Izdvojeno

Horner: Ovo je bila najgora noćna mora

Piše: Ante Vetma

Prije 6 mjeseci, 27 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iako se prije utrke očekivalo da bi Red Bull u utrci trebao imati možda i bolji tempo od Ferrarija – već su prvi krugovi pokazali da bojazan o dominaciji jedne ekipe, barem na ovoj stazi, nije opravdana.

Max Verstappen je tako u posljednjoj fazi utrke izgledao kao da uz određene probleme s bolidom ipak ide do sigurne druge pozicije, ali je onda dramatično usporio i dokotrljao se do garaže zbog nečeg što je kasnije identificirano kao problem s pumpom goriva.

No, tu priči nije bio kraj. Sergio Perez je u prvom zavoju ostao bez snage iz motora pa je i treća pozicija pala u vodu. Red Bull je tako izgubio 30 potencijalnih bodova, a Ferrari je dobio dvostruku pobjedu na otvaranju sezone. Lewis Hamilton naslijedio je treće mjesto i podij za otvaranje sezone.

“Ne mogu se sjetiti kad nam se ovo zadnji put dogodilo. Ovo je najgora noćna mora. Strašno smo razočarani, ne samo zbog podija s Maxom nego i zbog podija sa Checom.”

“Ovo je bio brutalan završetak utrke za nas. Činilo se da imamo solidne bodove i onda je sve nestalo.”

Red Bull sumnja da je oba bolida pogodio isti problem, odnosno, da Hondin motor nije mogao doći do posljednjih litara goriva:

“Moramo pregledati bolide, rastaviti sustav za gorivo i shvatiti što se dogodilo. Znamo da je goriva bilo pa je to frustrirajuće.”

“Moramo shvatiti problem i uzvratiti udarac idućeg vikenda.”

Unatoč svemu, Horner je ohrabren performansama u Bahreinu i smatra da je ovo dobra početna pozicija za nastavak sezone.

“Mislim da smo imali kompetitivan bolid, to je dobra stvar. Nismo bili brzi kao Charles danas, ali smo imali dobru bitku između njega i Maxa.”

“Borili smo se za pobjedu u utrci u različitim stadijima. Sezona je jako, jako dugačka, 23 utrke. Ostavit ćemo ovo iza sebe i idemo na idući vikend.”

Komentiraj

27 komentara

  1. Mattia Binotto
    Limpskinz Prikaži

    Honda posla iz formule kako je i dosla



    5

    2
  2. James Hunt
    Jozuka Prikaži

    Uopce ne sumnjam da će već za tjedan dana biti u borbi za pobjedu. A ne bi me čudilo da uzmu p1 i p2. Mislim da bi Arabija mogla više odgovarati RB-u. Nadam se da sam u krivu.



    8

    1
    • Robert Kubica
      Yura Prikaži

      Ja isto mislim da ce u Arabiji RB biti najjaci. Danas sam primjetio koliko su brzi od Ferrarija na ravnicama i brzim zavojima, a Jeddah je puna toga, samo se nadam da ce biti borba kao i danas.



      9

      0
      • Michael Schumacher
        Slavenowsky Donator Prikaži

        Možda je upravo to “pritiskanje ” i koštalo RBR da danas odustanu? Danas preko radija je bilo Maxu rečeno da može koristiti punu snagu i to se dešavalo u momentima kada je Max napadao Leclerca!

        RBR je očigledno malo povećavao snagu motora da bi prešli Ferrari. Isti slučaj i sa Perezom, dok mu je Hamilton bio za vratom! Ovo nije mala stvar da se u jednom danu desi dva odustajanja i to u veoma kratkom intervalu! Možda su iz pit-lanea pogrešili, pa ne smiju javno to da kažu?

        Kako god, po ovome što smo danas gledali Ferrari je bio najbrži bolid danas! Max je u svakom svome napadu imao bolje zagrijane gume, ali nije uspio da predje, Leclerc je vrlo lako vraćao svoje pozicije, da bi na kraju pravio razliku po 3-4 sekunde.

        Generalno Ferrari i RBR su trenutačno u malom iskoraku od ostalih.



        18

        2
        • Carlos Sainz 55
          Tudum Donator Prikaži

          Merc je bio solidan prvih nekoliko krugova, ali mi se čini da su dosta rano pojeli gume. Već su pred prvu zamjenu guma počeli gubiti tempo. Na hardu su ga totalno izgubili. Dosta oni zaostaju za Ferkanom i RB-om.



          15

          0
        • Snaga motora se ne može mjenjati niti koristiti razni modovi rada kao prije.
          Jedino mogu po pitanju baterije štimati isporuku te snage. Motor je zaključan.


          0

          0
  3. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Steta, imali su jako dobar tempo obojica danas. Nevjerojatno mi je bilo vidjeti razliku u brzini na ciljnoj ravnici. Tko zna kako bi Max vozio da je uspio prestici Charlesa, bi li se odljepio ili bi bilo jos borbi.



    6

    0
    • Carlos Sainz 55
      Tudum Donator Prikaži

      Dojma sam da Max danas nije imao pretjerane šanse protiv Charlesa. Charles je sam rekao da ga je puštao u prvom zavoju da bi ga odmah kasnije mogao preteći pod DRS-om. Max je išao na sve ili ništa dok je ovaj mogao kalkulirati. Brutalan je Ferrari bio danas.



      26

      0
    • Ferrari
      nelinjo Prikaži

      Neke stvari nikad nećemo saznati, jer je prvo trebao preći Charlesa, a to je danas bila nemoguća misija za njega! :)



      2

      0
      • Robert Kubica
        Yura Prikaži

        Istina, Leclerc je trebao napraviti neku pogresku da bi ga Max pretekao “potpuno”. Medutim nije ni trepnuo i svaka mu cast na tome, nije lako ostati hladan kad je iza tebe vruci Max u brzom bolidu. Nadam se sto vise ovakvih borbi jer su po meni njih dvojica najkvalitetniji vozaci trenutno.



        16

        1
  4. I ja isto smatram da ga je LEC imao pod kontrolom. Takav mi je dojam. Kao da je Ferrari držao sve konce i lagano imao utrku pod kontrolom… Imam osjećaj da se VER lomio da pređe u vodstvo, a LEC to lagano vratio.
    Ubrzo će sljedeća utrka i drukčija staza pa ćemo vidjeti… Ferrari izgleda moćno



    20

    0
  5. Mozda bojazan od “dominacije” Red Bulla nije opravdana. Ali zato je bila “dominacija” Ferrarija :D.
    Stavljam pod navodnike , jer nitko nije niti ocekivao da ce Red Bull dominirati. Mozda su ocekivali da ce biti nesto brzi bolid , ali ne i dominantan.
    A Ferrari je danas bio ocigledno brzi bolid , ali isto tako ne i dominantan. I samo zato jer je u bolidu bio Max , Charles nije odmaglio na puno vecu prednost.



    19

    0
  6. Formula 1
    RazzHR Prikaži

    “Ovo je bio brutalan završetak utrke za nas. Činilo se da imamo solidne bodove i onda je sve nestalo.”

    Nestalo kažeš?
    Hahahahahaha… tako je i Mercedes govorio na kraju Abu Dhabija :)
    Karma nikad ne fula. Nikad.
    Aj živili…



    6

    30
    • James Hunt
      Jozuka Prikaži

      Karma ne postoji. “Karma” bi u tvome slučaju bila da se RedBullu ista stvar dogodi u ključnoj utrci u sezoni, a ne u prvoj. Ako pričaš o “karmi”, veća je “karma” što je Mercdes za sad kanta teška. “Karma” za sve godine prije.



      20

      4
  7. Prica se da je Red Bull ulio od INE premium gorivo u bolide.



    10

    2
  8. Realno Ferrari je ovdje pokazao da je i koplje iznad RB, Merc dokazao da su ipak 3., niti blizu dvojca, a daleko od ostatka. I nekako mi po snazi kao da su pali, kao da ih je najviše pogodilo novo gorivo. Čak i Renault izgleda da je parirao kad je bio iz Russela.

    Jel netko primijetio da je zvuk bolida drukčiji, ili zbog goriva ili su filteri na prijenosu malo smanjeni.

    Ferrari je očito i riješio problem menađmenta guma, ako ćemo biti realni, da nisu pokrivali RB i da nije bilo bez SC bili bi s boksom manje. I što je bitnije, prednost im je veća na tvrđim, što su se lani patili.

    Motor bi rekao da su tu negdje svi, ali bi im dao malu prednost čak. Max je izgledao brži na pravcu ali očito ovim bolidima DRS daje gadnu prednost (pretpostavljam da bi ubrzo mogli skratiti DRS zone). Na nekim bolidima izgleda ko da će se krilo gore preklopiti koliko se otvori.

    Malo me brine HONDA, ovdje meni smrdi da su oni čak potrošili gorivo, a odustajanje 3/4 bolida, uz gadan plamen na jednome u 1. utrci nije baš ohrabrujuće.

    Pohvale HAAS-u, i naklon Magnusenu…izgleda ko da je pomeo sredinu poretka.

    Realno sve u svemu, bolidi su dobri, zgusnuti relativno, mogu se bliže utrkivati, malo previše gume jedu.

    Mala distrakcija, jel tko primijetio savijanje krila MERC-a i RB, gornji element kao da je iz 2 dijela, onaj uski uz nos je fiksan, a onda na onom okomitom usmjerivaču presiječen i vanjski dio je tu labav, i jasno se savija. Nije baš u duhu pravila.



    6

    1
  9. Mišljenja sam da su krivo izračunali s količinom goriva u bolidima, a bezveze voziti dodatne kilograme po stazi nikako nije poželjno.



    1

    1
  10. Zašto imam osjećaj da nije riječ o pumpi i da je kvar projekt puštanja motora u max režim rada kod Verstappenovog duela sa Charlesom kao i kod Perezove odbrane od Lewisa.
    Iako je Red Bull otkupio intelektualno vlasništvo bojim se da ukoliko ne bude onog japanca Yamamota u garaži Red Bull-a (a nije ga bilo) da ni neće biti sinergije i pouzdanosti.
    Japan = pouzdanost



    2

    3
    • Ljudi moji o cemu vi pricate, motori se zakljucaju u kvalama i mora vozit u tom modu cijelu utrku,(jedino snagu mozes motora spustit i to ako fia odobri radi pouzdanosti) mozes samo malo ers mijenjat, Maxu je receno da napadne Leclerca u smislu unisti gume idemo na drugu strategiju, motorima nije nista, najvjerojatnije je gorivo unistilo pumpu ili se je pregrijala kad je tank bio pri kraju, Mclaren je u parc fermu promijenio te pumpe… Tako da je RB napravio gresku s postavljanjem pumpe na neko mjesto di pumpa ne radi dobro pri manjoj kolicini goriva!



      4

      2
  11. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Iskreno kao Ferrari fan više se pribojavam Mečke nego RB-a. Po mom mišljenje RB nema toliko prostora za napredak kao Mečka. I pitanje je samo vremena kad će se priključiti u borbi za vrh. A kad se to desi onda su najčešće teško dostižni. Zato bi volio da RB otkine što više bodova Mečki pa tamo za 3,4 utrke imamo dovoljnu zalihu bodova da se možemo lakše pripremiti za ostatak sezone. Zato mi je drago što smo 1,2 ali Mečkinih 3,4 mi stvaraju nelagodu. (razvio sam Stacholmski sindrom svih ovih godina). Stvarno se nadam da ćemo imat konkurentan bolid kroz cijelu godinu.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni