Leclerc: Promjene staze u Arabiji nisu značajne

Izdvojeno

Tuzlaensis

Prije 2 godina 3 min 7 komentara

Promjene na stazi Jeddah Corniche Circuit u svrhu poboljšanja sigurnosnih uvjeta za ovogodišnju utrku su, prema izjavama vozača, minimalne i neće praviti veliku razliku u praksi.

Druga najbrža staza na kalendaru Formula 1 je dobila brojne pohvale nakon prošlosezonskog debitantskog izdanja, no ipak su se isticali pojedini sigurnosni nedostaci koji se prije svega odnose na slabiju vidljivost u brzim zavojima. Organizatori utrke su brzo reagirali i za novu sezonu spremili preinake za koje misle da su ključne.

Vodeći u poretku vozača i pobjednik VN Bahraina, Charles Leclerc, dao je svoje mišljenje:

“Nisam siguran da je napravljeno bilo što značajno i da će nas dočekati potpuno nova situacija. Iz sezone u sezonu staza može biti dosta drugačija, međutim, nije prošlo dovoljno vremena od prošle utrke do ovosezonske. Gužva u određenim sektorima također igra veliku ulogu, tako da ćemo morati pričekati prve sesije da bismo dali konačnu ocjenu. Prema informacijama koje imam, mislim da nas ne čeka ništa novo u odnosu na prošlu godinu”.

FIA je u svom izvještaju o nadolazećem vikendu potvrdila da su promjene napravljene u devet zavoja. Granice staze su pomaknute prema vani u zavojima 3, 14 i 21, dok su barijere zaobljene u zavojima 4, 16, 22 i 24, u cilju povećanja vidljivosti. Osim toga, posljednji zavoj pred izlazak na ciljni pravac je proširen s obzirom da su bolidi do sada prenosili tamo veliku brzinu.

Leclerc se osvrnuo na detalje:

“Definitivno se ide u pravom smjeru, ali mislim da ovo nije dovoljno. Posebno naglašavam posljednji dio staze, barem prema onome što sam vidio do sada. Prvi sektor, od četvrtog do dvanaestog zavoja, nije skoro nikako promijenjen, a mislim da je to bio najkritičniji dio.”

Vozač Haasa i nekadašnji Leclercov kolega iz Ferrarijeve akademije, Mick Schumacher, dao je također mišljenje na ovu temu. Prošle sezone, Schumacher je pretrpio snažan sudar koji je izazvao jednu od dvije crvene zastave:

“Mislim da neki zavoji koje imamo trebaju jednostavno biti ispravljeni. Ne donose ništa u smislu utrkivanja, ali predstavljaju otežavajući faktor. Ipak, to je vjerojatno nešto što će evoluirati vremenom.”

Staza će ugostiti već drugi trkaći vikend unutar četiri mjeseca, a organizatori utrke su prethodnog mjeseca rekli da jednostavno nije bilo moguće napraviti sve predložene preinake od strane FIA-e u tom vremenskom intervalu.

Carlos Sainz je ovakav nedostatak sluha za glas vozača okarakterizirao kao motiv za povećanje uloge istih u vladajućoj hijerarhiji:

“Komentirao sam sa Charlesom kako su jednostavno pomaknuli zid nešto šire, dok je trkaća linija ostala još uvijek poprilično blizu granici staze. Na koncu, vidljivost se nije baš povećala. Za mene to znači da trebamo poboljšati svoj odnos s FIA-om i utjecati na promjene u pravom smjeru. Ovi koraci su veoma sitni, skoro beznačajni.”

[gpvikend utrka=”vn-saudijske-arabije-2022″]


Odgovor

7 komentara

  1. Ferrari
    miki the pirate Donator Prikaži

    Što bi MUP-ovci rekli – prilagodite brzinu uvjetima na cesti/stazi… bemmumiša… neš ispravljat zavoje jer ga ne možeš proći kako si zamislio.



    2
    0

    2
    • Aston Martin
      tiptronic Prikaži

      Nije problem u tome da vozac F1 ” ne može proci zavoj kako je zamislio”.
      Problem je u tome što voze na “slijepo” ..ulaze u zavoj sa 250 km/h a vidljivost im je manja nego im je potrebno da se zaustave.
      To je kao “Ruski rulet” ..jednom ce naletiti na bolid koji je stao iz bilo kog razloga i kojeg nece vidjeti .
      Sudar bi mogao biti katastrofalan.
      I bez takve situacije F1 je još uvijek opasan sport , dovoljno se sjetiti Gosjeana U Bahrainu



      11
      11

      0
      • Ferrari
        miki the pirate Donator Prikaži

        Jasno je meni šta je pisac htio reći… samo napominjem da svaka medalja ima dvije strane. OK sigurnost i to sve… do određene granice… hoćemo li sve staze u pregledne aerodrome pretvoriti pa nek se utrkuju oko čunjeva? Znam da malo (više) karikiram ali nadam se da shvaćaš na šta ciljam.



        3
        2

        1
  2. Ferrari
    peewoslav88 Prikaži

    meni je ova utrka lani bila grozna, isprekidana s crvenim zastavama i slično, doslovno negledljiva. Nadam se da će biti bolja ove godine.



    3
    2

    1
    • Honda
      dzeno Prikaži

      Još kad na to dodas odluke sudija.Ja i dan danas ne znam za sta je Max dobio kaznu jer svaku situaciju su sudije satima odlučivali koju odluku da donesu.Nisam baš nešto puno mator ali to mi je definitivno najkonfuznija utrka koju sam ikad gledao.



      3
      2

      1
    • David Croft
      Frantic Donator Prikaži

      Epski shitshow, rekao bi @Vetma :mrgreen:
      S prelivom od Michaela Masija.

      Još jedan podsjetnik na jednu od “jačih” situacija prošle godine

      Tako smo u jednom trenutku čuli team-radio između Michaela Masija, koji je trkaći direktor FIA-e, i Jonathana Wheatleya, sportskog direktora Red Bulla, u kojem Masi nudi Red Bullu da krenu s druge startne pozicije zbog obrane pozicije izvan granica staze. Red Bull mu je poručio kako moraju razmisliti o ponudi i da će mu se javiti za minutu. Wheatley ga je potom priupitao znači li to da će prvi biti Esteban Ocon u Alpineu jer se on našao ni kriv ni dužan između Verstappena i Hamiltona. No, tad je Masi shvatio da je potpuno zaboravio na Ocona, te se ispravio i poručio da bi Red Bull ipak bio treći, s Oconom na prvom poziciji i Hamiltonom na drugom.

      Jadni Ocon :)



      9
      9

      0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.