Izdvojeno

Steiner: Želim da se svi zelene od ljubomore jer to znači da smo obavili dobar posao

Piše: Marko Litvić

Prije 6 mjeseci, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Momčad Haasa ušla je u Formulu 1 2016. godine kao bliski Ferrarijev partner. Osim motora, od talijanske momčadi kupovali su još i mjenjače, ovjese, mnoge sitne dijelove, a imali su pristup i Ferrarijevom zračnom tunelu.

Ove sezone se ta povezanost još produbila jer je Haasov bolid VF-22 napravljen upravo u Ferrarijevom sjedištu u Maranellu, pod vodstvom bivšeg Ferrarijevog dizajnera – Simonea Reste. Ta činjenica je prilično razočarala i zabrinula šefove rivalskih momčadi.

Alpineov šef, Otmar Szafnauer, u intervjuu za F1 TV je rekao:

“Najveća briga su oni koji koriste tuđe zračne tunele, jer oni mogu otići na kavu sa ovima koji im posuđuju i raspraviti, pogotovo ako su u pitanju partneri. ‘Kako je prošao vaš zadnji test s podnicom? Joj, mi smo to već probali, nemojte to koristiti’, i takvi slični razgovori.”

Otmar Szafnauer

McLarenov Andreas Seidl je za Motorsport portal izjavio koliko ga zabrinjava partnerstvo Haasa i Ferrarija.

“Ne mogu baš uperiti prstom u bolide Haasa i Ferrarija, ali nije tajna kako postoje ovakva partnerstva i još uz to legalna. Činjenica što su trenutno u tome nas zabrinjava.”

Andreas Seidl

Haas će u današnju utrku krenuti sa sedme i dvanaeste pozicije. Jučer su sve iznenadili kad se povratnik Kevin Magnussen plasirao u treću kvalifikacijsku rundu. Mick Schumacher je bio blizu prolaska, ali ga je pogreška u 11. zavoju koštala brzog kruga.

Kad mu je rečeno kakvi komentari kruže po gridu, Haasov Guenther Steiner je izjavio kako smatra nevjerojatnim to kako kad imaju dobre rezultate “to je zasluga Ferrarija”, a kad imaju loše rezultate onda “su oni loša momčad”.

“Ovakve optužbe su uvijek postojale i uvijek će ih biti, stoga ostajem miran. “

“Ako smo dobri, onda smo “bijeli Ferrari”, ako nismo, onda smo “loša momčad”. Već počinjem to smatrati smiješnim.”

“Naporno radimo kako bismo izazvali ljubomoru, sažaljenje drugih se dobiva besplatno. Želim da se svi ostali zelene od ljubomore jer to znači da smo odradili dobar posao.”

Steiner je još za vrijeme zimske pauze prokomentirao partnerstvo Haasa i Ferrarija, te kako je apsolutno sve u skladu s pravilima.

“Partnerstvo je određeno i u skladu s pravilima FIA-e, ne možete ništa više učiniti samo zato što sjedimo u Maranellu.”

“Bilo je praktično, Ferrari je imao slobodne urede zbog uvođenja limita troškova, a već su isplanirali kako će sjedište izgledati. Iskoristili smo to što je bilo slobodnog uredskog prostora i usput dobili 30-35 ljudi koje je Ferrari preselio nama zbog ograničenja troškova u Formuli 1.”

Guenther Steiner

Komentiraj

11 komentara

  1. Uz svo dužno poštenje Stainere, priča ide točno kako je Szaufner rekao(našao se pravi za reći) , a ti potvrdio u zadnjem pasusu članka.
    30 ljudi je Ferrari preselio vama, a ured do zaposlenici Ferrarija. Kao da tu ne postoji razmjena informacija. Budget cap je smiješan i ne moguće za kontrolirati. Ima više rupa nego Iranska mornarica.



    12

    12
  2. Zašto bi to bilo problematično. Od 2006. imamo dvije momčadi za koje bolide radi ista firma i to cijele bolide. Oni redovito balansiraju po rubu pravila. Misliš da AN ne popriča sam sa sobom o AT bolidu…. MIsliš da AT nije podijelio informacije o Hondinim motorima s RBom kad su godinu dana ranije promijenili motor…. Misliš da se Williams sam sjetio koncepta bez usisnika? Misliš da je AM kopirao Merc 2020. tako da su ga fotkali?

    Ja sam gotovo siguran da je ova uloga u Ferrarijevoj galaksiji koju sad ima Haas bila namijenjena Alfi, ali big boss je umro, a Vasseur je postao predobar s Totom, pa su odnosi zahladili.



    22

    1
  3. Hahaha smesno je gledati sada Mercedesove satelite kako kukaju sto je Haas brzi i blizak Ferariju a sta je sa RP iz 2020te sta cemo sa tim kada je Mercedes bio jak sve je bilo lepo. Poruka za ove iz McLarena mozda je bolje da ste se drzali Renoa



    15

    1
    • Stefan Bellof
      pigmalion Prikaži

      Za Renault ( Alpine ) je još rano za reći.
      Na neki način i za Ferrari. Pričekajmo još par GP vikenda.

      Ali, što da je za Ferrari krenulo loše, pa tako i za Haas, pa i za Alfa Romeo? Nitko ne bi ništa rekao….. ili bi rekli; tukajte se po svome….. neka vam ide, kako ide.

      Ovako, škrgut zuba i plač’ ……..

      Ali, čini mi se, ovako napamet i prerano za reći, da je McLaren trebao ostati na Renault-u.
      Možda, mister Michael Andretti zna puno više, za 2024.? A i tata Mario se trpa, već za tu 2024. Nije tata Mario, “bez vraga” u cijeloj priči. ( Drago mi je, da je Sauber ostao Sauber, tj. Alfa Romeo pod Sauber Engingering

      Sve u svemu, izgleda da će mister Gene Hass……. profitirati.
      Konačno? Pričekajmo da bar prva utrka završi.



      2

      1
    • I za rozi Mercedes su sve ostale momcadi kukale , osim Williamsa.
      Tako da se to netreba spominjati u kontekstu kao da se nitko nije zalio jer to nije istina.


      0

      0
  4. Znam da šjor Vetma ne cijeni Steinera previše, ali ovo je prezabavno. Kako ono reče – ostali neki nacrti u fotokopirki.



    6

    0
  5. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    kako prošle godine nije smetalo šta je Has blizak s Ferkanom?
    kako taj isti Otmar govorio da je sve po pošteno 2020, kad je bas njegova nova ekipa se žalila najviše
    srića nije dvoličan



    14

    0
  6. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Otmar Szafnauer se našao nekomu govoriti… Njegov prošli tim kopirao komplet bolid i to je bilo uredu…
    Tko mu je kriv što je sada u Renaultu koji je nesposobnošću odbio sve partnere…



    13

    0
  7. Nek se zelene… Nadam se da neće jedno 3 kg senzora sad stavit i na vas… Ferrarri-ev PU mi se čini čudesan… Bravo



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni