Izdvojeno

Leclerc: Nisam mogao učiniti ništa više kako bih pobijedio

Piše: Katarina Predovan

Prije 6 mjeseci, 27 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Jučerašnja utrka u Saudijskoj Arabiji pokazala je da će ovogodišnja sezona biti iznimno zanimljiva s obzirom na brojne dvoboje i male zaostatke tijekom utrke između pojedinih bolida. Najzanimljivija borba bila je ona između Charlesa Leclerca i Maxa Verstappena za prvo mjesto. Iako je Leclerc vodio veći dio utrke, četiri kruga prije kraja Verstappen ga je uspio prestići. Leclerc smatra kako su učinili sve što je bilo u njihovoj moći da završe na prvom mjestu.

“Mislim da nisam mogao ništa više učiniti.”

“Bila je jedna prilika koju smo malo propustili sa žutom zastavom u prvom zavoju, tako da tu nismo imali DRS i to je mogla biti prilika da barem budemo uz Maxa na kraju pravca.”

“Osim toga, mislim da smo sve napravili ispravno kao momčad, strategiju, pit-stopove, lažni poziv zbog Checa na početku, tako da radimo jako dobro kao ekipa.”

“Mislim da je jedina stvar koju smo propustili ovu utrku možda malo niža razina downforcea. Ali, razvoj će biti ključan ove godine i moramo gurati do maksimuma.”

Charles Leclerc

U međusobnoj borbi za prvo mjesto i Verstappen i Leclerc pokušali su taktičkim potezima nadmudriti jedan drugoga. O nadmetanju s Nizozemcem, Charles je poručio:

“Pokušavao sam učiniti sve što sam mogao. Znao sam da je moja slabost brzina na pravcu u usporedbi s Red Bullom, oni su bili nevjerojatno brzi po pravcu. Sekundu prije posljednje ravnine bio sam na samo pola gasa pokušavajući da me Max prestigne i da imam DRS.”

“Upalilo je jednom i onda drugi put je to shvatio pa je zakočio vrlo rano i onda je došlo do malog nereda, ali mislim da je bilo zabavno.”

“Sviđa mi ​​se ovakvo utrkivanje, a zapravo je bilo puno lakše pratiti nego što sam u početku mislio, tako da je dobro.”

Charles Leclerc

Komentiraj

27 komentara

  1. bit će red regulirati ove DRS zone (ili aktivacijske crte) u skladu s ovogodišnjim bolidima… mada mi se sviđa i ova (nova) razina nadmudrivanja, ali mislim da nije u duhu F1… ono… maksimalno utrkivanje bez kalkulacija čemu težimo (bar se nadam).



    12

    0
    • Dvije DRS zone jedna odmah poslije druge nije neka najsretnija solucija. Tj daleko od sretne solucije.
      Koliko smo samo puta u nedjelju vidjeli da 1 vozac zaradi poziciju na 1 DRSu i odmah na drugom izgubi.
      Znaci DRS zone se medusobno ponistavaju



      19

      0
    • Fernando Alonso 14
      tapa-tapa Prikaži

      Djeluje mi da utrkivanje bez kalkulacije neće biti moguće dok je drs u igri…



      2

      0
      • Ma kalkulacija nebi ni bilo da DRS zone nisu tako blizu.
        Iako i kalkulacije imaju svoju draz , ali nekad je ipak pretjerano :D



        11

        0
      • Nigel Mansell
        drv Prikaži

        Koliko sam shvatio iz vozačkih komentara na nove bolide, kažu da se sad puno lakše prati onaj bolid ispred, ali da se izgubila prednost koju daje slipstream kod preticanja. Dakle, lakše se prati i dolazi u poziciju za preticanje, ali samo preticanje je puno teže. Zato je tu DRS, i nekako sumnjam da ćemo ga se brzo riješiti. Jedino ostaje za vidjeti kako se mogu iskombinirati detekcije i DRS zone. Ova varijanta sa zadnje trke je zabavna za gledatelje, ali nije baš “prirodna” za utrkivanje. Siguran sam da ćemo kroz sezonu vidjeti i druge varijante, pa ćemo moći diskutirati koja je bolja.



        4

        0
    • F1puls Portal
      Testarossa Prikaži

      Meni se svidja da se nadmudruju. Bolje mi je da ovaj koji je ispred ima priliku da uzvrati odmah nego da bude glineni golub kad ga neko uhvati u drs.

      Ja bi ih najradije pustio da koriste gdje hoce i koliko hoce na stazi. Sjećam se kada su se Kimi, Seb, Luis i Botas naganjali po Silverstonu prije koju godinu, i bile su 3 DRS zone. Jedna od njih je bila u zavoju broj 2 i jedini je Seb koristio DRS tu. Na kraju je i pobjedio na toj trci.



      3

      0
  2. Safety Car dao, zuta zastavica oduzela haha



    5

    8
    • Ne bih se složio, Perez je na tvrdim gumama vozio znatno sporije vodećeg trojca, osim pod kraja kada je odvozio nekoliko brzih krugova, no svejedno se nije uspio približiti Sainzu.
      Mislim da on ne bi uspio zadržati Leclerca, a Max bi imao dva dodatna pretjecanja i to bi mu u najmanju ruku otežalo put do pobjede.



      2

      1
  3. Meni se, iskreno, svidjelo to nadmudrivanje prije zone detekcije. Obojica su shvatili da su sami u borbi budući su SAI i PER bili daleko i zašto ne pokušati sve što je dopušteno. LEC je vidio da nema šanse na pravcu i da ima više prilike ako VER nema DRS na startnom pravcu… naravno i VER je mudar pa je sljedeći put uhvatio DRS. Ne bi to bilo tako da je bio bilo koji treći bolid u mixu s njima…ali na stranu to, meni se je to bilo zanimljivo i dokaz da vozači i pri svim zahtjevima koje pred njih postavlja vožnja i dalje razmišljaju onako malo van okvira onoga: samo najbrže pa tko prije stigne. Nek se tako nastavi i smatram da će sezona biti top…



    11

    0
    • … i da dodam: Svi mi bar površno ili više detaljno pratimo i MotoGP, Moto2, Moto3 utrke pa smo se par puta pozivali na to kako bi bilo lijepo da je napeto u F1 kao u Moto… Zar nije ovo malo sličilo na situacije iz Moto kada nitko ne želi biti prvi u zadnjem zavoju, nego drugi, treći..pa da ga onda drag povuče do prve pozicije na liniji cilja. Takva nadmudrivanja su uvijek dosta zanimljiva, barem meni osobno. Istina, u Moto nema DRS, ali je dosta jak utjecaj zavjetrine, a pogotovo to vidimo u Moto3 kad se često događa da velika grupa od cca 15 vozača dolazi zajedno na ciljni pravac, pa netko tko je 6., 7. u zadnjem zavoju do prvog zavoja ili povede utrku ili bude drugi…
      Naravno, u Moto je lakše pretjecati zbog samih specifičnosti Moto utrkivanja, ali lijepo je vidjeti slične borbe i u F1, tj. nadmudrivanja.



      11

      0
  4. Formula1
    Zeko Prikaži

    ne brini. iskoristio je drs zone koje su prefrigano postavljene. naftaši plačaju spektakl.
    da je bio još koji krug vratio bi poziciju.



    1

    1
  5. iako je zanimljivo ovo taktičko korištenje DRS-a za razliku od prošlih godina gdje bi jedan bolid pretekao drugog i nestao, mislim da bi DRS detection zone trebalo pomaknuti na početak ravnice ili napraviti veći razmak između dviju DRS zona, a ne da budu jedna za drugom.



    3

    1
  6. Da je Perez vratio poziciju prije restarta možda bi Sainz mogao vršiti pritisak na Maxa.



    2

    1
  7. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Šarli je dokazao da je rame uz rame sa Verstappenom. Koliko god mi pričali o Maxsu kao prvaku isti je gen i kod Charlesa! Ovo je prvi put otkako je u F1 da ima vrhunski bolid i pokazao se više nego odličan na stazi! Jedina prednost za Maxsa je u njegovom timu. Ako išta prevagne na njegovu stranu to će biti ekipa Red Bulla, i ako, i Ferrari za sad izgleda vrlo dobro! Mislim da je Charles u odlicnoj poziciji da ove sezone postane prvak! Samo nastavi majstore! FORZA FERRARI!!!



    9

    2
  8. Charles Leclerc 16
    mGT_ZG Prikaži

    Meni jedino nije jasno kako se MV toliko približio nakon VSC-a ?



    1

    1
  9. Michael Schumacher
    ruzinavi Prikaži

    CL napokon ima bolid koji, ako ostane omjer snaga i brzina razvijanja bolida ista ili slična kod obje momčadi, mu omogućava borbe za prvo mjesto. Njega se i najavljivalo kao budućeg prvaka, al eto imao je nesreću da je stigao u Ferrari u onom turbulentom vremenu. 2019. je pokazao da se može i zna boriti, brzinu je pokazao i pokazuje. Veselim se idućim borbama i naravno pobjedama SF/CL-a.



    5

    0
  10. Formula1
    f1zd Prikaži

    Zašto nije bilo DRS-a, zbog žute zastave? Nisam znao za to pravilo…U zadnjem krugu je imao DRS, a trajala je žuta i dalje?


    0

    0
    • Michael Schumacher
      ruzinavi Prikaži

      A valjda zato što je u prvom zavoju bio sudar pa su tamo mahali žutim zastavama. Poslije su otišli malo dalje pa valjda nije bilo opasno. Tko će ga znat…


      0

      0
    • Sebastian Vettel 5
      Pastor Prikaži

      Žuta zastava uvijek važi u mini sektoru gdje je bio incident. Kontakt je bio u prvoj krivini i onda su obojica nastavila dalje, a Albon je stao nešto kasnije, tako da se vjerovatno i žuta zastava pomjerila u sljedeći mini sektor.



      1

      0
  11. Ne kužim što su se svi uzjebali oko nadmudrivanja s DRSom, pa to je samo još jedan element trkaće taktike. Kao što je i to hoće li probati zaroniti ili probati proći izvana…. Hoće li probati u ovom zavoju ili 4 zavoja dalje…



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni