Izdvojeno

Magnussen tvrdi da je u bolidu bilo još pola sekunde

Piše: Ante Vetma

Prije 6 mjeseci, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Kevin Magnussen tvrdi da jučer u kvalifikacijama nije ispunio potencijal bolida koji se nakon Bahreina i na ovoj stazi pokazao kao vrlo dobar. Štoviše, tvrdi da je peta pozicija bila realna mogućnost, ali zbog bolova u vratu nije uspio ostvariti bolji rezultat.

“Bolid je bio bolji od desete pozicije koju sam osvojio, nisam izvukao sve što je bilo u bolidu.”

“Iskreno, vrat mi se slomio u zadnjih nekoliko pokušaja i nisam mogao voziti kako treba. Jednostavno, u zavojima nisam mogao držati glavu, a onda ne možete kontrolirati bolid. Kao što sam rekao, u bolidu je bilo još brzine. Siguran sam da je bilo još pola sekunde.”

Magnussen je na kraju bio deseti s 3 desetinke zaostatka za devetoplasiranim Gaslyjem.

“To vrijeme koje sam imao u Q3 bilo je na korištenim gumama i nije bio sjajan krug. Mislim da je u bolidu bilo još pola sekunde, što bi nas onda postavilo na 5. poziciju na startu.”

“Ekipa je obavila sjajan posao na ovoj stazi i nadam se da mogu srediti te probleme s vratom i u utrci zaraditi nekoliko bodova.”

PVozačEkipaVrijemeZaostatak
5.Esteban OconALPINE RENAULT1:29.0680.868
6.George RussellMERCEDES1:29.1040.904
7.Fernando AlonsoALPINE RENAULT1:29.1470.947
8.Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI1:29.1830.983
9.Pierre GaslyALPHATAURI RBPT1:29.2541.054
10.Kevin MagnussenHAAS FERRARI1:29.5881.388

[gpvikend utrka=”vn-saudijske-arabije-2022″]

Komentiraj

4 komentara

  1. Pirelli Intermedium
    Dia_Vandy Prikaži

    Imaš priliku to pokazat danas



    3

    0
  2. Uf! Stvarno je Haas lijepo iznenađenje ove sezone a Magnussenu je “sjekira pala u med” zbog spleta okolnosti po kojima se vratio u F1.
    Samo nek bude s Mickom sve u redu i uz malo sreće, ovi dečki bi mogli ove sezone dovesti Haas možda i do 5. ili 6. (realnije) pozicije konstruktora!
    Sretno!



    8

    0
  3. Inače bi na ovakvu izjavu rekli, da baš, moš mislit, ali pošto je zaostao 1,3 za Perezom, a i Ocon je odvozio pola sekunde brže vrijeme od njega, ovo je stvarno istina što govori.



    4

    0
    • Znam da se uvijek možeš izvući na vrat, ali baš je nekidan, kad su ga pozvali da dođe voziti, dao izjavu kako će ga sigurno uhvatiti vrat jer i kad je konstantno vozio vrat bi ga bolio na početku sezone


      0

      1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni