Izdvojeno

Red Bull: Najvjerojatnije ćemo ostati bez Gaslyja ako mu ne pružimo priliku, a to ne želimo

Piše: Lovro Andraka

Prije 8 mjeseci, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Red Bullov savjetnik Helmut Marko izjavio je kako će najvjerojatnije ostati bez Pierrea Gaslyja u svojim redovima ako mu do isteka trenutnog ugovora ne ponude priliku za napredak, a iako ne žele da ode, prvo moraju usporediti njegove i performanse Sergija Pereza.

Gasly je član Red Bulla još od 2014., a u F1 je debitirao krajem sezone 2017., kada je usred niza vozačkih promjena u dva navrata zamijenio Daniila Kvjata u Toro Rossu i odvozio ukupno pet utrka. Za 2018. je dobio puno trkaće mjesto, a zatim je godinu kasnije dobio priliku u Red Bullu bez koje je ostao nakon samo 12 utrka zbog loših rezultata. Od tad vozi za Red Bullovu sestrinsku momčad iz Faenze koja sada nastupa pod nazivom AlphaTauri, ali uz puno bolje rezultate, od kojih se ističe pobjeda na VN Italije 2020.

Bivši F1 vozač i bivši suvlasnik Toro Rossa Gerhard Berger izjavio je nedavno kako smatra da je 26-godišnji Francuz dovoljno dobar da dobije novu priliku.

“Gerhard je u pravu, ali trenutno još uvijek imamo ugovor s Checom”, rekao je Marko za Formel1.de.

“Moramo usporediti performanse te dvojice vozača, a za Checa imamo vremena do sredine godine.”

“S Gaslyjem imamo ugovor do 2023. i već je jasno da ako njegov ugovor istekne, a mi mu ne možemo ponuditi priliku za napredak, najvjerojatnije ćemo ga izgubiti, a to ne želimo.”

Sergio “Checo” Perez ima ugovor s Red Bullom do kraja ove sezone, dok je Max Verstappen zacementiran u austrijskoj momčadi sve do kraja 2028. godine. Iskusni 32-godišnji Meksikanac stigao je u momčad prošle sezone, a iako ne parira Verstappenu, pokazao je neke solidne nastupe kao Maxova podrška i završio je ukupno četvrti.

Sezonu je otvorio odustajanjem u Bahreinu, gdje je do Verstappenovog odustajanja bio na putu do četvrtog mjesta, a to je mjesto osvojio u Saudijskoj Arabiji, gdje je nakon prvog pole positiona u karijeri ostao bez vodstva u utrci zbog nesretnog tajminga safety cara. Gasly je također odustao u Bahreinu, a u Džedi je bio osmi.

“Trenutno sam fokusiran da dam najbolje od sebe, ali jasno je da želim biti u brzom bolidu i boriti se za pobjede, to je jedino što je važno”, rekao je Gasly uoči sezone za Motorsport.

“Želim pobjeđivati u Formuli 1 i moram imati bolid koji mi omogućuje pobjede. Raspravit ćemo to s Helmutom kad bude pravi trenutak.”

Komentiraj

14 komentara

  1. Fernando Alonso 14
    Orao Prikaži

    Mislim daje prebrzo uletio u Red Bull i još brze izletio van. Tu je po meni Horner pogriješio kad su ga već gurnuli u Red Bull trebali su ga i istrpit bar do kraja sezone da pokaže što zna i može ko što sad radi u Alpha Tauri-u. Nego onda ulete s Albonom i naprave još veću grešku.



    16

    2
  2. Pojacava se vatrica ispod Perezovog sjedala a sezona tek pocela….



    14

    0
    • Sebastian Vettel 5
      battery992 Prikaži

      Što ima veze, čak i da zamijene njega i Gaslyja bit će mu bolje i AlphaTauriju nego da je ostao u RP/AM i vozio se izvan bodova…



      2

      0
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Nisam siguran da oni planiraju Pereza vraćati u AlphaTauri, ukoliko u tom poređenju sa Gaslyjem se odluče za Gaslyja. On je njima privremeno rješenje koje im je trebalo za Red Bull. A za AlphaTauri uvijek imaju spremnih talenata. Ako sada vide da je Gasly spreman, sačekat će kraj ugovora sa Perezom i zahvaliti mu se. Jedina šansa da ostane je da pokaže da je brži od Gaslyja u tom poređenju. A kako je krenuo u ovu sezonu, možda i zadovolji…



        11

        0
  3. Mclaren
    raca Prikaži

    mislim da bi se Gašo dobro snašao u McLarenu



    6

    1
  4. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Gasly će svakako imati potencijalnih opcija, čak iako ga Red Bull pusti. Mercedes je jedna od njih ako se umirovi Hamilton nakon 2023. godine, samo ne znam da li bi uopće htio biti wingman Russellu i kakav bi bio wingman ako bi morao to biti. Jedna od opcija je i Alpine, ali ne tako izgledna obzirom da je Ocon vezan za njih sve do kraja 2024. godine, a i u slučaju Alonsovog odlaska prednost će imati Piastri za kojeg mi je žao što još uvijek nema mjesta na gridu. I na kraju imamo u komemtarima spomenuti McLaren koji bi se vrlo lako mogao riješiti Ricciarda ako nastavi s ovom formom. Još jedna luda solucija je Aston Martin, ali pod uvjetom da Aston uspije složiti zvijer od bolida i da Vettel odluči da mu je dosta svega u F1. Sve u svemu, nije on bez opcija.



    4

    1
  5. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Ići će Gasly u Mercedes kad Lujo ode u penziju. A Perez ostaje u Red Bullu, po meni.


    0

    1
  6. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    ja bi francuza u francuskom autu he he
    a i ričija otpravit u mirovinu u mclaren nebi bilo loše
    samo to nije baš neka perspektiva iz današnjeg stanja stvari
    mislim da se gasly neće opet u RB snać. al rado bih da mi pokaže da sam u krivu


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni