Lewis Hamilton komentirao je svoje katastrofalne kvalifikacije za Veliku nagradu Saudijske Arabije u kojima nije mogao dalje od prve runde i 16. mjesta.
Sedmerostruki prvak i aktualni viceprvak nije ispao u Q1 još od VN Brazila 2017., kada je izletio i razbio bolid, a posljednje ispadanje u prvoj rundi u potpuno suhim kvalifikacijama, ne računajući kvarove i sudare, dogodilo mu se sada već davne 2009. godine na VN Velike Britanije.
“Nešto zasigurno nije u redu. Ne znam što, stoga ne mogu komentirati. Nisam imao stražnji kraj”, rekao je Hamilton nakon kvalifikacija.
Njegov novi timski kolega George Russell bez problema je prošao Q1, a na kraju se kvalificirao na šesto mjesto.
“Ne znam što je George napravio s postavkama. Imao sam dobar osjećaj u bolidu na posljednjem treningu i napravio sam par promjena. Ali nisam imao stražnji kraj, stražnji dio je bio tako labav.”
Postavke bolida ne smiju se mijenjati između kvalifikacija i utrke, no s obzirom na nisku poziciju, Hamilton nije isključio mogućnost promjene postavki i starta iz boksa.
“Utrka će vjerojatno biti tako-tako, vjerojatno neće biti baš sjajno. Možda ću startati iz boksa i ponovo promijeniti bolid kako bih se pobrinuo da upravljanje ne bude kakvo je sad bilo.”
“Samo se ispričavam momčadi, svi su radili tako naporno i kad im ne isporučite rezultat osjećate se užasno.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 29 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Kenzo.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bih se čudio da ga posere neki SC i postolje.
31
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nece jedan nego deset ce ga postati kao i uvek ocekujem ga na podijumu realno
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Russell ispred Hamiltona, Perez ispred Verstappena, Ocon ispred Alonsa
Nešto se gadno poremetila kozmička ravnoteža
7
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto bi se išta poremetilo? Russel novi timski Hamiltonu, Alonso u godinama, a Ocon potentan vozač za kojeg uopće nije čudno što je ispred Alonsa.
11
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lewis je odgovrio na vulgarna pitanja sa minimalnom stetom koju sebi moze priustiti.
Covjek je bio na rubu.
Mudro Lewise. Naucio si/je.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jednostavno bolid nije imao brzinu, vidjelo se da je odradio manje-više sve što je bilo moguće, ali se bolid gubio. Za razliku od Russellovog koji je mogao više rizikovati i bolid ga je pratio.
Čini mi se da Mercedes nije samo postavke podijelio, već voze dva bolida sa različitim dijelovima da bi prikupili što više podataka (ne kažem da je Hamov sporiji) ?
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve ok, desi se i takav radni dan, ali vidjeti i čuti šok britanskih medija je brutalan. Imam osjećaj da će ga pokopat na isti način na koji su ga uzdizali u Mesiju. Još par rezultata lošijih ili bolji Russel i palit će se lomače.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zato i mjenja identitet :zubo
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako te išta tješi, nema ga ni Mick :-)
20
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
99% da će biti SC, promijenit sve što treba i dugi prvi stint. Bio sam sretan što je kraj dominacije Mercedesa, no očekivao sam da bude ravnopravni troboj. Morat će poraditi da stignu RBR i Ferrari.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sekunda je puno. Ostali isto tako nešto rade.
Po wolffovim riječima ispada da im se razilazi tunel i simulacija sa stvarnošću, a to je onda jako gadno za riješiti.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa krivi podaci iz tunela su mucili ferrari godinama ako se ne varam. Sad imaju novi i znam da je Mattia izjavio da su im podaci iz simulacije, tunela i staze gotovo identicni… Hvala k… da tako “mlad” tim uspije dovest nesto u red za sad da se ne hvalim puno :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sto se mene tice i zadnji da budu nemam nikakav problem
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nestala magija? Kada se sjetim kako je znao izvlačiti i sekundu iz bolida na vozačko umijeće ili sa uništenim gumama koje se praktički raspadaju odvoziti najbrži krug utrke…eh to su bili dani.
12
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma ovo su jucer bili jos afterefekti od korone :)
Znao je on u svakoj sezoni imat 1-2 vikenda kad je off, ali imao je bolid koji je bio savrsen pa nije dolazilo do izrazaja.
Prosle godine Monaco kao primjer.
Bit ce problem ako to bude cesce, a da Russel bude ovoliko brzi.
4
0