Lewis Hamilton komentirao je svoje katastrofalne kvalifikacije za Veliku nagradu Saudijske Arabije u kojima nije mogao dalje od prve runde i 16. mjesta.
Sedmerostruki prvak i aktualni viceprvak nije ispao u Q1 još od VN Brazila 2017., kada je izletio i razbio bolid, a posljednje ispadanje u prvoj rundi u potpuno suhim kvalifikacijama, ne računajući kvarove i sudare, dogodilo mu se sada već davne 2009. godine na VN Velike Britanije.
“Nešto zasigurno nije u redu. Ne znam što, stoga ne mogu komentirati. Nisam imao stražnji kraj”, rekao je Hamilton nakon kvalifikacija.
Njegov novi timski kolega George Russell bez problema je prošao Q1, a na kraju se kvalificirao na šesto mjesto.
“Ne znam što je George napravio s postavkama. Imao sam dobar osjećaj u bolidu na posljednjem treningu i napravio sam par promjena. Ali nisam imao stražnji kraj, stražnji dio je bio tako labav.”
Postavke bolida ne smiju se mijenjati između kvalifikacija i utrke, no s obzirom na nisku poziciju, Hamilton nije isključio mogućnost promjene postavki i starta iz boksa.
“Utrka će vjerojatno biti tako-tako, vjerojatno neće biti baš sjajno. Možda ću startati iz boksa i ponovo promijeniti bolid kako bih se pobrinuo da upravljanje ne bude kakvo je sad bilo.”
“Samo se ispričavam momčadi, svi su radili tako naporno i kad im ne isporučite rezultat osjećate se užasno.”
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne bih se čudio da ga posere neki SC i postolje.
31
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nece jedan nego deset ce ga postati kao i uvek ocekujem ga na podijumu realno
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Russell ispred Hamiltona, Perez ispred Verstappena, Ocon ispred Alonsa
Nešto se gadno poremetila kozmička ravnoteža
7
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zašto bi se išta poremetilo? Russel novi timski Hamiltonu, Alonso u godinama, a Ocon potentan vozač za kojeg uopće nije čudno što je ispred Alonsa.
11
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Lewis je odgovrio na vulgarna pitanja sa minimalnom stetom koju sebi moze priustiti.
Covjek je bio na rubu.
Mudro Lewise. Naucio si/je.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jednostavno bolid nije imao brzinu, vidjelo se da je odradio manje-više sve što je bilo moguće, ali se bolid gubio. Za razliku od Russellovog koji je mogao više rizikovati i bolid ga je pratio.
Čini mi se da Mercedes nije samo postavke podijelio, već voze dva bolida sa različitim dijelovima da bi prikupili što više podataka (ne kažem da je Hamov sporiji) 😂
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sve ok, desi se i takav radni dan, ali vidjeti i čuti šok britanskih medija je brutalan. Imam osjećaj da će ga pokopat na isti način na koji su ga uzdizali u Mesiju. Još par rezultata lošijih ili bolji Russel i palit će se lomače.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
zato i mjenja identitet :zubo
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako te išta tješi, nema ga ni Mick :-)
20
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
99% da će biti SC, promijenit sve što treba i dugi prvi stint. Bio sam sretan što je kraj dominacije Mercedesa, no očekivao sam da bude ravnopravni troboj. Morat će poraditi da stignu RBR i Ferrari.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sekunda je puno. Ostali isto tako nešto rade.
Po wolffovim riječima ispada da im se razilazi tunel i simulacija sa stvarnošću, a to je onda jako gadno za riješiti.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa krivi podaci iz tunela su mucili ferrari godinama ako se ne varam. Sad imaju novi i znam da je Mattia izjavio da su im podaci iz simulacije, tunela i staze gotovo identicni… Hvala k… da tako “mlad” tim uspije dovest nesto u red za sad da se ne hvalim puno :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sto se mene tice i zadnji da budu nemam nikakav problem
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nestala magija? Kada se sjetim kako je znao izvlačiti i sekundu iz bolida na vozačko umijeće ili sa uništenim gumama koje se praktički raspadaju odvoziti najbrži krug utrke…eh to su bili dani.
12
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma ovo su jucer bili jos afterefekti od korone :)
Znao je on u svakoj sezoni imat 1-2 vikenda kad je off, ali imao je bolid koji je bio savrsen pa nije dolazilo do izrazaja.
Prosle godine Monaco kao primjer.
Bit ce problem ako to bude cesce, a da Russel bude ovoliko brzi.
4
0