Izdvojeno

Russell se boji još većeg razmaka u utrci: Napravimo jedan korak naprijed i odmah dva unatrag

Piše: Marko Litvić

Prije 6 mjeseci, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Za vrijeme testiranja iz Mercedesa su se često čule tvrdnje da imaju puno problema i da trenutno nisu na razini na kojoj su bili prošle sezone. Njihovi rivali su to odbacivali kao još jedno Mercedesovo predsezonsko blefiranje. Sad, nakon prvih kvalifikacija, čini se kako ipak nije bilo toliko blefiranja kako se činilo.

Hamiltonov momčadski kolega, George Russell, svoju prvu pravu sezonu za momčad Mercedesa započet će startom s devete pozicije. Uz to, brine se kako bi stvari mogle postati još gore kad se crvena svjetla ugase na startu. Kao glavni problem naveo je poskakivanje bolida koje Mercedes nikako ne može riješiti.

“Momčadi čiji bolidi poskakuju ne mogu voziti tako blizu tla i ne mogu ostvariti željene performanse, zato ne očekujemo kako ćemo se moći približiti i konkurirati našim rivalima.”

“Volio bih kad bismo mogli, ali imam osjećaj kako to nije slučaj, te da će se razmak vjerojatno još više povećati.”

“Radimo apsolutno sve što možemo kako bismo riješili probleme. Malo smo napredovali, ali smo i dalje daleko od tamo gdje bismo trebali biti i ne znamo koliki je potencijal bolida.”

Kad je Russell prešao iz Williamsa u Mercedes, pričalo se o pobjedama, najboljim startnim pozicijama i naslovima prvaka. Jedino o čemu se sad priča je kako puno poskakuje dok ide po ravnici. Russell tvrdi kako je trenutno svaki korak unaprijed popraćen sa dva koraka unatrag.

“Naravno, deveta startna pozicija je daleko od onoga što želimo i dajemo sve od sebe kako bismo se vratili na vrh i mogli imati borbu s Red Bullovima i Ferrarijima.”

“Imam osjećaj da napravimo korak unaprijed i onda smo bačeni dva koraka unatrag. Napravimo dobar napredak i onda opet imamo još veće probleme nego prije. Teško je jer smo toliko usredotočeni na rješavanje sveobuhvatnih problema na bolidu, a teško je uočiti apsolutno sve detalje.”

“Takva je trenutna situacija, znamo kako želimo biti na vrhu i boriti se za pobjede i kako moramo učiniti sve kako bismo došli do cilja.”

George Russell

Komentiraj

1 komentar

  1. Dosta ste i vi plesali quickstep… Sad nek vam par utrka bude: dva levo, dva desno, aj na ono isto mesto…
    …cca P7, P8



    3

    5

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni