Izdvojeno

Leclerc objasnio taktiku kojom je porazio Verstappena u Bahreinu

Piše: Marko Litvić

Prije 1 godinu, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Prije odustajanja Maxa Verstappena, on i Charles Leclerc su imali jako zanimljivu borbu za vodstvo koja je trajala tri kruga. Sve se događalo na gotovo isti način: Verstappen bi se približio prije DRS zone na startno-ciljnoj ravnini, uz pomoć DRS-a prestigao Leclerca na kočenju za prvi zavoj, te bi se zatim Leclerc uz pomoć DRS-a vratio u vodstvo na ravnini prema četvrtom zavoju.

Na konferenciji za tisak nakon utrke, Leclerc je objasnio svoj plan. Naime, on bi namjerno kočio ranije kako bi ga Verstappen prestigao taman prije točke detekcije za sljedeću DRS zonu (točka detekcije se nalazi u zoni kočenja prije prvog zavoja), što bi mu dalo mogućnost korištenja DRS-a i vraćanje pozicije na ravnini između trećeg i četvrtog zavoja.

Ta taktika je Leclercu u konačnici omogućila odvajanje i bijeg od Verstappena kad je Nizozemac snažno kočio, blokirao kotače i otišao široko u prvom zavoju. Tad je imao mogućnost korištenja DRS-a iako je Verstappen bio relativno daleko iza njega.

“Pratio sam ga samo u drugom zavoju, kako sam bio iza samo kroz jedan zavoj mogao sam ponovno prestići Maxa u četvrtom zavoju. Bilo je lukavo, ali lijepo.”

“Bilo je na granici, čvrsto utrkivanje, ali obojica smo jedan drugome davali prostora, što je bilo lijepo.”

“Praćenje njega kroz drugi zavoj je bilo predvidljivije nego što sam očekivao i u odnosu na ono kakvo je bilo prošle godine, tako da je ovo bilo dobro, ali jako blizu. Uvijek sam pokušavao kočiti što ranije u prvom zavoju kako bih dobio DRS na putu za četvrti zavoj i upalilo je tri puta u nizu i tako sam mogao zadržati vodstvo. “

“Isto tako je bilo jako lukavo jer sam u tom trenutku imao problema sa energijom, pa sam trebao i time upravljati, ali nakon trećeg kruga borbe bio sam u boljoj situaciji i mogao sam jače pritisnuti i stvoriti veći razmak.”

Charles Leclerc

Nakon te borbe Red Bull je dva puta pokušao izvesti “undercut” na Ferrarijevoga vozača, oba puta bezuspješno. Kad je Verstappen upitan što misli o borbi s Leclercom, rekao je kako je uživao u tome.

“Bilo je dobro, kad se sve zbroji i oduzme nisam imao dovoljno dobar balans za napad, ali imao sam manje više dvije prilike za pretjecanje s DRS-om.”

“Charles je također dobar vozač i bilo je jako zabavno na stazi.”

Max Verstappen

Komentiraj

11 komentara

  1. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Necu branit onog Versbatena ali lako vozacima taktizirat kad imas bolid dosta brzi.Tako je mogao Hamza u Mecki neko vrijeme radit,SV u Red Bullu,Max prosle sezone u prvom dijelu.Ferari je trenutno klasa za sebe kao sto je bila Mecka dosta sezona.Ljudi su napravili najbolji posao i zato treba im skinut kapu.Dosta je bilo prozivanja Binota proslih sezona ali covijek je bio uporan.👏👏
    Za Hamzu se govorilo na ovom portalu da je do bolida dali ce se sad promijenit misljenje kad je Ferari u pitanju i biti do njihovog vozaca.



    11

    11
    • Klasa za sebe nakon jedne utrke gdje je RB stalno visio za vratom….Interesantno zapazanje…



      26

      3
      • Kimi Raikkonen
        drstrain Prikaži

        vec me umorila ferrarijeva dominacija



        26

        1
      • Bravo,ja ne razumijem šta je ljudima ,koju trku su oni gledali
        Svi znamo da je Max uspio proći Leclerca i pobjeći da bi to bio kraj,ne vjerujem da bi ga stigao
        Sve poslije SCara je druga priča
        Ispada da je ferrari ono 1 sec. brži ,samo se treba pojaviti na stazi
        Ljudi prva je utrka ,naravno da mi je drago zbog ferrarija ali lako je to moglo otići i na stranu red bulla ,i opet bi bio sretan i sa drugim mjestom za ferrari
        Nije to velika razlika između bolida a i.mercedes će se pridružiti



        8

        3
    • Klasa za sebe gdje je Red Bull prakticno osti a Merc0. 5s iza dok je Mercedes 2014 imao 1sprednosti sa 70% pred wilamsom sa merc motorom i onda tako godinama na dalje… Ahhh sta neki vole puno kenj…..



      3

      3
  2. I ovo je još jedan dokaz da LEC a pretpostavljam i SAI imaju gomilu povjeranja u bolid i njegove mogućnosti. Naravno da ima i onog dijela o lukavosti i razmišljanju u tijeku utrke kako nekoga ˝navući˝ napad, a ako znaš da ćeš moći vratiti poziciju. Jasno da je veliki dio i do paketa koji je Ferrari složio, ali lijepo je bilo vidjeti čistu borbu, bez nekih pokazivanja mišića. Mislim da se svi možemo veselit ovakvim borbama.



    14

    0
  3. Prva utrka sezone je iza nas, a članaka o savršenosti Ferrarijevog motora koji je prvu utrku malte ne u leru odradio i razno raznim taktikama s njihove strane ko da su prvenstvo osvojili. Pazite samo da na kraju nebude pokislih



    10

    13
  4. Williams
    Montoya Prikaži

    Miriši na fritulu



    3

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni