Izdvojeno

Leclerc se sa inženjerima našalio o kvaru motora: Svima sam dao srčane udare

Piše: Marko Litvić

Prije 6 mjeseci, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ferrari je u Bahreinu ostvario svoju prvu pobjedu još od 22. rujna 2019., kada je Sebastian Vettel pobijedio u Singapuru. Vozač koji je prekinuo taj crni niz je Monegažanin Charles Leclerc.

Leclerc je startao s prve startne pozicije i skoro cijelu utrku nije ispuštao svoje vodstvo. U jednom dijelu utrke je imao borbu s braniteljem naslova – Maxom Verstappenom. No Leclerc se dobro obranio od napada i zadržao vodstvo.

Kasnije je odlično odradio ponovljeni start nakon što se sigurnosni automobil povukao sa staze (izlazak sigurnosnog automobila se dogodio zbog odustajanja Pierrea Gaslyja, čiji se bolid zapalio).

Par krugova kasnije, pred sam kraj utrke, Verstappen odustaje zbog kvara na pumpi za gorivo i Leclercu je pobjeda bila “u džepu” jer iza njega je bio momčadski kolega – Carlos Sainz.

No dok se približavao 13. zavoju, Leclerc se, inspiriran događajima iz 2019. godine, odlučio našaliti sa svojim inženjerom.

“Našalio sam se preko radija u zadnjem krugu, rekao sam kako se nešto čudno događa s motorom. Vjerujem kako sam svima dao srčane udare, ali sve je bilo u redu i jako sam sretan što smo ovoga puta stigli do kraja.”

Charles Leclerc

Taj razgovor preko radija je vjerojatno mnogima promakao jer je većina ljudi u tome trenutku bilo šokirano odustajanjem drugog Red Bullovog vozača – Sergija Pereza, koji je odustao samo dva kruga nakon Verstappena.

Te radio poruke između Leclerca i njegova inženjera su išle ovako.

Leclerc: “Nešto je čudno u motoru!”

Inženjer: “Razumijem” (smijeh)

Leclerc: “Šalim se!”

Inženjer: “Razumio sam. Imamo dvostruke žute zastave na startno-ciljnoj ravnini. Perez je stao u prvom zavoju.”

Što se dogodilo 2019.? Naime, Leclerc je i tada vodio VN Bahreina s najbolje startne pozicije i činilo se kako će pobijediti sve dok nije došlo do kvara na motoru. Jedan od cilindara je prestao raditi i oduzeo mu puno snage u motoru. Ubrzo su ga prestigli Mercedesovi Lewis Hamilton i Valtteri Bottas. Leclerc je tu utrku završio na postolju kao trećeplasirani, ali malo ga je dijelilo od prve pobjede za Ferrari.

Komentiraj

8 komentara

  1. Jel se sprdao zbog 2019. god ili je sprdao Red Bull zbog 2022. god , pitanje je :D.



    2

    2
    • Nije sprdao niti jednu ekipu nego je čovjek bio sretan i malo je zezao svoju ekipu ,što je naravno super kada pobjeđuješ,tko bi ti zamjerio
      Nisam stekao dojam da je Leclerc čovjek koji bi bilo koga na stazi omalovažavao ,no to je opet moj subjektivni dojam ,možda netko gleda na to drugačije ,i to je ok,pa nismo svi isti ,klonirani
      Za mene je svaka argumentirana rasprava dobro došla,ali ne ,nikada neću podržati razno razna lupetanja i gluposti ako ekipa i vozač pogriješi ,mislim imamo svi i oči i uši
      Ja volim ferrari i bilo tko da dođe voziti j,naravno da navijaš za toga vozaća
      Naravno da bi uvijek kritikovao i vozača kao što je Leclerc ako pogriješi i ne bude u pravo naravno da bi ga opleo


      0

      0
  2. Samo da oni tebi ne daju srčani kod sljedeće promijene guma npr 😁
    Šalu na stranu… Ovo isto može pokazati da je u Ferrari-u dobra atmosfera i da vlada međusobno povjerenje..



    19

    0
  3. Malo sam gledao rezultate 2010.
    1. Alonso – Ferrari
    2. Massa – Ferrari
    3. Hamilton – McLaren

    Naslov:
    Vettel – Red Bull

    Zanimljivo je vidjeti dva Ferrarija na vrhu i Hamiltona na trećoj stepenici kao i ovaj vikend.
    Po tom receptu RB nosi naslov. 😁 (znam da to nema veze s razumom, samo mi je interesantno)

    Uvijek sam navijao za Alonsa, ali da me netko pita za koja navijam da osvoji naslov, morao bih reći da navijam za Maxa isključivo radi vozačkih sposobnosti i agresivnog stila u smislu da grize na svaku priliku (što je poanta utrkivanja). Problem je sada što iz istih razloga navijam i za Lecrerca i drago mi je vidjeti Ferrari u vrhu. S obrzirom da Max ima naslov prvaka, nadam se da će Ferrari bolje iskoristiti ovu 2022., nego 2010. godinu koju su startali s istim rezultatom.



    15

    2
  4. pa dobro im je i rekao, nesto je cudno s ferrari motorom. konacno je najbolji.



    12

    1
  5. Lako se sad zajeb… kad je pod haubom zvijer.
    Samo da im se ne obije o glavu kasnije.
    Inace mi se svidja ovo, djeluje da je zdrava atmosfera u momcadi.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni