Izdvojeno

Hamilton: Postoje li uopće bodovi za 10. poziciju?

Piše: Marko Litvić

Prije 6 mjeseci, 17 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Nakon šokantnog ispadanja u prvoj kvalifikacijskoj rundi, pred sedmerostrukim svjetskim prvakom Lewisom Hamiltonom bilo je puno posla na jučerašnjoj utrci.

Hamilton je bio jedan od trojice vozača koji su započeli utrku na najtvrđoj mješavini guma, uz Kevina Magnussena i Nicu Hulkenberga. Sve je išlo dobro za Britanca dok zaustavljanje Daniela Ricciarda i Fernanda Alonsa na ulasku u pit-lane nije izazvalo virtualni sigurnosni automobil i zabranu ulaska u bokseve. Magnussen je ušao i obavio svoje zaustavljanje nekoliko trenutaka prije nego što je stigla obavijest o zatvaranju bokseva.

Hamiltonu je poziv za boks stigao tik prije nego je pit-lane bio zatvoren, ali je vidio Ricciarda kako se zaustavlja na nezgodnom mjestu pa nije bio siguran može li ući ili ne. U tom krugu je odlučio ostati na stazi, a u idućem krugu je već bilo prekasno. Kasnije, kad je napokon mogao ući i obaviti zaustavljanje u boksu, već je bila zelena zastava i moglo se normalno utrkivati. Kao posljedica toga Hamilton nije mogao obaviti “jeftiniji” pit-stop nego je to obavio u običnom procesu pa je pao na 12. poziciju.

Iz bokseva je izašao na srednjoj mješavini guma i mogao se probiti, ali samo do 10. pozicije i jednog jedinog boda. Kako Hamilton nije bio u borbi sredine grida skoro cijelo desetljeće, malo se našalio sa svojim trkaćim inženjerom i sarkastično pitao dijele li se bodovi za tu poziciju.

Bonnington: “U redu, Lewis, to je 10. pozicija na kraju. Žao mi je zbog toga.”

Hamilton: “Dijele li se uopće bodovi za tu poziciju?”

razgovor Hamiltona i trkaćeg inženjera Bonningtona na kraju utrke

Hamilton je izjavio kako je prvi stint bio dobar, jer su tvrđe gume imale dobar tempo i izdržljivost, ali se onda sve promijenilo “izlaskom” virtualnog sigurnosnog automobila.

“Na početku sam se mučio s temperaturom guma, nakon toga je postalo bolje i počeo sam sustizati vozače ispred sebe. Mislim kako su oni bili na srednjim gumama, počeli su usporavati, a nama je bio dobar stint i još sam ja uz to pritiskao, imao sam skoro ista vremena kao George na novim tvrdim gumama.”

“Sve je bilo dobro u tom trenutku dok se nije zakompliciralo kad su oni bolidi stali na stazi, šteta, ali barem sam osvojio bod i osvojili smo dobre bodove kao momčad.”

Kad je upitan je li uočio ikakav napredak u odnosu na utrku u Bahreinu, Hamilton je odgovorio kako nije, ali kako je razlog tome što je prošlo jako malo vremena između kraja VN Bahreina i početka VN Saudijske Arabije. Rekao je kako je i dalje imao problema s brzinom na pravcu, jer se nije mogao nositi s Kevinom Magnussenom u Haasu koji ide na Ferrarijev pogon.

“Nisam imao osjećaj kako je išta drugačije od zadnje utrke. Prošlo je samo par dana, ono što znam je da se danas nisam mogao nositi s Haasom pred kraj. Ta snaga koju oni imaju, pa oni kao da lete. Magnussen je prošao pored mene kao iz praćke ispaljen nakon što sam ga prošao u ranijoj fazi utrke.”

“Imamo puno posla za napraviti, ali znam kako smo dobra ekipa i samo ćemo se usredotočiti i pokušati se poboljšati.”

Lewis Hamilton

Bod koji je Hamilton osvojio znači da on sad ima 16 bodova i nalazi se na petoj poziciji ukupnog poretka. Njegov momčadski kolega George Russell je završio peti u utrci, i sad ima sveukupno 22 boda i popeo se na četvrto mjesto u poretku vozača.

Komentiraj

17 komentara

  1. A dobro, nije čovjek navikao na tako niske pozicije, pa ne zna. Hajd što to ne zna, nego što ne zna za koga vozi :D.



    7

    10
  2. Sad vidis pekmez kako je bilo svima drugima od pocetka hibridne ere kad ste Vi kao iz pracke prolazili druge bolide,samo sto je to trajalo godinama,sad nam nemoj plakati nego daj ti izvuci u sljedecoj utrci ono svoje velicanstvo pa pobijedi,na to se rade koncentriraj i da lijepo te vidjet za promjenu u sredini poretka



    16

    19
    • Koji vozac je bio toliko velicanstven i pobjedjivao u sekundu po krugu sporijem bolidu?
      Ako se dese nepredvidjene okolnosti moze se i to dogoditi, ali vec u prvoj utrci je tako dosao do postolja i to nije valjalo zato sto je bio treci samo zato sto su drugi odustali, pa pretpostavljam da ocekujes da pobjedjuje bez odustajanja brzih bolida.



      16

      6
    • Lewis Hamilton 44
      NRteamLH44 Prikaži

      Sreća pa Alonso vise nikad neće pobjediti na trci formule 1 , ovaj do kraja sezone možda i izvuče neku pobjedu jer još nije odvozio sezonu bez pobjede u svojoj F1 karijeri.

      To te ustvari frustrira? 😂 Reci nam iskreno šta te muci, zajednica smo pomoći ćemo ti. Slavicemo svaki potez EL PLANA kao da je pobjeda možda ti bude lakse.

      Ja bi se radije okrenuo dešavanjima u svom dvorištu u kojem imaš veće probleme nego širio izlijeve emocija nad drugima sa kojima apsolutno nemaš ništa.



      1

      5
      • Ima tu i druga prica posto kako kazes nema sezone gdje nije pobjedio jer se zna da je uvijek sjedio ili u najbrzem ili “samo” u bolidu spremnom za pobjede kako to da onda nije bio uvijek neki relevantni faktor u borbi za naslov vec uz sve njegove godly skiliove znao je bit i cetvrti i peti….? Samo pitam jel



        4

        0
        • Lewis Hamilton 44
          NRteamLH44 Prikaži

          Sjedio je samo u najbržem Mercedesu. Kad je vozio McLaren nikad nije bio u najbržem bolidu. 2007/2008 su Ferrari i McLaren imali jednako brze bolide. Od 2009-2013 je vozio treći bolid po brzini na gridu. Možda one godine kad je izgubio od Buttona da je imao drugi bolid po brzini ali tada je RB i Vettel pomeo konkurenciju da im niko nije ni prismrdio.

          Ne razumijem pitanje jel? Šta je trebao osvajati naslove u sporijem bolidu za dvije stepenice?

          To je pitanje jel? Mada se i u tih par godina borio za titule bar teoretski , znaci lik se u trećem najbržem bolidu na gridu borio za titule i to je sada nešto loše jel?

          Mislim reci mi ko se u zadnjih 10 godina borio za titulu sa trećem najbržem bolidu na gridu? Navedi mi samo jedno ime? Neće ići zar ne?

          Zato i ima god skills kao sto kažeš. Ma da ni to nije sve tako ali posto je tvoje pitanje površno tako ti i odgovaram.



          1

          6
        • Evo npr na prvu iz glave , Alonso se borio jedne godine za naslov sa trecim najbrzim bolidom. Mislim da je to bilo 2010. A vjerovatno bi se i 2012 borio sa trecim najbrzim bolidom da Ham nije imao neka glupa odustajanja jer je na kraju razlika bila izmedu njih 22 boda. Tako da, može se ako je netko vanserijski vozač a onaj tko je prvi ne iskoristi sve prilike ili ima pehova. Hamilton je 2012 ako sr ne varam dva puta odustao sa p1. Mclaren je te dvije sezone bio podjednak Ferrariju no Lewis nije pokazao da je nekakav čudotvorac dok je Alonsu malo falilo . 2012 mu je vjerovatno naslov izletio iz ruku kada ga je pomeo grosjean . Svi smo mi svjesni da je Lewis top klasa, ali nije nikakav goat , bog brzine itd kako ste ga prozivali zadnjih godina. Sada kada nema najbolji bolid se vidi da je auto prvi i osnovni uvijet za pobjede i naslove pa tek onda vozac. Meni osobno je Leclerc kontra Maxa u ove dvije utrke pokazao skoro pa vise nego Lewis cijele prosle godine. Btw 2007 je mclaren bio bolji auto i medusobni rat Lewisa i Alonsa je donio Kimiju titulu. 2008 je vjerovatno Ferrari bio bolji .



          3

          2
        • Michael Schumacher
          ZJ11 Prikaži

          2012te je prema analizama na kraju sezone Mclaren imao najbrzi bolid ako se gleda prosjek, Red bull je bio 1 desetinku iza, Lotus 5, a Ferrari 7.
          Mclaren je imao problem nepouzdanosti, te je Lewis svojim greskama i sudarima, te nepouzdanoscu prosuo oko 70 bodova, dok je Alonso izgubio naslov za 3 boda, a u Belgiji i Japanu je bio izbacen od 2 Lotusa i ispusio tu oko 30 bodova.
          Taj Ferrari je bio grob grobova i po mnogima najnekompetitivniji bolid koji je bio u borbi za naslov do zadnjeg kruga.
          2010te i 2011te je Mclaren bio drugi najbrzi bolid, dok je Merc bio tu negdje sa Ferrarijem 2013te ali ukupno bez sanse pokraj RBa.

          On je jako dobar i kompletan vozac, ali daleko od toga koliko ga ta britanska masinerija i fanovi dizu jer nitko nije imao 8 godina za redom najbrzi bolid, ne samo per desetinki vec u pojedinim sezonama i preko sekunde prednosti.

          Mora se priznati da veliki dio navijaca Lewisa nije bilo njegov navijac ili uopce nisu gledali F1 prije hibridne ere.



          9

          0
  3. Max Verstappen
    Leo4 Prikaži

    Napisao sam to i na forumu u “Mercedes” temi, ali cu napisati i ovdje..samo pokazuje kakav je i kako je “greatfull” na svemu..kada tako misli onda bi bilo bolje da je deseto mjesto prepustio Zho-u kojem bi taj jedan bod jako puno značio.



    11

    14
  4. Ako mečka jako brzo ne napravi nešto izrazito radikalno, kroz dvije tri utrke mogu se oprostiti od borbe za ikakav naslov. Konačno rekao bih. Uz ovakav Ferrari i Red Bull teško će išta uspjeti bodovno sustići ako krenu prekasno



    12

    1
  5. Čovjek se malo zeza, ne treba to uzeti za ozboljno.
    Nego,, meni su interesantne nove gume, kao da su brže kada su malo potrošene…



    13

    0
    • Prije par godina je ako se sjećaš bila šema s “blisteringom” gdje bi gume nakon par krugova bile loše i one kao “trake” ili “žuljevi”, ali nekih 10-ak krugova nakon bi se popravile. Moguće da i ove godine gume imaju više gripa nakon 10 krugova nego recimo nakon 5 krugova.



      4

      1
  6. Formula1
    Zeko Prikaži

    više nije ni zaslužio. ako GR može voziti tu trokolicu, onda može i on



    8

    9
    • On je trebao da bude i bolji od GR jer ipak je on mega vozac koji i kad bolid ne valja izvede neku magiju sa sekundom sporijim vozilom i pobijedi…hahah sad sva istina izlazi na vidjelo



      8

      3
  7. Da je netko prošle sezone rekao da se 2022.g na nekoj utrci Mercedes “neće moći nositi” s Haasom……sigurno bi ga proglasili ludim 😂😂



    5

    0
  8. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    It is just a joke Will. :D



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni