Izdvojeno

Hulkenberg: Ovo će mi biti najteža utrka u karijeri

Piše: Marko Litvić

Prije 6 mjeseci, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Njemački vozač Nico Hulkenberg je zadnjih godina postao sinonim za “džokera s klupe”. U petak ujutro je objavljeno kako će voziti za Aston Martin drugu utrku zaredom dok je Sebastian Vettel odsutan s covidom.

Hulkenberg se kvalificirao 18., ispred Yukija Tsunode koji nije mogao ni ostvariti vrijeme zbog problema s gorivom. Obojica se pomiču jedno mjesto prema naprijed nakon što je objavljeno kako Mick Schumacher neće sudjelovati u utrci nakon sudara u kvalifikacijama.

Nijemac je izjavio kako nije imao toliko problema u Bahreinu, jer koliko god mu je vrijeme bilo limitirano, već je imao iskustva od prije i znao je stazu. Što se Saudijske Arabije tiče, to je potpuno drugačija priča. Otkrio je kako mu vježbe u simulatoru nisu uopće pomogle jer je razlika virtualne staze i staze uživo nevjerojatna.

“Iako sam imao više vremena i vježbe… Ova staza je nešto sasvim drugo, neusporediva je sa bilo kojom drugom stazom na kojoj sam vozio.”

“Za jednu uličnu stazu, jako je brza, prilično šokantno. Jako je zahtjevna i puna izazova, bilo je jako teško naći dovoljno samopouzdanja za dobar ritam. To isto se nastavilo i u kvalifikacijama. Znam da sam mogao bolje, imao sam još par desetinki u sebi, ali nažalost ih nisam uspio pronaći.”

“Naravno, već se navikavam na novi bolid i sve, nije mi više toliko stran. No ova staza, koliko god sam vozio u simulatoru, sve odjednom izgleda nepoznato.”

Rekao je što mu stvara toliko problema i usporedio je osjećaj u simulatoru sa osjećajem na stazi, koliko je to mogao.

“Iskreno, nema se tu što usporediti. U simulatoru nema tog osjećaja brzine, tih sila koje osjetite po sebi, jednostavno nije isto. Također, ako vozite izvan mreže, nemate ni prašine niti lošega gripa. Potpuno je drugačiji osjećaj, a u stvarnosti je jako napeto.”

“Utrka će biti nevjerojatna. Bliži mi se vjerojatno najteža utrka karijere, jer je i fizički jako zahtjevna. Ali želim izdržati to i pomoći momčadi najviše što mogu.”

Kad je upitan za svoje mišljenje o tome koliko je staza sigurna, rekao je da vozač sam mora odlučiti koliko jako će pritiskati.

“Zahtjevno je. Je li opasno? Ne znam, no pri velikim brzinama stvari itekako mogu poći loše, to je taj rizik u motosportu, pogotovo na ovakvoj stazi.”

“Ako se vozači osjećaju uplašeno ili nervozno, ne moraju ići punom brzinom, mogu maknuti nogu s gasa, nitko nas ne tjera. To je isto u rukama vozača.”

“Čak se ni Baku ne može usporediti sa ovom stazom, jer Baku barem ima dugi brzi pravac, nisu u pitanju užasno brzi zavoji kao što su ovdje. Definitivno unikatna i posebna staza.”

Nico Hulkenberg

Komentiraj

1 komentar

  1. Williams
    Montoya Prikaži

    Koja je poanta teksta minutu pred start utrke ?
    Sigurno ga nitko neće čitat tokom utrke, a poslije će bit važnijih stvari za komentirat



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni