Izdvojeno

Leclerc objasnio taktiku kojom je porazio Verstappena u Bahreinu

Piše: Marko Litvić

Prije 6 mjeseci, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Prije odustajanja Maxa Verstappena, on i Charles Leclerc su imali jako zanimljivu borbu za vodstvo koja je trajala tri kruga. Sve se događalo na gotovo isti način: Verstappen bi se približio prije DRS zone na startno-ciljnoj ravnini, uz pomoć DRS-a prestigao Leclerca na kočenju za prvi zavoj, te bi se zatim Leclerc uz pomoć DRS-a vratio u vodstvo na ravnini prema četvrtom zavoju.

Na konferenciji za tisak nakon utrke, Leclerc je objasnio svoj plan. Naime, on bi namjerno kočio ranije kako bi ga Verstappen prestigao taman prije točke detekcije za sljedeću DRS zonu (točka detekcije se nalazi u zoni kočenja prije prvog zavoja), što bi mu dalo mogućnost korištenja DRS-a i vraćanje pozicije na ravnini između trećeg i četvrtog zavoja.

Ta taktika je Leclercu u konačnici omogućila odvajanje i bijeg od Verstappena kad je Nizozemac snažno kočio, blokirao kotače i otišao široko u prvom zavoju. Tad je imao mogućnost korištenja DRS-a iako je Verstappen bio relativno daleko iza njega.

“Pratio sam ga samo u drugom zavoju, kako sam bio iza samo kroz jedan zavoj mogao sam ponovno prestići Maxa u četvrtom zavoju. Bilo je lukavo, ali lijepo.”

“Bilo je na granici, čvrsto utrkivanje, ali obojica smo jedan drugome davali prostora, što je bilo lijepo.”

“Praćenje njega kroz drugi zavoj je bilo predvidljivije nego što sam očekivao i u odnosu na ono kakvo je bilo prošle godine, tako da je ovo bilo dobro, ali jako blizu. Uvijek sam pokušavao kočiti što ranije u prvom zavoju kako bih dobio DRS na putu za četvrti zavoj i upalilo je tri puta u nizu i tako sam mogao zadržati vodstvo. “

“Isto tako je bilo jako lukavo jer sam u tom trenutku imao problema sa energijom, pa sam trebao i time upravljati, ali nakon trećeg kruga borbe bio sam u boljoj situaciji i mogao sam jače pritisnuti i stvoriti veći razmak.”

Charles Leclerc

Nakon te borbe Red Bull je dva puta pokušao izvesti “undercut” na Ferrarijevoga vozača, oba puta bezuspješno. Kad je Verstappen upitan što misli o borbi s Leclercom, rekao je kako je uživao u tome.

“Bilo je dobro, kad se sve zbroji i oduzme nisam imao dovoljno dobar balans za napad, ali imao sam manje više dvije prilike za pretjecanje s DRS-om.”

“Charles je također dobar vozač i bilo je jako zabavno na stazi.”

Max Verstappen

Komentiraj

11 komentara

  1. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Necu branit onog Versbatena ali lako vozacima taktizirat kad imas bolid dosta brzi.Tako je mogao Hamza u Mecki neko vrijeme radit,SV u Red Bullu,Max prosle sezone u prvom dijelu.Ferari je trenutno klasa za sebe kao sto je bila Mecka dosta sezona.Ljudi su napravili najbolji posao i zato treba im skinut kapu.Dosta je bilo prozivanja Binota proslih sezona ali covijek je bio uporan.👏👏
    Za Hamzu se govorilo na ovom portalu da je do bolida dali ce se sad promijenit misljenje kad je Ferari u pitanju i biti do njihovog vozaca.



    11

    11
    • Klasa za sebe nakon jedne utrke gdje je RB stalno visio za vratom….Interesantno zapazanje…



      26

      3
      • vec me umorila ferrarijeva dominacija



        26

        1
      • Bravo,ja ne razumijem šta je ljudima ,koju trku su oni gledali
        Svi znamo da je Max uspio proći Leclerca i pobjeći da bi to bio kraj,ne vjerujem da bi ga stigao
        Sve poslije SCara je druga priča
        Ispada da je ferrari ono 1 sec. brži ,samo se treba pojaviti na stazi
        Ljudi prva je utrka ,naravno da mi je drago zbog ferrarija ali lako je to moglo otići i na stranu red bulla ,i opet bi bio sretan i sa drugim mjestom za ferrari
        Nije to velika razlika između bolida a i.mercedes će se pridružiti



        8

        3
    • Klasa za sebe gdje je Red Bull prakticno osti a Merc0. 5s iza dok je Mercedes 2014 imao 1sprednosti sa 70% pred wilamsom sa merc motorom i onda tako godinama na dalje… Ahhh sta neki vole puno kenj…..



      3

      3
  2. I ovo je još jedan dokaz da LEC a pretpostavljam i SAI imaju gomilu povjeranja u bolid i njegove mogućnosti. Naravno da ima i onog dijela o lukavosti i razmišljanju u tijeku utrke kako nekoga ˝navući˝ napad, a ako znaš da ćeš moći vratiti poziciju. Jasno da je veliki dio i do paketa koji je Ferrari složio, ali lijepo je bilo vidjeti čistu borbu, bez nekih pokazivanja mišića. Mislim da se svi možemo veselit ovakvim borbama.



    14

    0
  3. Prva utrka sezone je iza nas, a članaka o savršenosti Ferrarijevog motora koji je prvu utrku malte ne u leru odradio i razno raznim taktikama s njihove strane ko da su prvenstvo osvojili. Pazite samo da na kraju nebude pokislih



    10

    13
  4. Williams
    Montoya Prikaži

    Miriši na fritulu



    3

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni