Izdvojeno

Tribina: F1puls podcast #8

Piše: Pulsmedia portal

Prije 1 godinu, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

F1puls urednici komentiraju VN Bahreina i odgovaraju na vaša pitanja.

00:00:00 – 00:01:06 Prognoze od prošlog puta
00:01:06 – 00:04:29 Kako smo zadovoljni Bahreinom
00:04:29 – 00:10:10 Zašto su odustali Red Bullovi?
00:10:10 – 00:12:47 Ferrari vs. Red Bull u Bahreinu
00:12:47 – 00:17:53 Mercedesi u nigdjezemskoj
00:17:53 – 00:20:36 Može li netko napraviti poveći skok u drugom dijelu sezone?
00:20:36 – 00:29:13 McLaren, Aston Martin i Williams
00:29:13 – 00:30:10 Alfa profitirala od Ferrarijevog motora?
00:30:10 – 00:32:58 Mit o penzioneru
00:32:58 – 00:33:58 Predviđanja TOP3 za Saudijsku Arabiju
00:33:58 – 01:45:59 Pitanja čitatelja

Komentiraj

4 komentara

  1. Vetma: Aston Martin će do Španjolske napraviti novi bolid

    Voditelj: Ali sad imaju ograničenje budžeta, mogu li si to priuštit?

    Vetma: Struja nije skupa, kompjuteri rade

    Hahaha, nadam se da je zezancija



    12

    1
  2. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Sve super,samo naprijed!!!👍👍👍



    1

    0
  3. Kako je Vetma rekao, Aston zna duze od Mclarena da im je bolid banana. Čak postoje izjave puno prije testiranja da AM nije zadovoljan bolidom, to se spominjalo tijekom predstavljanja bolida. Dok McLaren mi izgleda kao da su u Barci i dalje mislili da su na pravom putu, tek u Bahreinu shvaćaju da je to daleko od konkurentnog bolida.
    Ne vidim budget cap kao prepreku za izradu novog bolida. Force India je operirala s manjim iznosom od budget capa pa je opet 2015 ili 2016 donosila na pola sezone potpuno novi bolid gdje je imala veliki skok u performansama.
    Imam feel da će McLaren nastaviti s ovim konceptom koji trenutno imaju, ja isto vidim potencijal u tom bolidu, to je bio dobar bolid u Barceloni, mislim da su morali improvirizirati sa brzim zakrpama u vidu kočnica i ostalih tehničkih poteškoća koje su imali i da bolid sa finijim uštimavanjem može biti 4 ekipa na tablici. Mada za jedan McLaren i to je ispod razine. E sad što je pametnije, nastavit vjerovat u ovo i nadograđivati bolid ili krenuti već jučer sa novim praznim listom.
    Također sam misljenja da bi samo unaprjeđenje Mercedesovog motora obe ekipe gurno u sredini poretka, a Mercedes na razinu RB i Ferrarija, možda malo sporiji…



    1

    0
  4. Banozic, Beros i Bozinovic odlični ste



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni