Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Vozači kažu da je novo vodstvo utrke vrlo jasno o granicama staze

Haris Džananović

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Vozači kažu da je novo vodstvo utrke vrlo jasno o granicama staze

Haris Džananović

Sudeći po izjavama vozača od samog početka vikenda u Bahrainu, donesena su nova i vrlo jasna pravila o narušavanju granica staze tijekom kvalifikacija i utrke.

Tijekom prošlogodišnjeg izdanja Velike nagrade Bahraina, vozači su primali različite instrukcije o pravilima koja se odnose na gore spomenutu problematiku, što je izazvalo dosta konfuzije i kod timova i kod gledaoaca. Sličan problem je pratio F1 karavan kroz sezonu, posebno na stazama s asfaltiranim izletnim zonama, gdje greške ne koštaju previše.

Ipak, novopostavljeni FIA-in direktor utrke, Niels Wittich, jedan od dvojice stručnjaka koji su zamijenili Michaela Masija u toj ulozi tijekom zimske pauze, postavio je dosta konciznu i jasnu direktivu već pred prvi trkaći vikend na kalendaru. U obraćanju vozačima prije prvog slobodnog treninga, naglasio je da “bijele linije definiraju granice staze”.

Vozači, uključujući i glavne aktere borbe za prvaka – Lewisa Hamiltona i Maxa Verstappena, kritizirali su prošlosezonske odredbe ali već jučer su imali pohvalne riječi za Witticha. Osvajač pole positiona, Charles Leclerc je komentirao:

“Objašnjeno je vrlo konkretno. Uvijek trebate imati barem jedan kotač na bijeloj liniji, bilo gdje na stazi i za mene je to dovoljno.”

Zavoj broj četiri je već tradicionalno problematično mjesto u Bahrainu kada govorimo o izlasku van granica staze, budući da na izlasku iz istog postoji alternativna ruta na mjestu gdje bi se inače nalazio rubnik. Osim toga, samim prelaskom na dodatni dio staze stječete najveću prednost u odnosu na izlete u ostalim zavojima. Ferrarijev vozač, kojem je jučerašnji pole bio deseti u karijeri, dodao je:

“Moj osobni odabir bi bio postavljanje rubnika na tom mjestu, jer u tom slučaju jasno osjetite gdje se nalazite i time dobivate dodatni podražaj osim vizualnog. Ali na koncu, najbitnije je da budemo dosljedni, pa je u tom slučaju i bijela linija dovoljna. Sve je jasno kao dan.”

Debitant u Formuli 1, Guanyu Zhou, bio je jedan od vozača čije je vrijeme poništeno zbog izlaska van granica staze tijekom jučerašnjih kvalifikacija. Vozač Alfa Romea je izjavio da je pogledao snimak nakon sesije, te da razumije odluku sudaca iako je situacija bila poprilično tijesna. Ipak, granice staze su bile predmet rasprave u nižim serijama ovog vikenda. U Formuli 3, nadgledanoj od strane trkaćeg direktora Clara Ziegahna, pobjedniku utrke Oliveru Bearmanu je naknadno oduzeta pobjeda i dodijeljena prvom pratiocu Isacku Hadjaru nakon sudačke kazne zbog opetovanog nepoštivanja granica staze.

Bahrain Grand Prix

01 VN Bahreina

18.03.2022. - 20.03.2022.

1. trening 13:00
2. trening 16:00
3. trening 13:00
Utrka 16:00

Zadnji donatori:
jenson
zekohonda

Patreoni:
lukarak
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10063 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Haris Džananović
Pulsmedia autor
20 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

10 komentara

  1. Ayrton Senna VitezOdLavova Prikaži

    ako se ne varam, i jucer je tijekom kvalifikacija bilo instanci u kojima je vozac bio sasvim sa krive strane a vrijeme mu ipak nije bilo ponisteno.



    3

    0
  2. Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Donator Prikaži

    Odlične informacije, nadam se kako će nova uprava biti neutralna i jednako rigorozna prema svim vozačima.
    Možda je vrijeme da se nekima, nakon više od 10god podrežu krila.
    Dvojica mijenjaju Masija, jedan da priča s Totom a drugi s Hornerom.



    7

    0
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Dobra fora ovo s dvojicom, ali netočno. Mijenjaju se kako na kojoj utrci (to mi se ne sviđa). Mislim da F1 mora imati stalnog direktora utrka kao što je imala kroz skoro cijelu povijest i ono što nikad nije imala – stalne suce. Sad imamo 4 suca: 2 iz FIAe, jednog bivšeg F1 vozača i jednog domaćina. Ne znam čemu služi taj domaćin? Prednost domaćeg terena? Ajde možda ima smisla, kao interface s maršalima uz stazu na njihovom jeziku i s lokalnim autoritetom…. Ali ova ostala trojica moraju biti uvijek isti, svaki da ima svoju defniranu zamjenu, ako se dogodi da se razboli ili whatnot ali da je to uvijek ista ekipa, a ne na svakoj trci netko drugi…. A najcrnje od svega je da su to uglavnom paperpusheri koji su se penjali po funkcijama Saveza….



      3

      0
      • Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Donator Prikaži

        Mala šala. Nisam ni mislio da će njih dvoje biti zajedno tj pročitao sam da se mijenjaju.
        Treba vidjeti kroz sezonu dali je to dobro ili nije.
        Na prvu se nekako slažem da to nije najnaj ideja. Dvije glave, dva razmišljanja…..
        Slažem se za suce, i svakako bi to trebali biti bivši f1 vozači.



        3

        0
  3. Charles Leclerc 16 Catta Prikaži

    Off topic

    Na kojim gumama ce vozaci startati utrku, da li svi sada imaju slobodan izbor?


    0

    0
  4. Marlboro Superhik Donator Prikaži

    Nešto jako jednostavno su uspijeli zakomplicirati zadnjih godina.
    Ovo mi se sada sviđa. Samo ono kažnjavanje da se dodaje vrijeme mi se ne sviđa. Za prelazak granica staze kazna bi trebala biti prolazak kroz box.



    1

    0