Izdvojeno

Gaslyju prijeti kazna u vrlo ranoj fazi sezone

Piše: Marko Litvić

Prije 6 mjeseci, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

VN Bahreina je tekla relativno mirno do 46. kruga kada se Pierre Gasly, vozač AlphaTaurija, parkirao izvan staze u trećem zavoju. Bolid je par trenutaka kasnije planuo. Kao posljedica plamena, mnogo komponenti je oštećeno ili uništeno i momčad će morati brzo raditi na bolidu kako bi bio u potpunosti spreman za novu utrku koja je već ovoga tjedna u Saudijskoj Arabiji.

Jedna od stvari koju će morati zamijeniti je šasija, ali glavnu brigu im stvara činjenica što će već morati zamijeniti spremište energije, komponentu pogonske jedinice koju svaki vozač smije samo dva puta mijenjati prije nego što bude kažnjen za startni poredak. Činjenica što će morati to zamijeniti već nakon prvog vikenda od njih 23 je prilično zabrinjavajuća, jer to vrlo vjerojatno znači prvu kaznu u jako ranoj fazi natjecanja. Također je lako moguće kako je još neka komponenta pogonske jedinice oštećena i mora biti zamijenjena.

Gasly se prije odustajanja dobro držao u poretku, imao je zanimljive borbe s nekima poput Fernanda Alonsa i Kevina Magnussena. No onda nastupaju problemi.

“Doslovno nisam dobio nikakvo upozorenje, što je jako čudno. Još uvijek nisam siguran što se zapravo dogodilo, na izlasku iz prvoga zavoja cijeli bolid se ugasio i parkirao sam ga. A onda je praktički cijeli stražnji dio bolida pretvoren u roštilj.”

“Nakon testiranja smo bili uvjereni da nemamo nikakvih problema, što samo pokazuje koliko morate biti usredotočeni u ovome sportu i kako ne smijete biti previše samouvjereni oko bilo čega. Samo se nadam kako motor nije uništen, ostalo možemo srediti.”

“Svakako nije kraj kakvome smo se nadali, pogotovo nakon odličnoga starta i kako nam je dobro išlo tijekom cijele utrke, također i odličnih borbi s Fernandom i Kevinom. Imali smo osmu poziciju i šteta je što smo propustili takve bodove.”

Pierre Gasly

Tehnički direktor AlphaTaurija, Jody Egginton, je potvrdio kako momčad nije uopće znala niti dobila ikakva upozorenja da će se nešto takvo dogoditi.

“Dogodilo se u sekundi, potpuni gubitak električne snage. Vjerujemo kako ima veze s baterijom, još ne znamo točno i još uvijek istražujemo. Prvo moramo pronaći u čemu je problem, ali najizgledniji scenarij je to da ćemo morati promijeniti element pogonske jedinice.”

“U jednom trenutku bolid je radio normalno, u sljedećem se ugasio, potpuni kvar. Istoga trena smo izgubili svu snagu, bolid se zaustavio i onda zapalio. Izvor vatre su mogle biti stvari koje su bile prevruće jer nisu bile hlađene kako spada. Pregledali smo i ima jako puno površinske štete.”

“Još uvijek procjenjujemo, ali sigurno će biti novi stražnji ovjes, te puno novih žica i ne treba ni spominjati novu karoseriju. Provjerit ćemo stanje baterije i motora sa unutrašnjim izgaranjem, jer puno je sredstva za gašenje požara ušlo u bolid. U najgorem slučaju, novi element pogonske jedinice i nova šasija, ali trenutno je prerano za išta reći.”

“Bilo što blizu motora i mjenjača je moglo postati vruće, jer je tamo izbila vatra. I ponavljam, puno sredstva za gašenje požara je ušlo u bolid, tako da ćemo možda morati mijenjati sve. Šaljemo sve dijelove u tvornicu na temeljitu inspekciju, pa ćemo onda vidjeti.”

Jody Egginton

Komentiraj

5 komentara

  1. Meni samo nejasno čime su oni to gasili… koliko sam vidio nije bio prah, a mislim da je trebao biti… bar su nas tako učili. Nezz možda je neka “napredna” tekućina, ali…



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni