Izdvojeno

Tribina: F1puls podcast #8

Piše: Pulsmedia portal

Prije 6 mjeseci, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

F1puls urednici komentiraju VN Bahreina i odgovaraju na vaša pitanja.

00:00:00 – 00:01:06 Prognoze od prošlog puta
00:01:06 – 00:04:29 Kako smo zadovoljni Bahreinom
00:04:29 – 00:10:10 Zašto su odustali Red Bullovi?
00:10:10 – 00:12:47 Ferrari vs. Red Bull u Bahreinu
00:12:47 – 00:17:53 Mercedesi u nigdjezemskoj
00:17:53 – 00:20:36 Može li netko napraviti poveći skok u drugom dijelu sezone?
00:20:36 – 00:29:13 McLaren, Aston Martin i Williams
00:29:13 – 00:30:10 Alfa profitirala od Ferrarijevog motora?
00:30:10 – 00:32:58 Mit o penzioneru
00:32:58 – 00:33:58 Predviđanja TOP3 za Saudijsku Arabiju
00:33:58 – 01:45:59 Pitanja čitatelja

Komentiraj

4 komentara

  1. Vetma: Aston Martin će do Španjolske napraviti novi bolid

    Voditelj: Ali sad imaju ograničenje budžeta, mogu li si to priuštit?

    Vetma: Struja nije skupa, kompjuteri rade

    Hahaha, nadam se da je zezancija



    12

    1
  2. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Sve super,samo naprijed!!!👍👍👍



    1

    0
  3. Kako je Vetma rekao, Aston zna duze od Mclarena da im je bolid banana. Čak postoje izjave puno prije testiranja da AM nije zadovoljan bolidom, to se spominjalo tijekom predstavljanja bolida. Dok McLaren mi izgleda kao da su u Barci i dalje mislili da su na pravom putu, tek u Bahreinu shvaćaju da je to daleko od konkurentnog bolida.
    Ne vidim budget cap kao prepreku za izradu novog bolida. Force India je operirala s manjim iznosom od budget capa pa je opet 2015 ili 2016 donosila na pola sezone potpuno novi bolid gdje je imala veliki skok u performansama.
    Imam feel da će McLaren nastaviti s ovim konceptom koji trenutno imaju, ja isto vidim potencijal u tom bolidu, to je bio dobar bolid u Barceloni, mislim da su morali improvirizirati sa brzim zakrpama u vidu kočnica i ostalih tehničkih poteškoća koje su imali i da bolid sa finijim uštimavanjem može biti 4 ekipa na tablici. Mada za jedan McLaren i to je ispod razine. E sad što je pametnije, nastavit vjerovat u ovo i nadograđivati bolid ili krenuti već jučer sa novim praznim listom.
    Također sam misljenja da bi samo unaprjeđenje Mercedesovog motora obe ekipe gurno u sredini poretka, a Mercedes na razinu RB i Ferrarija, možda malo sporiji…



    1

    0
  4. Banozic, Beros i Bozinovic odlični ste



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni