Dragi naši,
s obzirom na to da se sutra snima novi podcast kod Tribine kao našeg domaćina – pozivamo vas da nam postavite svoja pitanja vezano za aktualnosti unutar svijeta Formule 1, vezano za F1puls portal ili za bilo koju (ne)prigodnu temu. Prednost imaju donatori, a ako ste pitanja već postavili putem Instagrama ili neke druge mreže, ne morate ih ponavljati ovdje.
U podcastu će biti urednici Luka Softić, Lovro Andraka i Ante Vetma.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako odrzavate higijenu u gradu?
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovo ti ja mogu odgovoriti:
Lepo znaš kako! 😂
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Može komentar usporedbe bolida Ferrarija i Redbulla? čini li vam se, kao i meni da je RB odabrao “Mercedesov” low rake, high speed drag koncept, a Ferrari tipični Redbullov highdownforce koncpet koji je na kraju odnio pobjedu. Mislite li da je to odabrani setup za Bahrain ili generalna karakteristika auta koja će se vući kroz cijelu sezonu? Hvala!
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislite li da će Merc doći na razinu Red bulla i Ferarrija budući da su svi korisnici njihovih motora zakucani za dno? Je li lanjski spaceship motor sada najlošiji na gridu?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mozete li pojasniti razlike u quali i race paceu? Npr. u zadnjoj cetvrtini prosle sezone je RB mogao izazvati Mercedes u kvalifikacijama ali ih u utrci nisu mogli pratiti i isto smo vidjeli na VN Bahreina i to i u Max/Charles i u Checo/Carlos dvoboju.
Sto su ogranicavajuci faktori? Da li timovi zapravo rjesavaju 2 ili vise problema ako zele povecati i race i quali pace? S manjim gubitkom downforcea prilikom pracenja bolida ove sezone, quali pace bi trebao biti mnogo manje bitan. Zasto se timovi ne fokusiraju vise na race pace?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zanimljivo zapažanje, moram priznati, mene interesuje kako se ovoliko troše gume, 3 zamjene a moglo je još.. i moram reći da su me iznenadile gume hard vs medium vs soft, čudne komponente, čudne oscilacije, dosta drugačije nego prošle godine, velika nepoznanica, hard je neupotrebljiv i traje kao soft što je jako čudno, ne znam šta je Pirelli tu radio.. to bi se trebalo malo izanalizirati.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislite li da ce se Vettel umiroviti na kraju godine zbog lose forme Aston Martina (ako se ne poboljsaju) ?
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U prošlom podcastu gosp. Vetma je istakao problem kontrole troškova. No, može li nešto potpunija rasprava na pitanje:
Zašto bi timovi s velikim resursima poštovali ograničenja budžeta od $140 miliona dolara?
Prema Pravilima (vidjeti 26-28 str.) predviđene su slijedeće vrste kazne za prekoračenje budžeta:
1. novčana kazna
2. manje sportske kazne
3. sportske kazne (Material Sporting Penalty)
4. uvođenje supervizije nad potrošnjom (monitoring)
Kako su prošle godine neki timovi ((Ferrari, Red Bull i AlphaTauri?? navodno problematizirali primjenu sportskih pravila jer ista nisu dovoljna jasna pitam:
1. Tko će te kojom metodologijom “dokazati” da je prekršeno pravilo ograničenja budžeta?
Npr. zar Mercedes/Red Bull ne mogu paralelno testirati tri potencijalne solucije, a na kraju u financijskom “izvještaju” navesti tek troškove ideje koja “radi”. Da li će ograničenje budžeta ispuzati na marginu “gentlemen agreementa”?
2. Ako ne bude primjene sportskih kazni nije li isplativije prekršiti pravilo, požnjeti uspjeh i proći „tek“ sa simboličnm novčanom kaznom?
II set pitanja:
Leclerc je do sada redovito bio dobar u Bahrainu.
Da li je stvarna forma Ferrarija bliža izvedbi Charles Leclerca ili Carlos Sainza?
Što mislite koliko je na Red Bullovov podbačaj u Bahrainu utjecalo to da su manje upoznati sa autom ili to da su radili do zadnjeg trena (RB je donio veću nadogradnju na zadnjem danu testa (Ferrari jedva da je što mijenjao u odnosu na Španjolsku)?
Jeddah traži manje downforce u odnosu na Bahrain. Da li će Mercedes biti bliže Ferrariju na predstojećoj utrci?
Ili će “nedokazani” koncept auta i “anemični” motor prikovati Mercedes na isti ili čak veći zaistatak u odnosu na prošlu utrku?
Da li će Alfa Romeo i Haas “potonuti” kako sezona bude odmicala?
Bottas po starom: loši startovi u utrci sa 6. na 14. mjesto ….. iznimka ili sve po starom?
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
…molim da analizirate maxove pokušaje pretjecanja nad charelsom ‘iz trećeg reda’, imam dojam da je kretao u pretjecanje a jedva da bi bio u drs-u, to dosad nije bilo tako lako izvedivo….u tim pokušajima je očito ispraznio baterije i izgubio mogućnost obrane što isto do sad nije bilo baš tako, tj. lakše bi se branilo…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
…povlačim pitanje jer je objašnjeno tijekom dana na drugim medijima …slobodno uvrstite pitanja drugih …hvala…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da li smatrate da će neke “loše plasirane” momčadi pokušati kopirati koncept Ferrari sidepoda obzirom da se oni čine kao najlakše za kopirati a da se ne “stiskaju” unutrašne komponente?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pijete li ladno pivo i tokom zime?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zašto Ante Vetma ne voli Fernanda Alonsa? Mislim, ne da ne voli, ne mrzi ga, nego, u smislu kad ga se s nekim uspoređuje u bilo kojoj random temi, uvijek dadne “prednost” i više simpatije tom nekom drugom, nego Alonsu. Zbog čega to? Volio bih iskreno da mi odgovori.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislite li kako su se novi bolidi pokazali boljima za utrkivanje nego prijašnjih godina i vjerujete li kako Leclerc može do titule ako Ferrari ostane pri vrhu do kraja sezone? Usput veliki pozdrav za Antu nadam se kako ćemo ga slušat jednog dana opet na televizijskim ekranima :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kakvo mišljenje imate po pitanju razvoja bolida kroz sezonu, s obzirom na budžet i ostala pravila, tj. koliko ko realno može poboljšati performanse i u skladu s tim, kako vidite odnos snaga nakon 5-10 utrka? I kratak komentar Ferrarijevog pit-walla, da li i dalje možemo oćekivati da ostanu na visini zadatka kao u prošloj utrci? Hvala!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pitanje: Tko je odgovoran za clusterfuck sa cijenama i očajnom implementacijom Puls Managera ove sezone? Nakon prve utrke pojedini imaju najbolju šasiju + motor + jednog od top vozača i postoji li plan da se pročita Zid prvaka i komentari tamo i nešto napravi po ovom pitanju?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne znam je li mi možda promaklo, ali na prošlom podcastu je Ante zapisao svoju prognozu, i nije ju poslije pročitao.
Živo me zanima što je prognozirao!!
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Otkrit ce nam na kraju sezone :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da podcast ne moze proci bez diskusije o zadnjih par krugova u Abu Dhabiju prosle sezone kao i o izvjestaju FIA-e vezano za kontroverzne odluke u tih zadnjih par krugova :pivo:
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da to treba zakljucat :) Over and out
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
S obzirom da Mercedes ima dosta problema sa poskakivanjem bolida pri većim brzinama uglavnom na ravnicama. Mislite li da će na ovoj stazi koja je također dosta brza, ali ipak nešto zavojitija uspjeti kontrolirati taj svoj problem i možda konkurirati za prva dva mjesta?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pozdrav.
Da li će Mercedes osvojiti duplu krunu i zašto hoće ? 😎
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne mogu oni to vise platit uz ovaj cap :)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hoćemo li u baklavu i piće, nakon onih ćevapa što mi plivaš? 😂
Ali smanjujem ulog na bar jednu titulu. 😀
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Haha..Nesto vise nisi siguran….Jos dva, tri komentara i budem ja taj koji prognozira kante za Mercedes :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zato daj odmah ruku dok nije pojefitnilo :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
:koska:
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
👍
Budu li obje titule, sve ide na mene :cool:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dali je bilo bombe na dronu?
0
0