonen 7
          Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

          Za Kimija navijam od 2002.
          dakle, daleko prije raširenog interneta i beskraj informacijama o bilo kome.
          Na tv je bilo quali i trka. Par časopisa s pokojim člankom o F1. Tako da tvoj zaključak kako je on meni car je ravna tvojim činjenicama kako je precijenjen vozač.
          Netko tko ima karijeru dugu 20godina. Vozio za timove poput Ferrarija 2x, McLarena te Lotusa (tada jako dobre momčadi)
          I nemoj zaboraviti kako je on jedan od rijetkih koji su došli u F1 bez nekih novčanih potpora.
          Bezbroj ljudi (stručnih) iz domene moto sporta su godinama Kimija oslovljavali kao sirov talen, najbrži vozač…..
          Stirling Moss je rekao kako je Kimi najbrži vozač na svijetu (vjv u tim godinama)
          Ron ga je “preoteo” u Mcl, nemoj zaboraviti da je zo čovjek koji je uočio talente poput Senne, Prosta, Mike pa čak i Schumachera, samo njega nije uspio dovesti u Mcl.
          Ferrari ga je unaprijed “pikirao” kao zamjena za gazdu.
          Pišeš poprilično gluposti kako je on precijenjen vozač, možda je njegov vrhunac prošao u prvom dijelu karijere, te se nije toliko istaknuo u 2. djeluju.
          A njegov karakter je samo bonus na njegov talent i karizmu.
          Dali je trebao raditi više na karijeri, možda je, ali to onda nebi bio ovaj Kimi i nebi bilo dobro za neke druge vozače i njihove statistike 😄.



          3

          3
        • Kimi Raikkonen 7
          Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

          I ta fora kako je Kimi 2008 izgubio od Mase koji je kasnije izgubio od Bottasa. Nemoj zaboraviti kako Masa nije bio isti vozač od nesreće 2009.
          Po toj logici Nico Rosberg je GOAT na duplo.
          Pobijedio Schumachera i Hamiltona.
          Bit ce da mu nema ravna.



          3

          2
        • Mattia Binotto
          Har Kl Donator Prikaži

          Nije to fora, nego činjenica. U svojoj bogatoj karijeri FM je imao pozitivan skor samo protiv Kimija i Strolla (čitava tri boda).
          Naravno s obzirom na sadašnje okolnosti, ne bi me čudilo da se i o Strollu bude pisalo kao o nekoj klasi vozača.

          Što se tiče paralele sa NR, da je NR ponovio slične rezultate protiv LH kakvi su bili protiv MS, naravno da bi bilo materijala da ga smatramo jednim od GOAT.


          0

          2
        • Kimi Raikkonen 7
          Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

          Šta ti je došla obavijest da sam napisao negdje “Hamilton “😄
          Dakle, činjenica je da je Ham-Alo izjednačeno, Button ga je pobijedio i Rosberg ga je pobijedio.
          Činjenica je kako Hamilton ima čisti skor samo protiv kolega koji su dovedeni da budu njemu wingman.
          Ferrari je nakon (ne znam koje utrke) odlučio jednog vozača za no1 te sezone. Masa je u tom momentu imao više bodova te je on bio taj. Pitanje je što bi bilo da nije odlučeno tko je no1.
          Još da se dotaknem Rosberg vs Gazda.
          Gazda je imao koju godinu i izbivao iz f1 3 god.
          Rosberg vs Ham. Cijelo vrijeme u stopu (jedina god di dajem osjetnu prednost ham je 2015)
          I to u Ham prime godinama.



          1

          2
        • Mattia Binotto
          Har Kl Donator Prikaži

          Više ti pišeš o Hamiltonu nego ja 👍
          Ja ga nisam ni spomenuo.

          – U F1 nema izjednačeno.
          – Hamilton ima pozitivan skor sa svim svojim kolegama
          – Kimi je vratio uslugu iz 2007. I bez toga bi završio iza Mase mada se ovaj ne bi borio za titulu.
          – imao je MS koju godinu, ali imao je i NR 3:0 u sezonama. Mada mu je MS bio “uz stopu” Ko zna, da je ostao još jednu sezonu možda bi bilo i 3:1 ;)


          0

          3
        • Kimi Raikkonen 7
          Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

          Naravno, a ti pratiš kao njegov advokat sve vezano uz njega?

          2010 je Schumacheru bila povratnicka i to se svakako vidjelo.
          2011 su bili u 13 bodova. 2:5 odustajanja za gazdu.
          2012 opet velika razlika u bodovima.
          odustajanja 3:7 opet gazda vodi u toj nesretnoj statistici.
          Nije da bi bio bolji ali svakako puno bliže.
          Nemoj zaboraviti kako su 2014 kvarovi odlučili “tko je bolji”.
          2013 je razlika 18 bodova i nemojmo zaboraviti da je Rosbergu naređeno da ne napada hamiltona na trci iako je bio vidno brže (štitio se nečiji ego)
          2015 ham puno bolji
          2016, ne treba puno trošiti riječi. Nico prvak.
          Ali sve u svemu, Kimi je sve samo ne precijenjen vozač.



          3

          1
        • Mattia Binotto
          Har Kl Donator Prikaži

          Na početku rasprave nije bilo govora o Hamiltonu. Ti si to okrenuo na tu stranu.
          Jasan je meni kontekst. Pokušavam da se držim samo teksta, jer ti si taj koji tvrdi da su Button i Rosberg pobijedili Hamiltona (iako namjerno prešučuješ da su to uradili samo u jednoj sezoni).

          Kakav je bio omjer odustajanja u slučajevima LH vs. JB i LH vs NR?

          Kimi nije precijenjen vozač,. Nekad sam ga smatrao najvećim talentu. Ali nije sve u talentu. Onog trenutka kad je odlučio da prokocka karijeru zbog bogatog Ferrarijevog ugovora i uzme pauzu od F1, njegova karijera je išla samo prema dole.



          2

          2
        • Kimi Raikkonen 7
          Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

          Ako kronološki procitaš komentare mene i zd1400 vidjeti ćeš kako su Ham, Nici i Šumi spomenuti kao primjer kako je zabavno gledati vozače kroz karijeru tko je od koga izgubio ili dobio.
          Tj da je velika glupost reći da je Masa dobio Kimija a izgubio od Botasa.
          Kimi je izgubio jednu od 3 sezone uz Masu, Ham je izgubio 1 od 3 sezone uz botasa.
          Kimi je poražen od strane prosječnog Mase, Ham ima pozitivan skor sa timskim kolegom😄



          1

          0
        • Mattia Binotto
          Har Kl Donator Prikaži

          Masa je izgubio od Bottasa 3:0 i to nije bila slučajnost. Ti hoćeš da prikažeš da je NR pobijedio LH tako što ga je pobijedio 1:3 i nabrao glavom bez obzira iz F1.
          Valjda vidiš besmisao svojih tvrdnji.?

          Kad je Hamilton izgubio od Bottasa?

          Pozitivan skor znači da je pobijedio sve svoje kolege (nešto što su samo rijetki u F1 uspjeli) i ta činjenica se ne može ni u kakvim akrobacijama dovoditi u nivo duela KImi vs Masa.


          0

          2
        • Kimi Raikkonen 7
          Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

          “Nije to fora, nego činjenica. U svojoj bogatoj karijeri FM je imao pozitivan skor samo protiv Kimija i Strolla”

          Eto citat it tvog prvog komentara na cijelu ovu raspravu, di si ti prvi, u cijeloj raspravi, spomenuo “pozitivan skor”
          Ispada da je kod nekih “pozitivan skor” pobjeda u 1 od 3 sezone, kod drugih ukupna pobjeda kroz sve 3 sezone zajedno ili čak čitavu karijeru.
          Jer u zadnjem kom. pišeš kako, citiram, “Pozitivan skor znači da je pobijedio sve svoje kolege”

          Šta na kraju tebi znači “pozitivan skor”?



          1

          0
        • Kimi Raikkonen 7
          Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

          “Nije to fora, nego činjenica. U svojoj bogatoj karijeri FM je imao pozitivan skor samo protiv Kimija i Strolla”

          Eto citat it tvog prvog komentara na cijelu ovu raspravu, di si ti prvi, u cijeloj raspravi, spomenuo “pozitivan skor”
          Ispada da je kod nekih “pozitivan skor” pobjeda u 1 od 3 sezone, kod drugih ukupna pobjeda kroz sve 3 sezone zajedno ili čak čitavu karijeru.
          Jer u zadnjem kom. pišeš kako, citiram, “Pozitivan skor znači da je pobijedio sve svoje kolege”

          Šta na kraju tebi znači “pozitivan skor”?



          1

          0
        • Mattia Binotto
          Har Kl Donator Prikaži

          Pogriješio sam. Trebao sam reći da je Masa u svojoj karijeri imao samo dvije pobjede u timskim duelima. Protiv Kimija i Strolla.

          Nisam nikad(a ni sad htio) tvrdio da je Masa bolji vozač od Kimija ili da ga je pobijedio u duelu.



          1

          1
      • Michael Schumacher
        ZJ11 Prikaži

        Postoje 3 faze Kimmi karijere.

        Faza 1 Mclaren/Michelin gdje je osim prve sezone u Mclarenu oderao sve timske kolege ko zeceve, i zbog nepouzdanosti bolida ostao kratak za 2 naslova i to govorim kao Schumacherov navijac. Njegov stil voznje je odgovarao tim gumama gdje si mogao biti agresivan na ulazu u zavoj, i opcenito u voznji, dok si sa Bridgestone moeao biti tecan.

        Faza 2 prvo stint sa Ferrarijem, gdje jest uz pomoc Mclarena postao prvak, ali taj Mclaren je bio na kraju krajeva ilegalan i netko bi rekao stigla ih karma.
        2008 bolid nije odgovarao njegovom stilu a i sam je rekao da se vec tad bio zasitio F1 sa tim naslovom, nesto kao Hunt.
        2009 ne treba pricat.

        Faza 3 Nakon povratka do umirovljenja tu je bio da se zabavi voznjom i bolio ga tuki za sve ostalo, naravno nestala je i ona prirodna brzina i odmah je to par desetinki.

        Kimmijeva najveca mana je bila njegova narav i stav prema zivotu, ali da je bio prosjecan vozac to si daleko fulao.



        8

        2
        • Tko je rekao da je Kimi bio prosječan vozač?



          2

          0
        • I da još dodam to za stil vožnje. Alonso je valjda vozač koji je iskusio najviše različitih filozofija bolida i u svakom je bio TOP jer se prilagodio. Hamilton je isto u startu F1 karijere u svaki zavoj ulazio s dimom iz unutarnje prednje gume pa se prilagodio… Ako se vozač ne može prilagoditi i izvlačiti maksimum, ja ga ne mogu svrstati među one koji to mogu.



          6

          0
  2. Jednostavno, otisao je jer je ostao bez podrske u ekipi. Mislim da je cak i izjavio to, da je nesto puklo između njih kad ga nisu podrzali u onom incidentu između njega i Maxa, za koji je realno Max bio kriv. Sve mu je bilo jasno i bolje da je otisao, jos manje podrske bi dobivao kako bi vrijeme prolazilo.



    12

    3
    • Iskreno ne vjerujem ovu priču Hornera jer je i njima odgovaralo da ode i da imaju čistog vozača 1 i vozača 2. Ovako bi međusobno oduzimali bodove, sudarali se i formirala bi se napetost u timu.


      0

      1
  3. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    ma ja mislim da je ricciardo bio top gun. on je u RBu vozio brutalno, dok ga nisu demoralizirali forisanjem maxa. a taman se poklopilo i njegovo zasićenje u toj momčadi.
    jedna usporedba koja je FRIŠKA je leclrc. čarli je prošle godine poražen od sainza. a znamo šta je radio u alfi i vettelu.
    čarli je top gun. ali za pokazati što je treba mu dati pošteno oružje. to smo vidjeli u ove dvije trke.
    slično riči. dajte mu top oružje i odradit će sve.

    Problem je što nije dobio top oružje, i mislim da su ga sad godine sustigle i sad je u procesu deniala. ne može si priznati da nikad neće do naslova, i gotov je. mentalno.

    ne shvaćam odlazak u renault. odnosno shvaćam da je odlučio otići. taj poriv mi je potpuno jasan. ali u renault ?!?
    onda kad je shvatio gdje je došao, onda je brže bolje se odlučio spasiti u mclarenu, i opet je fulo. sreća kao u alonsa.
    ako ga ne želi top team nek se umirovi. ili nek počne voziti sebi za gušt. ko alonso. ne za postolja. jer do njih teško. ali ako će voziti za gušt vjerujem da bi nam priuštio užitaka.
    jer ova trenutačn njegova vožnja je puna frustracije i negativne energije. i to se odražava na rezultate.. i nema smisla..



    3

    2
  4. Charles Leclerc
    F12000 Prikaži

    Smiješno mi je kako se a priori Red Bull era Ricciardo-Verstappen označava kao doba neupitne dominacije Maxa, kad je Nizozemac tek uspio poraziti Riccija u zadnjoj zajedničkoj sezoni, u kojoj je Ricciardo bio kompletno odsječen od tima, nadogradnji, informacija i s povijesnom razinom nepouzdanosti njegova bolida. Do tada je redovno i komotno ostvarivao prednost u odnosu na svoje momčadske kolege.

    Ricciardo je uzdrman zbog godinu-dvije navikavanja na nove i neidealne bolide, no osobno smatram da bi u istoj mašineriji namučio bilo kojeg vozača s grida, uključujući Hamiltona, Maxa i Leclerca.



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni