Izdvojeno

Carlos Sainz i Ferrari postigli dogovor o produženju ugovora

Piše: Haris Džananović

Prije 6 mjeseci, 22 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Španjolski vozač, Carlos Sainz svoju drugu sezonu kao vozač Scuderije Ferrari počeo je ostvarivši dvostruku pobjedu talijanske ekipe na Velikoj nagradi Bahraina. Iako je nekoliko puta nakon utrke istaknuo da nije zadovoljan svojim performansama, rekavši da može izvući mnogo više iz novog F1-75, navijačima i osoblju momčadi sigurno nije ostao gorak okus u ustima.

Zimska pauza je, osim velikog skoka u jakosnom poretku, za Ferrari donijela i nešto jasniju sliku budućnosti. Prema izjavama za medije tijekom prethodnog vikenda, i sam Sainz i šef ekipe Mattia Binotto, ponudili su nam rasplet priče oko novog ugovora za Španjolca. Sainz je na pitanja odgovorio da su pregovori “vrlo, vrlo, vrlo blizu okončanja”, dok je Binotto rekao sljedeće:

“Mislim da smo pronašli zajednički jezik. Sada je stvar samo prenošenja uvjeta na papir.”

Nakon što je dio fokusa sklonjen sa pregovora o nastavku angažmana, Sainz sve snage može usmjeriti na privikavanje i razvoj novog bolida. Prvi utisci s predsezonskih testiranja i prvog trkaćeg vikenda po kalendaru, govore nam da je Charles Leclerc onaj koji se bolje adaptirao na novi F1-75:

“U treninzima sam bio dosta iza, možda i najvećom marginom od mog dolaska u Ferrari i zbog toga nisam potpuno sretan s ishodom vikenda iako smo zabilježili dvostruku pobjedu.”

Osim toga, Sainz je istaknuo svoje planove za poboljšanje u idućim tjednima:

“Iako je ovo bio jedan od težih vikenda na osobnom nivou, jasno je da moram skupiti što više informacija i prionuti na posao. Jako je bitno adaptirati se na novi bolid što brže, shvatiti gdje Charles pravi razliku u performansama – kako pristupa ulasku u zavoje, na koji način održava gume i slično.”

Sainz vjeruje da njegov stil vožnje ne odgovara u potpunosti novoj generaciji bolida i kaže da je razlika između njega i timskog kolege veća nego ikada:

“Ne vozim bolid na način koji bi trebao, barem ne s trenutnim postavkama. Očigledno, Charles je napravio bolji posao u svakoj sesiji, ali mislim da sam polako hvatao konce kako je vikend odmicao, posebno u Q2 i Q3. U pitanju je zaostatak koji nisam vidio prethodne sezone i jasno je da moje mogućnosti ne dolaze u pitanje. Potrebno je raditi, upoznati bolid što više i siguran sam da mogu pokazati bolju predstavu na idućim stanicama kalendara.”

Sainz je svoje mjesto u Ferrariju definitivno opravdao, a novu priliku će dobiti već ovog tjedna kada je na rasporedu Velika nagrada Saudijske Arabije. Ekipa iz Maranella će nastavak dobre forme tražiti od 25. ožujka, prvim slobodnim treningom od 15 sati.

Komentiraj

22 komentara

  1. Chili, nedostaješ u McLarenu. 🥺



    17

    1
  2. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Pravi potez Ferrarija! Forza Carlos! Forza Ferrari! 👏



    19

    0
  3. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    Pozdrav ekipa, novi sam na forumu 😁



    34

    1
  4. e još najbolje da nisu postigli dogovor. Ferrari trenutno ima super bolid, super vozačku postavu, a bome ni box + pitwall nisu bili za bacit na prvoj utrci. Samo nek ovako nastave.



    14

    0
  5. Dobar potez i win-win situacija za oboje, pogotovo s obzirom što je Ferrari pokazao u prvoj utrci. A Sainz je pouzdana valuta, konstantan i može pridonijeti razvoju bolida kroz feedback sa staze… Odlično!



    15

    0
  6. James Hunt
    Mata98 Prikaži

    Tko god prati Carlosovu karijeru od početka zna da se radi o vrlo marljivom i odličnom vozaču 😁



    25

    0
  7. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Iako je puno prerano za neke zaključke, ali ako bude tjesna borba između Ferrarija i druge momčadi, ja mislim da će Sinz završiti ispred Čarlija.
    Ima konstantu i malo kalkulira te uz to ima brzine.



    12

    5
  8. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    nek mu daju 2-3 godine da može opušteno voziti ove godine.

    meni je ovo značajna rečenica “Jako je bitno adaptirati se na novi bolid što brže, shvatiti gdje Charles pravi razliku u performansama – kako pristupa ulasku u zavoje, na koji način održava gume i slično.”
    Imam dojam da prvaci ne proučavaju tuđe stilove, nego guraju svoj, i samostalno uče, a ovi koji proučavaju druge pa pokušavaju kopirati ne mogu napraviti taj iskorak kada je potrebno, i tu se stvara razlika.
    Sainz će sad poručavati Charlesovu vožnju. A kopija ne može bolje od originiala. Siguran sam da Charles nikada nije proučavao Sainzovu vožnju..
    Malo brbljam u iščekivanju vikenda :)



    5

    19
    • Ne mora biti nužno da ga kopira ako kombinira svoje jake strane i od kolege… ja bih to nazvao učenjem i napredovanjem a ne kopiranjem.



      19

      0
      • Blue Flag
        dFixxx3r Prikaži

        moguće..
        zanima me jel lujo, alonso, ili čak max ikada rekli da “trebaju shvatiti kako im timski kolega ulazi u zavoje, na koji način održava gume, i slično..”



        2

        3
        • Sainz je malo opušteniji s novinarima, pa im možda kaže i više nego bi trebao za svoj imidž F1 pilota.
          Lewis i Alonso imaju puno više PR treninga i siguran sam da baš nikad ne bi rekli da proučavaju stil vožnje suparnika iako sam 100% siguran da to rade. Na koncu konca što im je posao ako ne to, shvatiti gdje netko nešto radi bolje i da li je to primjenjivo na tebe.



          15

          0
        • A šta misliš zašto luji njegov trkaći inženjer govori u kojim zavojima gubi u odnosu na botasa prošle godine (da, bilo je i toga)… možda to nije izgovorio novinarima ili novinari nisu prenijeli bikoz blessed je nepogriješiv… ali da… gledaju oni te informacije i trude se popraviti svoju izvedbu… ništa negativno ne vidim u tome.
          Kad bi bar bilo više toga, pa da naši vrli političari kopiraju švabiju a ne da gledaju kako je u srbiji ili bosni lošije… kad si zadnji put vidio vijest iz slovenije u dnevniku? … al bitno da znamo kad vučić prdne… no to su druge teme… i ovako sam previše otišao u off



          9

          0
    • Čovjek je iznio zanimljivu teoriju, ail fanovi dobroga Carlosa ga zasuli minusima bez razmišljanja.
      U Ferrariju će brzo morati donijeti odluku o prvom vozaču jer je Max blizu. Nekako mi se čini da to neće Saintz osim ako Leclerc ne ukenja nešto big time.



      2

      3
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        Ili se možda samo ne slažu s njim? 😄
        Mislim da je više do toga što wapi kaže da Carlito kaže novinarima više od ostalih.
        Realno čovjek nije opterećen nimalo, došao iz kraljevske obitelji što se tiče motorsporta i pokazao da je tu zbog skilla, a ne prezimena. Imam osjećaj da se najmanje od svih vozača na gridu ima potrebu pokazivati i busati u prsa. Dođe odvozi najčešće jako dobro baci par fora i ode doma.
        Kad mi Hamsta ode u mirovinu mislim da će mi Carlito postati najdraži vozač zbog svega navedenog



        5

        0
    • dFixxx3r … “Imam dojam da prvaci ne proučavaju tuđe stilove, nego guraju svoj, i samostalno uče, a ovi koji proučavaju druge pa pokušavaju kopirati ne mogu napraviti taj iskorak kada je potrebno, i tu se stvara razlika.” interesantna konstatacija . ekipa iz lap 76 je duboko involvirana u F 1 ( i druge moto trke ) , sve pažljivo prate , analiziraju . e pa posli bahreina su 3 sata pričali , analizirali . ne virujem da da je erceg isisa iz prsta kako je CL izjavija da je napravija temeljitu pripremu za trku . izjavija je ( CL ) da je gleda snimka maxa iz prethodnih godina kako napada u zavoju di je i njega napa i da je za to bija spreman pa je valjda i ta analiza stila napadanja maxa urodila uspjehom leclerca . znači li to da je potencijalni prvak proučava maxa , a nije “gura” svoje . više puta smo TR čuli sa pita obavjest vozaču di mu kolega ili suparnik pravi razliku . misliš da se posli teninga to ne analizira , a u analizi je prisutan vozač koji “gubi” nekoliko desetinki ? je li “kopiranje” i korištenje informacija koje vozač daje ( u ferrariu to trenutno radi carlos ) inžinjerima , a koristi ih i CL ? CS je da jako zrelu izjavu ( od početka kairjere u F 1 ga ta zrelost krasi ) jer normalno je proučavati druge suparnike/kolege/protivnike , to se radi u mnogim sportovima . i ko kaže da carlos pokušava kopirat leclerca ? zar nije iskorak u karijeri CS to šta je dobija poziv ferraria i pred potpisivanjem je novog ugovora ? misliš da su u maranelu budale pa ne znaju šta su sa carlosom dobili ? zašto bi bila “sramota” da carlos analizira ( proučava kako pišeš ) vožnju CL , a nije “sramota” kad leclerc izjavi da je posmatra ( je li to drugi izraz za proučavanje ? ) kako je max prijašnji sezona napada na tom mistu di je i njega napa ? izjavom ( po lapu 76) da je sve isplanira izgleda da je i CL “debelo” proučava , uradija analitičku pripremu za bahrein št aje urodilo plodom . ako je CL i nešto brži , CS je pokaza da je konstantniji . i opet ću se “pozvat” na izjavi DR kako su za njega max i carlos po brzini vrlo blizu . ako DR malo ne brblja onda su i CS i CL po brzini vrlo blizu zar ne ?


      0

      0
  9. Charles Leclerc
    F12000 Prikaži

    Sretna momčad koja ga ima. Čestitke Carlosu, samo hrabro i gladno naprijed!



    6

    0
  10. Charles Leclerc
    Leclerc1978 Prikaži

    Nevezano gore za temu. Sad sam upravo pročitao strani članak na fb, da je momčad Ferrarija koristila niske okretaje rada motora na utrci u Bahrainu, te da če polako otključavati snagu motora kako sezona bude odmicala.
    Ako je to istina, ovi iz Honde i Mercedesa neče mirno spavati.



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni