Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Ferrarijevi navijači su još uvijek u stanju euforije nakon briljantnog starta sezone. 1-2 pobjeda u Bahrainu probudila je nade Tifosa o konačnom osvajanju naslova. Jedan od ključnih faktora uz bolid koji se pokazao sjajno pogođen je i novi motor koji se i kod Ferrarijevih klijenata pokazao u sjajnom svjetlu. No čini se da prikazano u Bahrainu je tek zagrijavanje za veće stvari.
U današnjem izdanju talijanskih dnevnih novina Corriere dello Sport istaknuto je kako Ferrarijeva pogonska jedinica još nije pokazala cijeli svoj potencijal na Velikoj nagradi Bahreina prošlog vikenda:
„U prvoj utrci nove sezone tehničari iz Maranella podesili su motor ispod njegovog punog potencijala, kako se ni na koji način ne bi približio granicama pouzdanosti prije nego što ih se dobro identificira. Snaga će se postupno povećavati u sljedećim utrkama, ali ne još idućeg vikenda u Saudijskoj Arabiji – i vjerojatno će drugi pogonski agregat ove godine debitirati kroz četiri ili pet utrka, nakon što se osigura pouzdanost sa specifičnom evolucijom motora.”
Naravno, to nije ništa neobično budući da se nerijetko u početku sezone motori koriste s mapama motora koje ne iskorištavaju puni potencijal motora kako bi se otkrila pouzdanost samog motora, no svakako Tifose ohrabruje prikazano na utrci. Također to je zalog i za nadolazeće sezone budući da je zamrznut razvoj motora te jedine dopuštene preinake su vezane za pouzdanost cijele pogonske jedinice.
Ta činjenica veseli Ferrarijeve navijače, ali potencijalno zadaje glavobolje Red Bull Powertrainsu, Mercedesu i Renaultu.
Morate biti logirani za komentiranje.
Music to my ears
26
0
Slatke muke
18
0
Senzori ne ginu.
13
16
Biće izgleda veselo s Ferrarijem ove sezone! 😀
9
0
Ferrarinajjači motor na gridu. Nad Hondom ne toliko, vjerojatno samo za 5-10 HP-a. Ali itekako ima barem 25 HP više od Mercedesa i Renaulta.
4
3
Ja bih još malo pričekao sa zaključkom, jer su svi bili u konzervativnom modu , a za razvoj je zamrznuti samo mehanički dio pogonske jedinice (osim za pouzdanost), a na ostatku mogu svi još raditi dobar dio sezone.
A i vidjeli smo da su Leclerc i Max bili u sasvim drugim brzinama i u zavojima i na ravnini, što znači da će momčadi razmotriti opet prijenosne omjere u mjenjaču i promijeniti ih jer ih jednom u sezoni mogu nanovo posložiti, tako da vidjeti ćemo još gdje je tko, duga je sezona.
2
0
Ako se ne varam smije se mijenjati samo ako je sigurnost dovedena u pitanje, ali ne i slučaju upitne pouzdanosti/relijabilnosti.
0
0
ovjde je dobro objašnjeno, da ne kopam po pravilniku:
https://racingnews365.com/how-f1-manufacturers-are-still-allowed-to-upgrade-their-engines
2
0
U Bahreinu je bilo izjednačeno. Lijepo je vidjeti napredak Ferrarija. No, ja ne bi umanjivao Leclerovu izvedbu činjenicom da je Ferrari najjači motor. U utrci je bilo otvoreno. Max je mogao dobiti utrku. Leclerc je nadigrao Maxa.
Na drugom sam portalu pročitao kako je Lec namjerno ostao u 7. brzini da navuče Maxa na kraju ciljne. To je bilo kad je Max prodimio kroz prvi zavoj.
11
4
Ej sad, Lecerc nadigrao Maxa, koji je cijelu utrku morao paziti na kočnice, i imao pokvareno upravljanje poslije prvog boksa, i na kraju odustao… Da nije bilo tih problema, moglo bi se reći da su bili izjednačeni, ali ovako, Ferrari je imao sve pod kontrolom.
2
2
prvo s volanom je imao problema zadnjih 10 krugova ,drugo sa kocnicama nije imao problema ….a kao trece da leclerk je nadigrao maxa u ona tri kruga poslije prvog boksa … to ne umanjuje voznju maxa ..vec da je takticki bio spreman za to …naravno zahvaljujuci svom bolidu koji je napokon dobro sklepan za tu utrku ….. za slijedecu ce mo vidjet tko je gazda a tko veze konja
2
1
Ne znam gdje se ti informišeš, ali blago rečeno, nemaš pojma. Nakon prvog boksa, spuštanje sa dizalice je oštetilo upravljanje. Probleme sa kočnicama su prijavili u šestoj krivini prvoga kruga. I od tada ih je morao paziti. Malo manje ih jd morao paziti pred kraj kad je bolid olakšao. Bez obzira šta neki pisali kako je Max idiot, i kako je pokušavao na pogrešnom mjestu, nemaju pojma da različiti bolidi imaju razllike u zavisnosti od dijela staze. Ali Max koji ima vožnju u malom prstu to vrlo dobro zna. Iako takvi mislili da se Max izblamirao, on je pokušao na jedinom mjestu na kojem je nešto mogao pokušati, s obzirom na probleme koje je imao. A na drugom pravcu mu jednostavno nije mogao dovoljno prići da tamo pokuša, zbog boljeg Ferrarijevog ubrzanja.
2
1
Isto kao i kod svih drugih motora ….
2
0
Piše u članku da to nije nešto neobično kod konstruktora motora, vjerujem da nisu ni Mercedes ni RB ni Renault odvrtili motore na maksimum, ali očigledno je Ferrarijeva baza po pitanju motora osjetno bolja nego kod ostalih.
3
1
Iskreno bi želio da Ferrari izdominira ovu sezonu (MErc stajl). Nikakve borbe ovo ono, samo procesija i CL i CS borba za prva mjesta. Jer ako će biti gusto do kraja sezone bojim se da mi to čuka nebu izdržala ko nekad sa Hamstom i Massom. PLače Massa na podiju plačem ja ispred TV-a. I zato dečki proceija ako može ove godine do titule, a slijedeće može borba sa drugima. Hvala. :)
16
3
pa valjda smo zaslužili barem jednu takvu sezonu nakon toliko muka ovih godina :)
4
2
Ako je ovo istina, onda su napravili čudo. Uz razvoj ostalih komponenti i, po potrebi, dodatno ˝odvrtanje˝ motora, ovo bi mogla biti godina za naslov, konačno.
7
0
Nije mi se sviđala dominacija Red Bulla, Mecke pa nit ne zelim ni Ferarijevu.Kad neka ekipa odmagli naprijed a drugi samo voze u krug nije gust gledat.Nek bude kao 2017,2018 ili prosle sezone.
4
16
Nece ti se Tifosi bas slozit :D.
Dok su dominirali RB i Merc su svi govorili da nijedna dominacija nije dobra itd.
Ali mislim da im crvena dominacija nebi smetala :D.
11
0
naravno. sve osim crvene dominacije je nedopustivo. :P
/s
10
1
Nitko nikad dominaciju ko sta je imao tim kojeg imas u nicku tako da ove fire gfje su tri tima unutar pola sec ne spominji kao sta je Merc imao u hobridnoj eri jer ispada smijesno
7
1
Nisam vidio neku pretjeranu dominaciju nego dobru borbu, na trenutke gusto. Ferrari je bolji ZA SAD (prva je utrka) i to nije nikakva dominacija. Dominacija je ono sto je Mercedes imao, ne moze se usporediti.
4
1
2019. je ferrari u konstruktorskom ( to donosi nivčiće ) završija 2. 2020. je bila jedna od najgorih sezona tima u povijesti , a lani su mnogi predviđali borbu u sredini poretka no na kraju su “dobili” jako dobri McL ukonstruktorskom , a CS je završija ispred LN jer ferrari je u odnosu na 2020. ostvarija zaista veliki pomak . svo vrime na čelu tima je bija binotto po kojem se stalno pljuvalo , ismijavao se njegov lik ( harry potter ) , naočale , nesposobnost itd . ovu sezonu je ferrari započeja furiozno ali može se to gledat na 2 načina …. “po jutru se dan poznaje ” ali i “prvi mačići se u more bacaju” . za fanove i napetost prvenstva bolje bi “legla” ona prva izreka . ako je točno šta piše u članku onda bi to moglo bit to mada ni MB ni RB neće stajat prekriženih ruku . svi spominju odličnu , pametnu vožnju CL ( 100 % zasluženo ) , taktiku , strategiju , odličan i brz box … ka dje to “štekalo” pljuvalo se po nesposobnom mattii , a sad niko ni da ga spomene , pohvali … makar malo . znači kad ide loše on je krivac , a kad krene odlično svi su zaslužni za to osim … njega . interesantno .
14
0
Može to i obrnuto: kada ide dobro zasluga je moja, a kad ne ide kriv je tim, a ne ja. To je ljudska narav. Binotto kao šef momčadi snosi odgovornost za rezultat, dobar ili loš, nešto kao trener u nogometu. Kada stvari krenu loše prvo se mijenja trener, a ne recimo sportski direktor. Mislim da je Mattiji bitnije mišljene Elkanna i ekipe od mišljenja forumaša.
8
0
Bas super da jedna momcad ima veliku prednost u motoru ciji razvoj je zamrznut na x godina.
1
1
Mislim da nije neka ogromna prednost, smanjit ce se tijekom sezone dodatno, ali netko mora bit najbolji i najgori. U svakom slucaju nije situacija kad je Mercedes imao laganih 2 sekunde prednosti nad svima, a razvoj nije bio zamrznut ali dobrano ogranicen sa tokenima.
4
1