Izdvojeno

Wolff: Je li za nas prihvatljivo utrkivati se 11 km od raketnih napada? Sigurno da ne, ali unutar ove kulture, takve se stvari događaju

Piše: Ante Vetma

Prije 6 mjeseci, 20 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iako povijest Formule 1 svakako ne oskudijeva po pitanju bizarnosti, ovogodišnji vikend u Saudijskoj Arabiji nadmašuje sve za što smo mislili da je unutar dosega realnosti.

Reakcije na raketne napade 11 kilometara od staze u Džedi još ne prestaju, a na upit treba li Formula 1 jednostavno prihvatiti da se takve stvari događaju, Toto Wolff je odgovorio:

“Možete to tako shvatiti, kad razmislite o različitim političkim konfliktima koji se već neko vrijeme događaju na Bliskom istoku.”

“Ja volim ići u Tel Aviv, recimo, ali ako živite tamo onda ste se već naviknuli na dronove koji vas nadlijeću i idu u oba smjera.”

“Već dugo vremena u Saudijskoj Arabiji nije bilo napada koji su prouzročili civilne žrtve, tako mi je rečeno. Morate shvatiti da je ovo kulturološki vrlo različito od onog kako mi vidimo našu zapadnjačku kulturu.”

“Je li za nas prihvatljivo utrkivati se 11 kilometara od raketnih napada? Sigurno da ne. Ali ovdje, unutar ove kulture, takve se stvari događaju.”

Samom činjenicom da su vozači sastančili četiri sata jasno je da barem neki od njih nisu htjeli nastaviti s boravkom na takvom mjestu. No, Wolff je objasnio svoje razloge za drukčije mišljenje:

“Ne želim reći da se neću utrkivati jer sam ja općenito tip koji pruža drugima priliku. Želim dati priliku ljudima da se poboljšaju.”

“Dijele li Saudijska Arabija i države Bliskog istoka iste vrijednosti i istu kulturu kao mi u Europi? Ne dijele. Jesu li oni u situaciji u kakvoj mi želimo da budu? Nisu. Možemo li mi kao Formula 1 utrkivanjem učiniti te stvari vidljivijima i tako pomoći da ovo postane bolje mjesto? Još uvijek mislim da da.”

“Radije bih došao tu i naglasio da moraju poboljšati stvari, nego da kažem da ne želim doći i ne želim čuti ništa o tome.”

Komentiraj

20 komentara

  1. Pirelli Wet
    r2d2 Donator Prikaži

    Radije bih došao tu i naglasio da moraju poboljšati stvari, nego da kažem da ne želim doći i ne želim čuti ništa o tome.”

    Naročito stoga što F1 ima 50 miliona razloga za dolazak u svakoj od idućih deset godina.



    16

    3
  2. Wolff, Horner i Binotto čvrsto drže ljestve organizatorima i toku novca prema FIA. Degutantno.

    Kralj svih izjava je Horner: “Sport should not be bullied by terrorism.”

    Je li oni misle da je ovo neka školska zezancija, je li shvaćaju da odgovaraju za živote ljudi u svojoj momčadi dok oko njih traju raketni napadi?



    15

    4
    • Blue Flag
      dFixxx3r Prikaži

      u jednu ruku si 100% u pravu.
      u drugu ruku oni samo rade svoj posao, kao ti svoj i ja svoj. u opisu posla nisu politički aktivizam i borba za bolji život svih oko nas. nisu to dužni raditi kao što nismo ni ti ni ja dužni ići volontirati u ukrajinu, jemen ili slično…

      čisto promjene perspektive radi..



      1

      0
  3. Pirelli Hypersoft
    MarkoCro33 Prikaži

    We race as money🥳🤑



    8

    1
  4. Toto im na diplomski način objasnio neke stvari koje se ne smatraju PC.

    Mala ispravka – “middle east” se kod nas prevodi kao bliski istok.



    6

    0
  5. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Niti meni ne odgovara sjedit u društvu narkomana, pa i ne sjedim s njima, ali želim im svako dobro.
    Očito da svijet F1 (a i ostali) pati od konstipacije uzrokovane zelenim novčanicama.



    9

    1
  6. Gospon Wolff pili opet. Da je kojim čudom Meca prva, bila bi sasvim druga priča.



    7

    5
  7. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži
    x1

    Dobro da kiša nije pala jer onda trke ne bi bilo.



    48

    0
  8. Ne znam je li došao sa suprugom, ali recimo da ju je netko recimo na primjer maltretirao, da li bi onda imao tako benevolentan stav “to se događa u toj kulturi”? Jer da žene su na razne načine ponižavane u toj državi.

    Ovdje im je dupe zinulo na dolare koje treba pokupit sa stola.

    Da se razumijemo ne mislim da F1 treba politički birati gdje će se voziti gdje neće, ali onda treba prestati i s ostalim aktivizmom BLM, Ukrajina kaj god drugo i treće. F1 treba biti sport koji se vozi tamo gdje postoji komercijalni interes.

    Ovdje je problem u dvije stvari:
    Ova staza je u sportskom smislu kriminalno opasna.
    A po gradu padaju balistički projektili (nekih vrlo etičkih terorista koji nikad ne napadaju civile – što u suprotnosti s definicijom terorizma….), a i prvi put čujem za teroriste naoružane balističkim projektilima, ja sam mislio da oni delaju bombe s čavlima….



    16

    1
    • Wapi, malo pročitaj vijesti.

      Tamo ne padaju balistički projektili kao Ukrajni ( a ni u Ukrajni ne padaju balistički projektili nego krstareće rakete.)
      U pitanju su samo povremeni napadi dronovima na naftna postrojenja. To su dvije velike razlike.
      Balistički projektil izlazi iz atmosfera i onda se vraća na cilj…

      LP



      1

      0
      • U Ukrajini ima i jednih i drugih i trećih i četvrtih projektila: balistički, krstarećih, hipersoničnih, dronova….. Cijeli katalog….

        Jemen ima i neke balističke projektile koje je ispaljivao na Saudijsku Arabiju, a radili su masovne napade dronovima. Meni se čini da se u ovom slučaju radilo o balističkom, ali nebitno. Sve to skupa su sofisticirana oružja koja nadmašuju teroristički arsenal. A i teroristi po definiciji napadaju civile, a ne vojne objekte jer preko raspoloženja javnosti nastoje promijeniti politiku vlade…..

        Otišli smo u teški offtopic…. Ako hoćeš nastaviti diskusiju imaš pp da ne smaramo općinstvo.


        0

        0
  9. Mclaren
    raca Prikaži

    Ako je tebi prihvatljivo da je to dio te kulture i da to tako treba gledat, onda ti nisi normalan ko ni rusko-američka bagra. Da ti je stalo do sigurnosti tvoje i ostalih ekipa, prvi si trebao ustati protiv jer tvoja riječ ima jačinu. Sad se vidi ta jačina u kontra smislu.



    12

    1
  10. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    Je li za nas prihvatljivo utrkivati se 11 kilometara od raketnih napada? Sigurno da ne. Ali lova je lova🤣😝🤪🤑🤑🤑



    8

    0
  11. Sebastian Vettel 5
    Pastor Prikaži

    Ma ja, kultura je problem, a čija je kultura npravila svo ovo naoružanje koje ovi koriste? Ovi bi se još uvijek obračunavali sa sabljama, da im nije fine zapadnjačke kulture…



    4

    0
  12. Al to je tak, dobro kaze, zato se nitko ne uzrujava oko bombi u yemenu, sj africi i zapravo cijeloj africi, ali se uzrujavaju oko ukrajine. Od ovih se jednostavno ocekuje tako nesto jer su generacije odrasle s tim.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni