Izdvojeno

Zhou: Bod u debitantskom nastupu je najbolji odgovor na kritike o “plaćenim vozačima”

Piše: Katarina Predovan

Prije 6 mjeseci, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Jedini debitant u ovogodišnjoj sezoni Formule 1 Guanyu Zhou smatra da je osvajanje boda na prvom nastupu u Formuli 1 utišalo mnoge kritičare koji su aludirali na to da je upravo on jedan od vozača koji je svoje mjesto osigurao novčanim sredstvima umjesto talentom.

Iz Alfe Romeo su priznali da je financijska potpora bila jedan od faktora zašto su se odlučili na mladog Kineza, no glavni faktor bila je ipak odlična forma odnosno osvojeno treće mjesto u Formuli 2 prošle sezone.

“Mislim da su, nakon što sam potpisao ugovor prošle sezone, ljudi iz nekog razloga imali drugačije mišljenje o tome da sam u Formuli 1.”

“Što se mene tiče – mislim da sam učinio sve što je potrebno da bih dobio mjesto u F1. Ove sezone sam htio ući u Q2 kako bih ih mogao ušutkati. Danas mi je jednostavno laknulo jer sam s petnaeste pozicije stigao do desete.”

“Mislim da je to najbolji odgovor. Ne pričam previše gluposti, ali ću se samo usredotočiti na svoj posao.”

Nakon završetka utrke Zhou je bio vidno emotivan te je sam priznao da nije mogao kriti oduševljenje:

“Oduševljenje nije prava riječ, mislim da je ’emotivno’ prava riječ za sažetak utrke.”

“Bio sam toliko usredotočen na vožnju, svaki potez koji je bio moguć sam iskoristio, bez obzira je li zadnji zavoj ili prvi zavoj ili zavoj broj četiri, mislim da sam donosio prave odluke. Bodovi su bili mogući i znao sam to gledajući svoj tempo utrke. Osvojiti bod je nevjerojatno.”

Komentiraj

11 komentara

  1. I corava koka zrno pogodi.



    2

    18
  2. Kao i Yuki prosle godine, da je bolid kanta ne bi vidio ni zastavu kockastu u istom krugu! Ali treba svima dat priliku pa nek voza cijelu sezonu!



    8

    1
  3. Meni iskreno lik djeluje jako zrelo i inteligentno. Polako neka samo stiče iskustvo, i neka ne pravi πzdarije.



    19

    0
    • “Ove sezone sam htio ući u Q2 kako bih ih mogao ušutkati.”

      Zrelo i inteligentno?

      Što se tiče plasmana na P10 s kojim se toliko diči – tri bolida ispred njega su odustala radi mehaničkog kvara. Dakle, završio bi 13. u normalnim uvjetima, budući da posljednjih godina bolidi ne odustaju često.

      Nemam ništa protiv dečka, al ono, nakon prve utrke već ušutkava, odgovara na kritike i slično. Polako, ima vremena.



      4

      2
  4. Charles Leclerc
    _splico Prikaži

    liberty vec broji lovu iz kine…



    1

    1
  5. Moje mišljenje je da smo se svi mogli uvjeriti prošlih godina da Bottas kao ni K . M nisu bili nikakav wow faktor u svojim ekipama i da su nerijetko bili odvozili ispod mogucnosti bolida koje su imali. S obzirom da su obojica bili dobri naspram relativno “zelenih” kolega smatram da bi ove dvije ekipe imale štošta za pokazati da tamo sjede malo bolji vozači.



    2

    0
  6. Sad dal je brz ili nije to bumo još vidli ali barem nije radil greške ko neki lanjski debitanti.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni