VN Bahreina je tekla relativno mirno do 46. kruga kada se Pierre Gasly, vozač AlphaTaurija, parkirao izvan staze u trećem zavoju. Bolid je par trenutaka kasnije planuo. Kao posljedica plamena, mnogo komponenti je oštećeno ili uništeno i momčad će morati brzo raditi na bolidu kako bi bio u potpunosti spreman za novu utrku koja je već ovoga tjedna u Saudijskoj Arabiji.
Jedna od stvari koju će morati zamijeniti je šasija, ali glavnu brigu im stvara činjenica što će već morati zamijeniti spremište energije, komponentu pogonske jedinice koju svaki vozač smije samo dva puta mijenjati prije nego što bude kažnjen za startni poredak. Činjenica što će morati to zamijeniti već nakon prvog vikenda od njih 23 je prilično zabrinjavajuća, jer to vrlo vjerojatno znači prvu kaznu u jako ranoj fazi natjecanja. Također je lako moguće kako je još neka komponenta pogonske jedinice oštećena i mora biti zamijenjena.
Gasly se prije odustajanja dobro držao u poretku, imao je zanimljive borbe s nekima poput Fernanda Alonsa i Kevina Magnussena. No onda nastupaju problemi.
“Doslovno nisam dobio nikakvo upozorenje, što je jako čudno. Još uvijek nisam siguran što se zapravo dogodilo, na izlasku iz prvoga zavoja cijeli bolid se ugasio i parkirao sam ga. A onda je praktički cijeli stražnji dio bolida pretvoren u roštilj.”
“Nakon testiranja smo bili uvjereni da nemamo nikakvih problema, što samo pokazuje koliko morate biti usredotočeni u ovome sportu i kako ne smijete biti previše samouvjereni oko bilo čega. Samo se nadam kako motor nije uništen, ostalo možemo srediti.”
“Svakako nije kraj kakvome smo se nadali, pogotovo nakon odličnoga starta i kako nam je dobro išlo tijekom cijele utrke, također i odličnih borbi s Fernandom i Kevinom. Imali smo osmu poziciju i šteta je što smo propustili takve bodove.”
Pierre Gasly
Tehnički direktor AlphaTaurija, Jody Egginton, je potvrdio kako momčad nije uopće znala niti dobila ikakva upozorenja da će se nešto takvo dogoditi.
“Dogodilo se u sekundi, potpuni gubitak električne snage. Vjerujemo kako ima veze s baterijom, još ne znamo točno i još uvijek istražujemo. Prvo moramo pronaći u čemu je problem, ali najizgledniji scenarij je to da ćemo morati promijeniti element pogonske jedinice.”
“U jednom trenutku bolid je radio normalno, u sljedećem se ugasio, potpuni kvar. Istoga trena smo izgubili svu snagu, bolid se zaustavio i onda zapalio. Izvor vatre su mogle biti stvari koje su bile prevruće jer nisu bile hlađene kako spada. Pregledali smo i ima jako puno površinske štete.”
“Još uvijek procjenjujemo, ali sigurno će biti novi stražnji ovjes, te puno novih žica i ne treba ni spominjati novu karoseriju. Provjerit ćemo stanje baterije i motora sa unutrašnjim izgaranjem, jer puno je sredstva za gašenje požara ušlo u bolid. U najgorem slučaju, novi element pogonske jedinice i nova šasija, ali trenutno je prerano za išta reći.”
“Bilo što blizu motora i mjenjača je moglo postati vruće, jer je tamo izbila vatra. I ponavljam, puno sredstva za gašenje požara je ušlo u bolid, tako da ćemo možda morati mijenjati sve. Šaljemo sve dijelove u tvornicu na temeljitu inspekciju, pa ćemo onda vidjeti.”
Jody Egginton
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Meni samo nejasno čime su oni to gasili… koliko sam vidio nije bio prah, a mislim da je trebao biti… bar su nas tako učili. Nezz možda je neka “napredna” tekućina, ali…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ružinom vodicom. Prah i alkohol su zabranjeni kod njih.:)
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prah zabranjen, a žive u pustinji?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vjerojatno imaju aparate za gašenje sa posebnim tekućinama jer je baterije nemoguće ugasiti prahom.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
da… vjerojatno… ja ostao wtf kad sam vidio da je mokar bolid poslije gašenja
4
0