Izdvojeno

Leclerc se sa inženjerima našalio o kvaru motora: Svima sam dao srčane udare

Piše: Marko Litvić

Prije 1 godinu, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ferrari je u Bahreinu ostvario svoju prvu pobjedu još od 22. rujna 2019., kada je Sebastian Vettel pobijedio u Singapuru. Vozač koji je prekinuo taj crni niz je Monegažanin Charles Leclerc.

Leclerc je startao s prve startne pozicije i skoro cijelu utrku nije ispuštao svoje vodstvo. U jednom dijelu utrke je imao borbu s braniteljem naslova – Maxom Verstappenom. No Leclerc se dobro obranio od napada i zadržao vodstvo.

Kasnije je odlično odradio ponovljeni start nakon što se sigurnosni automobil povukao sa staze (izlazak sigurnosnog automobila se dogodio zbog odustajanja Pierrea Gaslyja, čiji se bolid zapalio).

Par krugova kasnije, pred sam kraj utrke, Verstappen odustaje zbog kvara na pumpi za gorivo i Leclercu je pobjeda bila “u džepu” jer iza njega je bio momčadski kolega – Carlos Sainz.

No dok se približavao 13. zavoju, Leclerc se, inspiriran događajima iz 2019. godine, odlučio našaliti sa svojim inženjerom.

“Našalio sam se preko radija u zadnjem krugu, rekao sam kako se nešto čudno događa s motorom. Vjerujem kako sam svima dao srčane udare, ali sve je bilo u redu i jako sam sretan što smo ovoga puta stigli do kraja.”

Charles Leclerc

Taj razgovor preko radija je vjerojatno mnogima promakao jer je većina ljudi u tome trenutku bilo šokirano odustajanjem drugog Red Bullovog vozača – Sergija Pereza, koji je odustao samo dva kruga nakon Verstappena.

Te radio poruke između Leclerca i njegova inženjera su išle ovako.

Leclerc: “Nešto je čudno u motoru!”

Inženjer: “Razumijem” (smijeh)

Leclerc: “Šalim se!”

Inženjer: “Razumio sam. Imamo dvostruke žute zastave na startno-ciljnoj ravnini. Perez je stao u prvom zavoju.”

Što se dogodilo 2019.? Naime, Leclerc je i tada vodio VN Bahreina s najbolje startne pozicije i činilo se kako će pobijediti sve dok nije došlo do kvara na motoru. Jedan od cilindara je prestao raditi i oduzeo mu puno snage u motoru. Ubrzo su ga prestigli Mercedesovi Lewis Hamilton i Valtteri Bottas. Leclerc je tu utrku završio na postolju kao trećeplasirani, ali malo ga je dijelilo od prve pobjede za Ferrari.

Komentiraj

8 komentara

  1. Jel se sprdao zbog 2019. god ili je sprdao Red Bull zbog 2022. god , pitanje je :D.



    2

    2
    • Nije sprdao niti jednu ekipu nego je čovjek bio sretan i malo je zezao svoju ekipu ,što je naravno super kada pobjeđuješ,tko bi ti zamjerio
      Nisam stekao dojam da je Leclerc čovjek koji bi bilo koga na stazi omalovažavao ,no to je opet moj subjektivni dojam ,možda netko gleda na to drugačije ,i to je ok,pa nismo svi isti ,klonirani
      Za mene je svaka argumentirana rasprava dobro došla,ali ne ,nikada neću podržati razno razna lupetanja i gluposti ako ekipa i vozač pogriješi ,mislim imamo svi i oči i uši
      Ja volim ferrari i bilo tko da dođe voziti j,naravno da navijaš za toga vozaća
      Naravno da bi uvijek kritikovao i vozača kao što je Leclerc ako pogriješi i ne bude u pravo naravno da bi ga opleo


      0

      0
  2. Samo da oni tebi ne daju srčani kod sljedeće promijene guma npr 😁
    Šalu na stranu… Ovo isto može pokazati da je u Ferrari-u dobra atmosfera i da vlada međusobno povjerenje..



    19

    0
  3. Malo sam gledao rezultate 2010.
    1. Alonso – Ferrari
    2. Massa – Ferrari
    3. Hamilton – McLaren

    Naslov:
    Vettel – Red Bull

    Zanimljivo je vidjeti dva Ferrarija na vrhu i Hamiltona na trećoj stepenici kao i ovaj vikend.
    Po tom receptu RB nosi naslov. 😁 (znam da to nema veze s razumom, samo mi je interesantno)

    Uvijek sam navijao za Alonsa, ali da me netko pita za koja navijam da osvoji naslov, morao bih reći da navijam za Maxa isključivo radi vozačkih sposobnosti i agresivnog stila u smislu da grize na svaku priliku (što je poanta utrkivanja). Problem je sada što iz istih razloga navijam i za Lecrerca i drago mi je vidjeti Ferrari u vrhu. S obrzirom da Max ima naslov prvaka, nadam se da će Ferrari bolje iskoristiti ovu 2022., nego 2010. godinu koju su startali s istim rezultatom.



    15

    2
  4. pa dobro im je i rekao, nesto je cudno s ferrari motorom. konacno je najbolji.



    12

    1
  5. Lako se sad zajeb… kad je pod haubom zvijer.
    Samo da im se ne obije o glavu kasnije.
    Inace mi se svidja ovo, djeluje da je zdrava atmosfera u momcadi.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni