Izdvojeno

Leclerc opet prvi na treningu, ali zbog udara u zid propustio posljednju četvrtinu

Piše: Luka Softić

Prije 6 mjeseci, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Drugi trening počeo je s 15 minuta kašnjenja, zbog sastanka vozača i predstavnika momčadi s vodstvom utrke u vezi s eksplozijom u blizini staze, a najprije smo primili obavijest da je Alexander Albon dobio prvo ovogodišnje upozorenje zbog ometanja brzog kruga Micka Schumachera tijekom prvog treninga. Za razliku od prošle godine vozači od ove godine moraju skupiti 5 upozorenja kako bi bili kažnjeni s dodatnim mjestima u startnom poretku, za razliku od prošlogodišnja 3, a od ove godine bi se ta upozorenja trebala dijeliti beziznimno za svako ometanje.

Osim Fernanda Alonsa, nove komponente pogonske jedinice na svoj bolid ugradio je i Pierre Gasly koji je praktički zamijenio sve elemente pogonskog sustava, a Sergio Perez će na svom bolidu koristiti novi turbo punjač i MGU-H.

Većina vozača je drugi trening započela na medium gumama, a dvojac Leclerc i Sainz su zaposjeli vrh tablice dok je Verstappen postavio treće vrijeme po brzini. McLaren je čini se zategnuo par vijaka budući da je usljedio Norris sa četvrtim vremenom, no ostaje vidjeti do kakvog će rezultata doći u kompetitivnim uvjetima.

Lewis Hamilton je nakon 15ak minuta treninga javio momčadi da mu pripreme više sjedalo u kokpitu, koje bi mu, osim s poskakivanjem, trebalo pomoći i sa vidljivošću na stazi.

S još 43 minute do kraja Max Verstappen popravio je svoje vrijeme koje ga je dovelo 2 tisućinke ispred Leclerca, a Sergio Perez zauzeo je četvrto mjesto, ali sa samo desetinku i pol iza Verstappena. Prvi krug večeri na soft gumama odradio je Nico Hulkenberg, a ubrzo su uslijedili soft krugovi Georgea Russella, Landa Norrisa i Lancea Strolla, koji su se zadržali oko sredine poretka. Trend sa soft gumama su ubrzo nastavili i Hamilton i Leclerc, koji je unatoč gužvi u trećem sektoru postavio najbrže vrijeme.

U trenutku kad smo gledali Verstappenov ulazak u brzi krug i grešku u prvom zavoju, Kevin Magnussen je na radio prijavio problem s motorom, a par trenutaka prije se na manjak snage požalio Hamilton. Dok se u Hamiltonovom slučaju vjerojatno radilo o praznoj bateriji, Magnussen se u drugom sektoru ipak morao zaustaviti na stazi, a na snagu su stupili uvjeti virtualnog safety cara.

S još 20 minuta do kraja Leclerc je na ulazu u 4. zavoj pri velikoj brzini udario u zid s prednjim lijevim kotačem, a iako je bio u mogućnosti nastaviti voziti, morao je u boks na popravak rasklimanog kotača čime je njegov trening priveden kraju. Netom prije je Carlos Sainz očešao stražnji desni kotač, ali bez posljedica.

Do kraja treninga vidjeli smo još brze krugove Mercedesa, a Red Bull čini se nije uspio uskladiti soft gume s bolidom, te su njihova reprezentativna vremena odrađena na medium gumama, čime je Leclercovo vrijeme ostalo najbolje. U krajnjim trenucima treninga Tsunoda je iskusio probleme s motorom zbog čega se morao zaustaviti u prvoj izletnoj zoni.

Rezultati

Pozicija#VozačEkipaVrijeme+Krugovi
116C.LECLERCFerrari1:30.07415
21M.VERSTAPPENRed Bull1:30.2140.14023
355C.SAINZFerrari1:30.3200.24612
411S.PEREZRed Bull1:30.3600.28624
544L.HAMILTONMercedes1:30.5130.43924
663G.RUSSELLMercedes1:30.6640.59029
74L.NORRISMcLaren1:30.7350.66126
831E.OCONAlpine1:30.7600.68626
977V.BOTTASAlfa Romeo1:30.8320.75814
1022Y.TSUNODAAlpha Tauri1:30.8860.81226
1114F.ALONSOAlpine1:30.9440.87027
1210P.GASLYAlpha Tauri1:30.9630.88929
1347M.SCHUMACHERHaas1:31.1691.09527
1418L.STROLLAston Martin1:31.3721.29828
153D.RICCIARDOMcLaren1:31.5271.45323
1627N.HULKENBERGAston Martin1:31.6151.54130
1724G.ZHOUAlfa Romeo1:31.6151.54127
186N.LATIFIWilliams1:31.8141.74026
1923A.ALBONWilliams1:31.8661.79229
2020K.MAGNUSSENHaas1:32.3442.27013

Komentiraj

11 komentara

  1. James Hunt
    Jozuka Prikaži

    Oba Ferrarija poljubila zid. Izgledaju solidno, ali uz momente dosta mučno.
    Honda izgleda jako, a onda Tsunodi 5sec prije kraja nešto gadno rikne u motoru izgleda. A možda i nije, moguće da je mjenjač. Mercedes u stintu za race pace izgleda ok, jesu sporiji od RB, ali ne sad 1sec.
    Sutra očekujem krvavu borbu između Ferrarija i RB-a.

    Ono što je sigurno za sada, Ferrari ima puno bolji 1. sektor, više downforcea. Ostala 2 sektora su RB-a. Što može biti presudno, prošla godina je bila obrnuta, RB je imao daleko bolji 1. sektor, a Merc ostala 2. Sa DRS-om lagan prelazak.
    Magnusen najveći pehist oba slobodna treninga, šteta.



    17

    0
  2. Charles Leclerc
    _splico Prikaži

    filozofija širokih ‘sidepotova’… srića da nisu još koji milimetar širi… češali bi zidove gadno
    red bull mi se čini bolji bolid u ova dva treninga bez obzira na CL top vrimena…
    bit će interesantno u Q2… midfield je zgusnut



    7

    1
  3. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    RBR mi izgleda maloo bolji, al je pitanje race pace i potrosnja guma
    Mclaren izgleda malo normalnike
    Magnusenu bi ovo mogla bit najteza trka sezone nova staza, s jako malo vremena priprema u simulatora a pogotovo na samoj stazi nema 10 krugova



    8

    1
  4. Ne vjerujem da je Ferrari nesto prezadovoljan treningom a nisam bas ni ja… RB izgleda bolje… Ricci nastavlja silaznom putanjom…



    7

    2
  5. isto je čudno vidjet da Bottas nije prvi na treningu :)



    5

    0
  6. LM uopšte nije licemjerna :)



    5

    0
  7. Za vikend će biti Ferrari roules :D


    0

    2
  8. Bit će grda borba za pole, možda mala prednost VER…ali za utrku to ne mora ništa značiti. LEC će valjda uspjeti ne zakačit koji zid (stare boljke)… Sredina je pomiješana, a i McL se priključio, vidjet ćemo jel to samo do staze. S obzirom na stazu i činjenici da će se pritiskati za pole, moguće je i neko iznenađenje u vidu razbijanja.
    Sve ovo, naravno, ako netko ne raketira stazu…OMG. Bolje ne komentirat..



    4

    0
  9. Idemo još jedan pole i pobjeda da se uvjerimo da je Ferrari na odličnoj putanni.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni