Izdvojeno

Vaša pitanja za podcast #8

Piše: Pulsmedia portal

Prije 6 mjeseci, 29 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Dragi naši,
s obzirom na to da se sutra snima novi podcast kod Tribine kao našeg domaćina – pozivamo vas da nam postavite svoja pitanja vezano za aktualnosti unutar svijeta Formule 1, vezano za F1puls portal ili za bilo koju (ne)prigodnu temu. Prednost imaju donatori, a ako ste pitanja već postavili putem Instagrama ili neke druge mreže, ne morate ih ponavljati ovdje.

U podcastu će biti urednici Luka Softić, Lovro Andraka i Ante Vetma.

Komentiraj

29 komentara

  1. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži
    x1

    Kako odrzavate higijenu u gradu?



    14

    0
  2. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Može komentar usporedbe bolida Ferrarija i Redbulla? čini li vam se, kao i meni da je RB odabrao “Mercedesov” low rake, high speed drag koncept, a Ferrari tipični Redbullov highdownforce koncpet koji je na kraju odnio pobjedu. Mislite li da je to odabrani setup za Bahrain ili generalna karakteristika auta koja će se vući kroz cijelu sezonu? Hvala!



    2

    3
  3. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Mislite li da će Merc doći na razinu Red bulla i Ferarrija budući da su svi korisnici njihovih motora zakucani za dno? Je li lanjski spaceship motor sada najlošiji na gridu?



    4

    0
  4. Ferrari
    TJ7 Prikaži

    Mozete li pojasniti razlike u quali i race paceu? Npr. u zadnjoj cetvrtini prosle sezone je RB mogao izazvati Mercedes u kvalifikacijama ali ih u utrci nisu mogli pratiti i isto smo vidjeli na VN Bahreina i to i u Max/Charles i u Checo/Carlos dvoboju.

    Sto su ogranicavajuci faktori? Da li timovi zapravo rjesavaju 2 ili vise problema ako zele povecati i race i quali pace? S manjim gubitkom downforcea prilikom pracenja bolida ove sezone, quali pace bi trebao biti mnogo manje bitan. Zasto se timovi ne fokusiraju vise na race pace?



    2

    0
    • Zanimljivo zapažanje, moram priznati, mene interesuje kako se ovoliko troše gume, 3 zamjene a moglo je još.. i moram reći da su me iznenadile gume hard vs medium vs soft, čudne komponente, čudne oscilacije, dosta drugačije nego prošle godine, velika nepoznanica, hard je neupotrebljiv i traje kao soft što je jako čudno, ne znam šta je Pirelli tu radio.. to bi se trebalo malo izanalizirati.


      0

      0
  5. Mislite li da ce se Vettel umiroviti na kraju godine zbog lose forme Aston Martina (ako se ne poboljsaju) ?



    11

    0
  6. U prošlom podcastu gosp. Vetma je istakao problem kontrole troškova. No, može li nešto potpunija rasprava na pitanje:

    Zašto bi timovi s velikim resursima poštovali ograničenja budžeta od $140 miliona dolara?

    Prema Pravilima (vidjeti 26-28 str.) predviđene su slijedeće vrste kazne za prekoračenje budžeta:
    1. novčana kazna
    2. manje sportske kazne
    3. sportske kazne (Material Sporting Penalty)
    4. uvođenje supervizije nad potrošnjom (monitoring)

    Kako su prošle godine neki timovi ((Ferrari, Red Bull i AlphaTauri?? navodno problematizirali primjenu sportskih pravila jer ista nisu dovoljna jasna pitam:
    1. Tko će te kojom metodologijom “dokazati” da je prekršeno pravilo ograničenja budžeta?
    Npr. zar Mercedes/Red Bull ne mogu paralelno testirati tri potencijalne solucije, a na kraju u financijskom “izvještaju” navesti tek troškove ideje koja “radi”. Da li će ograničenje budžeta ispuzati na marginu “gentlemen agreementa”?

    2. Ako ne bude primjene sportskih kazni nije li isplativije prekršiti pravilo, požnjeti uspjeh i proći „tek“ sa simboličnm novčanom kaznom?

    II set pitanja:
    Leclerc je do sada redovito bio dobar u Bahrainu.
    Da li je stvarna forma Ferrarija bliža izvedbi Charles Leclerca ili Carlos Sainza?
    Što mislite koliko je na Red Bullovov podbačaj u Bahrainu utjecalo to da su manje upoznati sa autom ili to da su radili do zadnjeg trena (RB je donio veću nadogradnju na zadnjem danu testa (Ferrari jedva da je što mijenjao u odnosu na Španjolsku)?

    Jeddah traži manje downforce u odnosu na Bahrain. Da li će Mercedes biti bliže Ferrariju na predstojećoj utrci?
    Ili će “nedokazani” koncept auta i “anemični” motor prikovati Mercedes na isti ili čak veći zaistatak u odnosu na prošlu utrku?

    Da li će Alfa Romeo i Haas “potonuti” kako sezona bude odmicala?
    Bottas po starom: loši startovi u utrci sa 6. na 14. mjesto ….. iznimka ili sve po starom?



    3

    1
  7. …molim da analizirate maxove pokušaje pretjecanja nad charelsom ‘iz trećeg reda’, imam dojam da je kretao u pretjecanje a jedva da bi bio u drs-u, to dosad nije bilo tako lako izvedivo….u tim pokušajima je očito ispraznio baterije i izgubio mogućnost obrane što isto do sad nije bilo baš tako, tj. lakše bi se branilo…



    1

    0
  8. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    Da li smatrate da će neke “loše plasirane” momčadi pokušati kopirati koncept Ferrari sidepoda obzirom da se oni čine kao najlakše za kopirati a da se ne “stiskaju” unutrašne komponente?


    0

    0
  9. Pijete li ladno pivo i tokom zime?



    2

    0
  10. Fernando Alonso 14
    AlonsoForever Prikaži

    Zašto Ante Vetma ne voli Fernanda Alonsa? Mislim, ne da ne voli, ne mrzi ga, nego, u smislu kad ga se s nekim uspoređuje u bilo kojoj random temi, uvijek dadne “prednost” i više simpatije tom nekom drugom, nego Alonsu. Zbog čega to? Volio bih iskreno da mi odgovori.



    2

    2
  11. Mislite li kako su se novi bolidi pokazali boljima za utrkivanje nego prijašnjih godina i vjerujete li kako Leclerc može do titule ako Ferrari ostane pri vrhu do kraja sezone? Usput veliki pozdrav za Antu nadam se kako ćemo ga slušat jednog dana opet na televizijskim ekranima :)


    0

    0
  12. Kakvo mišljenje imate po pitanju razvoja bolida kroz sezonu, s obzirom na budžet i ostala pravila, tj. koliko ko realno može poboljšati performanse i u skladu s tim, kako vidite odnos snaga nakon 5-10 utrka? I kratak komentar Ferrarijevog pit-walla, da li i dalje možemo oćekivati da ostanu na visini zadatka kao u prošloj utrci? Hvala!


    0

    0
  13. Pitanje: Tko je odgovoran za clusterfuck sa cijenama i očajnom implementacijom Puls Managera ove sezone? Nakon prve utrke pojedini imaju najbolju šasiju + motor + jednog od top vozača i postoji li plan da se pročita Zid prvaka i komentari tamo i nešto napravi po ovom pitanju?



    2

    0
  14. Nigel Mansell
    drv Prikaži

    Ne znam je li mi možda promaklo, ali na prošlom podcastu je Ante zapisao svoju prognozu, i nije ju poslije pročitao.

    Živo me zanima što je prognozirao!!


    0

    1
  15. Mislim da podcast ne moze proci bez diskusije o zadnjih par krugova u Abu Dhabiju prosle sezone kao i o izvjestaju FIA-e vezano za kontroverzne odluke u tih zadnjih par krugova :pivo:


    0

    2
  16. S obzirom da Mercedes ima dosta problema sa poskakivanjem bolida pri većim brzinama uglavnom na ravnicama. Mislite li da će na ovoj stazi koja je također dosta brza, ali ipak nešto zavojitija uspjeti kontrolirati taj svoj problem i možda konkurirati za prva dva mjesta?


    0

    0
  17. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    Pozdrav.
    Da li će Mercedes osvojiti duplu krunu i zašto hoće ? 😎


    0

    2
  18. Dali je bilo bombe na dronu?


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni