Izdvojeno

U Alpineu su zadovoljni duelom svoja dva vozača

Piše: Ante Vetma

Prije 6 mjeseci, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

U Alpineu kažu da su zadovoljni ponašanjem svoja dva vozača tijekom Velike nagrade Saudijske Arabije, te da im je dozvoljeno međusobno utrkivanje. Međutim, ostavljaju mogućnost zaustavljanja takvih duela ako se pokaže da je riskantno za osvajanje bodova.

Esteban Ocon kaže da je uživao u borbi, ali da je zbog toga izgubio dvije pozicije:

“Naravno da gubite vrijeme kad se tako borite, to je normalno, tako je bilo i u kartingu. Ali, kad je riječ o utrci s jednim zaustavljanjem u boksu – važna je pozicija na stazi.”

“Ekipa nam je dozvolila da se utrkujemo. Uvijek je privilegija boriti se s Fernandom tako da sam bio nasmiješen.”

Iako se dvojac skoro sudario – Alonso kaže da su se pobrinuli da se to ne dogodi:

“Znali smo prije utrke da se smijemo utrkivati, ali da se ne smijemo dodirnuti, tako da to nismo napravili.”

Na kraju je Alonso prošao naprijed, ali se morao umiroviti zbog problema s pogonskom jedinicom.

“Osjetio sam da mi je bolid danas bio malo bolji pa sam iskoristio priliku, prestigao Estebana i malo mu pobjegao. Glavna prijetnja bio je Bottas. On je bio brz i nije bilo lako držati ga iza.”

Šef ekipe Otmar Szafnauer kaže da je zadovoljan ponašanjem svojih vozača:

“Učinili su točno ono što smo ih tražili prije utrke, to je bilo dobro za sve.”

“Kako se pokazalo – da se Fernando nije zaustavio na stazi imali bismo šesto i sedmo mjesto u cilju, a pritom bi navijači imali sjajnu bitku za gledati. Mislim da je to poanta. Morate im dopustiti da se utrkuju.”

Svejedno, kaže da su gubili malo više vremena nego su predviđali, te da bi Alpine zaustavio tu bitku da se događala pred kraj utrke.

“Definitivno ćemo to učiniti. Iz svog iskustva mogu reći da na kraju utrke, 10 ili 15 krugova prije kraja, nema smisla mijenjati pozicije vozača. Ako nemate šansu uloviti onog ispred i nema prijetnje onog iza – onda držite pozicije.”

“To je teško činiti na početku utrke jer ne možete predvidjeti što će se dogoditi. No, pred kraj utrke – poanta je osvojiti maksimalan broj bodova za ekipu. Ako to znači zaustavljanje duela – to tako mora biti.”

Ovoga puta Alpine je u 14. krugu odlučio javiti Oconu da zadrži poziciju. Krug nakon toga – on je izgubio poziciju od Valtterija Bottasa.

Komentiraj

15 komentara

  1. Obicni PR. Sigurno nisu sretni. Izgubili vrijeme i bodove. Bit ce sigurno razgovora iza zatvorenih vrata.



    14

    1
    • Točno to, PR. Ovim dvobojem su na gubitku.
      Volim unutar momčadske dvoboje, ali razumijem kada to nije dobro za momčad, pogotovo kad je jedan od njih panj za dvoboje kao što je to Ocon. Čovjek je opća opasnost.



      7

      0
  2. Svjetonazor da se dva timska vozača ni pod koju cijenu ne utrkuju mora izumrijeti iz Formule 1.

    Ojačan je Red Bullom i Ferrarijem u vremenu Vettel-Webber i Alonso-Massa, nadograđen tijekom dominacije Mercedesa u obliku Bottasa kao ultimativnog asistenta, a zatim nastavljen s Verstappenom i čuvenim “drugim sjedalom” Red Bulla.

    Pomalo gnjusno što su komentatori uopće išli javno preispitivati odluku Renaulta dok se Alonso i Ocon utrkuju i daju nam prizore za pamćenje.



    15

    7
    • Mick Schumacher
      Ante Maras novinar Prikaži

      Iako je sjajno gledati te velike i riskantne unutarmomčadske dvoboje, ja sam ipak za to da se nekako zna tko je no1 i no2 vozač. Uostalom, sigurno bi ti bilo drago da si na Totovom mjestu u Španjolskoj 2016. i gledaš kako Hamilton uništava utrku sebi i Rosbergu te umjesto potencijalna 43 boda kući nosiš 0 bodova ili bi im ipak zabranio ili barem ograničio to na neku mjeru? A da ne spominjemo Tursku 2010 i bikijadu Vettela i Webbera, Brazil 2019. i kontakt 2 Ferrarija. Bodovi, pobjede i naslovi su jedino mjerilo uspjeha te momčadi čine sve u svojoj moći da to što više maksimaliziraju, ako to znači uvođenje no1 i no2 vozača, onda u redu. Jedino što mi smeta je priča ljudi iz momčadi da nemaju no1 i no2 vozača, iako je u stvarnosti sasvim suprotno.



      11

      5
      • Sebastian Vettel 5
        Pastor Prikaži

        Ne baš da se odredi vozač broj 1 i 2, nego da se brži u tom trenutku pusti naprijed. To je najpoštenije po meni.



        10

        0
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        To što si našao 4-5 primjera di je loše završilo ništa ne znači. Ima puno više primjera di nije završilo sa kršom i lomom.
        Naravno u situaciji di si u borbi za naslov i jedan vozač a veliku prednost ispred drugog da ćeš koristiti momčadske naredbe.
        Ali za ostalih 7-8 ekipa koje se ne bore za naslove i pobjede to nema smisla. Više je značilo Alpineu to što su bili u prijenosu nego dal’ su izgubili jedno dva mjesta.
        Primjeniti ovo što Pastor kaže i doviđenja, a ne da jedan uvijek mora biti ispred kolege neovisno o stanju u utrci/prvenstvu itd.



        3

        2
    • Fernando Alonso
      junior Prikaži

      Moram priznat to sam i ja primjetio kako je postalo normalno da se timski kolege ne utrkuju pa cak do te mjere da komentatori govore o tome kao o nečemu pogrešnom. Šteta, ali ove sezone ce biti jos takvih bitki sigurno tako da necemo toliko ostat zakinuti.
      A što se tice bitke Alonsa i Ocona…logicno da su se borbom udaljili od Russella i dali sansu ovima iza sebe, ali opet 2 je utrka i mislim da bodovi nisu jos toliko bitni kolko sam dojam i brzina bolida te njegov razvoj kroz sezonu.



      2

      0
    • Mogu se oni utrkivati, ali ovo sto je Ocon radio nije utrkivanje… Skoro je izbacio oba bolida iz utrke. Granica mora postojati. Ako ti nije jasno, pogledaj replay pa ces shvatiti svu mudrost Oconovih poteza (i to jos prema momcadskom kolegi, ne bori se za prvenstvo protiv druge momcadi). A za kraj jos dodati ovo:

      Esteban Ocon kaže da je uživao u borbi, ali da je zbog toga izgubio dvije pozicije

      Good job.



      22

      0
    • Ono što je Ocon radio je bilo na trenutke kretenska vožnja koja bi da u drugom bolidu nije bio Alonso završila u prašini za obojicu pa navijači Alpinea ne bi bili baš sretni iako su gledali krasan dvoboj.

      Ja sam se gledajući to pitao jel Ocon još uvijek Mercedesov vozač jer ta vožnja sigurno nije bila u interesu Alpinea.



      21

      0
  3. A mozda je nadmetanje za driver no.1 🤷‍♂️



    4

    2
  4. Mattia Binotto
    Limpskinz Prikaži

    Pametniji popusta a izgleda u ovom slučaju ni jedan nije bio prepametan



    1

    10
  5. Uvijek je privilegija boriti se s Fernandom tako da sam bio nasmiješen.”

    Zamisli Ocona , usred bitke na stazi , 250+ km/h , par desetaka G sile u vratu i tijelu a on sa osmjehom na licu :D



    17

    1
  6. Imam neki osjećaj da se ovo neće više ponoviti.
    S druge strane, sponzori su sigurno sretni, snimke njihovih dvoboja su bile jedne od češćih tema na f1portalima.



    2

    0
  7. Sebastian Vettel 5
    Kenex Prikaži

    Button je u live prenosu rekao nesto i bas mi pokazao novi jedan detalj kojeg nisam bio svjestan.

    Izjavio je nesto poput, ovo je odlicno za momcad da se ovako trkaju, zamislite samo koliko su sponzori (BWT ocito) sada sretni jer zbog ovog dvoboja povecava im se vrijeme boravka na malim ekranima pa samim tim i veci ‘reach’ potencijalnim kupcima.



    1

    0
  8. Ocon se na prošloj utrci nije iskazao dobrom, nego opasnom vožnjom, što je prilično neozbiljno budući da je pogibeljno vozio protiv timskog kolege.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni