Izdvojeno

Ricciardo kroz smijeh: Mislio sam se umiroviti prije Las Vegasa, ali eto, sad ipak ostajem

Piše: Marko Litvić

Prije 8 mjeseci, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Prošle noći objavljeno je kako se Formula 1 vraća u Las Vegas nakon 41 godine. Bit će to još jedna noćna utrka i vozit će se u noći sa subote na nedjelju po američkom vremenu. Uz objavu same utrke i lokacije, Formula 1 je na društvenim mrežama objavila i video s reakcijama vozača kad su im rekli za utrku.

Jedan od najsretnijih vozača bio je McLarenov Daniel Ricciardo, koji se odmah našalio kako se mislio umiroviti nakon ove sezone, ali kako mu je objava utrke u Las Vegasu promijenila mišljenje.

“Mislio sam se umiroviti, ali sad ipak neću.”

Daniel Ricciardo

Australčev ugovor s McLarenom istječe krajem 2023., a dosadašnji dio sezone nije izgledao nimalo lijepo ni za momčad niti za njega kao vozača. U Bahreinu su oba bolida bili pri dnu poretka, a u Saudijskoj Arabiji je Ricciardo morao odustati nakon gubitka snage u bolidu.

Lewis Hamilton se našalio kako će biti teško biti koncentriran tijekom cijeloga vikenda, zbog brzog ritma grada. Svoja mišljenja su također podijelili neki drugi vozači.

“To će biti događaj bez zaustavljanja. Svi znamo kako je to grad zabave, bit će nam teško kao vozačima utrka. Pa kako bismo se trebali skoncentrirati cijeli vikend? Toliko toga će se događati.”

Lewis Hamilton

“Siguran sam kako će neki vozači potrošiti nešto novca u kasinima, a zatim ga pokušati ponovno osvojiti u nedjelju.” (smijeh)

Sebastian Vettel

“Nemojmo ovo imati kao dio dvostrukog vikenda, dajte nam odmor barem dva tjedna prije i poslije! “

Max Verstappen

Komentiraj

5 komentara

  1. Mattia Binotto
    Limpskinz Prikaži

    PR oko ovog las vegasa bez presedana



    17

    1
  2. Ferrari
    Leo4 Prikaži

    Znam da su sve ovo šale, ali Ricciardo bi se mogao malo manje šaliti, a malo više pokazati na stazi.



    16

    4
  3. Moj Ricci, pazi da ti ne završiš u mirovini po sili zakona (čitaj: 13ih, 14ih mjesta). Šala mala… ali da im se sezona počela kriminalno, je…



    10

    2
  4. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    kako će se svi namazat i zapartijat

    i onda na sunday krš i lom


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni