Izdvojeno

Hamilton: Ne znam što se dogodilo, nisam imao stražnji kraj

Piše: Lovro Andraka

Prije 6 mjeseci, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lewis Hamilton komentirao je svoje katastrofalne kvalifikacije za Veliku nagradu Saudijske Arabije u kojima nije mogao dalje od prve runde i 16. mjesta.

Sedmerostruki prvak i aktualni viceprvak nije ispao u Q1 još od VN Brazila 2017., kada je izletio i razbio bolid, a posljednje ispadanje u prvoj rundi u potpuno suhim kvalifikacijama, ne računajući kvarove i sudare, dogodilo mu se sada već davne 2009. godine na VN Velike Britanije.

“Nešto zasigurno nije u redu. Ne znam što, stoga ne mogu komentirati. Nisam imao stražnji kraj”, rekao je Hamilton nakon kvalifikacija.

Njegov novi timski kolega George Russell bez problema je prošao Q1, a na kraju se kvalificirao na šesto mjesto.

“Ne znam što je George napravio s postavkama. Imao sam dobar osjećaj u bolidu na posljednjem treningu i napravio sam par promjena. Ali nisam imao stražnji kraj, stražnji dio je bio tako labav.”

Postavke bolida ne smiju se mijenjati između kvalifikacija i utrke, no s obzirom na nisku poziciju, Hamilton nije isključio mogućnost promjene postavki i starta iz boksa.

“Utrka će vjerojatno biti tako-tako, vjerojatno neće biti baš sjajno. Možda ću startati iz boksa i ponovo promijeniti bolid kako bih se pobrinuo da upravljanje ne bude kakvo je sad bilo.”

“Samo se ispričavam momčadi, svi su radili tako naporno i kad im ne isporučite rezultat osjećate se užasno.”

Komentiraj

15 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    Sarma Donator Prikaži

    “Utrka će vjerojatno biti tako-tako, vjerojatno neće biti baš sjajno.

    Ne bih se čudio da ga posere neki SC i postolje.



    31

    1
  2. Russell ispred Hamiltona, Perez ispred Verstappena, Ocon ispred Alonsa

    Nešto se gadno poremetila kozmička ravnoteža



    7

    7
  3. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Lewis je odgovrio na vulgarna pitanja sa minimalnom stetom koju sebi moze priustiti.
    Covjek je bio na rubu.
    Mudro Lewise. Naucio si/je.



    3

    3
  4. Jednostavno bolid nije imao brzinu, vidjelo se da je odradio manje-više sve što je bilo moguće, ali se bolid gubio. Za razliku od Russellovog koji je mogao više rizikovati i bolid ga je pratio.

    Čini mi se da Mercedes nije samo postavke podijelio, već voze dva bolida sa različitim dijelovima da bi prikupili što više podataka (ne kažem da je Hamov sporiji) 😂



    8

    1
  5. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Sve ok, desi se i takav radni dan, ali vidjeti i čuti šok britanskih medija je brutalan. Imam osjećaj da će ga pokopat na isti način na koji su ga uzdizali u Mesiju. Još par rezultata lošijih ili bolji Russel i palit će se lomače.



    11

    1
  6. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Nisam imao stražnji kraj

    Ako te išta tješi, nema ga ni Mick :-)



    20

    7
  7. Michael Schumacher
    Lovac Prikaži

    99% da će biti SC, promijenit sve što treba i dugi prvi stint. Bio sam sretan što je kraj dominacije Mercedesa, no očekivao sam da bude ravnopravni troboj. Morat će poraditi da stignu RBR i Ferrari.



    8

    0
  8. Blue Flag
    ducati Prikaži

    Nestala magija? Kada se sjetim kako je znao izvlačiti i sekundu iz bolida na vozačko umijeće ili sa uništenim gumama koje se praktički raspadaju odvoziti najbrži krug utrke…eh to su bili dani.



    12

    3
    • Michael Schumacher
      ZJ11 Prikaži

      Ma ovo su jucer bili jos afterefekti od korone :)
      Znao je on u svakoj sezoni imat 1-2 vikenda kad je off, ali imao je bolid koji je bio savrsen pa nije dolazilo do izrazaja.
      Prosle godine Monaco kao primjer.

      Bit ce problem ako to bude cesce, a da Russel bude ovoliko brzi.



      4

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni